פורסם 2006 באפריל 1019 שנים מישהו מכיר איזה מימוש של מערך ביטים לשימוש ב C# אשר קצת יותר שימושי מהחרא חסר הערך שהם קוראים לו BitArray?
פורסם 2006 באפריל 1019 שנים איזה פעולות אתה צריך שלא קיימות שם? הרי בסה"כ הBitArray זה מערך מסוג bool שמיישם כמה פעולות ביטים בסיסיות כמו AND, OR, XOR וכו'
פורסם 2006 באפריל 1019 שנים מחבר חסרה לי פונקציית השוואה ופונקציה שתאמר כמה ביטים דלוקים קיימים.והדבר שבאמת הביא לי את הסעיף עם ה BitArray המחורבן הזה הוא העובדה שה Bitwise Operations (לדוגמא AND OR XOR) לא רק מחזירות את התוצאה של האופרציה אלא משנות את המשתנה המבצע עצמו.לדוגמאbaResult = baPattern1.And(baPattern2)לא רק תחזיר את התוצאה ל baResult, אלא גם ל baPattern1.בחיי שזה לא כתוב ב MSDN שזה עושה כך, ותלשתי שערות כמעט יום שלם בנסיון להבין מה לכל הרוחות מחרבש לגמרי את כל הטבלאות שלי. כמובן שזה המקום האחרון שחשבתי עליו.
פורסם 2006 באפריל 1019 שנים בחיי שזה לא כתוב ב MSDN שזה עושה כך, ותלשתי שערות כמעט יום שלם בנסיון להבין מה לכל הרוחות מחרבש לגמרי את כל הטבלאות שלי. כמובן שזה המקום האחרון שחשבתי עליו. MSDN: Performs the bitwise AND operation on the elements in the current BitArray against the corresponding elements in the specified BitArray למה לא כתוב? פונקציית השוואה: equal ? וצריך לממש פונקצית שמחזירה כמה ביטים דלוקים ...
פורסם 2006 באפריל 1019 שנים מחבר נכון, אבל הפנוקצייה מחזירה BitArray. בתור אדם סביר (אני חושב שאני אדם סביר לפחות) אני מצפה מפונקצייה שמחזירה תוצאה לא לשמור אותה גם על אחד המשתנים המשתמשים בחישוב, אלא אם כן זה כתוב באותיות קידוש לבנה. בכל מקרה הכיתוב נתון לפרשנות לדעתי equals לא עובד.
פורסם 2006 באפריל 1019 שנים מחבר ומה, לולאה?איטי מדי.אולי אני פשוט אשתמש ב BitVector32, אשפץ אותו קצת. קצת מציקה המגבלה של 32 ביטים, אבל אני חושב שאני לא אעבור אותה.
פורסם 2006 באפריל 1019 שנים איטי מידי?סקרנות, מה אתה כותב מערכת RealTime ?C# לא נחשבת לשפה מהירה .. (כמו JAVA) ..
פורסם 2006 באפריל 1019 שנים מחבר המערכת היא לא Real Time במובן הקלאסי של המילה.חשובה כאן אמינות המערכת, באג קטן כשהמכונות כבר בחוץ עלול לגרום לנזק של מאות אלפי דולרים. לא מהכיס שלי כמובן, אבל עדיין לא נעים.בגלל זה אני כותב כרגע בשפה שהיא Managed על מנת שאני אוכל לסיים שלב ראשון של המכשיר כמה שיותר מהר עם כמה שפחות באגים פוטנציאליים.Java אני שונא.כל התהליך של השוואת מערכי הביטים בא לתמוך במערך ההחלטות של המכונה.במצב אופטימלי אם הייתי יכול להרשות לעצמי מבחינת עוצמת חישובהייתי מבצע:75 עצרת חלקי 45 עצרת איטרציות של פעולה שכוללת:42 פעמים:פעולת AND אחתפעולת XOR אחתפעולת השוואה אחתופעולת ספירה אחתהפעולה הזאת מתרחשת רק פעם ב, אבל כשהיא מתרחשת אני לא יכול להקדיש לה יותר משתי שניות זמן חישוב, וגם זה הרבה.זה לא ראלי לבצע את כל זה בשתי שניות, אז אני עובד על אלגוריתם אחר שינתח מקסימום אינפורמציה בזמן הנתון.אבל גם שם לבצע לולאה בשביל להשוות כמה ביטים זה איטי בטירוף.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.