שאלה בפרט balash- או לכל מי שיכול לעזור... - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שאלה בפרט balash- או לכל מי שיכול לעזור...


Lurkers

Recommended Posts

אני בדרך לקנות מחשב חדש, לפי מה שהבנתי מדבריך בהודעה הקודמת אמרת לי לא להתקרב ל"איבורי?

והאם IQPC נחשבים לטובים כי הייתי אצלהם בחנות ולא התרשמתי לטובה אפילו לא היה מישהו שם שיכול ליעץ לי על דברים יחסית פשוטים כמו סוג וכו'..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לפי מה שהבנתי IQPC מקצועיים לחלוטין. תן להם מפרט תקבל אותו כאן נגמר הקשר ביניכם, מתקלקל משו יש אחריות זהו. אתה רוצה ייעוץ בשביל זה יש את הפורומים פה - לוחות אם מעבדים זיכרונות תצוגה וגרפיקה(כרטיסי מסך ומסכים) ספקים מארזים מפרטים... אתה מבין? מה שאתה צריך תשאל פה יישמחו לענות לך אבל אם זאת שאלה ממש מעפאנה תעשה חיפוש אולי כבר דיברו על זה...

אייבורי חנות על הפנים שאתה בא לקנות שמה מחשב אתה מלך העולם אבל שאתה חוזר לתקן משו נמאס לך כבר מהדיבורים שלהם... הם חארות בשירות שלאחר הקנייה. ומה הבעייה גם שיש להם חלקים חרא יעני אין מצב שאתה לא חוזר אליהם אחרי הקנייה - מה שאומר שתסבול מהשירות הזה... אתה מבין?

אייבורי קונים סטוקים של חומרה בזול מאודדדדד ומוכרים אותה רק רוצים להעיף (בדוק).... אייבורי קונים חלקים מחודשים כלומר שמישהו מימש אחריות והחזיר נגיד לוח אם שרוף שולחים את זה בחזרה למפעל ומתקנים את זה שמה... ואז אייבורי קונים עכשיו הם לא קונים 20-30 הם קונים סטוקים של זה גם... כ. מסך, זיכרונות, לוחות אם הכל (לא בדוק אבל קיים חשש כבר זמן רב אצל הרבה מאוד אנשים ויש שמועות).

חוץ ממה שציינתי הם עובדים עם 3 וחצי יצרנים - GIGABYTE MSI ו- אתה מבין... אין לך מבחר אני שונא תחנות הזאת... בקיצור הם עלובים.

אני פגוע אייבורי ששמעתי על מספר לא מצומצם של מקרים של עוד פגועי אייבורי... צריך להקים מפלגה נגד אייבורי יהיה לנו מנדט זה 100% חחחחח אולי אפילו 2...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...