מה יקרה כשיתחמם כדור הארץ - מדע וטכנולוגיה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מה יקרה כשיתחמם כדור הארץ


lmlm

Recommended Posts

  • תגובות 64
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

לא קראתי את הכתבה (רק את הכותרת) אבל קראתי כבר כמה מאמרים שאומרים שהתחממות של 2-3 מעלות תשפר מאד את הכלכלה העולמית (בתקופת האל ניניו שהייתה התחממות דומה, אחרי הנזקים שגרמו הסופות שקרוות גם לא באל ניניו החלקאים בעולם הרוויחו כ4 מיליארד דולר יותר).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

צרו החוקרים בבריטניה תמונת מצב מדאיגה לגבי עתידו של כדור הארץ. לפי התוצאות, עליה זו בטמפרטורה תוסיף כ-400 מיליון בני אדם לרשימת הסובלים מסכנת רעב, בין מיליארד לשלושה מיליארד בני אדם יימצאו במצב של מצוקת מים קשה, ויפגע ביבולי התבואה בהיקף של 20 עד 400 מיליון טון. לפגיעה זו השפעה מיידית הן על הכלכלה העולמית, והן על מצב הרעב בעולם.
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תיאוריה יפה,

אבל בשטח, שהיה האל ניניו - כלכלת העולם הרוויחה.

אתה רוצה להפחיד אנשים סתם? דבר על הגרעין האיראני, או על זיהום אוויר. גלובאל ווארמינג היא תיאוריה מאד בעייתית (למשל העשור החם ביותר במאה האחרונה היה 1930-1940, איך זה מסתדר עם זה שרמות הCO2 רק עולות ועלות? זה לא)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא יהיה שום רווח לכלכלה מפני שכשהערים יהרסו התיקונים והשיפוצים יעלו הרבה מאוד כסף וגם להאכיל את כל האוכלוסיה שתישאר בלי כלום יעלה הרבה כסף למדינות שנפגעו ולכן הכלכלה במדינות אלו לא תרוויח אלא תפסיד מהתחממות כדוה"א

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה לא קורא את מה שאני אומר.

את התיאוריה הזאת בדקו בעזרת סימלוציה - היא לא הוכחה מדעית. בשטח כשהיה האל ניניו - והטמפרטורה בעולם עלתה ב2-3 מעלות, אחרי שקיזזו את נזקי הסופות, הכלכלה עולמית הרוויחה 4 מיליארד דולר.

במבט לאחור, בתקופת האל ניניו הסופות לא היו יותר מבשנים אחרות. למעשה ב150 השנה האחרונות הממוצע של מספר ה"נזקי טבע" נשאר בממוצע. אי אפשר לחזות אקלים. אני אחזור על זה - אי אפשר לחזות אקלים. מי שאמר את זה, הוא ההוגה של תיאורית הגלובל וורמינג.

ואם תחשוב על זה זה די הגיוני, CO2 - מה שאמור לגרום לגלובל וורמינג, בעצם זה מה שהצמחים נושמים!

עוד נקודה מעניינת - באפריקה למשל מדבר הסהרה מתכווץ בהתמדה החל מ1980 ועד היום.

גלובל וורמינג לא קורה בשטח.

עריכה: עשיתי טעות. לא 4 מיליארד - 15 מיליארד דולר. מי שרוצה אני יכול לתת הפניה למאמר המדויק...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתם מדברים לי על השלכות כלכליות?!?!?

זה צריך להיות הדבר האחרון שמדאיג אותנו , אפילו רעב גדול ובצורת הם לא הנזק הכי חמור מכול מה שיקרה אם המגמה הזאת של ההתחממות תימשך(והיא תימשך). אם קרחוני האנטרטיקה ימסו כול חמשת היבשות שלנו יילכו לקיבינימט ואז הלך עלינו. נכון אין עדיין הוכחה מדעית שזה יקרה ולצערי נראה לי שמתי שתהיה הוכחה כזאת זה כבר יהיה מאוחר מידי...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין הוכחה מדעית, אבל אתה מאמין שזה יקרה כי....? יש לך מידע פנימי שלחשו לך ציפורים על ההתחממות?

זה לא היה ציפורים זה היה עורבים :silly:

תשמע , אני לא יום אחד התעוררתי בבוקר יום בהיר והחלטתי שאני דוגל בתאורייה מסויימת סתם כך.

התענינתי בנושא הזה לא מעט, ראיתי מחקרים רבים שנערכו בנושא הכללו סטטיסטיקות רבות ועשיתי אחד ועוד אחד. אלו לא מחקרים תמויים שנעשו על ידי כמה אנשים קיצוניים בדעה שלהם שמראש כבר ניסו להוכיח את הטענה הזאת, אלה מחקרים שנערכו על ידי מיטב המומחים בנושא שאספו על כך נתונים רבים. אם תבדוק תגלה שהקונצנזוס הכללי והדעה הרווחת בקרב רוב המדענים היא שהתופעה הזאת תימשך ותגרום בהדרגה להמסת הקרחונים באנטרטיקה(כמובן שזה יהיה תהליך הדרגתי ויקח שנים רבות יחסית). לא מצאתי הוכחה מדעית לזה כאמור ולכן אני לא יכול להוכיח לך את זה אבל אני מבטיח לך שאם תברר על הנושא הזה ברצינות תגלה שזה לא עניין של מה בכך. תברר על הפקט החממה והשפעת הגזים הרעילים הנפלטים מהתעשיות הנרחבות של בני האדם בכול העולם. אתה בכלל יודע מזה אפקט החממה ולמה זה בכלל נגרם ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הדעה הרווחת כיום היא שתסריטי אימה מביאים הרבה כסף למחקרים...

חפש את הת'רד הקודם על ההתחממות הגלובלית, בו הסברתי בפירוט מדוע היא ממש לא חמורה

ואם אתה ממש רוצה אני יכול לשלוח לך PDF של ההרצאה עליה דיברתי בת'רד ההוא

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הוכחה להתמוססות הקרחונים:

אי אפשר להתווכח עם צילומי הלויין המראים מה קרה לקרחונים תוך 27 שנה בלבד! הסתכלו בתמונות (לפני 27 שנה וכיום) :(:o :-[ :-\ :'( :nixweiss::kopfpatsch::jump::eek2:

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3149139,00.html

-------------------------------------------------------------------------------------

הלינק הבא נותן עוד קצת מידע על תוצאות אפשריות של ההתחממות הגלובלית.

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3239958,00.html

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...