פורסם 2007 באפריל 1718 שנים הייתי דואג יותר לדלק...בכל מקרה חצי מיכל שמן ועוד לנסיעה קצרה זה בסדר גמור.
פורסם 2007 באפריל 1718 שנים לטווח הארוך , זה די יכול להשפיעהרי השמן מתחמם, וכאשר יהיה פחות שמן ממה שאמור להיות - הוא יתחמם יותרמכיוון שהוא יתחמם יתר על המידה, הוא יתחיל לאבד מהתכונות שלו, ויהיה "מיימי יותר" ולא צמיגי, כמו כן הוא ישרף ויחליף את צבעו מחום לשחור..ומכאן - שהוא לא יבצע את תפקידו כראוי..יש אנשים שיראו דברים אלו- זניחים..כל אחד והשיקול שלו.. כמו כן - כדאי להשקיע בשמן איכותי..
פורסם 2007 באפריל 1818 שנים העיקר שהשמן לא שרוף. לאחד החברים שלי, כל השמן במנוע שרוף והוא "מ'כפת לי? זה האוטו של סבתא שלי" ואין לך מושג איזה רעשים הטרנטה הזה עושה.
פורסם 2007 באפריל 1818 שנים מה זה חצי מיכל שמן מלא?!עם חצי מיכל שמן, אתה בקלות יכול לדפוק את המנוע, לך תמלא שמן ב100 שקל יא עצלן לפני שתצטרך לשלם 8K...
פורסם 2007 באפריל 1818 שנים חחחחח... אם קורה משהו למנוע אל תהייה עצלן כמו עכשיו.. תעשה משהו מועיל בשבילנו ותשים תמונות שנוכל לצחוק... "אין שכל אין דאגות" ותמדוד לי את הטמפ דלק על הדרך...חחחח
פורסם 2007 באפריל 1818 שנים אהה, מדיד הברזל א) מודדים אך ורק שהאוטו קר, וכל השמן ירד לאגן השמן ב) מוציאים את המדיד, מנגבים אותו, מחזירים אותו ורק אז מוציאים למדידה. אם לא עשית את זה, אז כל המדידות שלך לא שוות כלום. בכל מקרה, אם עשית את זה ויש לך חצי מיכל, תמלא מיד, אבל לא יותר מידי, כי גם יותר מידי שמן יכול לגרום לנזק בלתי הפיך.
פורסם 2007 באפריל 1818 שנים זה לא חצי מיכל אלא המרחק בין ערכי מקסימום למינימוםאם רואים על המדיד סימני שמן הכל בסדר, נזק לא יגרם.
פורסם 2007 באפריל 1818 שנים ברכב משפחתי ממוצע יש כ-4 ליטר שמן.חסרון של 1 ליטר שמן זה דבר שצריך להתחשב בו.על המדיד כתוב לרוב MIN ו-MAX. אבל המדיד לא מודד מ-0 ליטר ל-4 ליטר.אם מדדת [כמו שצריך] וקיבלת שהמדיד סומן עד אמצעו אתה בסדר.אם אתה קרוב ל-MIN, יש לך מספיק שמן במנוע אבל לא לפעולה תקינה וצריך למלא בהקדם.1 ליטר שמן מהיקרים עולה בממוצע 50-60ש"ח. שווה את ההשקעה.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.