עבור לתוכן

אויר במקום דלק

Featured Replies

פורסם

ודחיסת האוויר, איננה דורשת אנרגיה?

פורסם

כמו שאני מבין יהיו "תחנות אוויר" שיכניסו אוויר דחוס למכונית והוא זה שאמור להניע אותה.רעיון מקורי והטוב ביותר שראיתי עד כה.השאלה הבאמת גדולה זה מתי יאמצו את הרעיון הרבה חברות גדולות ויתחיל תהליך ההכנה לשוק שלו.

  • 2 שבועות מאוחר יותר...
פורסם

זה לא עומד לעבוד, לפחות לא בזמן הקרוב

פורסם

*זה לא עומד לצאת

כי זה כבר עובד ;)

פורסם

עובד כמו כל שאר החברות שמזיינות את השכל, אנרגיה ממים, Overunity ועוד הרבה בלב"צים...

כל איזה כמה חודשים כמה חברה כזאתי מנסה לגייס כסף על פראיירים עושה כמה הדגמות שלא מוחיכות כלום ונעלמת..

פורסם

השאלה הגדולה באמת היא מאיפה האנרגיה שתדחס את האויר.

אם את האויר הדחוס ייצרו בעזרת אנרגיה מזהמת, אז הבעיה עדיין לא נפתרה (למרות שגם אם זו אנרגיה פחות מזהמת אז זה כן מקטין קצת את הבעיה).

למרות זה, אם ליד כל "תחנת אויר דחוס" יהיה שדה סולארי/תחנות רוח גדול מספיק, שיספק מספיק אנרגיה לדחיסת האויר, זה דווקא כן יכול לפתור את הבעיה.

פורסם

זה יכול להעביר את זיהום האויר מחוץ לעיר.

פורסם

זה חסר ערך לחלוטין. איך זה בדיוק יותר יעיל ממכונית עם מנוע חשמלי?

פורסם

זה חסר ערך לחלוטין. איך זה בדיוק יותר יעיל ממכונית עם מנוע חשמלי?

ההבדלים - נראה לי - לא מאוד גדולים, ובכל זאת:

למצברים כימיים יש זמן חיים מוגבל, והם ומכילים חומרים רעילים.

טעינה של מצבר לוקחת זמן (סדר גודל של שעות, אם אני זוכר נכון) במילוי גז יכול להיות הרבה יותר מהיר.

פורסם

רעיון נחמד...

פורסם

רעיון נחמד...

יש לזה ריח חזק של רמאות.

במינימום הייתי מצפה לראות מספר פטנט.

פורסם

אני מכיר את זה כבר ממזמן. אני זוכר לפני כמה שנים טובות (לפחות 5 שנים) שראיתי שזה בפיתוח, ויש אבטיפוס עובד. הטווח של המכונית לא משהו, לכן מתאימה יותר לייעוד נסיעה בעיר בעיקר.

לגבי מקור האנרגיה של הדחיסה - זה כבר קשור לרשת החשמל. נכון, אין הבדל בין זה למכונית חשמלית (מלבד עלויות ייצור והעובדה שהבטריה מזהמת) אבל בסופו של דבר האנרגיה של רשת החשמל פחות מזהמת ממכונית בנזין ממוצעת (בגלל נצילות גדולה יותר). מעבר לזה, ניתן למצוא פתרונות לייצור חשמל בצורה פחות מזהמת (כור גרעיני, למשל?) וגם הפתרונות של היום בדר"כ לא מבוססים על נפט.

פורסם

כמו המכונית המימנית, הבעיה הראשית הינה בטיחותית.

מיכל דחוס עם מספיק אנרגיה לנסיעה צריך להיות מסוגל להחזיק בכמה עשרות אטמוספירות, דליפה קנה בתאונה ויש לנו רימון ענק וחביב .

פורסם

דבר ראשון, לגבי המיכל של המימן, יש כבר שיטות להחזיק מימן בטנק בלי סכנה מרובה. המציאו מעין פולימר דמוי ספוג שנמצא בתוך המיכל והמימן נספג בתוכו, ואז, אם יש דליפה המימן דולף לאט ואם הוא נדלק זה סותם את החור, או משהו בסגנון. מי שמעניין אותו להתעדכן בהתפתחויות בתחום, האתר הזה מצויין!

לגבי האוויר הדחוס - אם בונים את הטנק מספיק חכם, פגיעה בו רק תגרום לדליפה חזקה של אוויר. אם בונים אותו מספיק חזק, תאונה שתצליח לפגוע בו, בוודאי גם תהרוג את יושבי הרכב בין כה וכה.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים