עבור לתוכן

אופנוע

Featured Replies

פורסם

כמה עלה לך ה CBR ?

  • תגובות 51
  • צפיות 3.1k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם
  • מחבר

.

פורסם

כן עם שעית רישיון עכשיו ויש לך עד 33 כ"ס אתה יכול לקנות את האופנוע הזה.. האבל לשנים האלה הוא ממש ממש יקר 13 אלף בקירוב למרות שאתה יכול להשיג GN250 ב חצי מחיר ותאמין לי התמורה תישאר אותו הדבר רק שזה קצת יותר יפה בגלל הפיריניג.

אישית אני ממליץ לך להתרחק מהשנים הללו כמו מאש הגיהנום.. יהיו לך מלא תקלות, זה אופנוע עם 12 שנה בערך על הכביש.. ועוד אחד שתחנו לו תצורה ..

אתה תבלה את רוב הזמן שלך איתו במוסך. מנסיון!!!

אני הייתי ממליץ לך לקנו אופנוע דוש גם 250 סמק. אלו עולים בסביבות ה 20 אלף אבל לשנים 99-00 (ויש הבדל)

בנוסף אני לא יודע איך אתה נוהג ואיפה אתה גר.. אבל ברוב הארץ אנשים לא שמים זיין על רוכב אופנוע וחותחים אותך ועשים לך פוזות ..אלא אם יש לך

CBR600RR ואתה מאכיל אותם באבק שלך .. אתה תמצא את עצמך בהרבה מצבים..

לכן עדיף דוש שתוכל ללמוד את התכניקה של הנהיגה במקומות פתוחים .. לא על אספלט ששם כל נפילה אתה יוצא מינימום עם כמה שריטות במקרה הטוב..

תקנה דוש.. אל תתפרע ותקנה חדש ..(אלא אם יש לך טונות של כסף ואז..) זה כולה אופנוע מעבר.. תקנה דוש תתאמן עליו בשטח, תתמקצע ואז תקנה את ה 600RR (החלום שלי) או R6/R1 מה שיבוא לך.. כמובן שאתה צריך להגדיל את הרישיון למעל 33 כ"ס

ואל תקשיב לאנשים אחרים הם לא יודעים מזה דו גלגלי... הם סגורים במארז של עצמום או פשוט חסרי כל יכולת ..תיסע כמו נשר.. אבל עם שכל.

האאא.. תוספת קטנה.. אם גילך מעל 20 תעשה טובה לאנושות ואל תקנה CBR125 שלא נדבר שבריצה אני עוקף אותו.. הוא קטן אתה פשוט נראה כמו טמבל שאתה רוכב עליו.. והוא יקר ולא שווה שקל.. אלא אם אתה בן 17 ויש לך אבא מליונר..

פורסם

כמה עלה לך ה CBR ?

20 אלף, חסכונות, ועבודה של 3 שנים D: אבל עדיין נשאר לי כמה אלפים בצד לבזבוזים.

האאא.. תוספת קטנה.. אם גילך מעל 20 תעשה טובה לאנושות ואל תקנה CBR125 שלא נדבר שבריצה אני עוקף אותו.. הוא קטן אתה פשוט נראה כמו טמבל שאתה רוכב עליו.. והוא יקר ולא שווה שקל.. אלא אם אתה בן 17 ויש לך אבא מליונר..

ה CBR125 לא כזה קטן, הוא גם לא גדול, אבל הוא יחסית נורמלי, בבקשה אל תהפוך אותו לאופנועים הקטנים האלה של הילדים שיש בארה''ב,

וכן מי שמעל גיל 20 שילך על משהו יותר גדול, יותר חזק, בכול מקרה אל תבלבל תשכל הוא סוגר בכיף 100+ ורוב הזמן אני נוסע איתו על 60-70 ובכביש, ובמהיר אני על 90-100, אז חלאס לדבר שטיות.

פורסם

..תיסע כמו נשר.. אבל עם שכל.

