תוכן King Of Action - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

King Of Action

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    3245
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי King Of Action

  1. מכפלה יותר גבוהה עדיפה ל-OC, כי ככה אתה יכול להגיע למהירות מעבד גבוהה יותר עם

    מהירות Bus נמוכה יותר, וככה אתה לא מוגבל ע"י מהירות ה-BUS.

    אבל כשהלוח אם לא מגביל אותך במהירות BUS (לדוגמא אני מניח שב-P35DS3L של ג'יגהבייט אפשר להגיע ל-400 BUS שזה מעל ומעבר) זה לא מתבטל ?

    40 שקל זה גם כסף, ואם אתה הולך לעשות OC זה לא יתן לך שום שיפור בביצועים.יש גם ל E2200 מכפלה גבוהה מאוד (11), ולפי החישוב 667MHz לא אמורים להגביל אותו לפחות עד 3.66GHz.

    אבל מהירות הסטוק ההתחלתית שממנה אתה מתחיל את ה-OC תהיה גבוהה יותר . האין זה טוב יותר ? : P

  2. יאר , זה לא העניין אם אמורה להיות בעייה עם ה-E2200 ל-OC לא רע בכלל . העניין הוא האם עדיף לשים עוד ארבעים שקל בערך (סכום זניח) בשביל ה-E2220 ?

    דרך אגב , למה מכפלה יותר גבוהה זה יותר טוב ל-OC ? והאם מישהו יודע באיזו מהירות 667 MHZ יעבדו כשהמעבד במהירות סטוק של 2.4 ג'יגה (ה-E2220) ?

  3. אז זה העניין , בגלל שיש לי "יחסית" זכרונות לא כ"כ מספיקים ל-OC לא עדיף לקחת מעבד בעל מהירות סטוק יותר גבוהה ?

    דרך אגב שמתי לב לעוד משהו לפי האתר של אינטל :

    E2200 -

    http://processorfinder.intel.com/details.aspx?sSpec=SLA8X

    E2220 -

    http://processorfinder.intel.com/details.aspx?sSpec=SLA8W

    לפי האתר - VID Voltage Range של ה-E2220 יותר טוב ונע בין 0.85V 1.5V לעומת ה- E2200 שהוא 1.162V-1.312V . מסתבר שניתן לתת תוספת מתח יותר גבוהה ל-E2220 - עוד יתרון לזכותו לא ?

    ועוד משהו - מישהו פה יודע עד לאיזו תוספת מתח למעבד ניתן לתת בלוח אם P35DS3L ?

  4. ול RoteMan

    שמעתי את ה990 עם אייפוד נאנו אצל חבר - ממש לא אותו דבר! אין במה בכלל אין פירוט וכל החבילה הכוללת מזכירה אוזניה ג'נרית לחלוטין

    אך ורק מגבר למרות הנצילות הנמוכה

    עם הנצילות נמוכה אפשר גם להסתפק בכרטיס קול טוב ולא חייבים רק מגבר לפי הבנתי .

  5. לא , אתם לא הבנתם אותי נכון .

    אני לא מתכוון למצב שבו החיבורים הדיגיטלים והאנלוגים מחוברים בו זמנית ואז אני אחליף בין דיגיטלי לאנלוגי . אני מתכוון למצב שבו אפשר לנצל את הקידוד של הכרטיס קול (בגלל איכותו) ואת המפענחים (DOLBY ו-DTS) - שניהם בוזמנית (תרתי משמע) . אני מניח שאי אפשר בגלל שהכרטיס קול וה-DAC של הרמקולים (שמהווה מעין כרטיס קול עצמאי) אינם יכולים לעבוד סימולטנית .

    "לגבי היציאה האנלוגית זה כמו יציאה אנלוגית רגילה רק שבמקום pl קטן שיש בכרטיסים רגילים ,יש יציאה ימין ושמאל שכל אחד מהם הוא pl גדול"

    ימין ושמאל לכל בהתאמה אני מניח , אבל אם כך צריך מתאם אני מבין (בין חיבור הבננה של הרמקולים/אוזניות לשני ה-PL של הכרטיס) .

    "לא צריך להיות לך בעיה לחבר את הemu1212 ללוח שלך כל יש לך pci אחד פנוי וצמוד אליו סלוט פנוי במארז(כלומר כרטיס הבת לא מתחבר ללוח אם)"

    אז זהו , שאין לי סלוט פנוי . הלוח אם נגמר אחרי הסלוט האחרון ויש אוויר : D

  6. 1. הבנתי . צירפתי תמונה של הלוח אם שלי למטה - אתה מבין את הבעייה שלי ? כרטיס מסך ב-PCIX -> כרטיס רשת ב-PCI 1 -> סלוט נוסף פנוי שצמוד וזהו . אבל אם אתה אומר שאפשר להצמיד אותו אז סבבה .

    3. הממ כשאתה אומר 2.0 אני מניח שאפילו אם אני מחבר אליו בחיבור בננה רגיל הסאב של המערכת יעבוד כי אין לזה כבר קשר לכרטיס עצמו - תקן אותי אם אני טועה .

    4."1212 עדיף. תוכל לחבר אנאלוגית ודיגיטלית, זה ייתן לך אנאלוגי עם DAC של 1212 ודיגיטלי עם מפענחים של 5500."

    בו זמנית ? האם זה אפשרי לנצל את האיכות של הכרטיס עצמו עם המפענחים של הרמקולים בו-זמנית (לסרטים) ? ואם התשובה היא כן סלח לי על שלא הבנתי בפעם הראשונה , אני קשה הבנה . פשוט לפי מיטב הבנתי או שהכרטיס מעביר דיגיטלית את מלאכת הקידוד ל-DAC של הרמקולים או שהוא אותה אנלוגית .

    [attachment deleted by admin]

  7. אנטולי אם כבר עסקינן ב-emu 1212 חמש שאלות לי אליך :

    1. איך בדיוק הולך כל הקטע של שני הכרטיסים ? הבנתי נכון שהם מתחברים אחד לשני (אבל בעצם תופסים רק סלוט PCI אחד) ?

    2. יש לו יציאת מוגברת ? ואם כן האם זו סתם יצאת מוגברת (ווליום מוגבר) או שזו יציאה כשל מגבר ?

    3. הוא תומך ביותר מ-2.1 (דרך קידוד אנלוגי של עצמו) ?

    4. מבחינת איכות נטו במוסיקה - מה יהיה יותר טוב לפי דעתך (נראה לי שאני כבר יודע אבל נשאל בכל זאת) , ה-DAC של ה-EMU 1212M או DAC של כמו Z5500 ? ואם אכן הכרטיס גובר באיכותו יש מצב לנצל את האיכות הזו לסרטים ואת ה-dolby וה-dts של ה-z5500 ביחד בסרטים ?

    5. איך הוא כמקור לאוזניות כמו audio-technica ath a-500 או senn hd 595/senn hd 580 ?

    תודה מראש .

  8. אחלה ת'רד . סתם שני דברים קטנים (מתוך הרבה) :

    נקודה בסוף כל משפט באייסיקיו ...אבל האמת היא שכבר נגמלתי מזה . פשוט העירו לי הרבה .

    ועוד משהו ...קניתי שולחן חדש למחשב ואין את המדף הזה למטה לשים עליו את הרגליים (ובקודם היה לי מדף) ועכשיו אני משתגע . כל פעם הרגליים שלי פוגשות אוויר :nixweiss:

  9. אוקיי , מצטער שזה לקח כ"כ הרבה זמן אבל הנה היא , הביקורת המיוחלת .

