תוכן Ypaul123 - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Ypaul123

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    32
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

כל דבר שפורסם על-ידי Ypaul123

  1. תקרא שוב - כתבתי בפירוש AORUS MASTER (עם שגיאת כתיב אמנם) טוב זה כבר לא משנה, אני אקח את המחשב כמוהו. וסתם ליידע כללי, חבר הדגמים המצויינים ב-QVL הם KIT, קרי 2 או 4 מודולים : מה לעשות שרשום שם V - כלומר VERIFIED והדגם המצויין לעיל (שקניתי) https://www.gskill.com/product/165/374/1681884065/F5-6800J3445G32GX2-TZ5RK הוא DUAL KIT וזה שם הדגם... ומה לעשות שהדגם המקורי על כל הוורסיות שלו גם כן תואמים ומוודאים ל-XMP למי אכפת מה הם ממליצים, מה שמשנה הוא שהדגם מופיע ב-QVL של הלוח עם V ב-XMP. V = VERIFIED for XMP לסיכום - 2 הקיטים היו אמורים לעבוד על הלוח בצורה חלקה. מסקנה - הלוח תקול.
  2. אצלי "תקין לחלוטין" אומר מחשב רץ כמו שצריך בכל מצב - IDLE או STRESS ....,אבל יכול להיות שתקין לחלוטין פרושו שהמחשב רץ איך שבא לו בזמן X ואיך שבא לו בזמן Y ? אגב זה לא קשור למהירויות גבוהות. קניתי קיט נוסף (שגם כן נמצא ב-QVL של הלוח) שרץ במהירות XMP נמוכה יותר ועדיין המחשב עשה את אותן בעיות.
  3. זה מה בסוף סוכם, כי הטכנאי אמר שהכל עובד פיקס (ראה תמונה מצורפת). היום, כנראה מנהל שלו, שלל לחלוטין את שנכתב ע"י הטכנאי.
  4. שלום, יש לי מחשב, עלה הרבה מאוד כסף, נקנה באפריל השנה ועדיין באחריות. נקנה מרשת מוכרת בארץ (לא KSP). אזכיר את שמה במידה וזה יהיה רלוונטי. מפרט : 13900K | gigabyte Auros master זכרון : VENGEANCE® RGB 48GB (2x24GB) DDR5 DRAM 7000MT/s CL40 Memory Kit — Black כרטיס מסך 4090 ספק כוח חברת Corsair דגם HX1200 HX Series Platinum 1200W Active PFC כולל מאוורר 135MM בכל אופן, סימפטומים - מחשב קורס במאמץ - מסכים כחולים או נכבה. לטענת הטכנאי: מחשב רץ חלק עם XMP מושבת, קורס עם XMP פועל. הוחלף מעבד ולטענת החנות - נוסו עשרות קיטים עם אותה תוצאה (השיחות מוקלטות). (קניתי מכספי גם קיט זכרון של חברה אחרת, במהירות XMP נמוכה יותר, גם ב-QVL של הלוח וגם ה-KIT הזה כנראה דפוק כמו המקורי, שכן גם אז היו קריסות וכו') ביום חמישי קיבלתי את ההודעה הזו מהטכנאי : (אני ההדיוט מבין כי עם הקיט המצויין, בדיקות הזכרון והמעבד עברו בהצלחה) היום קיבלתי הודעה "מפתיעה" שאמנם ה-MEMTEST עבר, אבל בבדיקות מאמץ ה-CPU , המחשב קורס. למותר לציין כי כל הרכיבים שרכשתי בכסף רב - לרבות המעבד והזכרון מופיעים ב-QVL של הלוח אם. איך אתם הייתם מתקדמים עם הסוגייה הנ"ל ? תודה מראש.
  5. היי, לצערי הכרטיס לא מתאים למארז מבחינת הרוחב שלו...העלתי תמונה של מה מפריע מה יש לעשות ? איזה מארז כן יתאים ? תודה
  6. היי, רציתי לשאול האם ניתן להתקין את ה-4090 על לוח אם מבוסס צ'יפסט X390 (הדגם של הלוח אם הינו gigabyte z390 xtreme) בנוסף, הספק כוח שלי הוא 1000W, האם יש להכין משהו מראש כאשר מתקינים את ה-4090 ? תודה מראש על תשובתכם, יוסי
×
  • צור חדש...