איך נשר יכול לנסוע? הרגליים שלו לא ארוכות מספיק כדי להגיע לדוושות, ואין לו אצבעות כדי להחזיק את ההגה. ואם תשים אותו באוטו ידני אז בכלל... הוא לא יצליח אפילו לצאת מהחניה.

פורסם

קודם כל לתגובה של Shakedown, אחלה רעיון, אחרי דוש 250 סמק לעלות על חיית טרף פסיכוטית כמו CBR600 RR - אופנוע מסלול טהור (כמעט ) חוקי לכביש.

באמת, רעיון מצויין. באמת החיים שלך כך כך גרועיים שאתה רוצה לסיים אותם, סבבה, תמצא בבקשה דרך אחרת להתאבד מבלי להרוס אופנוע טוב.

לפותח התראד, קודם כל ברוך הבאה לעולם הדו גלגלי :) אני מציאה לך דבר ראשון לבדק ב www.fullgaz.co.il תבדוק באתר ובפורומים, תמצא מלא כתבות להרוכב המתחיל והמון פידבק על האופנוע הספציפי הזה מרוכבים בעלי ניסיון וידע על האופנוע שמחזיקים או החזיקו אותו בעבר.

אם האופנע הזה נמצא בקטגוריה השנייה, הוא בהחלט יכול להיות כלי נחמד ללמוד איתו את הבסיס של רכיבת כביש באופן שפוי. הוא קל ונוח ויחסית קטן. כמוכן הוא לא מטורף ואין בעייה לשייט איתו על 120 בסבבה והוא לא יפתיע אותך. דבר אחד כן בעייתי הוא הפייריג, א זה האופנוע הראשון שלך, אז הוא יפול, אם זה בהחלקה קטנה או סתם יפול מהז'ק והלך הפיריינג, וזה זה טיפה יקר לתקן. אבל את הפיירנג אפשר לפרק, ככה שבתקופה ההתאקלמות לא יהווה בעייה ואחר כך לחבר חזרה.

מבחינת זמינות חלקים אני לא יודע, אבל שוב, תבקר בפולגאז, תקבל הרבה מידע מרוכבים.

זה שאתה מגדיר את עצמך "זהיר ושפוי" זה טוב ויפה, אבל כל הכוח הזמין הזה ביד ימין נוטה לשנות בן אדם. בכביש על טעויות משלמים. אם אופנוע, אתה משלם על טעויות של אחרים, וובדרך כלל אם הגוף והחיים שלך. " רק הפרנואידים שורדים" - משפט, יותר נכון חוק שאני עוקב מאז היום הראשון שלי על המצערת. הריכוז והאחריות, ראית הכביש שדורת רכיבה על אופנוע לא השתווה למה שאתה מכיר מרכב... זה דורש המון!! שלא נדבר על העובדה שאם אין לך כמה שנות ניסיון על הכביש אם רכב לא הייתי ממציך לך ללכת ישר על אופנוע - רצוי קודם ללמוד את הכביש מסביבה מוגנת(רכב) יחסית. היכולת שלך לראות את הכביש קדימה ולקרוא את כל שאר הנהגים - שלא רואים אותך מחצי מטר זה הדבר היחיד ששומר על החיים שלך. אז כך את זה ברצינות. - וכמובן קורס רכיבה מתקדמת זה חובה.

כמו כן חיסכון במידון יעלה לך ביוקר. מעיל רכיבה(עדיף עור. אן מעיל עור חם, אבל האספלט חם יותר ), קסדה סגורה איכותית וכפפות עור זה מינימום.

גילוי נאות,

הכותב רוכב כביש(500 סמק,) שנה אם קרוב לשלוש שנות נהיגה על רכב לפני מעבר לאופנוע, ו2 החלקות שקרו עקב טעות רוכב (למזלי זה לא היה בכביש )

הדברים הכתובית מהווים את הא-ב של השרדות על כבישי ישראל. דברים שלמדתי מרוכבים מנוסים ממני וכמון דברים שלמדתי על בשרי. אם תרצה אני יכול להרחיב על הנושא.

