תוכן Mortar - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Mortar

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    1270
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי Mortar

  1. היה באוברקלוק במתח 1.7, אולי טיפה טיפה פחות אני לא זוכר אבל בכל אופן באיזור.

    היה יציב מאוד ורץ ככה כמה שנים טובות.

    החלפתי כרטיס מסך - לא נפתרה הבעיה.

    החלפתי ספק כוח לANTEC 480W, לא נפתרה הבעיה

    החלפתי (לזכרון טוב שעבד פעם על הלוח) - לא עזר.

    הוצאתי מהלוח אם, אפסתי CMOS עם הג'מפרים - לא עזר.

    עכשיו גם ניקיתי את כל האבק מהמחשב עם מכחול עדין ושואב אבק, הוצאתי את גוף הקירור, ניקיתי אותו והוצאתי והכנסתי את המעבד בחזרה לתושבת, הוא דווקא נראה תקין בחוץ, אין סמנים שהוא מפוייך או שזוף :-)

    הרכבתי מחדש ועדיין אותה בעיה נשארה... הוצאתי גם את הזכרון לגמריי והדלקתי את המחשב ולמרות שהSPEAKER של המארז מחובר ללוח אם לא היה צפצוף... וכמובן שגם המחשב לא עלה.

    זהו... בערך.

  2. לא כל השנים הוא היה על 1.7 אבל לאחרונה... 1.675 +-

    כן יש מצב שהלך הבחור... מה שמעצבן זה שאין שום אינדיקאטור שמתריע על הרכיב הדפוק... או שפשוט יכול להיות שכשנורת הלוח אם דולקת כרגיל בירוק זה אומר שאין בעיה בלוח האם ואז מה שנשאר זה רק המעבד שיכול לדפוק את העסק.

  3. שוב תודה על העזרה...

    ה"חבר שמבין" זה אני לצורך העניין ואני גם זה שהרכיב את המחשב לפני כ6 שנים וגם את רוב המחשבים בבית :-)

    הספק כוח הוא של 480W במצב טוב שגם עבר ניקוי יסודי לפני... הוא תואם ואין איתו בעיה.

    את החיבור ה"מרובע" היעודי למעבד חיברתי וגם כמובן את הזרם הראשי ללוח אם, חוץ מזה אין יותר מה לחבר בשביל לבצע POST... כל הכוננים לא קריטיים, הכרטיס מסך הוא כרטיס פשוט ופסיבי ללא תוספת כוח ו... זהו בערך..

    המעבד היה ב1.7V על האוברקולק וגם הרבה זמן באוברקלוק, אני לא יודע מה יותר סביר שנהרס אבל ... אני חושב שזה אחד מהשניים ווואלה לא יודע אם כבר כדאי להשקיע עוד זמן וכסף בשביל להחליף עוד רכיב שאולי יחזיר אותו לחיים, נראה לי כבר עדיף לקנות חדש וזהו... רק אם באמת יש לוח דומה יד שנייה ב50 שקל או משהו שישתלם...

  4. :s07::bash:

    :nono: :-\

    לא עובד!

    חפשתי, נסעתי... קניתי כרטיס מסך... החלפתי בדקתי התעסקתי... לא עזר...

    חפשתי, נסעתי... קניתי ספק... ניקיתי וניקיתי והחלפתי ובדקתי והתעסקתי... גם לא עזר :-\

    אותה בעיה, המחשב "נדלק" מאווררים זזים, כל הלדים קופצים במקלדת, יש רעש של הנה אנחנו מתחילים... אבל אין POST ואין מסך, ניסיתי גם על מסך אחר ושני כרטיסי מסך שונים, ניסיתי שונים, שונה... NADA.

    כבר הלכו ה200 שקל ונסיעות וזמן ואכזבות... מה עכשיו לקנות ישן בשביל לגלות שהמעבד נשרף אחרי 5 שנים באוברקלוק ?

  5. שוב תודה על העזרה!

    אני אחפש יד שנייה משהו זול וטוב בסביבה, לא מעוניין סתם להשקיע עוד ועוד... נראה לאן זה יביא אותי, אני אעדכן לאחר שיהיה ספק חדש ונראה מה מקור הבעיה... בכל אופן אם זה הלוח אני כבר מוותר על ההתעסקות.

  6. גם אני היתי מהמר על , הייתי מציע לך לפרק אותו מהמחשב ולפתוח אותו.

    אם אתה רואה בפנים קבלים נפוחים שיש אליהם חומר שדומה לסיליקון זה אומר שהלך לך הספק כוח.

    ספק כוח פשוט עולה היום בין 50 ל 100 שקל.

    בהצלחה

    קודם כל תודה לכולם על העזרה...