    טוב , כשראיתי את האוזניות לראשונה התרשמתימהמסיביות שלהן . הן גדולות , זה ללא שום ספק . לגבי המראה שלהן , יש אנשים שלא יאהבו ויש אנשים שכן . בעיני , הן נראות סולידיות כראוי . כמו כן , ללא ספק הן נראות כמו מושקעות מבחינת הייצור . זה מתחיל מהכבל (כבל "שרוכי" , כמו של ה-G5 שלי אבל עבה יותר) ונמשך עד האוזניות עצמן .

    מבחינת נוחות - 9/10 . הפאדים מבד פלוס הספוגים מעל הראש מצליחים לפצות בצורה לא רעה בכלל על המשקל הנוסף לך על הראש ברגע שאתה מרכיב אותן . פרט ששמתי לב אליו כשאתה מרכיב את האוזניות - נוצר וואקום בינך לבין הסביבה (אני שומע היס כזה מסביבי) . נחמד מאוד לאנשים שמחפשים בידוד מול המחשב שלהם/המערכת שלהם בבית .

    יש לציין שהאוזניות חוברו אך ורק למחשב (כרטיס קול אונבורד) לפני שאני ממשיך .

    הגברה - מבחינת ווליום נטו למוסיקה הן בהחלט מספקות אך למספר סרטים/סדרות שניסיתי לראות איתן רציתי להגביר עוד ועוד כי הרגשתי שהווליום לא מספיק .

    לגבי משחקים , לא שיחקתי איתן בהרבה משחקים אבל מהמעט שכן לא יצאתי בהרגשת וואו שאני חושב שהייתי אמור לצאת (לפי ביקורות שונות ברשת של אנשים) .

    איכות סאונד - כאן המקום לציין שזה הניסיון הראשון שלי עם HIFI אמיתיות והרשמים שלי הם לפי אוזניי בלבד ככה שיש לקחתם בערבון מוגבל בהחלט ולא להתייחס אליהם כרשמים אולטמטיביים לפיהם תקנו אלו או לא .

    הצלילים חדים ונקיים . לא הייתי מתאר את הסאונד באופיו כעדין אבל הוא די מתאים את עצמו לשירה (למרות שלא הייתי אומר אופטימלי בשביל צלילים ווקאליים) . הבאס בדיוק כמו שאני אוהב אותו , לא מוגזם(בניגוד ל-KOSS ksc-75 שם הוא היה בומבסטי) אך קיים ומדויק . כשמגבירים את הווליום ל-100% אין עדיין שום היסים , רעשים וכדומה . מה שכן , אני מרגיש שהאיזון הכולל נפגע מעט ברמה כזו של ווליום והמוזיקה נהייתה פחות "מדוייקת" וההפרדה מעט פחות טובה מאשר ברמות ווליום נמוכות יותר .המוסיקה העיקרית ששמעתי עם האוזניות הייתה אלקטרונית (טרנסים , קלאב-דאנס , האוס וכו') ובאופן כללי הרגשתי שהאוזניות ממלאות את תפקידן די טוב למרות שלפעמים , נדמה היה לי שצלילים מסויימים דקים וחסרי נפח (כמו סנייר) . עוד משהו שהרגשתי צורך לציין הוא שציפיתי להרבה יותר מהאוזניות הללו מכיוון שהן אוזניות ה-HIFI האמיתיות הראשונות שלי ולכן ציפיתי להבדלים של שמיים וארץ בינן לבין אוזניות שיחסית נחשבות זבל כמו ה-JVC שלי אבל זה לא קרה .

    מסקנות סופיות שלי :

    אוזניות מושקעות , מבחינת איכות עבודה ונוחות . לא רע אולם לא הסאונד האופטימלי , לפחות לא בשבילי) . אלו לא יהיו האוזניות אני אסיים איתן את קריירת האודיופיל שלי :)

    צפו לעידכונים בקרוב , בעקבות קניית כרטיס קול חדש / אוזניות HIFI נוספות . (ואה כן אני מוכר את ה-A500 :)

  10. טוב אז ככה , אני שמח מאוד על התגובות הרבות ועל ההתעניינות ואני אנסה להשיב ככל יכולתי .

    Werewolf , ה-JVC HA-G101 שראית אינם כעת עם הדרייברים המקוריים . אבל השתמשתי בהם עם הדרייברים המקוריים עד שאחד הצדדים נהרס וממה שאני יכול להעיד עליהם זה שאני אהבתי אותם . הסאונד מאוד סולידי ונוח . האוזניות עצמן מאוד אבל מאוד נוחות (גם לאורך זמן) - שזה בונוס גדול מאוד . מחירן זול והן בהחלט יכולות להוות אופציה לא רעה למיעוטי התקציב . אני אישית קניתי אותם בטאוור רקורדס ב-160 שקל בזמנו אבל ראיתי שניתן להשיגם באינטרנט ב110 שקל או סכום קרוב לכך .

    SJ5 - האוזניות נראות טוב ? כן . הסאונד טיפה יותר מהיר מב-A500 ויותר "קרוב" (וזה סביר להניח בגלל שהן לוחצות יותר על האוזניים והדרייברים קרובים יותר) . מצאתי את הסאונד באופיו "מקפיץ" ומתאים למוזיקות אלקטרוניות מהירות טיפה יותר מאשר לשאר הסגנונות . רמת הפירוט לא רעה למרות שלא הרגשתי הבדל רציני מאוזניות אחרות "שאמורות" להיות נחותות יותר (כמו ה-JVC) . משהו שיכול להיות חסרון רציני בשביל אנשים מסויימים ב-SJ5 הוא שהן קטנות . האוזניות לא מכסות את כל האוזן (ואין לי אוזניים גדולות) ולא נותנות בידוד רציני (יחסית) ומרגישים זאת . בכל מקרה , לפי דעתי רוב האנשים היו מרוצים איתם .

    דרך אגב - אוזניות שעתידות לקנייה : Senn HD595/eh 350/hd 497 , Alessandro ms1 , AKG k27i . בעיקרון הרשימה הזו לא מוגבלת - תלוי מה נמצא ב- כבר .

    טוב , זהו עד כאן , אני עייף מוות . את הביקורת על ה-A500 נשמור למחר כי בכל זאת צריך קצת מתח לא ? :x

  11. a12beat , אתה באמת לא רוצה שאני אבאס אותך . אבל אם בכל זאת בא לך לשמוע את דעתי תבקש עוד פעם אחת ותקבל אותה . מבטיח .

    'פשוט דוד' :

    ביחס לכמות המחמאות והסופרלטיבים ששמעתי על ה-koss ניתן לומר שלא ממש התלהבתי מהם . לא הצלחתי להבין למה אנשים כ"כ נדהמים מהם . כן , הצליל נקי וחד אבל חוץ מזה ? לא יודע , לא הצלחתי להבין למה הן כ"כ טובות . שלא תבין אותי לא נכון , הן בהחלט סבבה (ובמחיר של 13 דולר ליחידה לא תמצא הרבה דברים יותר משתלמים) אבל לפי מה ששמעתי עליהן ציפיתי להרבה יותר . ודרך אגב , הבאס שלהן (שוב פעם , לאוזניי) בהתחלה היה פשוט חופר ברמות מטורפות ורק לאחר זמן מסויים או שהתרגלתי מעט או שהוא נרגע קצת . בקשר לריצה , לא ניסיתי אותן בריצה אבל הן לא הכי אופטימליות לפעילות גופנית בכלל. ואני לא יכול להגיב לגבי הפורטה פרו כי אין לי ניסיון איתם כלל .

  12. בשביל מה כ"כ הרבה ? לא יודע , פשוט התחלתי להתעניין בנושא כמו שאני תמיד עושה כשאני מעוניין לקנות דבר כלשהו . אז עכשיו אני "חייב" לנסות את כל הדברים הטובים :) זו מן בעייה אצלי : P

    בקשר למפגש , מאוד לא סביר שאבוא (בגלל העבודה) .

    ויש לי תכנונים להרחיב את האוסף :)

  13. חמודי , גם האנשים האלה הגאונים לכאורה יעבדו בנקודת זמן כלשהי . אל תחשוב שכל מי שחכם ויש לו תעודה ותואר וכל מיני "שטויות וכאלה" לא הולך לעבוד . מכיר כמה וכמה אנשים שיש להם את הכישורים והתעודות להיות הרבה יותר ממה שהם עושים כרגע . תבין שצריך גם הרבה מזל בחיים .

  14. אמממ , כמו משועמם אמיתי בערב שבת קראתי את כל הת'רד וזה מה שיש לי להגיד .

    גם אני הייתי מכור ועדיין מכור למחשב הקטן שלי : ) הממוצע שלי בסוף לא היה כזה רע (70 או משהו כזה נראה לי) אבל הנכשלים במתמטיקה קיימים כי מה , אין מה לעשות בלי לחרוש על מתמטיקה במיוחד כשאתה לא בא לבית ספר שבוע פה ושבוע שם רצוף . ההדרדרות הרצינית אצלי התחילה בכיתה י' בגלל משחק מחשב . גם לפני זה הייתי מתעסק במחשבים הרבה אבל משום מה זה לא השפיע לי על הציונים . דרך אגב , בזמנו אימא שלי עשתה הכול בשביל למנוע ממני גישה למחשב - לקיחת מודם , כבלים שונים וגם שברה לי את המחשב ( בעיקר מסכים כי זה מה שהיא רק הצליחה --- איאיאיי אני מתגעגע לסמסונג 959NF שלי) . שמעו , מה נגיד ומה נאמר ? זה הגיע למצב שהמחנכת שלי הייתה מתחננת אליי שאני אבוא לבית ספר והייתה מדברת איתי כמו לבן שלה . בסוף יב , באתי לכל הבגרויות לפחות והוצאתי איזה 70+- ברובם בלי ללמוד שזה די נחמד לעניות דעתי : )

    ועכשיו ? קורע את התחת בעבודה כמו פועל תאילנדי , 10 , 24 ואפילו 32 שעות רצוף לפעמים ולמה זה ? כי אני יודע שאני אתרגל לזה בסופו של דבר וכל העבודה הקשה הזו תשתלם יום אחד . או לפחות ככה אני חושב כרגע :/

    קיצר , מסקנה ? כל אחד כמעט יצטרך לעבוד קשה בחיים שלו ללא קשר ללימודים או לא .

  15. הבחור שכתב שלא נעים להיות האחד שלא מעשן: אני ממש חולק עליך ולדעתי זה עצוב שאתה מעשן\עישנת רק כדי לא להתבלט או להיות שונה.

    אני היחיד שלא מעשן ובהתחלה כולם חשבו שאני מוזר אבל זה לא הפריע לי ועכשיו כולם ממש גאים בי ואשכרה מעריצים אותי על זה שכולם מעשנים סביבי ואני לא נוגע בזה.!

    מעריצים אותך ? הא , מצחיק אותי .

    בוא נגיד ככה , אף אחד לא עודד אותי לעשן ואף אחד לא בא אליי ב"בוא קח שכטה , תראה איזה מגניב זה" . חברים זה חברים וזה מסריח להיות שונה ושאף אחד לא יזיין את השכל .

    שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה , בלי לדפוק חשבון לאחרים . נקודה . לא באתי ואמרתי עליך שזה עצוב שאתה חש "תותח" על זה שאתה לא מעשן למרות שכל/חלק החברים שלך מעשנים , נכון ?

    במקומות כאלה אפחד לא מבין את משמעות המשפט "אני צריך 10 דקות"

    כולם לעומת זה מבינים את משמעות המשפט "יצאתי לתת סיגריה..."

    מאז... נשאר הרגל...

    מדהים כמה זה נכון .

×
  • צור חדש...