תוכן Holography - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Holography

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    2806
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי Holography

  1. גם אני ניסיתי להבין מה בעצם קורה פה, איך קורה שהמחיר לחבית נפט היה גבוהה בהרבה ב-2008 (בסביבות 135$ אז וכ110~$ כיום כפי שהחתול ציין) ושלמנו הרבה פחות, אבל היום מחיר הנפט לחבית נמוך בכמעט 20% מהמצב ב-2008 ואנחנו משלמים הרבה יותר

    http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%91%D7%A5:Brent_Spot_monthly.svg

    ובכלל, אם חבית עולה 110$ והיא מכילה 159~ ליטר, לפי שער דולר של 3.8 זה יוצא 418 שקל לחבית נפט שזה 2.6 שקל לליטר, כמה ת'כלס עולה לזקק ליטר נפט לשימוש בכלי תחבורה? ואם משהו ראה אי פעם גרף של מס הבלו על הדלק פר שנה אשמח אם יקשר לפה...

  2. אהלן,

    ברשותי חיצוני בנפח 2TB שנפל בתאונה מצערת במיוחד,

    מאז, ברגע חיבורו למחשב הוא משמיע תקתוקים (click of death) ולא מזוהה על ידי המחשב כלל,

    יש אפשרות לשחזר ממנו משהו באמצעים ביתיים? ראיתי בכמה וכמה אתרים שממליצים להקפיא (?!) את ההרדדיסק ולבדוק שוב...

  3. אני לא אדם מאמין ולא קראתי את כל הת'רד אבל אפשר לסכם בצורה פשוטה,

    ""אין פודין את השבויים ביתר על דמיהן מפני תקון העולם", שלא יהיו האויבים רודפין אחריהם לשבותם. ""

    (המקור מהמשנה, גיטין ', ו. החלק המודגש פרשנות של הרמב"ם שנפסקה להלכה)

  4. אישית לא הייתי שם אבל שמעתי שזה סוג של אילת רק הרבה יותר יקר :nixweiss:

    הייתי שם ומבחינת אטרקציות תרבותיות זה אכן נכון, אם אתה טס לראות מוזיאונים חפש מקום אחר.

  5. זה שאתה מגיש את הלחי השנייה, ועדיין מרגיש עם זה בסדר, עדין מרגיש בסדר להיות מוסרי (עאלק) ללא תנאי, והצד השני דואג לנצל את ה"מוסריות" הזו למטרותיו, אתה תשאר ללא עלים, ללא פירות, ללא ענפים ושיוכלו יגדעו אותך מן השורש. העיקר להיות מוסרי.

  6. לגבי הל"ה - מדובר בדוגמא קלאסית שיכולה לשמש להסברה על ההבדל בין לאויביה. אני רק מצר על כך שהחשיבה שלך כל כך מעוותת שאתה מסיק את המסקנה העקומה מהסיפור הזה וזורק את כל עקרון טוהר הנשק של צה"ל לפח. אתה מטיל דופי בגבורה האמיתית שנובעת מהסיפור הזה - לא רק נחישות והעמידה מול האויב אלא אי מסירת אמות המידה המוסריות גם במחיר סיכון החיים.

    אני מציע לך לקרוא את הספר "העץ הנדיב", או " מה קורה שלוקחים עקרון מוסרי ומקצינים אותו עד כדי בורות ועוורון מוחלט ומגישים להנחתה את הלחי השנייה..."

  7. רק כדי להבהיר נקודה קטנה שיכולה ללמד על הכלל,

    הויכוח בין דן מרגלית ל- " ח"כ " זחאלקה, בגרסה של YNET נחתך רגע לפני ששומעים את כוונותיהם האמיתיות של ח"כ הכנסת הערבים והמגזר שהם מייצגים, בסוף הראיון הוא צועק לו "כאן זה שיח מוניס" - רמת אביב של ימינו שם שוכנת אוניברסיטת ת"א והאולפן ממנו התוכנית שודרה (אני מניח), אך YNET כנראה החליטו שזה לא מתאים למה שהם מייצגים, כמה הישראלים הם קלגסים צמאי דם והערבים הם נשמות טובות שירדו לעולם בטעות, וסך הכול רוצים את קווי 67.

    לקטע באורכו המלא -

  8. ממתי לך יש מנדט על חיי ואיכות חיי אדם אחר? אם אדם רוצה לראות כל היום ולא לעשות פעילות ספורטיבית כלל וכלל - הרי שהוא ממש מזיק עלצמו. האם צריך חוק נגד מצב שכזה?

    ולמה שהוא יהווה נטל על החברה?

    אגב - אני לא שואל לצורך הכוחה - אני שואל לצורך ידע. הדעה שלי בנושא לא לחלוטין מגובשת כיוון שאין בידיי את כל המידע וכל הדעות.

    אם בנאדם רוצה להרוס את עצמו, so be it, אבל צרכני סמים קשים חופש הבחירה שלהם מוטל בספק ובמוקדם או במאוחר יתעמרו במשפחותיהם בצורה כלכלית ו\או פיזית וירוקנו אותם.

    אחרי כן, משתמש הרואין יגנוב, יפרוץ, יהרוס, ישבור, *תבחר של של פשע* בשביל הסם, ואחרי תקופה מסוימת או שימות או שהיה כ"כ שבור שיצטרכו לשקם אותו שנים, שיקום ארוך ויקר על חשבוני וחשבונך.

    אה, כן, שתשבר לו מחט מההזרקות בתוך הוריד אנחנו נשלם את הטיפול הרפואי בו - וכסף לתרופות לניצולי שואה, אין. נקודה למחשבה.

  9. אם זה לא מוות ממנת יתר אז מי קובע שזה בהשפעת הסם?

    אם אני מעשן ג'וינט\שותה כוס בירה ונוהג בחזרה מהפאב לבית במהירות נמוכה מהרגיל וממולי שועטת משאית עם נהג שהוא 20 שעות על הכביש והוא נכנס בי, אז מבחינת ה"מחקר" , זה בגלל הג'וינט\כוס בירה אבל זה בכלל נהג המשאית.

    ואפשר לפרוס עוד לא אחת ולא שתיים דוגמאות כאלה, לטעמי המחקר הזה לא רציני.

  10. הזוי, אין שום מחקר שגורס כי אפשר פרקטית למות ממנת יתר של קנבואידים.

    According to the Merck Index, 12th edition, THC has a LD50 (dose killing half of the research subjects) value of 1270 mg/kg (male rats) and 730 mg/kg (female rats) administered orally dissolved in sesame oil.[17] The LD50 value for rats by inhalation of THC is 42 mg/kg of body weight.[17] One estimate of cannabis's LD50 for humans indicates that about 1500 pounds (680 kilograms) of cannabis would have to be smoked within 14 minutes.[18] This estimate is supported by studies which indicate that the effective dose of THC is at least 1000 times lower than the estimated lethal dose (a "safety ratio" of 1000:1). This is much higher than alcohol (safety ratio of 10), cocaine (15), or heroin (6)
  11. הולנד - עפ"י נתוני הממשל ההולנדי אין קשר ישיר בין שימוש בסמים לבין פשיעה להשגת כסף לקנייתם: אמנם חצי מאוכלוסיית בתי הסוהר מכורים לסמים, אולם שיעור הפשיעה המיוחסת למכורים מסך הפשיעה בהולנד נע בין 10% - 20% (ייתכן כי חלק מהאסירים מתמכרים לסמים בבתי הסוהר). כמו כן, למרות שנמצא כי 1/3 מעבירות הרכוש בערים גדולות (בייחוד פריצות וגניבה ממכוניות) מיוחסות למכורים - הנתונים הללו נמוכים יותר כשמסתכלים על כל המדינה. מחקר נוסף הראה כי מכורים רבים ביצעו עבירות עוד לפני שנהפכו למכורים

    http://209.85.135.132/search?q=cache:qqSeZPt-TtwJ:www.knesset.gov.il/MMM/data/docs/m00244.rtf+%D7%A4%D7%A9%D7%99%D7%A2%D7%94+%D7%94%D7%95%D7%9C%D7%A0%D7%93+%D7%9C%D7%92%D7%9C%D7%99%D7%96%D7%A6%D7%99%D7%94&cd=1&hl=iw&ct=clnk&gl=il&client=firefox-a

  12. חיזבאללה וחבריו דוחפים סמים (בעיקר חשיש) מהגבול הצפוני, בצד הדרומי בגבול עם מצרים החמאס ושאר חברינו דואגים להברחות.

    זה מכניס להם עשרות אם לא מאות מיליוני שקלים בשנה, אחר כך זה עובר לעולם התחתון שגם גוזר קופון לא פחות יפה מהטרוריסטים.

    אם אתה לוקח להם את מקור ההכנסה ע"י לגליזציה ולא על ידי DEA ושאר גופים יקרים ולא יעילים אתה ממוטט ענף עבה מאוד מאוד מהעץ שהם יושבים עליו.

  13. בקשר לצבא, אני אשמח לפרט לך בהודעה פרטית.

    ובקשר למשפט השני שרשמת, אני לא בטוח שמריחואנה לא ממכרת את הגוף באותה צורה שסיגריות רגילות עושות (אבל מצד שני לא בדקתי את הנושא)

    ומצד שני, מי אמר שהתמכרות פסיכולוגית אפשר להפסיק כל כך בקלות? צריך להיות חזק יחסית בשביל לעשות דבר כזה.

    אלכוהול גם ממכרת פסיכולוגית ובעוצמה יותר גבוהה מקנאביס לנגזרותיו.

    למרות שרוב הנוער והצעירים שותים אלכוהול בתדירות של לפחות פעם-פעמיים בחודש אחוז שולי ובטל בשישים הופך להיות אלכוהוליסטים.

    רק כי אתה חי באיזה סרט מצויר שהאכילו אותך מגיל קטן נדמה לך שאם תהיה לגליזציה של קנאביס חצי מהאנשים ידרדרו משם להרואין והחצי השני יהיה מסטול 24\7. זה לא נכון. ומדינות שיש בהם לגליזציה אם באופן מחוקק ואם בהתעלמות משימוש עצמי בקנאביס, לא מתנהגות כמו שאתה מתאר. וזה האינדיקטור הטוב ביותר.

  14. איך בדיוק "הלך" נכנס במשפט הזה?

    :nixweiss:

    אם הם היו רוצים להשתמש בביטוי "הלך רוח" הם היו צריכים לכתוב: "השוק האמריקאי אינו דוגמה טובה להסיק ממנו על הלך רוח השוק הישראלי".

    או גם בלי המילה רוח, אבל בכל מקרה "הלך" לא יכול להיכנס שם ככה סתם בלי מילת קישור, למשל "על".

    כל מה שקרה שם זה שהם רצו לכתוב:ובטעות לאחר ה"ל" נלחץ להם "ך" שצמודה אליה.

    עם כל הכבוד ל"כלכליסט" (לא הבנתי למה אתה טוען שהוא רציני יותר מ-YNET למשל..) שגיאות הקלדה זה דבר שקורה. במיוחד כשלא מדובר בטעות תחבירית/עברית אלא בסך הכל בכפתור צמוד שנלחץ בטעות.

    שתי הסברות יכולות להתקיים.

    ולא ציינתי שום אתר ספציפי.

    ואולי מספיק להתיחס לטפל ולא לעיקר?

  15. לא הבנתי למה החלטת שזה שהוא רצה ללחוץ "ל" ויצא לו בטעות "לך" (הצמודות) זאת שגיאת כתיב, ולמה הדגשת את ה "ע"...

    כלכיסט זה אתר רציני קצת יותר מכמה צהובוני חדשות אינטרנטים וזה מפתיע שהם מעלים כתבה עם שגיאת כתיב בולטת כזו.

    זה אמור להיות הלך, הלך רוח ולא עלך.

  16. בגוף הכתבה ישנה התסיגות ענקית (וגם שגיאת כתיב)

    עם זאת, השוק האמריקאי אינו דוגמה טובה להסיק ממנו עלך השוק הישראלי - משום שבארה"ב השיקה חברה אחת את האייפון בבלעדיות.

    באיטליה שם השיקו חברות ללא בלעדיות, ההכנסות מגלישה ותקשורת נתונים לא זזו, וכן נתח השוק של החברות לא הושפע. עם זאת, גם השוק האיטלקי אינו דומה מספיק לישראל לצורכי השוואה, משום שהוא מוטה יותר ללקוחות בתשלום מראש (פרי פייד).

×
  • צור חדש...