    זוהר - יכול להיות שהלך הספק אבל עדיין המחשב נדלק והמאוררים רצים וכל הלדים דולקים ?

  7. המחשב הוא P2.4C @ 3GHZ

    2GB DDR RAM DUAL CHANNEL 400mhz

    ASUS P4P800 MB

    Radeon 9000Pro

    ספק כוח ENERMAX 350W

    WIN XP PRO SP3

    ועוד שאר רכיבי חומרה לא רלוונטים.

    המחשב הזה רץ כבר כמעט 6 שנים עם שדרוגים מפעם לפעם...

    אז ככה, אני מדליק את המחשב ודקה אחרי שהוא עולה פתאום הוא מבצע RESET פתאומי, אפילו בלי BLUE SCREEN...

    לאחר מכן הופיע מסך של אפשרויות בחירה של WINDOWS בין SAFE MODE לNORMAL וכו'... וכשבאתי לבחור המקלדת לא תפקדה, הNUMLOCK לא מגיב... הכל קפוא.

    לאחר עוד RESET... אין POST, אין כלום...

    המאווררים במארז עובדים טוב על המעבד יושב ZALMAN נחושת חזק... נורת לוח האם דולקת, ואז הבחנתי שהמאוורר על כרטיס המסך לא מסתובב, חשבתי שנשרף הכרטיס (למרות שהוא לא בOC ואני כמעט לא מנצל במשחקים וכו'), הבאתי עכשיו כרטיס FX5200 חדש חדש בעל קירור פאסיבי, חיברתי, הדלקתי... ועדיין, אין תמונה בכלל על המסך, אין POST וגם נורת הNUM LOCK על המקלדת לא מגיבה כשהמחשב "עולה".

    הוצאתי את ארבעת כרטיסי הRAM והכנסתי אחד אחר תקין, גם עכשיו - הנורה שעל הלוח דלקה והכל נראה בסדר אבל המחשב לא עולה, אין POST ואין כלום.

    נסיתי להוציא את הסוללה של הלוח אם ולהחזיר, נסיתי לרוקן גם את הCMOS... לא עוזר.

    ההשערה שלי היא שחריץ הAGP פשוט מת וזה תוקע את כל הלוח אם אבל אני לא בטוח במאה אחוז - אף נורית תקלה בלוח אם לא נדלקת... בקיצור אני כבר לא יודע אם יש דרך לפתור את הבעיה הזאת, אין לי איך להחליף לוח אם/מעבד ואני גם לא יודע כמה אני מעוניין בלעבוד על זה עכשיו) האם כדאי כבר להרים ידיים ולהעיף את כל הגרוטאה הזאת קיבינימט או שיש עוד אפשרויות לנסות לתקן ???

    בגדול אני בתקופה די לחוצה, אין לי זמן ויותר מדי כסף לבזבז על מחשב חדש שאני רוצה (וזה BAREBONE של SHUTTLE), והמחשב שיש לי עכשיו (או שהיה לי) עובד יופי יופי, אם אין ברירה כמובן אז אין ברירה...

    לכל מי שיש הצעות לתיקון הבעיה או עוד כיוונים שלא בדקתי אני מבקש את עזרתכם.

    תודה רבה מראש!

    אוהד.

  8. היו איתי אנשים ששקלו משקל עודף שלא מגייסים עליו בכלל והתעקשו בצו ראשון שיחליקו את זה, בנוסף המספר של המשקפיים גם הוא נתן להם פרופיל 72 והם ארגנו 82 בלחץ... אנשים שבקושי מסיימים בר אור אם בכלל או בוחן מסלול אבל לא ויתרו לעצמם והם הגיעו רחוק... אולי קורס מ"כים וקצינים זה כבר באמת יהיה בלתי אפשרי אם הם לא יעשו שינוי אמיתי אבל מי שרוצה להיות בקרבי הוא יכול בלי בעיה גם אם הוא פדלאה, זה הכל בראש :kopfpatsch:

    ו02 זה בדיחה רעה... קייטנה ממש, צריך להיות עם בעיות פיזיות או חברתיות קיצוניות בשביל לא לסיים 02.

  9. אני חושב שבאופן יחסי לסכסוך היהודי ערבי בא"י, אפשר להגיד שישראלים אוהבים מאוד ערבים... וזה מתבטא בתרבות, באוכל, במוזיקה, בקנייה אצל ערבים בשוק, בהעסקת ערבים, בחברי כנסת ערבים שמקבלים במה ועוד הרבה דוגמאות בחברה הישראלית.

    כמו כן מיעוטים כמו דרוזים ובדואים מתקבלים בכל מקום בצבא בצורה שוות ערך כשהצבא מייצג דווקא פלג יותר "ימני/לאומני" אולי בעם, במיוחד בקרבי.

