פורסם 2007 בפברואר 1318 שנים תמיד אומרים שהשלב הכי קריטי של מעבורות חלל הוא בחזרה לכ"א כשהמעבורת נכנסת במהירות בסדר גודל של 24 אלף קמ"ש בערך, מהירויות שמסכנות את המעבורת כיוון שהחיכוך עם האטמוספירה גורם לחום רב על פני גוף המעבורת , ואגב כך גם אירע אסון הקלומביה.שאלתי היא למה אי אפשר לשלוט במעבורת להאיט אותה עד כי כמה מאות קמ"ש בכניסה לכ"א כך שלא תהיה סכנה של התחממות גוף המעברות
פורסם 2007 בפברואר 1418 שנים לא היה לי כוח לקרוא את מה שנתנו לךאבל יש את כוח המשיכה.. שהכוח העצום שלו מושך את החללית לכיוון כדור הארץ וזה בעצם מה שמאיץ אותהאתה גם צריך ליכנס בזווית נכונה.. זה המון חישובים.. נאסא אולי עשו כמה טעויות אבל הם לא טיפשים
פורסם 2007 בפברואר 1418 שנים בגלל כוח המשיכה העצום, החללית נמשכת לכדור הארץ והטילים של החללית קטנים מידי בשביל להאט בגלל זה הם נכנסים במהירות גבוהה כל כך
פורסם 2007 בפברואר 1418 שנים מחבר תודה לעונים ובפרט לראשון עם הלינקאם נסכם את מה שהבחור כתב שםאכן זה בגלל כוח המשיכה של כ"א (זה ידעתי גם לפני כן)אבל מה שנטען שם הוא שכח הכבידהשל כ"א הוא כ"כ חזק שפשוט אין היום שום פתרון טכנולוגי כדי לשאת כמויות דלק אדירות שדרושות להאיט את החלליתלכן בחזרה לאטמוספירה החלליות\מעבורות הן למעשה דאונים כמעט פאסיבייםלרשות הטייס עומדים רק כמה רקטות שמשמשות אותו כדי לבלום טיפה את המעבורת ולכוון אותה לזווית כניסה הרצויה
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.