תוכן MrCheese - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

MrCheese

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    166
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי MrCheese

  1. צר לי לבשר לך, צדק חברתי יערב פוליטיקה בפנים. צורת ניהול מסויימת של המדינה הזאת הביאה למצב הנוכחי, והיא כללה בעיקר צד אחד של המפה הפוליטית במהלך 30 השנים האחרונות. את הצד השני רוצחים ומעבירים נגדו חוקים מפוקפקים. מדובר פה במשהו פוליטי. מי שמכתיב לך את הדרך שבה את חי את חייך הוא פוליטיקאי עיוור מרוב אמונה בצדקת דרכו המטופשת. זה הכל פוליטיקה.

  2. הבעיה עם הטכנולוגיה היא שהיום מגיע בשלווה ל120 קמ"ש, בו זמנית הכבישים בהחלט מאפשרים להגיע לזה, והמהירות המותרת על הכביש היא 70. זה תקף לחלקים מסויימים מכביש 4, 42 והמעבר מבת ים לרחובות, ולמעשה למחצית מהכבישים במדינה הזאת. דוגרי, מגעיל אותי להיות פה אזרח. זה דבר אחד לשים מצלמות, לכוון אותן על מהירות מופרזת אמיתית כמו 120 בכביש של 90. זה דבר אחר לשים מצלמות, לכוון אותן על 80 בכביש שרשום בו 70 שיכולת בקלות ליסוע בו גם 120. קניתי מכונית כי אי אפשר היה לזוז ברכבת יותר (עוד סיבה להיגעל מהמדינה הזאת), עכשיו גם אי אפשר לזוז בכביש. התשתיות מודרניות ברמה סבירה, כלי הרכב גם (ביחוד שהיום כולם נוסעים ברכב ליסינג משנה שעברה במקרה הרע), זה הרוע הישראלי פה של לשים שלט 70 בכביש שנועד ל100- ביצוע שהוא בכוונה לעשוק את האזרח. והעצוב הוא שכשאני נוסע 70-80 בכביש כזה עדיין כולם עוקפים אותי, מהבהבים לי וצופרים. אחד מהדברים שהכי הצחיקו אותי זה שבכתבה שהופיעה בוואינט נכתב כי כשהמצלמות כוונו לתת דו"ח בדיוק מעל המהירות המותרת, המערכת לא עמדה בעומס הנפקת הדו"חות. חלם.

  3. הממשלה יכולה בהינף יד להעלות בחזרה את מס החברות ולהוריד מיסים ישירים (כמו דלק, מים וחשמל) בלי לשבור את מסגרת התקציב המטופשת של ביבי. לא שמעתי אף טייקון מתלונן כשמס החברות היה 3% יותר. מדובר במיליארדים לקופת המדינה. במיליארדים האלה ניתן לממן את מיליון הדרישות האידיוטיות של מארגני המאהל. אבל למה ללכת רחוק, אני רק רוצה שיורידו את מחירי הדלק, החשמל והמים- מדובר במאות שקלים בחודש שהמדינה גונבת מכל אזרח ואזרח. בקשר ללתקן את שאר הבעיות- יש להעיף את הממשלה כולה ולהביא אנשי מקצוע. יש לנו 120 נבחרים ששם לחוקק חוקים, את הביצוע שלהם צריך להפקיד בידיים אמינות (ולא שר אוצר- דר' לפילוסופיה, שר חוץ- שמוק, שר בפועל- מאמין בתחיית המתים, וכו' וכו')

    מר גבינה,

    שהולך להפגין.

  4. אני מרוצה מהאלטו הידנית שלי (1:20 מעשית למרות שהיצרן מבטיח 1:26, למרות שאולי היום, הייתי קונה פיקנטו), אבל לענייננו, אוטו זה לא השקעה. זה הוצאה, וחתיכת הוצאה ארורה- ולכן הוא צריך לשרת מטרה אחת שהיא בכלל לא תנועה (זה גם אוטובוס או מונית יכולים להעניק לך)- אלא הענקת שקט נפשי- כלומר- מינימום ביקורים במוסך, מינימום הוצאות על דלק וביטוח ומינימום תקלות. מסקנה- השקע באיזה מיני סבירה- שלוש שנים של שקט, צריכת דלק מינימלית (לפחות בחלקן)- דבר שנראה נדרש בהתחשב בדרישה שלך ל2000 ק"מ בחודש וביטוח זול יחסית שמכסה הכל כולל גרירה ודברים מוזרים אחרים. באיבוד ערך מוערך של 8% בשנה (שנשמע לי חרטא, אבל מילא), בעוד שלוש שנים כשיגיע הזמן להפטר ממנה תוכל לקבל עליה גם מחיר סביר, איכשהו, ביחס להשקעה (סליחה, הוצאה). הבעיה היחידה עם כל המיני הידניות- היא- שהן ידניות- ואם נתקעים בפקק זה סיוט מהגיהנום פי כמה ממכונית אוטומטית.

  5. תחושת שייכות, האופציה לאסוף בשלווה ולשמור, התחושה החמימה הזאת כשאתה מוריד את העטיפת ניילון ועותק שהוא כולו שלך ולא ימחק ותצטרך להוריד אותו שוב מסטים כשתפרמט את המחשב. אין כמו קופסא. החסרון- בדר"כ יקר יותר, לפעמים צריך לחכות.

  6. בלי בגרות אתה אפילו לא יכול להיות מוקדן בבזק (אכן, שאיפת החלומות של כולם). זה אמנם רק "חתיכת נייר", אבל מאחורי החתיכת נייר הזאת יש 12 שנים של לימודים שבהם אתה אמור להוכיח שאתה שווה משהו. העניין הוא מאוד פשוט, לדעתי, נסגרות הרבה דלתות בפניך בלי תעודת בגרות, הרבה יותר מאשר אתה מרוויח כשאתה מוותר על משהו כל כך קל, וחבל.

  7. עידכון משמים בשבילך, מישהו שמבין בתחום. למרבית האנשים זה מותג כמו ליוויס או פרארי. סמל סטטוס ולא רק פלאפון. לא את כולם מעניין כמה ליבות יש למעבד או כמה פיקסלים יש במסך, העיקר שיהיה תפוח אכול על המעטפת החיצונית. לא צריכים הרבה יותר מאריזה יפה וכמות פאשלות מינימלית. (נניח, שתהיה קליטה הפעם :lol: )

  8. אחרי מס' חודשים מכובד עם 2.2 של פילוטX, המכשיר התחיל לעשות בעיות. הדפדפן קורס כל הזמן, הרשת האלחוטית של הדירה היא היחידה שהוא לא מוכן להתחבר אליה ואפילו התחיל להאט. למישהו יש המלצה לאיזה רום להשתדרג? או שעדיף לנשוך את השפתיים עוד קצת ולחכות ל2.3 מקוסטם?

  9. אני משתמש בגלקסי S שלי בתור 1) פלאפון 2) נגן סלולרי. 3) מכשיר לבדיקת מייל וגלישה. את שלושתם הוא עושה מצויין. עד כדי כך שאם פעם הייתי נוסע לפעמים לסופי שבוע לבית של ההורים עם במשקל 3 קילו (כולל מטען) על הגב (+אייפוד ופלאפון מעאפן של מוטורולה), היום אני משאיר אותו ולוקח טלפון במשקל 116 גרם. למרבה העצב אני מאמין שגם המצלמת 5 מגה פיקסל שלו מתפקדת יותר טוב ממצלמת הפוינט אנד שוט של קנון 3.2 מגה פיקסל בת ה5 שנים שלי. בסה"כ עניין של מה אתה צריך וכמה אתה דורש. חיסכון משמעותי של משקל למי שאינו מצוייד במכונית.

  10. השכר החציוני במשק הוא פחות או יותר 5000 שקלים. (לא שמפרסמים את הנתון, אבל אם שלושים אחוז מהאנשים מרוויחים שכר מינימום זה נשמע הגיוני למדי) לכן כל מה שזוג חציוני במדינת ירוויח זה כ10,000 שקלים, כלומר הוא סיים את החודש עם אפס אם הוא פזרן, או עם 2000-3000 שקלים אם הוא חסכן. מספיק לטיסה לחו"ל פעמיים בשנה, בטח לא לדירה.

  11. אין בשבת. כל עוד זה נשאר המצב, אם רוצים לחיות בסופ"ש (הזמן הכי טוב שיש למי שהוא לא דוס וגם עובד) צריך מכונית. למרבה הגיחוך אחרי העלאת מחירי התחבורה הציבורית (ב6% מרחובות להוד השרון), הדלק שצריך למסע יותר זול מכרטיס רכבת.

  12. במדינה נורמלית לא צריך מכונית. במדינה נורמלית יש מתפקדת, גם בשבת וראשון. [וגם לא מקדמים חוקים שמגנים על רבנים (ראו מבזקים מוואינט מהשעה האחרונה) פושעים בחסות איזה דמוחרטא כלשהי].

    מר גבינה, שמתבאס מזה שלקנות פונטו אומללה משנת 2002 ולשלם דלק וביטוח ישמיד את מה שנשאר מהמשכורת שלו, אבל אין ברירה. בארץ דמיקולו רכב=חופש.

  13. יש עודף גבייה של 12.3 מיליארד שקלים חדשים. אם באמת קיים עודף, שיחזירו בחזרה 1700 ש"ח לכל אזרח. זה שהטיפש מעדיף לקצץ קיצוץ רוחבי מאשר להשתמש ברזרבות האדירות שיש זה בושה. מתי ההפגנה על עליית המחירים? הוא בסה"כ הוריד שבריר ממה שהעלה (10% ממחיר המים כששילשו את המחיר, 10% מהתחבורה הציבורית כשהעלו ב7% לפני שבוע, 20 אגורות מהעלאת מס של יותר משקל על הדלק). לצערי אזרחי מטומטמים מספיק בשביל לאכול את זה. רק לשם השוואה, דלק זול יותר מקוטג' בימינו. (ואני מדבר על הגבינה)

  14. כששר האוצר והבוס שלו השר העליון לאסטרטגיה כלכלית/ראש ממשלה/שר הבריאות/יושב ראש רשות השידור (שמרוויח מסתבר רק 15 אלף לחודש למרות שהוא עובד בארבע עבודות, אכן מיתון) יראה שהכנסות המדינה מדלק ירדו עקב חסכון בדלק הוא יעלה את המס שוב, מה נראה לך? איך הוא אמור לממן את הכסא שלו אחרת?

    גם אם אתה מצליח לראות צד חיובי לדבר, בוא נהיה כנים, אין פה שום אינטרס "ירוק" מאחורי עליית מחירי הדלק. רק אולי ירוק בדולרים. (או בשטרות של 20 שקל)

  15. את מבקר המדינה אפשר לסגור, עצוב לי להגיד את זה. אין לו שיניים. אחרת הממשלה הזאת היתה כבר היתה בדרך הביתה. נשרף מגדל השלום, נשרף הכרמל ונשרפה הרכבת. כמה כסף עבר לכבאות מ300 מיליון השקלים שהבטיחו להם (בעצם, זה היה 800 מיליון לפני שבוע)? אה כן, אפס, למרות דו"ח עצבני שמוציא את כולם אשמים. מבקר המדינה קטל את יואב גלנט, ועכשיו הממשלה מנסה לרכך את זה כדי שזה לא יפגע במר אהוד ברח המהולל, כאילו שכל ההליך לא היה פסול מלכתחילה עם המכתב הנחמד הזה שפתח את הכל. מבקר המדינה כיסח את הרכבת ואת ההנהלה שלה בכמה מקרים בלתי תלויים, מישהו פוטר? הא, הצחקתם אותי. מבקר המדינה ובית המשפט הם אולי מעוז הדמוקרטיה האחרון פה, רק חבל שאף אחד לא מקשיב להם. (שלא לדבר על מנסה לסנדל אותם)

  16. תשמע, אנחנו התפקיד שלנו זה לצעוק ולמחות. לא יחלחל?

    נפגש בקלפי, אני די בטוח שעל מהלכים כאלה, ביבי ישלם מחיר כבד בבחירות הבאות.

    שלא כמו על גלעד שליט, שאולי זה לא מורגש, אבל רוב העם לא מעוניין בלהחליף 1500 טרוריסטים מסוכנים

    בשביל לשחרר אותו, עם כל הצער והכאב שבדבר.

    עד הבחירות הבאות אף אחד לא יזכור איזה נזקים ביבי עשה פה. בכל זאת, אלה שהוא עושק למוות הם אלה שמצביעים לו פעם אחר פעם. כולם כבר שכחו שהשקרן נבחר על בסיס ההבטחה להוריד מיסים (כן, נו, הוא הוריד מס הכנסה ומס חברות בחצי אחוז, אבל העלה את שאר המיסים, אבל לא נהיה קטנונים). ומי יבוא במקומו? ליברמן? ברק? ציפי (יאמר לזכותה שלא נכנעה לסחטנות החרדים, ובגלל זה היא לא ראש הממשלה שלנו כרגע)? עד שכל ה"מנהיגים" בשקל האלה לא ילכו, המצב לא ישתפר. כולם יורדים על אובאמה כל הזמן, אבל הייתי מעדיף אותו, אדם בעל ערכים, גם אם נאיבי, שינהיג פה את הדברים. אולי לעמרם מצנע אני מוכן להצביע. כך או כך, המצב פה קטסטרופה. צריך פה סט חדש של מנהיגים, כאלה שלא באו מהעולם הצבאי (ראינו כמה זה מועיל), כאלה שלא זוהמו על ידי לוביסטים וטייקונים, וכאלה שאכפת להם מהאומללים שמצביעים להם. אחח, איזה רגע של אופטימיות.

    למדינה יש 12 מיליארד שקל עודפים למימון דלק, אה ,אופס, למימון דוסים, אה אופס, למימון המכונית המשוריינת של ברק שמפחד שיתנקשו בו מרוב שהוא האישיות הכי דוחה בפוליטיקה כיום. לא חסר כסף, כמו תמיד, פשוט, חצי ממנו הולך לאיבוד במבוך הבירוקרטי, והחצי השני מפוזר בהסכמים קואליציונים מושחתים. לברוח מפה, מהרררררררר.

    כשאני אקנה מכונית בעוד שבועיים, אבוא להפגין בשמחה, עד אז, הרכבת לא נוסעת בסופי שבוע ובשעות מאוחרות. :o

  17. כיאה לישראלים אתם ישר חושבים שהתותחים יופנו הנה. אני בכלל מקווה שאנחנו נלמד מהערבים משהו- כמו איך לבצע מהפכה אזרחית, בהתחשב בעובדה שגם פה יש אחוז אדיר של עניים והממשלה מושחתת מהגיהנום. הדבר היחיד שיש לנו לחשוש ממנו בזמן הקרוב זה ניתוק הגז המצרי שיביא לעליית מחירי החשמל בישראל. נראה שלמצרים יהיו צרות אחרות בזמן הקרוב. צריך להתכונן לתרחישים מחורבנים, אבל אולי לשם שינוי משהו ישתנה לטובה.

  18. לצערי הרב אני נאלץ לקנות מכונית, בזאת אני מודיע על פטירתה של המשכורת שלי. נשברתי אחרי שנשרפו הקרונות והשביתו את הרכבת להוד השרון, דבר שבא בערך שבוע אחרי שהשביתו את הרכבת לרחובות. לקח לי רק 3 שעות להגיע עם הביתה. מהצד החיובי, עוד שלוש וחצי שנים אני עוזב את המדינה, כלומר, את חלם, טעות שלי.

  19. אנשים מצחיקים. זה עניין של טעם. מי שרוצה יקנה , ומי שלא, יקנה סמסונג גלקסי. המבחר במדינה שלנו גם ככה מוגבל. חוץ מזה, יש גם תחלופות מעניינות לא פחות כמו הDesire HD (שלא כל כך מוצא חן בעיני, יצא לי לשחק באחד) והדור הבא בדיוק מעבר לסיבוב. אני דוגל בלקנות מה שרוצים. :) בתור בעליו המרוצה למדי של סמסונג גלקסי, הייתי מעדיף שתקנו , ככה הטלפון שלי ישאר מיוחד.

    מר גבינה, שמתגעגע לימים שבהם לא הייתי רואה בידיים של פרחות. :~(

×
  • צור חדש...