    נכון שהפלסטינים כעם וכרשות בעימות איתנו, במיוחד החמאס, אבל אני באמת חושב שבאופן יחסי גם בתור חייל וגם בתור אזרח היחס לציבור הפלסטיני הוא בראייה מאוד הומנית אם משווים את הפשעים שהם עושים לנו יום יום, וכמה שיגידו פה לגלח שכונות בעזה וכו', ונכון שמפגיזים ומפצצים ואני בכלל לא נכנס פה לנקודה הזאת של האם זה נכון או לא וכו' אבל אני בטוח שכמעט כל אדם במדינה לא היה יכול להכנס פה לבית של ערבים כחייל וסתם לירות באנשים ילדים זקנים ונשים... וזה בהיבט הצבאי שבדרך כלל מבטא צד קיצוני יותר של החברה (בהסתכלות של פשעי מלחמה ויחס גזעני בעולם...).

    ואם תסתכלו על החברה בצד האזרחי, אז בבאר שבע ובחיפה יש המון ערבים, גם באוניברסיטאות ואני לא רואה ברחוב התנקלות אישית לאף אחד מהם על רקע גזעי.

    ולישראל עצמה כמדינה, מדינת יהודים - יהודי הוא כבר מזמן לא גזע אחד ואפשר לראות את זה טוב מאוד בחברה הישראלית - אנחנו אוסף של עשרות אולי מאות "גזעים" ביחס לשאר מדינות העולם, הרחוב הישראלי הוא אולי הכי מגוון בעולם ביחס לכמות אוכלוסיה כזאת קטנה ולדעתי מכאן נובע הכוח שלנו ואפילו ב2009 לדעתי קיבוץ גלויות וכור היתוך זה דבר עדיין רלוונטי לצערי ואסור לנו ליפול לדברים כמו "גטו" לאתיופים והתיחסות לתת תרבויות יהודיות כנחותות ודברים דומים, צרכים להפעיל את הבלנדר על פול ווליום ולתת לנו להתחזק. אם יש בארץ גזענות היא יותר פנים יהודית לאומית מאשר חיצונית כלפי הערבים.

    כמו כן... גם מתגיירים - זה הבית שלהם על פי הצהרת העצמאות שלנו. אני חשוב שזה אלמנט בסיסי בעולם שלעם שיש לו חיבור תרבותי דתי תהיה לו אוטונומיה והשוואה הדבילית הזאת בין ציונות לגזענות היא פתאטית.

    ולגבי ציונות אז אני מחזיק כבר כמה שנים בגישה אישית שמתחזקת אצלי מדי יום שואה/זכרון בעיקר ובכלל בכל יום שעובר - התפישה שלי כישראלי היום היא שבארץ המילה "ציונות" היא כבר מאוד לא רלוונטית, המילה ציונות היא מעיין מקבילה ללאומיות ישראלית ולדעתי זאת טעות, אני חושב שב"לאומיות הישראלית" יש גם מקום למיעוטים בחברה להיות חלק מאותה לאומיות, כמובן עם הכרה שהם חיים במדינה שהיא קודם כל יהודית בטבעה.

    המונח ציונות כמו שאני רואה אותו יש לו חשיבות היסטורית עצומה מן הסתם - כתנועה שבנתה את מדינת וגרמה לכל העם היהודי לחזור לפה אחרי 2000 שנות גלות, אבל היום הציונים הם לא אנחנו אלא אותם אלה יהודים שחיים בגולה וממשמשים את אותה תפישה של הבית הלאומי בציון - ציונות, ובאים ועולים למדינת ואם תסתכלו כמה יהודים עולים לארץ כל שנה... המספרים הם כבר לא בשמיים וכנראה גלי העליות האחרונים המסיבים שיעצבו את החברה בישראל הגיעו לסופם כשאנחנו רואים מדי פעם טפטופי עלייה שנובעים בעיקר מבעיות אנטישמיות מקומיות כמו בצפרת או דרום אפריקה או בעיות כלכליות כמו המשבר שהיה בארגנטינה לא מזמן למשל.

    היום השימוש במונח ציונות על ידינו וכלפי עצמנו הוא אנטי ישראלי מכיוון שהוא מייצג משהו בבנייה ובמאבק... וזאת הסיבה שהערבים כל כך אוהבים לקורא לנו "ציונים" ולא ישראלים בשום פנים ואופן ! ותשימו לב לזה טוב טוב, גם החמאס גם אבו מאזן גם אירן גם סוריה... אולי אפילו מצרים וירדן (מדינות שהכירו בנו בהסכם שלום רשמי ומכובד) למרות שאני לא בטוח בזה, הם קוראים לנו ציונים מכיוון שהם רואים בנו כעם שעדיין בונה (או לראיתם הורס) את הארץ הזאת ועדיין נאבק על קיומו פה ולא בשום פנים כעם שהקים מדינה רשמית בעלת הכרה עולמית שהם יכולים להכיר בה, המונח ציונות מייצג משהו בתולי, לא שלם ולא ממשי...

