מידע על שני נגנים COWON I7 ו SANSA CLIP - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מידע על שני נגנים COWON I7 ו SANSA CLIP


I7210I

Recommended Posts

תקציב וצורך? :xyxthumbs:

סה"כ כבעל שתי המכשירים אני יכול לומר ככה-

ה-I7 נשמע יותר טוב, הצליל יותר חיי ועם יחוד שזה שגורם לו להישמע מאוד אמין. הנגן קטן וחמוד ויש לו מדהימה של 60 שעות נגינה- חודשיים בערך לא חיברתי אותו למחשב.

הסנסה קליפ מאוד חמוד! קטנטן ועם מאוד מפתיע לטובת שלרוב יש להם צד חלש מבחינת הפאן של אייכות האודיו בנגנים שלהם. הקליפס מאוד נחמד ויעיל והנגן קליל מאוד וכמעט שבלתי מורגש. הנגן נוח מאוד ובהשוואה ל-I7 שאני מתמש בו ביום יום ובקליפ מדי פעם אני לרגע חשבתי שהקליפ לא עליי בכלל.. :lol:

סה"כ את רוב הדברים שה-I7 גם הקליפ .

בנוגע לנוחות וממשק אין לי דעה חד משמעית, שתיהם נוחים ופשוטים ומבצעים את העבודה שלי טוב מאוד ואין לי יותר מדי בקשות.

מה שנותר לך זה להחליט מה אתה מעדיף ותתחדש! ;)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה שנותר לך זה להחליט מה אתה מעדיף ותתחדש! ;)

נראה לי זה מביע מספיק מה כוונתי? לא ככה? ::)

אם לא היה דיי בכך אני אגיד, תחליט מה שבא לך, שתיהם נגנים טובים והשאלה היא מה אתה צריך- קומפקטיות ומחיר זול ביחס לנפח (שתיהם מאוד זולים אבל הקליפ יותר זול) או שאתה צריך כמה שיותר נפח ואת זה ה-I7 מציע (עד 16 ג'יגה) או שאתה צריך חזקה במיוחד שגם כן יש ל-I7.

אם תשאל אותי בגלל שאני משתמש בשימוש יום יומי ב-I7 כל הזמן אני אמליץ לך עליו אבל בגלל שלקליפ אין עדיין גרסה של 16 ג'יגה שיכולה לתת פייט רציני ל-I7 שבו אני משתמש עם 16 ג'יגה והקליפ שלי עם 2 ג'יגה אז זה לא תחרות הוגנת.

אם אתה אחד שמאוד חושש על הציוד שלך קח את הקליפ כי הוא מרגיש לי משום מה יותר פשוט וזול וכאילו אין לך מה לדאוג שיש לך ביד יהלום ואילו כשאני מחזיק את ה-I7 אני מרגיש יוקרה קלילה שיש צורך לשמור עליה יותר.. (מבלי לדבר על זה שה-I7 עלה לי בערך פי 3 יותר מהקליפ.. :lol:)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...