עבור לתוכן

תענו בבקשה על הסקר הזה, עבור עבודת-חקר

Featured Replies

פורסם

שלום לכולם,

אני עושה עבודת חקר במסגרת היחידה החמישית במדעי-החברה והכנתי את השאלון המצורף ואודה מאוד לכל מי שיוכל להקדיש דקה מזמנו בשביל לענות עליו.  העבודה נחשבת לי ביותר יחידה במדעי-החברה והיא עוסקת בהפשעת הגורמים הפסיכולוגיים בשיווק ופרסום על הרגלי הצריכה של הצרכנים.    תצטטו את השאלון בבקשה ותענו עליו.

תודה מראש

גיל: מין: ז\נ

א. לדעתי גורמים פסיכולוגיים בפירסום משפיעים על הרגלי הקנייה שלי:

1. במידה רבה מאוד

2. במידה רבה

3. במידה מועטה

4. בכלל לא

ב. השפעות פסיכולוגיות בפרסום יכולות לשנות את יחסי למוצרים מסוימים:

     

1. במידה רבה מאוד

2. במידה רבה

3. במידה מעטה

4. בכלל לא

ג. אני מקפיד לקנות מוצרים שהם מותגים:

     

1. במידה רבה מאוד 

2. במידה רבה

3. במידה מעטה

4. בכלל לא

ד. גיבשתי בעבר דעה חיובית כלפי מוצר רק בזכות הפרסומת שלו:

1. כן, כלפי הרבה מוצרים

2. כן, כלפי מספר מוצרים בודדים

3. כן, רק כלפי מוצר אחד

4. מעולם לא

ה. גיבשתי בעבר דעה שלילית כלפי מוצר רק בגלל הפרסומת שלו:

1. כן, כלפי הרבה מוצרים

2. כן, כלפי מספר מוצרים בודדים

3. כן, רק כלפי מוצר אחד

4. מעולם לא

ו. אני חושב שהפרסומת מגזימות בדרך החיובית שבה הן מנסות להציג את המוצר :

1. תמיד

2. לרוב כן

3. לרוב לא

4. לא

ז. אני מבחין בניסיונות של המפרסמים להשפיע עלי בדרכים פסיכולוגיות בפרסום:

1. תמיד

2. לרוב כן

3. לרוב לא

4. לא

ח. לצרכן נבון אסור להיות מושפע כלל מפרסומת:

     

1. מסכים מאוד

2. מסכים

3. לא כל-כך מסכים

4. לא מסכים

ט. לדעתי, החשיבות של הגורמים הפסיכולוגיים עבור המפרסמים בפירסום היא:

א. חשובה מאוד

ב. חשובה

ג. בעלת חשיבות משנית ביותר

ד. לא חשובה

י. קניתי פעם מוצר שלא ממש הזדקקתי לו, רק בגלל הפרסומת שלו:

א. הרבה מאוד פעמים

ב. די הרבה פעמים

ג. כמעט ולא

ד. אף פעם לא

י"א. יש פירסומות שאני מאוד אוהב לראות, משום שהן מצחיקות, יפות או מרגשות:

א. יש הרבה מאוד

ב. יש בודדות

ג. יש אחת

ד. אין בכלל

   

פורסם

גיל:          מין: ז\נ

א.   לדעתי גורמים פסיכולוגיים בפירסום משפיעים על הרגלי הקנייה שלי:

1.   במידה רבה מאוד

2.   במידה רבה

3.   במידה מועטה (לא רואה כמעט טלוויזיה)

4.   בכלל לא

ב.   השפעות פסיכולוגיות בפרסום יכולות לשנות את יחסי למוצרים מסוימים:

     

1.   במידה רבה מאוד

2.   במידה רבה

3.   במידה מעטה

4.   בכלל לא

ג.   אני מקפיד לקנות מוצרים שהם מותגים:

     

1.   במידה רבה מאוד 

2.   במידה רבה

3.   במידה מעטה

4.   בכלל לא

ד.   גיבשתי בעבר דעה חיובית כלפי מוצר רק בזכות הפרסומת שלו:

1.   כן, כלפי הרבה מוצרים

2.   כן, כלפי מספר מוצרים בודדים

3.   כן, רק כלפי מוצר אחד

4.   מעולם לא

ה.   גיבשתי בעבר דעה שלילית כלפי מוצר רק בגלל הפרסומת שלו:

1.   כן, כלפי הרבה מוצרים

2.   כן, כלפי מספר מוצרים בודדים

3.   כן, רק כלפי מוצר אחד

4.   מעולם לא

ו.   אני חושב שהפרסומת מגזימות בדרך החיובית שבה הן מנסות להציג את המוצר :

1.   תמיד

2.   לרוב כן

3.   לרוב לא

4.   לא

ז.   אני מבחין בניסיונות של המפרסמים להשפיע עלי בדרכים פסיכולוגיות בפרסום:

1.   תמיד

2.   לרוב כן

3.   לרוב לא

4.   לא

ח.   לצרכן נבון אסור להיות מושפע כלל מפרסומת:

     

1.   מסכים מאוד

2.   מסכים

3.   לא כל-כך מסכים (פרסומות נותנות אינפורמציה שלפעמים יכולה להיות רלוונטית)

4.   לא מסכים

ט.   לדעתי, החשיבות של הגורמים הפסיכולוגיים עבור המפרסמים בפירסום היא:

א.   חשובה מאוד

ב.    חשובה

ג.   בעלת חשיבות משנית ביותר

ד.   לא חשובה

י.   קניתי פעם מוצר שלא ממש הזדקקתי לו, רק בגלל הפרסומת שלו:

א.   הרבה מאוד פעמים

ב.   די הרבה פעמים

ג.   כמעט ולא (אולי איזה חטיף  ;) )

ד.   אף פעם לא

י"א. יש פירסומות שאני מאוד אוהב לראות, משום שהן מצחיקות, יפות או מרגשות:

א.   יש הרבה מאוד

ב.   יש בודדות

ג.   יש אחת

ד.   אין בכלל

   

בהצלחה בעבודה...

פורסם
  • מחבר

תודה :)

פורסם

מין זכר

מידה מועטה.

במידה רבה

במידה רבה

כן,כלפי מספר מוצרים בודדים.

כן כלפי מספר מוצרים בודדים.

לרוב כן

תמיד

לא כלכך מסכים.

חשובה

לא כלכך מסכים.

חשובה

יש הרבה מאוד.

פורסם

גיל: מין: ז

א. לדעתי גורמים פסיכולוגיים בפירסום משפיעים על הרגלי הקנייה שלי:

3. במידה מועטה

ב. השפעות פסיכולוגיות בפרסום יכולות לשנות את יחסי למוצרים מסוימים:

1

2. במידה רבה

ג. אני מקפיד לקנות מוצרים שהם מותגים:

2. במידה רבה

ד. גיבשתי בעבר דעה חיובית כלפי מוצר רק בזכות הפרסומת שלו:

4. מעולם לא

ה. גיבשתי בעבר דעה שלילית כלפי מוצר רק בגלל הפרסומת שלו:

4. מעולם לא

ו. אני חושב שהפרסומת מגזימות בדרך החיובית שבה הן מנסות להציג את המוצר :

2. לרוב כן

ז. אני מבחין בניסיונות של המפרסמים להשפיע עלי בדרכים פסיכולוגיות בפרסום:

3. לרוב לא

ח. לצרכן נבון אסור להיות מושפע כלל מפרסומת:

1. מסכים מאוד

ט. לדעתי, החשיבות של הגורמים הפסיכולוגיים עבור המפרסמים בפירסום היא:

א. חשובה מאוד

י. קניתי פעם מוצר שלא ממש הזדקקתי לו, רק בגלל הפרסומת שלו:

ד. אף פעם לא

י"א. יש פירסומות שאני מאוד אוהב לראות, משום שהן מצחיקות, יפות או מרגשות:

א. יש הרבה מאוד

פורסם

גיל:          מין: ז

א. לדעתי גורמים פסיכולוגיים בפירסום משפיעים על הרגלי הקנייה שלי:

1. במידה רבה מאוד

2. במידה רבה

3. במידה מועטה

4. בכלל לא

מה זה גורמים פסיכולוגיים?

ב. השפעות פסיכולוגיות בפרסום יכולות לשנות את יחסי למוצרים מסוימים:

     

1. במידה רבה מאוד

2. במידה רבה

3. במידה מעטה

4. בכלל לא

מה זה השפעות פסיכולוגיות?

ג. אני מקפיד לקנות מוצרים שהם מותגים:

     

1. במידה רבה מאוד 

2. במידה רבה

3. במידה מעטה

4. בכלל לא

תלוי בסוג המוצר ובמחיר

ד. גיבשתי בעבר דעה חיובית כלפי מוצר רק בזכות הפרסומת שלו:

1. כן, כלפי הרבה מוצרים

2. כן, כלפי מספר מוצרים בודדים

3. כן, רק כלפי מוצר אחד

4. מעולם לא

כן. לא זוכר כמה פעמים. במידה והפרסומת אינפורמטיבית.

ה. גיבשתי בעבר דעה שלילית כלפי מוצר רק בגלל הפרסומת שלו:

1. כן, כלפי הרבה מוצרים

2. כן, כלפי מספר מוצרים בודדים

3. כן, רק כלפי מוצר אחד

4. מעולם לא

כן. די הרבה פעמים. כאשר הפרסומת ממש מעצבנת.

ו. אני חושב שהפרסומת מגזימות בדרך החיובית שבה הן מנסות להציג את המוצר :

1. תמיד

2. לרוב כן

3. לרוב לא

4. לא

ז. אני מבחין בניסיונות של המפרסמים להשפיע עלי בדרכים פסיכולוגיות בפרסום:

1. תמיד

2. לרוב כן

3. לרוב לא

4. לא

אני לא יודע למה הכוונה בדרכים פסיכולוגיות.

ח. לצרכן נבון אסור להיות מושפע כלל מפרסומת:

     

1. מסכים מאוד

2. מסכים

3. לא כל-כך מסכים

4. לא מסכים

ט. לדעתי, החשיבות של הגורמים הפסיכולוגיים עבור המפרסמים בפירסום היא:

א. חשובה מאוד

ב. חשובה

ג. בעלת חשיבות משנית ביותר

ד. לא חשובה

לא יודע.

י. קניתי פעם מוצר שלא ממש הזדקקתי לו, רק בגלל הפרסומת שלו:

א. הרבה מאוד פעמים

ב. די הרבה פעמים

ג. כמעט ולא

ד. אף פעם לא

תלוי. מוצרי חשמל - לא. מזון - כן (שווה לפעמים לבדוק מוצר חדש). שונות - לא ממש (אולי כשהייתי קטן).

י"א. יש פירסומות שאני מאוד אוהב לראות, משום שהן מצחיקות, יפות או מרגשות:

א. יש הרבה מאוד

ב. יש בודדות

ג. יש אחת

ד. אין בכלל

בד"כ פירסומות מחו"ל. רוב הפרסומות בארץ די מעצבנות או בכלל לא מובנות.

אם זה עוזר, אז אני מעדיף לצפות בפרסומות מושקעות עם הרבה גרפיקה ופעלולי מחשב ובפרסומת מצחיקות, אני מעדיף לצפות בפרסומות שמציגות בחורות בביקיני מאשר פרסומות המציגות מידע יבש, ואני נוטה לא לרכוש מוצרים של חברות שיש להן פרסומות מעצבנות.

פורסם

עם אני אראה פרסומת מעצבנת, זה לא אומר שאני לא אקנה תמוצר, עלה לפי מה שהוא שווה באמת.

פורסם

עם אני אראה פרסומת מעצבנת, זה לא אומר שאני לא אקנה תמוצר, עלה לפי מה שהוא שווה באמת.

חברות פרסום בכוונה יוצרות פרסומות שמיועדות לעצבן אנשים, מכיוון שמלמדים אותם בביה"ס לפרסום שאם הפרסומת מעצבנת, אז אנשים יזכרו את המוצר ויקנו אותו.

במידה ואנשים בכוונה ימנעו מלקנות מוצרים של חברות שיש להן פרסומות מעצבנות, אז החברות יקלטו אולי את המסר ואנחנו הצופים נצטרך לסבול פחות ופחות פרסומות מעצבנות, ואולי אפילו נהנה מפרסומות איכותיות כמו בחו"ל במקום לזפזפ כל הזמן.

פורסם

גיל:    15      מין: ז

א. לדעתי גורמים פסיכולוגיים בפירסום משפיעים על הרגלי הקנייה שלי:

1. במידה רבה מאוד

2. במידה רבה

3. במידה מועטה

4. בכלל לא

ב. השפעות פסיכולוגיות בפרסום יכולות לשנות את יחסי למוצרים מסוימים:

     

1. במידה רבה מאוד

2. במידה רבה

3. במידה מעטה

4. בכלל לא

ג. אני מקפיד לקנות מוצרים שהם מותגים:

     

1. במידה רבה מאוד 

2. במידה רבה

3. במידה מעטה

4. בכלל לא

ד. גיבשתי בעבר דעה חיובית כלפי מוצר רק בזכות הפרסומת שלו:

1. כן, כלפי הרבה מוצרים

2. כן, כלפי מספר מוצרים בודדים

3. כן, רק כלפי מוצר אחד

4. מעולם לא

ה. גיבשתי בעבר דעה שלילית כלפי מוצר רק בגלל הפרסומת שלו:

1. כן, כלפי הרבה מוצרים

2. כן, כלפי מספר מוצרים בודדים (סלקום וכל מיני חארטות של ג' מכוערית)

3. כן, רק כלפי מוצר אחד

4. מעולם לא

ו. אני חושב שהפרסומת מגזימות בדרך החיובית שבה הן מנסות להציג את המוצר :

1. תמיד

2. לרוב כן

3. לרוב לא

4. לא

ז. אני מבחין בניסיונות של המפרסמים להשפיע עלי בדרכים פסיכולוגיות בפרסום:

1. תמיד

2. לרוב כן

3. לרוב לא

4. לא

ח. לצרכן נבון אסור להיות מושפע כלל מפרסומת:

     

1. מסכים מאוד

2. מסכים

3. לא כל-כך מסכים

4. לא מסכים

ט. לדעתי, החשיבות של הגורמים הפסיכולוגיים עבור המפרסמים בפירסום היא:

א. חשובה מאוד

ב. חשובה

ג. בעלת חשיבות משנית ביותר

ד. לא חשובה

י. קניתי פעם מוצר שלא ממש הזדקקתי לו, רק בגלל הפרסומת שלו:

א. הרבה מאוד פעמים

ב. די הרבה פעמים

ג. כמעט ולא

ד. אף פעם לא

י"א. יש פירסומות שאני מאוד אוהב לראות, משום שהן מצחיקות, יפות או מרגשות:

א. יש הרבה מאוד

ב. יש בודדות

ג. יש אחת

ד. אין בכלל

   

פורסם

גיל: 18 מין: ז

א. לדעתי גורמים פסיכולוגיים בפירסום משפיעים על הרגלי הקנייה שלי:

1. במידה רבה מאוד

2. במידה רבה

3. במידה מועטה

4. בכלל לא

ב. השפעות פסיכולוגיות בפרסום יכולות לשנות את יחסי למוצרים מסוימים:

1. במידה רבה מאוד

2. במידה רבה

3. במידה מעטה

4. בכלל לא

ג. אני מקפיד לקנות מוצרים שהם מותגים:

1. במידה רבה מאוד

2. במידה רבה

3. במידה מעטה

4. בכלל לא

ד. גיבשתי בעבר דעה חיובית כלפי מוצר רק בזכות הפרסומת שלו:

1. כן, כלפי הרבה מוצרים

2. כן, כלפי מספר מוצרים בודדים

3. כן, רק כלפי מוצר אחד

4. מעולם לא

ה. גיבשתי בעבר דעה שלילית כלפי מוצר רק בגלל הפרסומת שלו:

1. כן, כלפי הרבה מוצרים

2. כן, כלפי מספר מוצרים בודדים

3. כן, רק כלפי מוצר אחד

4. מעולם לא

ו. אני חושב שהפרסומת מגזימות בדרך החיובית שבה הן מנסות להציג את המוצר :

1. תמיד

2. לרוב כן

3. לרוב לא

4. לא

ז. אני מבחין בניסיונות של המפרסמים להשפיע עלי בדרכים פסיכולוגיות בפרסום:

1. תמיד

2. לרוב כן

3. לרוב לא

4. לא

ח. לצרכן נבון אסור להיות מושפע כלל מפרסומת:

1. מסכים מאוד

2. מסכים

3. לא כל-כך מסכים

4. לא מסכים

ט. לדעתי, החשיבות של הגורמים הפסיכולוגיים עבור המפרסמים בפירסום היא:

א. חשובה מאוד

ב. חשובה

ג. בעלת חשיבות משנית ביותר

ד. לא חשובה

י. קניתי פעם מוצר שלא ממש הזדקקתי לו, רק בגלל הפרסומת שלו:

א. הרבה מאוד פעמים

ב. די הרבה פעמים

ג. כמעט ולא

ד. אף פעם לא

י"א. יש פירסומות שאני מאוד אוהב לראות, משום שהן מצחיקות, יפות או מרגשות:

א. יש הרבה מאוד

ב. יש בודדות

ג. יש אחת

ד. אין בכלל

פורסם
  • מחבר

Borg,גורמים פסיכולוגיים הם למשל -

1. שמקשרים בין דמות מפורסמת למוצר (למשל ספורטאי או דמות בטלנובלה למוצר כלשהו) בשביל שתקנה את המוצר, שיווצר אצלך בראש קשר בין הדמות המוערצת\מוערכת לבין המוצר.

2. שמבטיחים לך שאם תקנה את המוצר, חייך ישתנו בצורה מדהימה וכו'...

3. ש"מאיימים" עלייך שאם לא תקנה את המוצר יהיה לך פחות טוב (למשל - אנשים שהשתמשו במשחת שיניים X - השיניים שלהם לבנות.  אנשים שהשתמשו במשחה מתחרה - השיניים שלהם צהובות.  או מסיר כתמים X הצליח להוריד את הכתם ומסיר אחר לא הצליח).  

4. ועוד דברים בסגנון הזה.

השפעות פסיכולוגיות:   כל ההשפעות שגרמות לך כאשר אתה צופה מפרסומות המשלבות בינהן את הגורמים המוזכרים למעלה.  האם פרסומות שכוללות מאפיניים כאלו, כמו שרשמתי, משפיעות על יחסך למוצר?  ואם כן - באיזה רמה? (שאלה 2 בשאלון).

אני מקווה שהכל ברור עכשיו.

פורסם

Borg,גורמים פסיכולוגיים הם למשל -

1. שמקשרים בין דמות מפורסמת למוצר (למשל ספורטאי או דמות בטלנובלה למוצר כלשהו) בשביל שתקנה את המוצר, שיווצר אצלך בראש קשר בין הדמות המוערצת\מוערכת לבין המוצר.

2. שמבטיחים לך שאם תקנה את המוצר, חייך ישתנו בצורה מדהימה וכו'...

3. ש"מאיימים" עלייך שאם לא תקנה את המוצר יהיה לך פחות טוב (למשל - אנשים שהשתמשו במשחת שיניים X - השיניים שלהם לבנות.  אנשים שהשתמשו במשחה מתחרה - השיניים שלהם צהובות.  או מסיר כתמים X הצליח להוריד את הכתם ומסיר אחר לא הצליח).  

4. ועוד דברים בסגנון הזה.

השפעות פסיכולוגיות:   כל ההשפעות שגרמות לך כאשר אתה צופה מפרסומות המשלבות בינהן את הגורמים המוזכרים למעלה.  האם פרסומות שכוללות מאפיניים כאלו, כמו שרשמתי, משפיעות על יחסך למוצר?  ואם כן - באיזה רמה? (שאלה 2 בשאלון).

אני מקווה שהכל ברור עכשיו.

ערכתי.

פורסם

גיל: 15 מין: ז

א. לדעתי גורמים פסיכולוגיים בפירסום משפיעים על הרגלי הקנייה שלי:

1. במידה רבה מאוד

2. במידה רבה

3. במידה מועטה

4. בכלל לא

ב. השפעות פסיכולוגיות בפרסום יכולות לשנות את יחסי למוצרים מסוימים:

1. במידה רבה מאוד

2. במידה רבה

3. במידה מעטה

4. בכלל לא

ג. אני מקפיד לקנות מוצרים שהם מותגים:

1. במידה רבה מאוד

2. במידה רבה

3. במידה מעטה

4. בכלל לא

ד. גיבשתי בעבר דעה חיובית כלפי מוצר רק בזכות הפרסומת שלו:

1. כן, כלפי הרבה מוצרים

2. כן, כלפי מספר מוצרים בודדים

3. כן, רק כלפי מוצר אחד

4. מעולם לא

ה. גיבשתי בעבר דעה שלילית כלפי מוצר רק בגלל הפרסומת שלו:

1. כן, כלפי הרבה מוצרים

2. כן, כלפי מספר מוצרים בודדים

3. כן, רק כלפי מוצר אחד

4. מעולם לא

ו. אני חושב שהפרסומת מגזימות בדרך החיובית שבה הן מנסות להציג את המוצר :

1. תמיד

2. לרוב כן

3. לרוב לא

4. לא

ז. אני מבחין בניסיונות של המפרסמים להשפיע עלי בדרכים פסיכולוגיות בפרסום:

1. תמיד

2. לרוב כן

3. לרוב לא

4. לא

ח. לצרכן נבון אסור להיות מושפע כלל מפרסומת:

1. מסכים מאוד

2. מסכים

3. לא כל-כך מסכים

4. לא מסכים

ט. לדעתי, החשיבות של הגורמים הפסיכולוגיים עבור המפרסמים בפירסום היא:

א. חשובה מאוד

ב. חשובה

ג. בעלת חשיבות משנית ביותר

ד. לא חשובה

י. קניתי פעם מוצר שלא ממש הזדקקתי לו, רק בגלל הפרסומת שלו:

א. הרבה מאוד פעמים

ב. די הרבה פעמים

ג. כמעט ולא

ד. אף פעם לא

י"א. יש פירסומות שאני מאוד אוהב לראות, משום שהן מצחיקות, יפות או מרגשות:

א. יש הרבה מאוד

ב. יש בודדות

ג. יש אחת

ד. אין בכלל

פורסם

שלום לכולם,

אני עושה עבודת חקר במסגרת היחידה החמישית במדעי-החברה והכנתי את השאלון המצורף ואודה מאוד לכל מי שיוכל להקדיש דקה מזמנו בשביל לענות עליו.  העבודה נחשבת לי ביותר יחידה במדעי-החברה והיא עוסקת בהפשעת הגורמים הפסיכולוגיים בשיווק ופרסום על הרגלי הצריכה של הצרכנים.    תצטטו את השאלון בבקשה ותענו עליו.

תודה מראש

גיל:  16        מין: ז

א. לדעתי גורמים פסיכולוגיים בפירסום משפיעים על הרגלי הקנייה שלי:

1. במידה רבה מאוד

2. במידה רבה

3. במידה מועטה

4. בכלל לא

ב. השפעות פסיכולוגיות בפרסום יכולות לשנות את יחסי למוצרים מסוימים:

     

1. במידה רבה מאוד

2. במידה רבה

3. במידה מעטה

4. בכלל לא

ג. אני מקפיד לקנות מוצרים שהם מותגים:

     

1. במידה רבה מאוד 

2. במידה רבה

3. במידה מעטה

4. בכלל לא

ד. גיבשתי בעבר דעה חיובית כלפי מוצר רק בזכות הפרסומת שלו:

1. כן, כלפי הרבה מוצרים

2. כן, כלפי מספר מוצרים בודדים3. כן, רק כלפי מוצר אחד

4. מעולם לא

ה. גיבשתי בעבר דעה שלילית כלפי מוצר רק בגלל הפרסומת שלו:

1. כן, כלפי הרבה מוצרים

2. כן, כלפי מספר מוצרים בודדים

3. כן, רק כלפי מוצר אחד

4. מעולם לא

ו. אני חושב שהפרסומת מגזימות בדרך החיובית שבה הן מנסות להציג את המוצר :

1. תמיד

2. לרוב כן

3. לרוב לא

4. לא

ז. אני מבחין בניסיונות של המפרסמים להשפיע עלי בדרכים פסיכולוגיות בפרסום:

1. תמיד2. לרוב כן

3. לרוב לא

4. לא

ח. לצרכן נבון אסור להיות מושפע כלל מפרסומת:

     

1. מסכים מאוד

2. מסכים

3. לא כל-כך מסכים4. לא מסכים

ט. לדעתי, החשיבות של הגורמים הפסיכולוגיים עבור המפרסמים בפירסום היא:

א. חשובה מאוד

ב. חשובה

ג. בעלת חשיבות משנית ביותר

ד. לא חשובה

י. קניתי פעם מוצר שלא ממש הזדקקתי לו, רק בגלל הפרסומת שלו:

א. הרבה מאוד פעמים

ב. די הרבה פעמים

ג. כמעט ולא

ד. אף פעם לא

י"א. יש פירסומות שאני מאוד אוהב לראות, משום שהן מצחיקות, יפות או מרגשות:

א. יש הרבה מאוד

ב. יש בודדות

ג. יש אחת

ד. אין בכלל

   

פורסם

שלום לכולם,

אני עושה עבודת חקר במסגרת היחידה החמישית במדעי-החברה והכנתי את השאלון המצורף ואודה מאוד לכל מי שיוכל להקדיש דקה מזמנו בשביל לענות עליו.  העבודה נחשבת לי ביותר יחידה במדעי-החברה והיא עוסקת בהפשעת הגורמים הפסיכולוגיים בשיווק ופרסום על הרגלי הצריכה של הצרכנים.    תצטטו את השאלון בבקשה ותענו עליו.

תודה מראש

גיל:          מין: ז

א. לדעתי גורמים פסיכולוגיים בפירסום משפיעים על הרגלי הקנייה שלי:

1. במידה רבה מאוד

2. במידה רבה

3. במידה מועטה

4. בכלל לא

ב. השפעות פסיכולוגיות בפרסום יכולות לשנות את יחסי למוצרים מסוימים:

     

1. במידה רבה מאוד

2. במידה רבה

3. במידה מעטה

4. בכלל לא

ג. אני מקפיד לקנות מוצרים שהם מותגים:

     

1. במידה רבה מאוד 

2. במידה רבה

3. במידה מעטה

4. בכלל לא

ד. גיבשתי בעבר דעה חיובית כלפי מוצר רק בזכות הפרסומת שלו:

1. כן, כלפי הרבה מוצרים

2. כן, כלפי מספר מוצרים בודדים

3. כן, רק כלפי מוצר אחד

4. מעולם לא

ה. גיבשתי בעבר דעה שלילית כלפי מוצר רק בגלל הפרסומת שלו:

1. כן, כלפי הרבה מוצרים

2. כן, כלפי מספר מוצרים בודדים

3. כן, רק כלפי מוצר אחד

4. מעולם לא

ו. אני חושב שהפרסומת מגזימות בדרך החיובית שבה הן מנסות להציג את המוצר :

1. תמיד

2. לרוב כן

3. לרוב לא

4. לא

ז. אני מבחין בניסיונות של המפרסמים להשפיע עלי בדרכים פסיכולוגיות בפרסום:

1. תמיד

2. לרוב כן

3. לרוב לא

4. לא

ח. לצרכן נבון אסור להיות מושפע כלל מפרסומת:

     

1. מסכים מאוד

2. מסכים

3. לא כל-כך מסכים

4. לא מסכים

ט. לדעתי, החשיבות של הגורמים הפסיכולוגיים עבור המפרסמים בפירסום היא:

א. חשובה מאוד

ב. חשובה

ג. בעלת חשיבות משנית ביותר

ד. לא חשובה

י. קניתי פעם מוצר שלא ממש הזדקקתי לו, רק בגלל הפרסומת שלו:

א. הרבה מאוד פעמים

ב. די הרבה פעמים

ג. כמעט ולא

ד. אף פעם לא(אלא אם כן משחקים נחשבים)

י"א. יש פירסומות שאני מאוד אוהב לראות, משום שהן מצחיקות, יפות או מרגשות:

א. יש הרבה מאוד

ב. יש בודדות (החדשה של YES.. השיר הזה ממכר :D)

ג. יש אחת

ד. אין בכלל

   

:xyxthumbs:

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים