עבור לתוכן

turbo vs supercharger

Featured Replies

פורסם

ואללה? בכמה?

ובטח זה מיצתבר אז אפשר להגיע רחוק מאוד

  • תגובות 43
  • צפיות 2.9k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

אתה יודע שצמיג במידה לא מתאימה יזייף בקילומטראז' כן?

עוד סיבה לקנות D:

פורסם
link=topic=246293.msg2172308#msg2172308 date=1174235798]

ואללה? בכמה?

ובטח זה מיצתבר אז אפשר להגיע רחוק מאוד

בעיקרון תעשה הפרשי יחס בין היקף הצמיג הנוכחי שלך מול היקף הצמיג המקורי

היקף עיגול זה 2R * Pi

2 רדיוס זה בעיקרוןמה שכתוב אחרי ה-R בצמיג (קוטר החישוק)

אם נגיד זה R16 אז זה 17 אינץ' (אינץ' = 2.54 ס"מ)

לוקחים את החלק הראשון בצמיג (נגיד 205) מכפילים בחלק השני (נגיד 60) ומחלקים ב-100

את זה מכפילים פי 2 ומוסיפים לרדיוס ומכפילים ב-Pi

ההיקף המקורי

-------------- = הזיוף בק"מ

ההיקף החדש

עוד סיבה לקנות D:

לא כשאתה זה שקונה אוטו עם בלאי גבוה ממה שיש בקילומטראז'

פורסם

not only the millage will be wrong (whether it's high or low) but also the speedo and if the wheels are larger the brakes might not be strong enough to stop the car.

btw, turbo chargers doesn't have to come with a blow off valve and an inter cooler and super chargers can come with those as well though they don't have to either.

I changed the rims and profile on my car's tyres but I made sure the overall radius is about the same (175/70/R13 ->185/60/R14), the overall radius now is 1% more than the stock one.

פורסם

גומי רחב יותר גם יהיה פחות טוב בפניות, והגדלת ההיקף גורמת גם לתאוצה גרועה יותר

כמובן שטורבו לא חייב להגיע עם פורק או עם מצנן ביניים, אם זה לא היה ברור מההודעה שלי

הפורק לחץ (לא משנה עכשיו איזה סוג) מאריך את חיי הקומפרסור

ומצנן ביניים מאפשר הוצאת יותר כוח

פורסם

ליאור אני חושב שאתה טיפה טועה.

גודל הגלגל אכן משתנה אבל רוחב הצמיג משתנה באותו היחס על מנת לשמור על אותו גודל גלגל.

ז"א שככל שהגלגל גדל ככה הצמיג קטן ונהיה צר יותר וקוטר הגלגל נשאר זהה.

פורסם

לא בהכרח

פורסם

גומי רחב יותר גם יהיה פחות טוב בפניות

what?!

והגדלת ההיקף גורמת גם לתאוצה גרועה יותר

I doubt the 7mm increment in radius make much a difference.

כמובן שטורבו לא חייב להגיע עם פורק או עם מצנן ביניים, אם זה לא היה ברור מההודעה שלי

הפורק לחץ (לא משנה עכשיו איזה סוג) מאריך את חיי הקומפרסור

ומצנן ביניים מאפשר הוצאת יותר כוח

wrong. the blow off valve, release the pressure when you let go of the throttle. it is done to allow the turbo charger to spin freely without resistance and prevent the turbine from slowing down, which will cause turbo lag while it spin back up.

when compressing the air, the temperature rises causing the air molecules to spread further from each other, cooling the air causes the air molecules to get closer to each other, allowing more air molecules inside the cylinder, which in terms means more fuel and hence more power.

פורסם

יגאל, אתה חייב לעשות את כל ההסברים המכניים באנגלית? קראתי את זה פעמיים עד שהבנתי...

פורסם

that's because you're stupid =P

פורסם

גומי רחב יותר גם יהיה פחות טוב בפניות, והגדלת ההיקף גורמת גם לתאוצה גרועה יותר

התאוצה ההתחלתית תהיה יותר טובה אם התצורה הנוכחית יש לך הרבה סחרור גלגלים בזינוק.

פורסם

what?!

צמיג רחב יותר (החלק הראשון) יתנגד יותר בפניות ולכן האוטו יהיה פחות טוב בפניות עם צמיג (גומי) רחב יותר

I doubt the 7mm increment in radius make much a difference.

אתה חושב, אבל בפועל זה כן שונה

wrong. the blow off valve, release the pressure when you let go of the throttle. it is done to allow the turbo charger to spin freely without resistance and prevent the turbine from slowing down, which will cause turbo lag while it spin back up.

בדיוק מה שמאריך את חיי הטורבינות

והלחץ הנמוך והחום הנמוך אחרי הפריקה מאריכים את החיים של הקומפרסור

when compressing the air, the temperature rises causing the air molecules to spread further from each other, cooling the air causes the air molecules to get closer to each other, allowing more air molecules inside the cylinder, which in terms means more fuel and hence more power.

בדיוק מה שאמרתי

פורסם

Lior, seriously if you weren't living in such a shit hole, I would come to beat some sense into you.

1.wider tires have better grip

2. that 7mm difference translates into 1%, oh noessss!!!1!1 (I can still do 0-100 in less than 10 seconds and hit 200km/h)

3. BOV and I/C have nothing to do with turbine MTBF.

פורסם

1. כמובן, אבל זה בא על חשבון התנגדות בפניות

2. מדובר על הגדלה יותר רצינית

כמו למשל הגדלה של החישוק בלי הקטנת הפרופיל

אתה לוקח דוגמה אחת ומסיק מזה שהכל שטויות

3. ככל שתשאיר יותר אוויר דחוס בקומפרסור אתה תקצר את החיים שלו

למה? כי הלחץ בפנים גבוה יותר מהלחץ בחוץ

פורסם

1. I don't know wtf you want. wider tires->more grip->slightly higher rolling resistance->almost negligible fuel economy loss.

2. no you did, I said it does make an effect but I made sure keep the overall radius about the same so it won't make an effect. it's not my fault you can't read.

3. turbo chargers do not supply great pressure, at best 1.5-1.7 bar, their aim is high air flow rate, just as a comparison your average home compressor gets to 6-8 bar. besides it's made out of forged steel.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים