פורסם 2009 באוקטובר 1416 שנים שלום חברה'!אז בעיה היא כזאת: אני בתחילת החודש הזמנתי משם 3 פריטים בסה"כ 200 ש"ח ועד עכשיו לא בוצע חיוב על אשראי וכמובן המשלוח לא מגיע. אני מנסה לתפוס אותם בכל הטלפונים שיש שם באתר אולי כבר 3 ימים, אבל תמיד מגיע לתא קולי. למישהו כבר קרה כך? כדי אולי להתקשר לחברת אשראי ולבטל את החיוב אם יהיה?תודה.
פורסם 2009 באוקטובר 1416 שנים תתקשר לחברת האשראי ותבטל את התשלום.כרגע אני, אתה ועוד מספר לא קטן של אנשים תקועים מולם, במימושי אחריות, בהזמנות, במחשבים שנמצאים אצלם בתיקון וכו'.
פורסם 2009 באוקטובר 1416 שנים לדעתי אין טעם לפנות לחברת האשראי. אני לא מאמין שהם יחייבו אותך בלי ליצור קשר ואם כן תוכל לבטל אותו ללא בעיות.
פורסם 2009 באוקטובר 1516 שנים מחבר טוב, אז אני מבין שהמצב שלהם על הפנים.... זה תמיד היה כך או שזה משהו חדש?
פורסם 2009 באוקטובר 1516 שנים החברה התפצלה (לאחר ש-TMS ו-FOX התאחדו לפני כמה זמן) והם כבר יותר מחודש מנסים לפתור את המחלוקות שלהם והלקוחות סובלים.
פורסם 2009 באוקטובר 1516 שנים תתקשר לחברת האשראי, תסביר להם מה קרה תוך ציון העובדה שלא חוייבת, ושאתה מפחד שתחוייב בעתיד בלי לקבל את הסחורה.הם יסבירו לך מה לעשות.יש להם "טיפה" יותר ידע ונסיון ממני ומהמגיבים האחרים.
פורסם 2009 באוקטובר 1516 שנים מאיזה סניף רכשת את המוצרים?בגדול זה מה שכתוב באתר של TMS www.tms.co.il :סגירה זמנית של החנותנכון להיום, 13-10-2009 אין עדיין התקדמות בפתירת המחלוקות בין הנהלת TMS להנהלת FOXPCהחנות בחיפה תשאר סגורה עד להודעה חדשה ותמשיך לא לקבל הזמנות חדשות מלקוחותכל הזמנות המחשבים אשר היו בעבודה נכון לתאריך 13-09-2009 סופקו או בוטלו החיובים בחברת האשראי בתיאום עם הלקוחות.אנו פועלים ע"מ להמשיך ולתת שירות ללקוחות קיימים גם בימים אלו ע"י פתיחה מתואמת מראש של המעבדה בחיפה דרך מייל help@tms.co.il.לקוחות שממתינים למחשבים בתיקון או רכיבים בהחלפות אשר מסרו את הציוד בסניף ראשון לציון, לצערינו איננו יכולים לטפל כרגע בנושא שכן הציוד נעול בסניף והנהלת FOXPC מסרבת לקדם את הטיפול מצידם ואו לאפשר לנו לקחת את הציוד ולהמשיך טיפול.ניתן לנסות ליצור עימם קשר בטלפון 04-6444110 או בדוא"ל sharon@globaltech.co.il talk@globaltech.co.il - [glow=red,2,300]עידכון - הם הודיעו שגלובלטק נחשבת כחברה נפרדת ולכן שם הם לא מגיבים, ומי שישלח מייל ל mail@tmsfox.co.il יקבל תשובה ויטופל[/glow]בכל בעיה או תקלה במוצרים שנרכשו בTMS או ב TMS&FOX ניתן לשלוח דוא"ל לtmshop@tms.co.il ותקבלו תשובה בהקדם, במקרים דחופים ניתן לשלוח מייל גם לguy@tms.co.il אנא נסו לתת כמה שיותר מידע כמו תאריך קניה, סוג מוצר, שם הלקוח, מאיפה בארץ, מהות התקלה וכו' ע"מ לחסוך בזמן הטיפול ולאפשר לנו עדיין לתת שירות גם בתקופה הזאת.המחירים ומגוון המוצרים באתר יעודכנו רק כאשר האתר וחנות יחזרו לעבוד.בברכה,גיא גרניט, מנהל כללי TMS.co.il
פורסם 2009 באוקטובר 1816 שנים מחבר אני הזמנתי מאינטרנט אז אני לא יודע לאיזה סניף זה קשור. בכל מקרה אני הולך לבטל את זה היום.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.