תוכן avz - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

avz

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    117
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

  • Days Won

    1

כל דבר שפורסם על-ידי avz

  1. בשלושת התמונות המצורפות מופיע תאור הבעיה שיש לנו בטלפון נייד במשפחה. חשבון הדוא"ל הוא החשבון שלי וכאמור במכשיר אחר מופיעה הדרישה להכנס לאותו חשבון. אין ולא צריך להיות קשר בין המכשירים והחשבונות. (הסדר הוא 11,21,31) אודה לעצתכם איך לפתור את זה.
  2. מופיעה לי ההודעה הזאת (bios2) לאחר שאני נכנס בסעיף הראשון (bios1). נאמר לי שנדרש לעשות עדכון ביוס. יש לציין שלא עשיתי אוברקלוקינג ו/או שיניתי מתח.
  3. אנסה. מבקש לציין שדרך הווינדוס אקספלורר אני רואה את הדיסק און קי.
  4. אשמח לעזרתכם. הבנתי שאני צריך לבצע עדכון ביוס. מדובר בלוח די ישן - GA-X58A-UD3R של ג'יגהבייט. הורדתי מהאתר שלהם את קובץ העדכון והעליתי אותו על דיסק און קי (FAT32). כאשר אני מכניס את הדיסק און קי וניגש ל- Q-FLASH, נפתחת חלון ובו המקורות מהיכן לגשת לקובץ העדכון, אלא שביניהם לא מופיע הדיסק און קי. מבקש לציין שמעולם לא עשיתי את זה, לכן מבקש עזרה/הדרכה שלוקחת בחשבון שאני לא "תותח מחשבים".
  5. יש לי חשבון ג'ימייל. מסתבר שבאיזה שהוא שלב הוגדר לחשבון להעביר את המיילים גם לג'ימייל שמותקן בנייד שלי (לא זכור לי שאני עשיתי את זה). בכל אופן, המצב כעת הוא שאם אני פותח את הג'ימייל בנייד, אני רואה את כל המיילים שנשלחו אלי. איך אני משנה את ההגדרות כך שהמיילים (שממילא מגיעים למחשב הנייח) לא יעברו לנייד (לך תדע, אולי גם עוברים למכשירים אחרים). האם ישנה דרך לעשות זאת או רק להסיר את הג'ימייל בנייח ולהתקין אותו מחדש?
  6. יש לי מחשב די ישן - לוח אם H61M-S2-B3 ועליו כרטיס מסך HD5450 (עם יציאת HDMI) מערכת הפעלה ווינדוס 10, שאני משתמש בו כסטרימר לצפיה בטלויזיה. כאשר אני מסיים לצפות, אני מכניס את המחשב למצב sleep ואחר כך כאשר אני רוצה לשוב ולצפות, "מעורר" אותו על ידי לחיצה על מקש העכבר. עד עתה, תקופה ארוכה, הכל היה בסדר. לאחרונה החלפה תופעה שהמחשב לא יוצא (אם זאת ההגדרה הנכונה) ממצב sleep למצב שבו מופיעה תמונת הרקע של הווינדוס (תמונת הנוף). הלחיצה על העכבר גורמת למחשב לפעול אבל המסך נשאר שחור. אני נאלץ לכבות את המחשב ולהפעיל מחדש ואז הכל עולה ומסתדר - עד לפעם הבאה. התופעה לא קיימת בקביעות, פעם קורה ופעם לא, אם כי זה קורה יותר פעמים מאשר לא. אשמח לקבל רעיונות והצעות - במיוחד אם מישהו נתקל בתופעה כזאת או מכיר אותה.
×
  • צור חדש...