פורסם 2007 במאי 1118 שנים עשיתי את א' וב' ביחד יסודות C, עיצוב תוכנה ומודלים חישוביים.בגרות ראשונה שלי :'(איפה ומתי אפשר לבדוק ציונים?לקראת סוף אוגוסט (פעם שעברה היה ב28 לאוגוסט נראה לי)באתר הזה : http://meyda.education.gov.il/tsiyuney_bagrut/
פורסם 2007 במאי 1118 שנים ^^^נכון וזה מראה שיש טעות בפתרון של אנקורי.הם כתבו שבשני- המשתנה "b" לא מוגדר והוא כן מוגדר כתוב:"המשתנים ... , ... , ... , b , ... הם מטיפוס שלם".
פורסם 2007 במאי 1118 שנים עדיין , אין פה מספיק מידע כי אפילו אם הם מוגדרים כטיפוס שלם אבל אין בהם שום ערך , זה לא יעבוד , אם יש ערך זה יעבוד.
פורסם 2007 במאי 1118 שנים דיברתי על הגדרה פורמלית-רקורסיבית, לא על ייצוג בעזרת מצביעים.לא משנה איך תגדיר את זהלעלה יש שני תתי-עצים ריקיםאין להם שורש ולכן אין להם גם ערך
פורסם 2007 במאי 1118 שנים אתה טועה.הייתה לי פעם שאלה במבחן מתוך איזה ספר על עצים, שהגדירו "עץ משובץ" כעלה או כעץ שבו ערך (צומת) אב הוא סכום ערכי בניו וכל הבנים שלו הם עצים משובצים (בצורה רקורסיבית כמובן), ונתנו 2 עצים לדוגמה והיה צריך לרשום איזה מהם הוא עץ משובץ.עץ אחד לא היה מלא, כלומר היה איפשהו אב שהיה לו רק בן אחד, אבל ערך האב והבן היו שניהם 3. לפי הגישה שלך, כיוון שלאבא יש רק בן אחד, הוא אכן שווה לסכום ערכי בניו (בנו היחיד במקרה הזה) והוא 3. אולם מתברר שלא(העץ הראשי לא מוגדר כ"משובץ"), כיוון "שבנו" השני של האב (עץ ריק בעצם) אינו ממלא את הכלל הרקורסיבי בעצמו(לא מוגדר כעץ משובץ, ז"א ערך הצומת שלו לא שווה לסכום ערכי "בניו" מן הסתם בגלל שהם לא מוגדרים).אם אתה ממש רוצה לגרום לי לסבול, אני יחפור את החדר ויסרוק לך את השאלה. היא מתוך ספר מפורסם של עצים שבחלק מהבתי ספר לומדים אותו.
פורסם 2007 במאי 1118 שנים אצלנו בבית הספר הבוחנת עודדה העתקות.כשהבוחן השני יצא עם תלמיד לכתוב את הבחינה שלו אם תלמיד היה צריך עזרה היא אמרה בכיתה:"מי שיכול לעזור לו שיעזור ,אם צריך להעביר דפית תעשו את זה מהר לפני שהבוחן השני חוזר".בזמן הזה היא נשענה על הדלת כדי שלא יכנס אם התלמידים מעבירים דפים.היא כנראה לא הבינה שכתוב "חומר עזר מותר בשימוש: כל חומר עזר חוץ ממחשב הניתן לתכנות" זה לא כולל חברים כי כתוב על מחברת הבחינה שהעבודה היא עצמית.
פורסם 2007 במאי 1118 שנים עדיין , אין פה מספיק מידע כי אפילו אם הם מוגדרים כטיפוס שלם אבל אין בהם שום ערך , זה לא יעבוד , אם יש ערך זה יעבוד.גם אם לא שמת בהם שום ערך זה יעבוד. תנסה ותראה.אצלנו בבית הספר הבוחנת עודדה העתקות.כשהבוחן השני יצא עם תלמיד לכתוב את הבחינה שלו אם תלמיד היה צריך עזרה היא אמרה בכיתה:"מי שיכול לעזור לו שיעזור ,אם צריך להעביר דפית תעשו את זה מהר לפני שהבוחן השני חוזר".בזמן הזה היא נשענה על הדלת כדי שלא יכנס אם התלמידים מעבירים דפים.היא כנראה לא הבינה שכתוב "חומר עזר מותר בשימוש: כל חומר עזר חוץ ממחשב הניתן לתכנות" זה לא כולל חברים כי כתוב על מחברת הבחינה שהעבודה היא עצמית.אין טעם להעתיק. אתה יושב עם הספרים שאתה לומד מהם וזה מספיק.
פורסם 2007 במאי 1118 שנים אין טעם להעתיק. אתה יושב עם הספרים שאתה לומד מהם וזה מספיק.זה ברור אבל תגיד לי שאתה לא היית רוצה בוחנת כזאת
פורסם 2007 במאי 1118 שנים לא משנה איך תגדיר את זהלעלה יש שני תתי-עצים ריקיםאין להם שורש ולכן אין להם גם ערךתגידו, אתם במגמת חקלאות או משהו ??WTF ?!@#$% עצים, עלים, שורשים מה קורה פה ?
פורסם 2007 במאי 1118 שנים אתה טועה.הייתה לי פעם שאלה במבחן מתוך איזה ספר על עצים, שהגדירו "עץ משובץ" כעלה או כעץ שבו ערך (צומת) אב הוא סכום ערכי בניו וכל הבנים שלו הם עצים משובצים (בצורה רקורסיבית כמובן), ונתנו 2 עצים לדוגמה והיה צריך לרשום איזה מהם הוא עץ משובץ.עץ אחד לא היה מלא, כלומר היה איפשהו אב שהיה לו רק בן אחד, אבל ערך האב והבן היו שניהם 3. לפי הגישה שלך, כיוון שלאבא יש רק בן אחד, הוא אכן שווה לסכום ערכי בניו (בנו היחיד במקרה הזה) והוא 3. אולם מתברר שלא(העץ הראשי לא מוגדר כ"משובץ"), כיוון "שבנו" השני של האב (עץ ריק בעצם) אינו ממלא את הכלל הרקורסיבי בעצמו(לא מוגדר כעץ משובץ, ז"א ערך הצומת שלו לא שווה לסכום ערכי "בניו" מן הסתם בגלל שהם לא מוגדרים).אם אתה ממש רוצה לגרום לי לסבול, אני יחפור את החדר ויסרוק לך את השאלה. היא מתוך ספר מפורסם של עצים שבחלק מהבתי ספר לומדים אותו.אם תמשיך להתעקש (למרות שלמדתי את החומר הזה של עצים הרבה יותר לעומק מאשר בבי"ס) אני ביום רביעי אשאל את המרצה שלי למבני נתוניםהוא כותב את הבחינות בגרות (בין היתר)
פורסם 2007 במאי 1118 שנים גם אם לא שמת בהם שום ערך זה יעבוד. תנסה ותראה.מודגש בשחור.[attachment deleted by admin]
פורסם 2007 במאי 1118 שנים עדיין , אין פה מספיק מידע כי אפילו אם הם מוגדרים כטיפוס שלם אבל אין בהם שום ערך , זה לא יעבוד , אם יש ערך זה יעבוד.בטח שיש מספיק מידע,בפסקל אין כזה דבר שאין ערך למשתנה, זה או 0 או הערך הקודם שהיה במשתנה B וזה אומר שהזימון תקין;יש לי עוד שאלה על הפתרון, בטופס 122 היה להמיר מתרשים זרימה לפסקל והיה צריך להצהיר על משתנים,עשיתי INTEGER ולא REAL זה בסדר?
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.