פורסם 2007 במרץ 1718 שנים על רגל אחת: טורבו - מונע בעזרת גזי הפליטה סופר- מונע בעזרת רצועה (המחוברת לציר המנוע) תפוקות: טורבו - זמינות רק מסל"ד מסויים (בהתאם לטורבו\מחשב ניהול מנוע ושאר ירקות) סופר - לאורך כל טווח הסלד, תגובות טורבו - יש "דיליי" מסויים מהרגע שאתה לוחץ על דוושת המצערת, ועד לרגע שאתה "נדחף" סופר- מרגע הלחיצה אתה "נשאב" הטורבו נותן כוח מתפרץ, לעומת כוח לינארי יחסית בסופר אני תמיד בעד אטמוספרי גדול
פורסם 2007 במרץ 1718 שנים המשותף - שניהם דוחסים אוויר בלחץ גבוה יותר מהלחץ האטמוספרי על מנת לאפשר הכנסת יותר דלק למנוע(יותר תערובת של דלק ואוויר = יותר כוח)השוני:טורבו בנוי בצורה כזאת שגזי הפליטה (מה שמגיע בסופו של דבר לאגזוז) מסובבים טורבינה שמחוברת בציר לטורבינה שנייה שדוחסת אווירמערכת טורבו תכלול גם קומפרסור (תא לחץ לבניית לחץ מספיק גבוה), צנרות, פורק לחץ (כשאתה עוזב את הגז שהלחצים בין הקומפרסור לאטמוספרה יתאזנו), מצנן (אינטרקולר - על מנת לקרר את האוויר הדחוס, ככל שהאוויר יהיה קר יותר יהיה אפשר לדחוס אותו יותר)מגדש על (Supercharger) בנוי בצורה כזאת שכוח המנוע גורם לטורבינה להסתובב ולדחוס אווירבקטע תיאורטי - ככל שהטורבו יהיה גדול יותר ההשהיה שלו תגדל (יכנס לפעולה ב-4000 סל"ד במקום 2500 סל"ד לדוגמה) אבל גם הכוח שלו יהיה גדול יותרלמגדש על כמעט ואין (או שאין) השהיהאך הוא יקר יותר לקנייה, לאחזקה ולתיקוןמה גם שיש מעט מכונאים בארץ שיודעים להתעסק עם מגדש עלאם מדובר על הוספה לרכב שבא בלעדיהם - תשכח מזה, אתה תקבל הורדה מהכביש
פורסם 2007 במרץ 1718 שנים מה גם שאם אתה מחפש זמינות בסל"ד נמוך המגדש על זה הפיתרון...אם זה לסל"ד גבוה (אזור ה3000+-) אז טורבו זה הפיתרון... כמובן שיש מכוניות שמשלבות את שניהם אבל זה כבר משהו אחר...
פורסם 2007 במרץ 1718 שנים אם מדובר על הוספה לרכב שבא בלעדיהם - תשכח מזה, אתה תקבל הורדה מהכבישוזה למה ?כי ככה זה פהמה שלא יצא מהמפעל עם מגדש לא ייכנס לארץ עם מגדש
פורסם 2007 במרץ 1718 שנים חוק טיפשי, אבל מה לעשות? זה החוק, כמובן שיש מוסכים שיש להם כאלה דברים, אבל זה כבר לא נושא לדיון פה.
פורסם 2007 במרץ 1718 שנים לא חוק טיפשיזה מונע מכל מיני "אונדות סיביק" להיות באמת משופרותלא מדבר כאן על הרכבים שבאגודת המיאוץ
פורסם 2007 במרץ 1718 שנים ליאור במקרים האלה אתה צודק אבל זה מגיע לרמה מצחיקה שאפילו "מגנזיום גדול מדי" שלא מאושר מהחברה של יצרן הרכב לא חוקי בארץ (וזה מגיע גם לאגזוזי זרימה חופשית וכו)...
פורסם 2007 במרץ 1718 שנים צמיגים במידות לא מאושרות מן הסתםעד כמה שידוע לי גם באירופה אתה לא יכול לשים איזה מידה שבא לך על איזה אוטו שבא לך
פורסם 2007 במרץ 1818 שנים נכון... גם באירופה אבל בגרמניה אני חושב שזה חוקי תכלס מה שרוב האנשים בארץ עושים זה לפני טסט מורידים את החלקים שלא עוברים... או מחליפים..
פורסם 2007 במרץ 1818 שנים כן אבל תחשוב מה זה להוריד סט צמיגים/גלגלים בשביל טסט זה מעצבן (שלא נדבר על אגזוזים/טורבו וכו)
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.