תוכן IG - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

IG

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    5303
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי IG

  1. נכבדי,

    מגהדת' זה ת'ראש.

    ספיד זה cacophony וכו'

    אבל ניחא, אני יכול לחיות עם זה שהוא נוטה יותר לכיוון ההבי מטאל כנראה (ואני מרקע של מלודת')

    אז נמליץ לו על machine head ועל הרשימה הזו:

    http://www.metalstorm.net/bands/index.php?b_sortby=fans_num&b_where=&b_what=&page=

    משין הד של דיפ פרפל?!

    אחד האלבומים האהובים עלי... הייתי זורק חזייה לבמה במהלך highway star בהופעה שלהם בארץ לפני כמה חודשים- אבל לא נראה לי שהבחורה שעמדה לידי הייתה מעריכה את זה כמוני...

    וכן, כשאומרים "מטאל" בד"כ מתכוונים למטאל המקורי- שנקרא "הבי מטאל" ("מטאל" זה קיצור...)

    ואני אוהב הבי מטאל קלאסי, בריטי ורצוי עם נטייה לבלוז :ylsuper:

    Sound Garden לא אהבתי... סיגנון השירה מעצבן.

    ומה, אתם מנסים כאילו להפחיד אותי עם כל מיני שטויות? הייתי שומע פעם פנטרה... עד שסתם נמאס לי מגרולינג. אם הזמר היה לוקח קלגרון הלהקה הזו הייתה יכולה להכנס קצת יותר למיינסטרים ולהיות אפילו מצליחה יותר ממטאליקה

    אהבתי שהשירשור קיבל חיים משלו :)

    אבל הרגתם את העמוד עם הסירטונים... תשתדלו לשים רק קישור בבקשה...

    נ.ב. הידעתם שבראיין מיי הוא פרופסור לאסטרופיסיקה? :o

  2. שלום לכולם,

    אני מחפש המלצות לאלבומי מטאל קלאסי טובים.

    אני מתכוון לאלבומים ברמה של האלבום השחור של מטאליקה, האלבומים של דיפ פרפל משנות ה-70, בלאק סאבאת' לפני שזרקו את אוזי המלך, וכו'....

    ריפים של גיטרות, נמוך וכבד ובלי גרולינג.

    אפשר להוריד מהרשימה את אלה שציינתי קודם, את אירון מיידן, ג'ודס פריסט, טול, אוזי אוסבורן, דיו, בלו אוייסטר קאלט וריינבו (כנראה שאני מכיר עוד לא מעט להקות אבל לא מצליח להזכר עכשו...)

    תודה לעוזרים

  3. שלום לכולם.

    אני מחפש עם סורק משולב (לא חייב פקס) שתהיה בעיקר קומפקטית (לא מפלצת- אין לי הרבה מקום אז כמה שיותר קטנה) ואמינה (אני לא הולך להשתמש בה הרבה- ובקודמת הראשי דיו התייבשו כשהיו חצי מלאים...)

    לא אכפת לי אם זה או דיו- לא מחפש להדפיס בHD... בעיקר לצורך הדפסת עבודות ללימודים.

    תודה לעוזרים :)

  4. ואיך זה שהגענו למצב שקילו כימיכל עולה יותר פחות מקילו עוף? בגלל אינפלציה במחיר הבשר= ביקוש גובר....

    אני יודע כמה דברים מחזיקים... גם התייחסתי לזה...

    ובסופרים יש מספיק מוצרים שמאריכים להם תוקף כדי לא לזרוק. וחלק ממה שכן זורקים אז מחזירים למפעלים והמפעלים ממחזרים את המזון בצורה כלשהי (משנים את היעוד שלו לפעמים)

    תמותה טבעית לא משפיעה כמו מלחמה שמתים בה כמה אלפי אנשים בריאים וצעירים. ביום.

  5. סרטון אדיר!

    אתם שוכחים את המלחמות שעיקבו באופן משמעותי את הגידול באוכלוסין ואת זה שמשהו כמו עשירית מהעולם כבר נמצא בתנאי רעב (סין, אפריקה, מרכז אסיה וכו')

    ומה עם זה שחצי מהאוכל שלנו היום מורכב מעשרות אחוזים של פלאסטיק (תוספים כימיים, תוספת של מים, חומרים משמרים- שמגדילים את הנצילות של המזון, קליפות צמחים ועצמות שמוספים כדי להגדיל נפח ומשקל....)

  6. האמריקאיים לא יורים ללא אבחנה, הם מנסים להימנע מגפיעה בחפים מפשע, הבעיה היא שהם פשוט fucking incompetent. אם זה היה משחק חצי מההודעות שלהם היו sry for TK.

    לא אמרתי שהם יורים ללא אבחנה... התכוונתי לזה שרמת ה"השתדלות" שלהם קצת פחות נוקשה משלנו... וכמות ה"אופס"ים אצלהם הרבה יותר גדולה.

  7. בסיני לא היו אזרחים, והצבא המיצרי לבש מדים ונסע ברכבים צבאיים, ולא התמין מטען בכל בניין שלישי.

    אתה אדיוט. אבל זה כבר ידע כללי...

    לא התייחסתי לזה... דיברו פה על מה צה"ל יכול לעשות באופן כללי, ופשוט ציינתי כמה עובדות

    אבל אני מאמין שיגיע זמן ש"בעל הבית ישתגע" וניישר קו עם ההומאניות של האמריקאי בעירק, ואז השיקול של חיי ישראלים (או יותר נכון תל-אביביים) יהיה הרבה יותר משמעותי ביחס לחיי פלסטינאים.

  8. למה להסתבך?

    תסתכלו על מפה של המזרח התיכון. כבשה את סיני, רמ"הג והגדה המערבית לפי איזה 40 שנה, כשחיל האויר טס על צרפתיים ומוטציות תוצרת התעשיה האוירית והרוס"ר העיקרי היה העוזי...

    עכשו תסתכלו מה הגודל של עזה ותעשו את החישוב של מה אפשר לעשות שם עם ומסוקים שיודעים לירות הרבה יותר חימוש בכל נאגלה ובדיוק הרבה יותר גבוה, וחצי מהמשימות מבוצעות בכלל ע"י מזל"טים.

    אגב, לנושא המקורי של השירשור:

    אני מציע את "מלכת הלבבות" (מעליסה בארץ הפלאות), כי נראה לי שיעופו שם ראשים בכמויות :) (אני רק מקווה שלא יהיו הרבה תקיפות לילה... 10~15 שממריאים במכה ואז נוחתים זה חתיכת רעש :P )

  9. 1: כנראה שכן. (מה ציפית? 22 ש"ח? האם זה באמת סיבה ל WTF?)

    2: כן, חבר שלי עשה זאת.

    חשבתי שזה יעלה כמו פסיכומטרי... 350~400 ש"ח...

    דובי, מעבר למחיר, אני מעדיף לחרוש על משהו שבוודאות אני צריך ולא לבזבז זמן על החלקים האחרים.

    מה לגבי מועדים?

  10. בתור נציג המקום, כשמנה מתעקבת המלצר צריך לבוא ולהגיד ללקוח שהיא התעקבת ולמה, ואז ללכת ולצעוק על הטבח שיזדרז כי אנשים מחכים.

    כשמלצר עובד בתור מגיש צלחות\ כוסות ולא כנותן שרות שלא יצפה שיתייחסו אליו כנותן שרות ויתגמלו אותו בהתאם.

    מלצר\ית טוב\ה יודע מתי וכמה והסתחבק\ לפלרטט עם הלקוחות (בכול זאת, כמה שזה יכול להיות סבבה לא באנו למצוא חברים חדשים ואנחנו יודעים ששלא יצא מזה משהו מעבר לפלירטוט), מתי לבוא ולפנות כמה צלחות, מתי לשאול אם משהו חסר ומתי לפצות את הלקוח.

    פעם בסניף של בלאק ברחובות מלצרית (חדשה) עשתה טעות והביאה לשולחן שלנו מגש עם שוטים שלא הזמנו (בקושי הספקנו לשבת האמת). אמרנו לה שלא הזמנו, והיא התנצלה ולקחה אותם. אחרי 10 דרות היא חזרה עם מגש נוסף על חשבון הבית (חשבונה בטח...). הזמנו עוד שוט בשבילה והשארנו לה אחלה טיפ. למה? כי היא השתדלה שנהנה. לא הציקה לנו ולא התעלמה מאיתנו.

    לגבי טיפ מחיילי חובה- מניסיון שלי- משאירים, אבל את המינימום... 10~15 אחוז.... בכול זאת, גם לחייל זה סכום משמעותי.

  11. ואני חשבתי שהליידי הזמינה חזה עוף! נו באמת אלכס!

    דבר ראשון- חזה עוף, ברוטב הנכון, בחיתוך הנכון ובמידת העשייה הנכונה יכול להיות מדהים, אבל מצד שני- להיות בבר בשרים ולהזמים ציפור זה באמת לצאת חומוס O_o

  12. השירות בהמבורג הרבה יותר טוב מבבלאק (בנוסף אם אתה יושב על הבאר אתה יכול פשוט להזמין מנות מ2 הברמנים שתמיד שם=שירות מיידי)

    כנראה זה תלוי באסרטיביות שלך :)... גם בבלאק וגם בהמבורג היו פעמים שחיכיתי למלצרית, אבל בגלל שבהמבורג הסידור כזה שהן תמיד עוברות לידך זה נראה יותר זמין, אבל לא ממש...

    ובד"כ כשאני הולך אז אני עם עוד 3~6 חברים אז לא ממש בא לנו לשבת על הבאר :P

  13. זה שאלה קצת כללית מידי...

    אני הייתי בכול מקום בערך שמגיש בשר ברחובות והדרוג שלי כזה:

    המבורג- מחירים דומים לבלאק אבל טעים יותר בלי מבחר של בירות, שרות דומה לבלאק (ברחובות...)

    בלאק- בלייט נייט יוצא לא כזה יקר (משעה 10, בניגוד להמבורג שמתחיל ב-11), בשר טרי ועסיסי (במדיום רייר). ממש טעים ומבחר "בסדר" של בירות. שרות סבבה אבל לא בשמיים

    BBB- ניסיתי את ההמבורגר הפשוט שלהם בפעם היחידה שהייתי שם (גם כי לא רציתי להשקיע במשהו לא מוכר, וכי אני חושב שמסעדה נמדדת במיוחד במנות הפשוטות שלה ולא המיוחדות), ובמילה אחת- א כ ז ב ה! לא טעים בעליל, מבחר בירות דומה להמבורג, אבל השרות היה יותר טוב. לא חוזר לשם יותר. אני מעדיף להשקיע עוד כמה שקלים ולשבת במקום שאפשר לאכול ולשתות בו דברים ששוים את הכסף.

    יש גם את המיטבול ברשל"צ שממוקם אי שם ברמה של בלאק לפי דעתי

  14. לא קראתי את כל השירשור, אבל יש כמה דברים להגיד:

    1. מישהו פה נתן ציטוט של איז התלמידה שאמרה שכשצופים בה היא לא עצמה. טוב מאוד, כי ממה שאני רואה ברחוב, "עצמה" זה אימו\ ערס לא מתורבתים, חסרי התחשבות בשאר הציבור, שחושבים שהם מרכרז העולם ויכולים לעשות מה שבא להם לראש בלי שום חשבון.

    2. מצלמות לא יעזרו. א- אף אחד לא יעבור על שעות על דבי שעות של צילום. ב- אנשים יתרגלו לזה וכש100 איש ימשיכול לעשות מה בא להם אז לא תהיה ענישה קולקטיבית.

    3. מצלמות זה לא הפיתרון. היום יש הרבה יותר מידי חופש לילדים ולהורים. הילדים הטמבלים של לפני 20 שנה הם היום ההורים והמורים הטמבלים לילדים הממש דבילים של היום, והילדים הממש דבילים של היום הם הם ההורים והמורים של הילדים של מחר. לפני 20 שנה עוד היה יחס של כבוד כלשהו כלפי מורים כי המערכת והיחס היו נוקשים יותר. הגישה הפתוחה של לתת לילד להתפתח איך שמתאים לו עובדתית נכשלה. ילדים לא יכולים להתפתח לאדם תרבותי, מחונך ואינטליגנט בלי שמישהו יוביל אותו במסלול הנכון, וכשילד סטה מהדרך בצורה קיצונית (ומבחינתי ילד שמנת שצובע את השער ועושה תסרוקת של פנקיסט בלי סיבה טובה- ומי שרוצה לדעת מה זה סיבה טובה תקראו בויקי על המקור של מרדנות הפנקיסטים בשנות ה-60'- זה קיצוני מספיק. לילד זב חוטם שיש לו כל דבר שהוא רק יכול לחלום עליו אין שום סיבה להתחיל לעשן ולשתות בגיל 13 או לעוות את הגוף שלו עם פירסינג או צבעי שער\ תכשירים אחרים כדי להרגיש מיוחד. אלא אם אמא שלו לא נתנה לו מספיק ציצי, אולי) צריך אמצעים קיצוניים באותה מידה (טיפול פסיכולוגי) כדי ליישר אותו. וגיל ההתבגרות זה לא תרוץ. גיל התבגרות היה קיים אלפי שנים בלי שרמת הערכים של האנושיות תתדרדר (כל הדקירות והשימוש באלכוהול\ סמים בקרב בנ נוער) כמו בשנים האחרונות.

    זה לא הגיוני שמערכת חינוך שהתפתחה במשך עשרות שנים פתאום לא מתאימה לרוב הילדים כי להורים שלהם יש מספיק כסף כדי לאבחן אותם עם הפרעות קשב. רוב הילדים האלה פשוט עצלנים ומפונקים בדיוק כמו ההורים שלהם שלא מוכנים להשקיע בהם כמה דקות ביום כדי להושיב אותם על התחת שילמדו. כל אחד לומד בצורה שונה, אבל מזה ועד איבחון של פאק ניורולוגי יש הרבה מרחק.

    לפי דעתי רוב ההורים של היום פשוט צריכים לקבל שתי סטירות על זה שהם לא מסוגלים להשתלט על הילדים שלהם, והמורים צריכים לקבל 4 סטירות כי הם לא מסוגלים לשמור על הכבוד שלהם- גם בתור מורים וגם בתור בני אדם מול חבורה ילדים.

  15. ממתי טבריה היא עיר תיירות ונופש גדולה?

    מאז שראש העיר אמר את זה לפני איזה 30 שנה...

    והיא באמת עיר תיירות גדולה... לערסים ושות' שמתלהבים מוודקה זולה ודמוי רדבול עוד יותר זול...

    אגב, בביקור היחד שלי בטמפלארז באר, שמתגאה במבחר בירות גדול- נורא התאכזבתי שכמעט כל מה שיש להם זה מבקבוק ומעט מאוד חביות... פשוט מעפן.

×
  • צור חדש...