פורסם 2010 בינואר 3015 שנים האם יש מצב שיש סוללה שיכולה להחזיק מעמד תקופה של שנה\יותר ובלי להטעין מחדש? לדוגמה מצבר זה ניטען ---יש מצב להחליף את המצבר בבסוללה לא נטענת? ומה המגבלות בהגירת אנרגיה??.... תודה מראש למגיבים
פורסם 2010 בינואר 3015 שנים השאלה שלך לא ממש ברורה... איזה סוללות ובאיזה מצב? בשימוש או סתם מונחות במגירה?
פורסם 2010 בינואר 3015 שנים מחבר השאלה שלך לא ממש ברורה... איזה סוללות ובאיזה מצב? בשימוש או סתם מונחות במגירה?סבבה צודק.אז הכוונה היא לסוללה בשימוש. ולגבי איזה סוללה אני לא כלכך מתמצא אילו סוגים קיימים :-\...אם אפשר למרות זה לענות על השאלה .. ???
פורסם 2010 בינואר 3015 שנים הזמן של הסוללה תלוי בגודל שלה (כמה אנרגיה היא יכולה לאגור) ובצרכנים (מכשירים הצורכים אנרגיה-חשמל)
פורסם 2010 בינואר 3015 שנים מחבר הזמן של הסוללה תלוי בגודל שלה (כמה אנרגיה היא יכולה לאגור) ובצרכנים (מכשירים הצורכים אנרגיה-חשמל) נגיד מצבר(זו דוגמה)האים אפשר להחליף בסוללה לא נטענת(בגודל ראלי לשימוש-שלא יהיה גדול מידיי) ושתספק תוחלת חיים כמו מצבר של ימיינו.
פורסם 2010 בינואר 3015 שנים ענו לך, אורך השימוש תלוי בהספק שלה ובגודל הצריכה.דוגמא: אם יש סוללה 10 אמפר ואתה מחבר אותה למכשיר שצורך 1 אמפר ביום היא תספיק ל10 ימים, אם תחבר אותה למכשיר שצורך 2 אמפר ביום היא תספיק ל5 ימים ואם תחליף אותה לסוללה 20 אמפר היא תספיק לזמן כפול.
פורסם 2010 בפברואר 115 שנים נגיד מצבר(זו דוגמה)האים אפשר להחליף בסוללה לא נטענת(בגודל ראלי לשימוש-שלא יהיה גדול מידיי) ושתספק תוחלת חיים כמו מצבר של ימיינו.מצבר זו דוגמה רעה. המצבר נטען כל עוד מנוע הדלק עובד, הוא טוען אותו באופן מתמשך.המצבר קיים כדי שתוכל להתניע את האוטו (מתח הצתה ראשוני), וכדי שתוכל להשתמש במכשירים החשמליים באוטו בלי להתניע את המנוע.
פורסם 2010 בפברואר 115 שנים ענו לך, אורך השימוש תלוי בהספק שלה ובגודל הצריכה.דוגמא: אם יש סוללה 10 אמפר ואתה מחבר אותה למכשיר שצורך 1 אמפר ביום היא תספיק ל10 ימים, אם תחבר אותה למכשיר שצורך 2 אמפר ביום היא תספיק ל5 ימים ואם תחליף אותה לסוללה 20 אמפר היא תספיק לזמן כפול.הסבר מטעה משהו. "אמפר" לעשעצמו הוא יחידת זרם, כלומר משהו רגעי, ולא "אכסון", ובאותה המידה מכשיר לא יכול לצרוך "אמפר ביום" כי אם פשוט "אמפר". בקיצור, את "כמות החשמל" במצבר מודדים באמפר*שעה, ולא את הצריכה באמפר\שעה כמו שכתבת. עקרונית אמורים למדוד ביחידות של מתח*זרם, ולא יחידות של זרם בלבד, אך כיוון שכל מצברי המכוניות עובדים במתח נומינלי סטנדרטי של 12V דנים בזרם בלבד.אם לנסח במינוח נכון את הדוגמה של NuNaTaK, הרי שמצבר של 10 אמפר*שעה (מקובל לכתוב אמפר-שעה) יכול להפעיל מכשיר שצורך 1 אמפר במשך 10 שעות.
פורסם 2010 בפברואר 1015 שנים תגדירו סוללה מאוד גדולה, כל סוללה שואפת להגיע לאנטרופיה, לכל סוללה יש התנגדות, ולכל סוללה יש "רקבון אנרגטי" אם תרצו לקרוא לו ככה. ככה שככל שהסוללה גדולה יותר יותר "אנרגיה" תבזבז על הסוללה עצמה ללא קשר לצרכן, בנוסף לזה סוללה כימית, וכל סוללה כימית היום לא יכולה לשמור על המטען שלה לאורך זמן רב כי הוא מתפרק באופן טבעי, מה עוד שככל שההספק של הסוללה גבוה יותר הפריקה שלה מהירה יותר. רוצה סוללה שתחזיק שנים יש סוללות גרעיניות, בארץ אין אפיל מכס עליהן...
פורסם 2010 בפברואר 1215 שנים "סוללה" גרעינית זה מטורף... מחזיק נושאת מטוסים שלמה (צוות של 6 אלף איש!!) ל-20 שנה!
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.