פורסם

איך נשר יכול לנסוע? הרגליים שלו לא ארוכות מספיק כדי להגיע לדוושות, ואין לו אצבעות כדי להחזיק את ההגה. ואם תשים אותו באוטו ידני אז בכלל... הוא לא יצליח אפילו לצאת מהחניה.

:lol: :lol: :lol:

פורסם

ktbnus, הפכתה את הכביש לגיהנום לדו גלגלי, נכון כול אידיוט שטס באדום ונכנס בך המצד גומר לך על החיים, אבל בראסמי גם אוטו זה יכול לקרות, אז אל תפחיד כול כך תבן אדם.

פורסם

הכבישים בארץ הם באמת גהנום לדו גלגלי, אין מה לעשות ככה זה. אתה צריך ללמוד לחיות אם זה ולמזער את הכל ההסכנות.

ההבדל בין שתי מכונית שנפגשו בצומת אחרי שאחד גנב רמזור בעיר - ברוב במקרים יגמר בפגיעות פח - נכון יכול להיות גרוע יותר אבל יכול להיות גם טוב יותר.

רכב שגמר רמזור ואופנוע, יסימו ברוב המקרים בפגיעות גוף קשות מעוד לרוכב במקרה הטוב - ומקרה הפחות טוב - נכות או מוות וזה עובדה בשטח.

אין לי כוונה להפחיד את הבן אדם. אבל ( וזו רק דעתי האישית) שאם אדם בוחר לרכב על דו גלגלי ( במיוחד אם אין לו ניסיון על הכביש, אני לא יודע מה המקרה אם פותח התראד) צריך להיות מודע למצב כמו שהוא באמת. נהגי הפחיות רואים את זה בצורה אחת ורוכבי דו גלגלי רואים את זה בצורה שונה.

כל מה שכתבתי היא נכון ואין פה שום הגזמה. דעתי האישית היא שאם בן אדם בוחר לרכב הוא צריך להיות מודע להנאות של זה וגם לסכנות של זה. כי בסופו של דבר זה משהו שעלול לגמור לו את החיים(כן גם רכב יכול, אבל בינינו אופנוע יכול יותר).

אם הוא רוצה לרכב לתקופה ארוכה ולהנות מרכיבה אלה דברים שצריך לקחת בחשבון.

פורסם

חחח... 120 תגיד לי איפה אתה חיי.. בתוך מסך מחשב שבו יש נתוני יצרן

תהיי מציאותי 250 סמק מגיע ל95 גג וגם אז המנוע שלו עוד שניה מתפרק מהשלדה...

ואני מדבר על חדש .. לא על מודל 95 שמתוך ה 25 כ"ס ברחו 15...

כל אחד יעשה מה שהוא רוצה.. ללמוד לרכוב נכון אתה בחיים לא תלמד על הכביד.. איך לאזן שיוי משקל לדוגמא..

ktbnus: אתה תרכב איפה שבא לך על מה שבא לך ואחרי שתתגרד על האספלט .. ואני לא יודע איך אתה רוכב ואיזה נהג אתה ותאמת ממש לא אכפת לי..

ותאמין לי שלרכב בחול צריך הרבה יותר טכניקה מאשר על כביש סלול !!!!

אבל אולי אתה ילד בו 16 שרק עכשיו סיים ללמוד נהיגה ועדיין צריך ללמוד את חוקי התנועה והשתלבות...

פורסם

טוב, כמה דברים.

תאמין או לא יצא לי לראות GPX שנת 97 ונסע הרבה יוותר מ 95 - כמובן שהאופנע שמור ומטול כמו שצריך ואפילו יותר. ואופנוע במצב תקין אין בעייה אם 100-120 אתה מוזמן לבדוק את העניין אם רוכבים שמחזיקים כאלה כלים במצב תקין. כמובן שאם אתה בעל מימדי קטנים תהיה לו פחות בעייה לסחוב. כבר יצא לי שמוע על 160 על GPX. אבל זה תלוי בכלי, למצב שלו ולאחזקה.

דבר שני, רכיבת שטח ( מזה חול?? DT בדינות בראשון זה לא רכיבה) ורכיבת מסלול זה 2 דברים שונים זה מזה ולא ניתן להשוות בינהם כל אחד דורש דברים שונים וטכניקה שונה. מה שכן באמת אפשר ללמוד מרכיבת שטח ולקחת את זה לכביש. שיווי משקל אתה לומד בשעורי נהיגה. איך בדיוק עברת טסט בלי שיווי משקל?

אני אתעלם מהתגובה האחרונה שלך, אבל בקשה לי אלייך, אל תקנה CBR600 , אני גם מחפש, חבל לראות עוד נבלה מרוסקת בפירוקיה.

פורסם

Shakedown שאתה תקח ת R1 ותעשה השכבות על כביש החוף דבר איתי.

פורסם

תודה על הדאגה מכל הלב.. אני לא אקנה 600RR כל עוד אני יודע שאני מסוגל להתמודד עם כלי כזה..

וחוץ מזה אני לא מבין אותך.. מה עולים בנפחים של 50 סמק..מזה דרגות ?

אם נסעת נסעת .. ותראה כשאני אומר ליסוע על 120 קמש אני לא מתכוון להגיע ל120 (שהדציבלים של המנוע עוד שניה קורעים לך את עור התוף והמנוע צועוק)..לכמה שניות ולחוזר ל80 .. אני מדבר על רכיבה ממושכת של.. אבל אני יוצא מנק' הנחה שאני ואתה באותו הראש.

ועם דוש (דו-שימושי) אתה יכול לשלב גם רכיבת שטח וגם כביש..(ואני לא אמרתי רק שטח!)

ושאני מדבר על שוי משקל.. אני לא מתכוון לזה שבטסט 99.99% בשמיניות שמים על ראשון ומידי פעם נותנים קלץ להאט..

אני מדבר איתך על נגיעות גז בשילוב קלאץ .. לשמיניות הדוקות יותר סביב הקונסים והתמודדת עם מקרים שהאופנוע נשכב בסיבובים (קורה).. או בבלימת חירום אם הזנב עולה לך למעלה.. ותאמין לי .. לי זה לא קרה עדיין.. כי אני נוהג כמו שצריך.. אבל אני לא מכיר אותך ואת האחרים..

פורסם

בנוגע לאופנוע שלי, שמע כול ההונדות ששמעתי ויצא לי לקחת עליהן סיבוב, בין אם שלי ה cbr ושל חבר יש לו xr125l, המנועים פשוט צורחים, גם על הילוך ראשון שני, שאתה משחרר עם הקלאץ וחוטף בעיטה, והרעש תענוג (ווואם וואום), גם יצא לי לקחת סיבוב על DT אחד ואפילו שזה מנוע 50 סמ''ק גם הוא צורח כמו לא יודע מה, שלי יותר אבל עדיין צורח, אלה מנועים של אופנעים אין מה לעשות, בכול מקרה 120 עוד לא סגרתי עם ה cbr אני בדר''כ על 90-100 ככה בלי בעיות משייט על 100, לבד בין רמזור לרמזור בכביש החוף טס כול הדרך על 100+ ונשאר על 100 והמנוע מחזיק כמו גדול, זה לא שזה גדול עליו לנסוע על 100, היום כול קטנוע הכי מעפן 50 סמ''ק סוגר 90, אז על הcbr זה קטן, לנסוע על 100.

פורסם

ועל כמה סלד אתה ? כשאתה נוסע על 100.

ומאיפה לאיפה בכביש החוף ממחלף הסירה לקקל .?

בטח בגלל שאלה נפחים קטניםו בגלל זה..הצווחות מעצבנות שלהם..

אני כבר רכבתי על VN800 , DRAGSTAR 1100 בעזרת ה' כשתגדל ותבין את ההבדל בין אופנוע 125 סמק.. לבין אופנוע כבד יותר שיש לו ממונט וכ"ס

אני לא בא להתנסות עליך.. אני אומר לך מנסיון של שנים.. אתה יכול להפנים או לא..

הבחור שאל..ואני עניתי מה כדאי לו..

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים