עבור לתוכן

העתק ממכתב שכתבתי לשירות הלקוחות של KSP

Featured Replies

פורסם

סתכל בחתימה ::)

  • תגובות 31
  • צפיות 3.4k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם
  • מחבר

חברות סלולר זה משהו אחר.. הנציגים שם מסוגלים להציע לך אחוזים בחברה בשביל שלא תתנתק!! ;)

אתה צודק שזה חשוב מאוד לחברה אבל בסופו של דבר הם לא משקיעים בלקוח. קח לדוגמא חנות שכונתית קטנה, שם תקבל שירות הרבה יותר טוב.

חוץ מזה אני לא מבין למה הם עשו בעיות הרי זה לא KSP נושאת בהוצאות על החלפת הלוח ובטח שלא הטכנאים.. אלה היצרן. והחלפת לוח היא עניין של 5 דקות.

כמו שאמרתי תבקש אחריות מהיצרן.

זה בדיוק מה שאמרתי להם!

אמרתי להם "מה אכפת לכם לשלוח את זה לבדיקת מעבדה"

פשוט השירות הכי גרוע שראיתי בחיי...

אני מחכה לראות מה יענו לי

פורסם

שיענו לך תשלח את זה לפה בבקשה =]

פורסם

חברות סלולר זה משהו אחר.. הנציגים שם מסוגלים להציע לך אחוזים בחברה בשביל שלא תתנתק!! ;)

אתה צודק שזה חשוב מאוד לחברה אבל בסופו של דבר הם לא משקיעים בלקוח. קח לדוגמא חנות שכונתית קטנה, שם תקבל שירות הרבה יותר טוב.

חוץ מזה אני לא מבין למה הם עשו בעיות הרי זה לא KSP נושאת בהוצאות על החלפת הלוח ובטח שלא הטכנאים.. אלה היצרן. והחלפת לוח היא עניין של 5 דקות.

כמו שאמרתי תבקש אחריות מהיצרן.

אתה שוכח שKSP כ"כ זולים כי חצי מהסחורה שלהם הם מייבאים בעצמם ביבוא אפור.

פורסם

הבעיה של רעש בלוח זה דבר ידוע...לצערי

זה פגם בתכנן לוח האם ולא תקלה של בורד תקול.

זה מאוד דומה למערכות קול ב מכוניות צריך ציוד מאוד יקר כדי לבודד את המערכת מרעשי המנוע.

כך שאני מוצא את המכתב שלך כבעיה...כי למעשה אתה זה שבחרתה להשתמש בלוח אם עם ציפסט כזה ...

פורסם
  • מחבר

יודע מה?

נגיד שזה נכון ושזו בעיה ידועה.

הם צריכים להגיד לי לפני שאני רוכש את הלוח "שתדע לך ש.. ככה וככה"

בכל מקרה , יש פה כבר 2 בחורים שטוענים שהיתה להם אותה בעיה ואחרי שהחליפו להם הבעיה נעלמה...

פורסם

אבל מה אכפת ל KSP להחליף לו ללוח מחברה אחרת ולשלוח את התקול ליצרן?

פורסם

כי הם בעצמם מייבאים את החלקים , לכן כנראה כל מוצר תקול צריך להישלח לחו"ל בדרך כזאת או אחרת

בניגוד לכל החנויות שמוסרות ליבואן/ספק בארץ שישבור את הראש .

פורסם

יודע מה?

נגיד שזה נכון ושזו בעיה ידועה.

הם צריכים להגיד לי לפני שאני רוכש את הלוח "שתדע לך ש.. ככה וככה"

בכל מקרה , יש פה כבר 2 בחורים שטוענים שהיתה להם אותה בעיה ואחרי שהחליפו להם הבעיה נעלמה...

הם החליפו כי לא רוצים להתעסק איתך ....הזמן שלהם עולה גם כסף ..

לא עקרוני אני חושב שכרטיס קול בלוח אם זה הרעיון הכי גרוע שיכול להיות (בגלל התדרים הגבוהים+הספקים גבוהים) שמכניסים רעש למערכת !

פורסם

כי הם בעצמם מייבאים את החלקים , לכן כנראה כל מוצר תקול צריך להישלח לחו"ל בדרך כזאת או אחרת

בניגוד לכל החנויות שמוסרות ליבואן/ספק בארץ שישבור את הראש .

אבל מה זה קשור בכלל? מה אכפת לו מה הם צריכים לעשות כדי לממש את האחריות?

אם חנות כלשהי בוחרת להביא לארץ מוצרים [ולא דווקא מוצרי חומרה למחשבים] בייבוא מקבילי/אפור היא צריכה גם לדאוג לתת אחריות למוצרים האלה.

רוב הגולשים כאן יודעים מיהן החנויות שמביאות חומרה בעצמן ויודעים שאם הם רוצים אחריות יבואן מלאה, הם לא ירכשו דרכן.

אבל, וזה אבל גדול[!], החברים שלכם, ההורים שלכם ומכרים אחרים, לאו דווקא יודעים על זה, ואתם צריכים לספר להם.

לפעמים שווה לתת עוד 300ש"ח על מחשב כדי לקבל אחריות מלאה.

אני חושב שכרטיס קול בלוח אם זה הרעיון הכי גרוע שיכול להיות (בגלל התדרים הגבוהים+הספקים גבוהים) שמכניסים רעש למערכת !

אין נו באמת, איזו שטות מוחלטת.

אז מהיום והלאה כל אחד מאיתנו ירכוש כרטיס קול ב-200ש"ח ומעלה כדי שלא יהיו לו צפצופים?

הגולש שפתח את הדיון ציין במפורש כי מדובר בבעיה ספציפית שקשורה בלוחות מדגם שהוא רכש.

אם אכן כך הדבר, הרי שהחנות מחוייבת להחליף לו, שהרי מדובר במוצר תקול. שלא היה צריך להימכר מלכתחילה, אם באמת ידוע שהוא תקול ברמה זו או אחרת.

פורסם

רוב הגולשים כאן יודעים מיהן החנויות שמביאות חומרה בעצמן ויודעים שאם הם רוצים אחריות יבואן מלאה, הם לא ירכשו דרכן.

אממ אני לא מכיר... מישהו יכול להביא רשימה של החנויות האלה?

פורסם

כל השיטה זה לחפש מחירים טובים בחנויות מובילות.

תמיד לקחת בחשבון שצריך לחזור בשביל שרות

פורסם
  • מחבר

אם חנות כלשהי בוחרת להביא לארץ מוצרים [ולא דווקא מוצרי חומרה למחשבים] בייבוא מקבילי/אפור היא צריכה גם לדאוג לתת אחריות למוצרים האלה.

אתה יכול להסביר לי מה זה יבוא מקבילי / שחור?

וזה בדיוק מה שאני אומר , יש לי בעיה במוצר שנרכש אצלם שיש עליו אחריות , לא מעניין אותי איך הם מטפלים בבעיה , העיקר שיטפלו!

פורסם

יבוא מקבילי/אפור [לא שחור]:

הכוונה לחברה שמייבאת לארץ מוצרים למרות שאינה מוכרת על ידי היצרן כיבואן רשמי.

ייבוא מקבילי נעשה למשל על ידי רכישה מחברות הפצה עולמיות שמוכרות לכל מי שרוצה או רכישה מיבואנים במדינות אחרות ועוד.

פורסם
  • מחבר

אבל זה עדיין אומר שהם חייבים לתת אחריות על מה שהם מוכרים

עריכה : 26-4-2007

דיברתי הרגע עם נציג "שירות לקוחות" (עלק שירות לקוחות) כללי בשם לירן ,

כזה שירות לקוחות לא ראיתי בחיים שלי ואני חושב שבמכולת בשוק תלפיות שירות הלקוחות ברמה יותר טובה.

הוא טען שוב שהוא דיבר עם הטכנאי ושאין שום בעיה (מן הסתם הטכנאי שבדק את המחשב לא יודה שהוא טעה ולא ישנה את דעתו , אז איך אפשר לבדוק כך בצורה אוביקטיבית?)

כמו כן טען שזו בעיה שקיימת בכל הלוחות (משפט שלאחר מכן הכחיש שאמר).

שאלתי אותו מי היבואן בישראל ואז הוא החל לגמגמם ואמר לי שיש להם ספק ושהוא לא יכול לתת לי את הפרטים שלו כי זה "עניין פנימי שלהם" (חשוד ביותר!).

עוד אמר , שאני יכול להגיע לסניף בקריות (למה שאני אסע לשם? קניתי בחיפה , רוצה שירות בחיפה) ושהם יבדקו גם את המחשב , מן הסתם הוא כבר דיבר איתם לגביי.

שאלתי אותו למה אף אחד לא ענה למכתב ששלחתי להם והוא אמר שבדיוק היום הוא היה אמור להתקשר אליי (ולי קוראים בראד פיט) , ביקשתי ממנו להחזיר לי תשובה בכתב (כמקובל) לצורך איסוף ראיות והוא לא הסכים , רק לאחר מכן הסכים ואמר שהוא יענה למייל שלי (גם את זה אפרסם).

הודעתי לו שאני לא אוותר להם בחיים ושאני הולך לתבוע אותם.

לסיכום ,

שירות כזה בזיוני בחיים שלי לא ראיתי ,

מכל מה שנאמר בשיחה לא נותר לי אלה להסיק (כמובן שזה לא בטוח) שאת הציוד שהם מוכרים הם מייבאים לבד ושזהו כנראה ציוד תקול שקונים במחיר יותר זול וזו גם הסיבה למחירים הנמוכים שלהם.

אני אגיש תביעה נגדם בימים הקרובים וכמובן שהמסקנה הכי חשובה שהגעתי אליה היא : לעולם לא אקנה שוב בקיי אס פי (גם לא עכבר ב 20 ש"ח)!

את החושבין שלכם תעשו לבד.

יום טוב

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים