תוכן LevAizik - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

LevAizik

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    17
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי LevAizik

  1. לא מבין למה אתם מתלהבים בכלל. אין ארוחות חינם בעולם. אני אישית הייתי חושד ב- שעולה כמו TN. מהתמונות שראיתי ההבדל היחיד בין TN סוג ג' ל-E- המהולל שלכם זו הבהירות. לא חדות, לא פרטים, לא עומק. רק בהירות וזוויות צפייה. לא הייתי משקיע 1,800 שקלים במסך לפני ביקורת מקצועית.

  2. לא, אתה ממש לא מושפע מתעמולה. רק כל הדיון אתה אוכל כאפות וצועק ליברמן דיקטטור. צא מהסרט שלך. הבן אדם אומר דברים מאד הגיוניים. ביום שתסביר לי למה בן אדם שמתנגד לקיומה של מדינת ומטיף לחורבן צריך לקבל זכויות של אזרח אני לא אצביע לליברמן. אגב, בארצות הברית, ארץ הדמוקרטיה, בשנות ה-50 שלחו לגלות תומכים של המפלגה הקומוניסטית. כאן מאפשרים לחברי כנסת ערבים לטוס למדינות אויב ולהטיף לחורבן המדינה. בתקווה ליברמן יפסיק את הבושה הזאת.

    דא ליברמן!

  3. Radeon38

    ומה רע בליברמן? פרט לעובדה שהוא דיקטטור וגזען מהזן הנחות ביותר, שום דבר.

    אל תתחיל עם בולשיט הזה דיקטטורה שמיקטטורה. יש הבדל אדיר בין להפגין נגד החלטה מסויימת של הממשלה ובין לצאת לרחוב, לקרוא להשמדת מדינת ועל הדרך לזרוק אבנים ובקבוקי תבערה על חיילים. את הקול שלי ליברמן יקבל. בתקווה הוא יגיע לאיזה 25 מנדטים.

  4. א. Cnet זה אחד האתרים הכי לא מקצועיים שיש. הביקורת שלהם זה משהו בסגנון מדליקים מסך, משחקים קצת עם הגדרות, רואים איזה סרט ורצים לרשום ביקורת.

    ב. יש משהו מסריח ב-E-IPS הזה. או שבאמת הייתה פרצת דרך והצליחו להוזיל משמעותית את העלויות הייצור של פאנל IPS או שמדובר באיזה גרסה סוג ג' מסורסת. אני מעדיף לחכות לביקורת מקצועית באתר כמו Prad. אני לא הולך להוציא 1800 שקלים על חתול בשק. אם באמת מדובר במסך איכותי ארכוש את ה-.

  5. איזה גרזנים אתם. נקסטופ מביאים את המסך בייבוא אישי, משלמים מיסים ומשלוח, נותנים שירות ואחריות ואתם עוד רוצים שהמסך יעלה 1200 שקלים. אייבורי ושאר האשפה לא יביאו את המסך כי הוא בלי נתונים מנופחים מהתחת. קצת קשה למכור לאידיוטים של אייבורי מסך עם ניגודיות 1:1000.

  6. מה בדיוק מגעיל? שאנחנו אומרים לו שיש לו בעיה נפשית, בתקווה שהוא יקלוט את זה, ומציעים לו מכל הלב ללכת לטפל בעצמו אצל אנשי מקצוע? :nixweiss:

    למה אתה פסיכולוג? אתם לא עוזרים (חלק כן, אבל הרוב ממש לא), אתם קוטלים את הבן אדם, משפילים אותו, יורדים עליו. חאלס. הוא רוצה לעבוד בבאג, מי אתם לעזאזל תגידו שזו עבודה מסריחה? אני דווקא חושב שזו עבודה מאד סבירה עבור מישהו אחרי הצבא. רק תראה כמה צעירים הולכים לעבוד באבטחה, מפעלים, מחסנים ועוד אלף ואחת עבודות עלובות בשכר מינימום, בלי אפשרות להתקדם, בלי ניסיון רלוונטי בהמשך החיים.

    דנדן מרים את האף ואומר שהוא אחרי הצבא הרוויח 7 אלף בחודש. כל הכבוד. אני מכיר ברמן אחרי הצבא שמרוויח 10 אלף בחודש וכל יום מזיין בחורה אחרת בשירותים. על אותו עיקרון אני יכול להגיד לדנדן שהוא סמרטוט, אפס, כלום. סתם המפגר שהלך לשבת כמו עציץ באיזה מוקד ולשמוע זיוני שכל בלי הפסקה במוקד DATA של אורנג'. הוא ירגיש טוב אחרי הזה?

