תוכן PJ - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

PJ

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    88
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי PJ

  1. אוקי , תודה על התשובות.

    נראה לי שאני אקנה את המכשיר מבאג . אני בדרך כלל נמנע מלקנות שם , אבל לפי השוואות המחירים בזאפ , באג נותנת מחיר סביר ואני גם לא צריך לשלם דמי משלוח כי יש סניף די קרוב לבית.

    בכל מקרה , אני גם ככה אקנה את הX5 , אבל עדיין , למישהו יש מושג מתי צריך לצאת נגן חדש - ככה סתם בשביל הסקרנות.

    תודה.

  2. אהלן , כבר די הרבה זמן אני מתלבט בין נגנים שונים , אבל כעת כבר די ברור לי שאני הולך לקנות את הX5. יש עוד כמה עיניינים לא סגורים שרציתי לשאול ולהתעייץ איתכם:

    1)מהו משך זמן המעבר בין שיר לשיר? אני לא יכול לסבול שלוקח לנגן כמה שניות עד שהוא קולט מה לנגן.

    2)האם הנגן עמיד מפני נפילות ? אני שומר די טוב על הדברים שלי אבל די יבאס אותי אם המכשיר ישבר אחרי נפילה מ10ס"מ -מה עוד שהוא בא בלי כיסוי\נרתיק . מה שמביא אותי לשאלה הבאה

    3)האם הוא נשרט בקלות? עד כמה רגיש המסך שלו?

    טוב , למרות שכתבתי שכבר די ברור לי שאני הולך לקנות את המכשיר הזה , אני עדיין בהתלבטות קלה , זאת אומרת , זה ללא ספק המכשיר שהכי מתאים לי , אבל המחיר שלו הורג אותי . זאת אומרת , הIPod Video שאותו אני ממש לא הולך לקנות בעיקר בגלל חוסר במטען חשמלי וצורך בתוכנה בשביל להעביר שירים , עולה כולה עוד 150 שקל . שוב , הIpod Video לא מתאים לצרכים שלי , אבל בסך הכל הוא עדיף על הX5 מבחינת ביצועים - 10 ג'יגה יותר , יכולות ווידאיו גבוהות בהרבה. ככה שבסך הכל , די מבאס אותי המחיר של הX5 . מישהו יודע אם המחיר צריך לרדת מתי שהוא? או שמא צריכים לצאת בקרוב עוד נגני 20GB של iaudio ?

    תודה.

×
  • צור חדש...