מגבר לאנטנה סלולרית בתוך משרד. איך מסלקים את המפגע? - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מגבר לאנטנה סלולרית בתוך משרד. איך מסלקים את המפגע?


stio

Recommended Posts

שלום רב,

אני עובד בחברה גדולה באיזור הצפון. לפני כחצי שנה התקינו על הקיר, קרוב לתקרה מגבר של חברת "אורנג'- פרטנר" אשר מגביר את הקליטה בכל הקומה ושמשדר לאנטנה סלולרית שבסביבה.

העובדים בתוך המשרד מתלוננים על כאבי ראש באופן יום יומי. חשוב לציין שלא ידענו מזה, אלא רק מפליטת פה של אחד העובדים הבכירים. איך מסלקים את המפגע?

מצ"ב תמונה, אם מישהו יודע מה זה בדיוק מוזמן להגיב.

תודה מראש.

[attachment deleted by admin]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני אתחיל ואומר שאני עובד באורנג' בתמיכה טכנית ומענה לבעיות כך שיש לי קצת ידע בנושא הזה.

דבר ראשון שאתה צריך לעשות הוא לשאול מי אנשי הקשר עם אורנג' בתוך החברה שלך, לרכז תלונות של כל העובדים ולהעביר אליהם את הפניה באופן מסודר. הם יוצרים קשר עם המוקד העסקי של אורנג' ויבררו את העניין מולם.

לגבי המכשיר הזה מדובר ברפיטר (מגבר שמשמש להגברת עוצמת הקליטה הסלולרית בחלל פנימי מצומצם) אבל פעם ראשונה שאני רואה רפיטר פנימי בגודל כזה, בדרך כלל הגודל של הרפיטר שנמצא בתוך המשרד הוא בערך כמו קופסת נעליים רחבה כאשר הרפיטר החיצוני (שמותקן על גב הבניין) יחסית דומה לרפיטר שמותקן במשרד שלכם. אני מניח שמדובר ברפיטר לחלל די גדול מכיוון שרפיטר רגיל, שמותקן אצל משתמשים ביתיים בדרך כלל, נותן שיפור קליטה לשני חדרים בדירה בגודל בינוני.

דרך אגב, פעם ראשונה שאני שומע שאנשים מתלוננים על כאבים פיזיים שקשורים לרפיטר מותקן, בדרך כלל רוב הלקוחות מתלוננים על כך שהשכנים עושים להם בעיות או שפשוט הם חוששים מהקרינה של הרפיטר שאמור להיות מותקן אצלהם. המציאות היא שלרפיטר שמותקן בבית מגורים יש עוצמה די נמוכה, יותר נמוכה מטלפון סלולרי למען האמת. עם זאת, במקרה שלכם מדובר ברפיטר יחסית גדול כך שצריך לבדוק באופן מקיף את הנושא הזה ולכן אני ממליץ לך לברר מי איש הקשר מול אורנג' בחברה שלך ולבדוק את העניין מולו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה לא שאני מקבל כסף מחברת אורנג'(לצערי לא) אבל קצת לא הגיוני שיהיו לכם כאבי ראש בגלל מכשיר כזה,מדובר בפלאפונים-גלי רדיו רגילים וקרינה בלתי מיננת-לא משנה את מבנה החומר,בכל מקרה אמרו לך איך לפעול.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...