    כל עבודה מכבדת את בעליה. אם באג עושה לו את זה שילך לעבוד בבאג. שיקרע שם את התחת. שיעבוד בבאג עד גיל 67. באיזה זכות אתם אומרים לו שהוא סמרטוט באמת שאני לא מבין. [br]פורסם בתאריך: 1.02.2009 בשעה 21:12:36


    בקצב הזה כנראה שגם לא תראה :)

    אלוהים ישמור איך אני אצליח לישון בלילה. בבקשה אל תעיף אותי! ::)

  7. אתה חתיכת חוצפן, ואם לא הייתי מתעצל ללחוץ על השלושה כפתורים, הייתי מעיף אותך ברגע זה מהפורום.

    זה שאני "מנהל" (גם כן מנהל, הקשר היחיד שלי לפורום הוא שאני מגיב בו, תלמדו להפריד בין דברים) אומר שאני לא בן אדם? עם כל הכבוד לזה שהגעת לפורום לפני חצי שנה (וואו, אתה ממש פז"מניק, אפשר לגעת בך?), אני ושאר חברי צוות האתר הם אלו שהפסיכופט הזה מטריד על בסיס יום-יומי כמעט בכל אמצעי שיש ברשותו.

    ניכר שאתה לא מכיר את הפרשה לפרטיה ואתה לא יודע מי זה דרור חזן, אז לטובתך אל תתערב יותר בנושא הזה, ואל תמתח ביקורת על אנשים שיודעים קצת יותר ממך (וכן, גם יכולים להעיף אותך מהפורום. אופס, עכשיו תגיד שאני סותם פיות ולא נותן חופש דיבור).

    אם הוא היה סגור, כנראה שלא היית יכול להגיב פה, אתה לא חושב? (אופס, שאלה רטורית)

    אמר הבן אדם שקורא לגולשים אחרים קופים ואידיוטים, נמצא באיזה power trip ועוד אומר לאחרים איך להתנהג. בכל שנותי בעשרות פורומים בחו"ל ובארץ בחיים, אבל בחיים לא ראיתי כזה מנהל סנוב, צבוע וחתיכת מניאק תוקפני.

  8. אה, אז אתה בעצם מציע מה שאמרו פה שאתה מציע מהתחלה-

    להיכנס בצורה מאסיבית לעזה ולנסות לחסל את חמאס עד הפעיל האחרון ועד התומך האחרון.

    כבר הסברנו לך יפה מאוד למה זה גם לא אפשרי וגם לא כדאי, לא?

    רד מהעץ. "הסברתם" עלק. מי ישמע איזה מומחה יש לנו כאן. איזה כבוד. ::) זה שאתה יודע כיצד לחבר כבלים ללוח אם אולי הופך "למומחה" בפורום חומרה נידח, לא למומחה בלוחמה בטרור בדרגת תת-אלוף עם תואר בהנדסה, יחסים בינלאומיים וגיאולוגיה. תפסיק עם הגישה אליטיסטית האשכנזית המאד לא מוצדקת שלך. בא לי להקיא. גועל נפש.

  9. -צילמתי. שיט, מצלמה מחורבנת של פלאפון, לא רואים כלום, מי האידיוט שמתשמש בזה בכלל.

    -התקנתי. שיט, תוכנות מחורבנות ומוגבלות. מי האידיוט שמשתמש בזה בכלל.

    -צלמתי. שיט, רואים אפילו יותר חרא מהמצלמה.

    אבל היי! העיקר ששילמתי 800$ עבור מכשיר סלולרי. אני כזה מגניב. יש לי נוקיה N97. אני אסתובב עם פוזה של איש עסקים ואדבר 1500 דקות בחודש כי אני כזה מגניב, עשיר ומקושר. יש לי הרבה חברים. כולם חייבים לשמוע על הקטע שהיה לי אתמול ואני אדבר רק מהמכשיר בזמן נסיעה ברכבת כי אני כזה מגניב וכ-ו-ל-ם צריכים לשמוע את השיחה ולסגוד לי שיצאתי כזה מגניב. איזה כיף. ואחרי שאסיים לדבר אשמע מוזיקה דרך הרמקולים הסטריאופונים של המכשיר כי אני כזה מגניב ושומע כזאת מוזיקה מגניבה וכולם חייבים לשמוע את המוזקיה שאני שומע.

    אוי, תעשה לי טובה. אתם רטובים מהסלולרים כמו איזה בחורה שעומדת לשכב עם ליאונרדו דיקפריו. עם כל הכבוד לחנוניאדה אף אדם שפוי לא צריך כזה דבר לשימוש יומיומי. לא ובטח לא N97. חוץ מזה חודשיים אחרי השקה המכשיר יעלה 200$ פחות.

  10. Mac Mobile

    שם מצחיק למערכת שאפילו לא תומכת בOBEX.

    המערכת של האייפון איטית, אני לא מבין למה כולם מתלהבים מה"מהירות", אין שום מהירות.

    בנוסף, אז יש כמה משחקים מגניבים שכמה אנשים פרטיים עשו, זה עדיין לא מעמיד אותו באותה הקטגוריה של הN series, בכל המובנים (ממשק, , פיצ'רים)

    אני לא מבין גם מה פשר הכותרת הזאת.

    עוד משהו, גם אם מישהו חושב שהאייפון שלו מהיר, אז שיבדוק במה הוא מהיר, להריץ תוכנת תת רמה זה לא חכמה, אבל שלוקח לך איזה 2 שניות להכנס לתיקיה, זה כבר משהו אחר.

    יש כזה דבר יחס מחיר-תמורה. האייפון לא מדהים ומתקדם כמו סדרה N, בלי ספק אפילו, אבל הוא מציע את רוב האפשרויות בחצי המחיר. למרות שאם תשאל אותי גם האייפון overpriced ברמה מטורפת.

  11. -המהנרות החדשות יהיו צריכות להיות ארוכות ב 200 מטר, בגלל הרחבת הרצועה הנקיה בפילדלפי.

    באורך כזה, לא מעט מנהרות יקרסו להם על הראש, זה כבר לא עניין של אורך וזמן חפירה- זו בעיה בגלל סוג האדמה שהם חופרים בה.

    -צרפת בריטניה וגרמניה לא שולחות "אונייה", אלא צי (mobile fleet, בעברית זה נשמע צולע), בוא נגיד שאם הם רוצים לתקוף את עזה, הצי הקטן הזה מספיק לשטח רבע מעזה תוך יום.

    -צה"ל עדיין לא יצא מהרצועה וגם לא יוצא עד שיושג הסדר.

    -אף אחד לא שואל את מצרים, הכוח הבינ"ל ישב על הגבול מהצד של עזה, בין אם הם רוצים ואם לא. אם החמאס יתקיף אותם- רק אנחנו מרוויחים מזה.

    -תפסיק לעשות את עצמך דביל ותחזור למציאות בבקשה.

    אם יש נחישות (ויש) לחפור מנהרות הם יחפרו מנהרות. יקח זמן, אבל ילמדו ויסתגלו. צרפת, בריטניה וגרמניה לא ישלחו לכאן זין . סתם דיבורים באוויר כדי לשים V. אם יגיע כוח בינלאומי (וסביר להניח שלא), אבל גם אם יגיע הוא ישב על הגדר ויגרד את הביצים כמו בלבנון. למה מי אתה חושב שמתגייס לצבא באירופה? אירופאים לבנים נוצרים בעלי עיניים כחולות? איפה אתה חי? 1912? מי שמתגייס לצבא זה כל המהגרים המוסלמים שלהם, שרואים בקריירה צבאית אפשרות כלשהי להתקדם בחיים. רובם (אם לא כולם) מזדהים עם הסבל בעזה ותומכים במאבק של החמאס בכובש היהודי האכזר. הם ישבו על הגדר ויעלימו עין מהכל בדיוק כמו שהמצרים עשו בשמונה השנים האחרונות. פעם בחודש יפוצצו איזה מנהרה כדי להראות שעושים משהו, אבל זהו, בדיוק כמו בלבנון.

    מצטער לאכזב אותך, אבל אני חי במציאות, אתה סובל מהזיות קשות בעקבות הרעלת קפאין. לא טוב לשבת בבתי קפה זולים.

  12. אתה לא טורח להבין את המציאות, נכון?

    - יחפרו מנהרות חדשות.

    - תן להם זמן ויתגברו על זה

    - צרפת ובריטניה שולחות אונייה?! וואו!!! אני בהלם. הנחישות. בטח שזה יעצור את כל ההברחות. כמובן. ראינו איך עשרות אלפי חיילים אירופאים עוצרים את ההברחות בלבנון אז אונייה זה בכלל ליגה. מה אני אגיד לכם פשוט יחסמו את כל דרכי ההברחה. :s07: ::)

    - אה, אתה יודע שמצרים אמרה שהיא לא מוכנה לכוח בינלאומי בשטחה? אבל עזוב, מי צריך את זה בכלל. אנחנו מקבלים אונייה אירופאית! יש!!! :jump:

  13. ומה ימנע מהם להתחמש פעם נוספת? החיילים המצרים? ראינו איך הם מנעו הברחות במשך שמונה שנים. החמאס דוחף להם 50$ לכיס והם מעלימים עין מכל החרא שנכנס לעזה.

    נתראה במלחמת עזה השנייה. אולי אחרי שיפלו מספר רקטות בתל אביב תצאו מהסרט שלכם.

  14. אתה לא צריך לתת לי דוגמאות כאלו כי הן ברורות מאליו.

    והדוגמא השנייה שלך לא נכונה במיוחד, כי אני יכול להגיד לך שאולי זה שלוקח 250 ש"ח לוקח כי הוא בעל שם מעין "מותג" / רודף בצע .

    זה שהוא לוקח יותר לא אומר שהעבודה שלו טובה יותר, העבודה שלו יכולה להיות גרוע יותר או שוות ערך לאחר.

    נכון, זה לא אומר כלום, אבל אם הוא באמת נותן שירות טוב יותר לא תשלם קצת יותר? אם לא, לדעתי, אתה קמצן שרק מחפש איפה לחסוך את הכסף הקטן, בלי שום הסתכלות לעתיד, כמו רוב הישראלים שרק מחפשים מציאות בלי לשבת, לחשוב קצת. כאשר רכשנו את הטלוויזיה לסלון אפילו לא נכנסו למקומות כמו מחסני חשמל כי מבחינתי הם אייבורי של תחום האלקטרוניקה. העדפתי ללכת לחנות מסודרת ולרכוש עם אחריות רשמית של יורוקום, שידועים בשירות הטוב ולא לחסוך את ה-1000 שקלים, שאם מסתכלים לטווח של מספר שנים זה כלום ולהיתקע עם אחריות של י. שלום, שהמעבדה שלו נראת כמו השירותים בתחנה המרכזית החדשה.

  15. בתור אחד שעבד כשנה באחת מרשתות המחשבים הגדולות אני יכול להגיד לכם ככה

    השוק בארץ הוא זוועה,הכול פרוץ, אין יבואנים אמייתים רשמיים, עם חוזים תקניים, ואחריות גלובליות מול היצרנים מעבר לים, כמו כול דבר פה בישראל, כולם לומדים "מנהל עסקים" על מנת ללמוד לגלגל כסף ממקום למקום, ולעשות קומבינות,

    ישראל עמוסה בשרלטנים, תחמנים, ואנשי קומבינות למינהם, כולם פה אנשי מכירות,סוכני שטח,יבואנים,מפיצים כול אחד מינימום ביג שוט מנכ''ל.

    קחו לדוגמא את שוק המחשבים, הכול פרוץ כול ליצן פותח חנות אינטרנט ומוכר מהמחסן בחנייה שלו חלקים שהזמין דרך alibaba בכמיות, אין אחריות רצינית הכול פרוץ וחאפר ברמות, ההישראלי ההמוצע "סמוך על סמוך" פועל גם פה.

    יש לכם את היבואנים הללו, יבואני אליבבה למינהם שעושים כסף בערמות על אנשים תמימים שכאשר יבואו היום אין באמת אחריות ואין מה לעשות, ד''א ככה רשתות המעבדים לפי משקל קמות. ועובדות, קונות בזול, מוכרות עם רווח, מקימות מעבדה עלק, שיושבים בה 2 ליצנים שיודעים רק להריץ memtust ו . יבדקו אם דפוק, אם כן ינסו בכול זאת להגיד לך שנמצא תקין ולשלוח אותך הבייתה בהרגשה שאתה עילג, אם תיהיה עקשן יגידו שזה אזל במלאי, אין להם אסקה וזה ישלח ליבואן, עד יגיע חליפי, (אין יבואן, במקרה הכי טוב זה המגירה מתחת לדפלק, ויחכה עד אשר יגיע חלק כזה מלקוח השחזיר סחורה, שדרג, פגום פחות).

    עקב ריבוי החאפרים הללו, קמו ליצנים סוג ז' אחרים, גם רשתות גדולות וחניות קטנות סטייל עופר ברקן, שאומרים אצלי אתה תשלם יותר, כן אני לא מתבייש להודות פה אתה תצא ב1000 שקלים יותר, אבל תצא עם תחושה של בטחון, של אמון, שיש לך למי לפנות, ועלק מספקים לך את האחריות והבטחון שאין לך כאשר אתה קונה אצלהם, אבל מה, הם אותו דבר, יגיע לקוח, שקנה חלק x, הם ינסו לבדוק אם או תקין או לא (כמו אצל הליצנים במעבדת מעבדים לפי משקל), ימצא לא תקין ימרחו אותך בשטיות, טוב האיסוף ליבואן היה אתמול אז זה יקח בערך שבוע - שבועיים גג שבהמלך הזמן הזה החלק ישלח ליבאון יבדק על ידו וישלח אישור החלפה, איך שיגיע האישור תוזמן לסניף לקבל מוצר חדש.

    כמובן שגם פה שום שירות ושום זיוני שכל, לוקח 14-21 יום עד אשר הלקוח מקבל מוצר תקין, מטרטרים אותו, והוא עובר גינהום,

    כמובן כול זה קורה כי אין באמת יבואן עם חוזה עבודה רציני ואמיתי מול היצרן בחו''ל, אז מה קורה, היבואן בודק תחת זכוכית מגדלת כול מוצר שחוזר אליו לבדיקה מכיון ואין לו הסכם החזרה גלובלי.

    וזה כולל את רוב אם לא כול היבונאים "הרשמיים" עלק בארץ, ד''א יבואן רשמי זה חראט שרק בישראל קיימת יש יצרן, ויש מפיץ, כול אחד יכול להיות מפיץ לפי רמה מסומית הכול בהתאם לערבונות הכספיים של אותו דורש.

    ד''א זה נכון כמעט לכול דבר פה בארץ.

    עוד דבר, לא פרסתי פה שמות של מקומות, עקב החשש לתביעה ולשון הרע, אבל בתור אחד שעבד ברשת מעבדים לפי משקל, ורשת עלק שרות במקום הראשון, ואצל יבואן גדול פה בארץ..

    הכולל מבוסס על דברים שנראו בעייני.

    :hizuk:

    צודק בטריליון אחוז. ככה העסק עובד בתחום המחשבים. אני יכול להגיד מניסיון שכל האחריות של יבואן רשמי לא שווה כלום ברוב המקרים. דוגמא מצויינת לכך תהיה היבואן של , שנותן שירות איום ונורא. מחשבים נתקעים חודש במעבדה על שטויות (החלפת זיכרון, למשל). פעם שלחתי מחשב של לקוח לתיקון. דגם חדש, שנרכש לפני שלושה חודשים. המחשב נתקע חודשיים במעבדה בטענה שאין לוח אם מתאים למלאי. איך לעזאזל אין לוח אם במלאי עד היום לא הבנתי. אם היה מדובר בדגם לפני שלוש שנים ניחא, אבל ראבק מחשב חדש שנמכר בחנויות.

    דוגמא נוספת לשירות האיום בארץ היא מפעיל. עד לאחרונה תפסתי מהם יבואן יותר איכותי מ-CMS, אבל אחרי הקטע הבנתי שהם אפילו יותר גרועים. מכרנו מחשב נייד של טושיבה ללקוחה. היא חוזרת אחרי שבוע כי יש פיקסיל שרוף בדיוק במרכז המסך. התקשנו לסוכן, הוא אמר סבבה, עד 14 ימים מחליפים על פיקסיל שרוף, תשלח למעבדה. שלחנו למעבדה. המחשב נתקע שם כמעט לשלושה שבועת. בסוף החליפו למחשב "חדש". ככה לפחות חשבתי. הגיע שליח, מסר את המחשב. אנחנו פותחים את האריזה ורואים מחשב Refurbished עם קבלה. מכוסה בשריטות, מסך מרצד, סוללה גמורה. התקשרנו לסוכן ורק אחרי איומים שאנחנו מפסיקים לעבוד איתם הלקוחה קיבלה מחשב חדש.

    בכלל, כל היבוא הרשמי הזה לא שווה כלום. ישפאר שולחים PS3 לתיקון בחו"ל. יש תקלה? באסה. חכה חודש. מה שכן אני יכול לציין לטובה את היבואן של בארץ. אם באמת יש תקלה מתקשרים ומקבלים אישור החלפה לחדש במקום. תענוג. גם מעתק ואמטל תותחים מהבחינה הזאת.

    אבל לא הכל שחור. בתחום האלקטרוניקה המצב יותר מסודר, השירות יותר מהיר, חלפה לחדש בלי יותר מידי כאב ראש. חבל שזה לא ככה במחשבים.

  16. זאת דוגמא למי שמקבל שרות בארץ הזאת, אין מה לעשות או שאתה אדיב ואוכלים אותך בלי מלח... או שפשוט אתה דורש!

    אני אישית ממש לא מתנהג ככה, אבל מנסיון החיים בכל התחומים בשרות לקוחות, זה שעושה ברדק ורעש מקבל, זה ששותק בכלל לא מתייחסים אליו.

    זה לא בהכרח נכון. במיוחד בשירות לקוחות. העובדים שם שומעים כל כך הרבה צעקות וקללות שעוד צעקות לא מזיזות להם בכלל. הם לומדים לסנן אותך בראש ודווקא עובדים יותר לאט, דווקא מטרטרים אותך ממוקד למוקד, דווקא שולחים אותך לעזאזל במילים יפות. אולי עובדים חדשים עוד מתרגשים או אם הלקוח ממש צועק ומתפרע הוא מקבל את מבוקשו, אבל לרוב זה לא יעיל והיה ניתן להגיע לתוצאה הרבה יותר טובה אם מדברים יפה. אבל מה ישראלים לא מבינים וחושבים שרק עם צעקות מגיעים להישגים.

    אני אתן לך מקרה. מכרתי עכבר מגניב של ב-400 שקלים. אחרי שבועיים הלקוחות חוזרים ומתחילים לצעוק בחנות "העכבר לא עובד! מה זה הזבל הזה?! חשבתי שאני קונה איכות! איפה המנהל?!" מה מסתבר שאותם אידיוטים שברו את האנטנה שמתחברת למחשב וחשבו שאם הם יצעקו הם ילחיצו מישהו ויקבלו עכבר חדש. אתה יודע מה הם קיבלו? כלום. נתתי להם את הטלפון של אמטל ושלחתי אותם לשבור את הראש. אם הם היו מדברים יפה, היו אומרים שמע בטעות שברנו את האנטנה, הייתי מתקשר לסוכן של אמטל, מסביר את העניין ומשיג להם אנטנה חדשה בחינם (תכל'ס זה לא עולה להם כלום וזרוק כמו זבל במחסנים) או בתשלום ממש סמלי.

    אני אתן לך דוגמא למקרים אחרים, שלקוחות הגיעו, דיברו איתי בנימוס והשקעתי שעות בניסיון לפתור את הבעיה על הצד הטוב ביותר, אפילו שזה עלה לי במכירות באותו היום.

  17. רק בגלל זה אני לא אקנה את המסך. אני לא מסוגל, אבל פשוט לא מסוגל, לקנות מוצר עם פלסטיק מבריק. גועל נפש. [br]פורסם בתאריך: 17.01.2009 בשעה 08:13:43


    עבדתי גם כמוכר כזכור לכם ברשת מחשבים וגם אנשים פשוןטים ניתן לשכנע להשקיע במה שדרוש להם ולא את מה שחברים אמרו להם לקנות הכי זול.

    מצד שני, תתפלאו אבל גם באתר הזה רוב הקונים שנפגשתי איתם לא היו מומחים לשום דבר שהם קנו באותו רגע

    העובדות מדברות בעד עצמן

    http://hwzone.co.il/tradezone/member.php?uid=34806&ppaction=readfeed

    אלוהים ישמור אתה לא מבין. מדובר באנשים שכבר באו ואמרו אנחנו רוצים להשקיע 3000 שקלים במסך. פשוט בשילוב של מחיר נכון ומותג דחפת אותם לקנות . אני רוצה לראות אותך מצליח לשכנע אדם שרוצה לקנות מסך ב-1000 שקלים לקנות את ה- ב-3000.

×
  • צור חדש...