    כשאנחנו קוראים לעצמנו ציונים (ההורים והסבים שלנו מן הסתם כן היו "ציונים" קלאסיים) אנחנו בעצם לא מכירים בעצמנו כלאום ישראלי ואנחנו מחזירים את עצמנו לשנות ה30-40-50 שם נאבקנו על הקיום שלנו.

    ואני יודע שאולי הדברים שלי ירימו פה כמה גבות, אני כמובן לא אנטי ציוני... אני פשוט חושב שהתפישה הציונית כבר התגשמה והילד כבר נולד והשלב האבלוציוני הזה בחיי העם היהודי תם ונגמר, מי שעדיין "מותר" לו להיות ציוני ולחלום על השנה הבאה בירושלים הוא היהודי בגולה אבל לא אנחנו - אנחנו כבר 60 שנים בירושלים ואנחנו כאן להשאר כישראלים עם שורשים עמוקים ולא כציונים נרדפים במאבק קיומי.

    ברור שהיהודים גזעניים, כל בן אדם הוא גזען, ואם היהדות היתה תופסת ובעלת כוח כמו הנצרות לפני 500 שנה או האיסלם היום, היהודים ללא ספק היו עושים שואה למוסלמים ולנוצרים. אבל מצד הממשלה, הגזענות (אפלייה מתקנת) פועל לטובת הערבים.

    ורק בישראל כ"כ עושים עניין מהכנס, רוב האנשים בעולם בכלל לא יודעים עליו ורק בישראל (ובאיראן :D) הוא קיבל כותרת ראשית, כן, כנס לאתר של הCNN ושל הBBC ותתחיל לדפדף עד שתמצא איזה מאמר נידח על הכנס.

    אתה צריך ללמוד את המונח גזענות מחדש, היום המילה גזענות (אולי בדומה כבר למה שכתבתי קודם על ציונות...) היא מאוד OVERUSED, והבערות של אנשים במיוחד בארץ גורמת לטווח הדיעות וגם לכל דו שיח אוטומטית להיות אינפנטילי בגלל טרמינולוגיה צרה מאוד שיש לרוב האנשים בחברה, וזה מגיע עד לכנסת שלנו...

    כל אחד צועק שואה וכל אחד צועק גזען, בסוף כל המילים האלה מאבדות את המשקל היחודי שלהן, כמו שיש תרבויות שרוצחים אותך על שימוש במשפט או מילה מסוימת אז היא נשמרת טוב טוב בכספת ואם מוציאים אותה מהפה יודעים שההשלכות של השימוש בה יהיו קיצוניות ככה אולי כדאי לנו להתרגל לא להוציא מהפה בכזאת קלות כל הגדרה וכל מונח וכל מילה גם כשהם לא מתאימים.

    השנאה האוטומטית של זרים היא טבע וזה לא גזענות. היא טבע לא רק אנושי אלא טבע בכלל, זה בצמחים, בחיידקים, בציפורים, באריות, בכלבים... וכן גם בבני האדם, אם תלמד ביולוגיה וזאולוגיה תראה שאם מגיע איזה קוף לא קשור לקבוצה מסוימת הזכר השולט שם יפרק לו את הצורה וזה ככה אצל רוב החיות.

    בן אדם זה הדבר הכי חברתי בטבע וכיצור חברתי מאוד ואינטילגנטי מאוד כל תופעה טבעית עוברת "הגברה", אם פעם היינו במערות כמו דובים או כמו הרבה שבונים קינים אז גם אנחנו התפתחנו לאוהלים אבל לא עצרנו שם כמו היונה במרפסת שלי... והגענו לTOKYO ו NEW YORK.

    ואם פעם שבט היה נלחם בשבט עם כלים פרמיטיבים אנחנו הגענו עד לפצצת האטום ולפתרון הסופי הנאצי ואילו הדובים עדיין הולכים מכות עם הידיים והשיניים.

    אז כן אולי זה בטבע שלנו אבל אולי גם לא, כי יש בתרבות האנושית ובהיסטוריה האנושית הרבה גישות והרבה דתות ולא אני לא רואה עכשיו את נזירי טיבט מקבלים כוח ושורפים סינים בתנורים, וככה אני גם לא רואה את העם היהודי מגיע לפשעים של הנאצים, ואם אתה חושב שבמידה שהעם היהודי היה מקבל כוח כזה אלה הדברים שהוא היה אז באמת שאתה מקרה אבוד.

    המטרה שלנו כבני אדם היא לא "להכנע" לטבע שלנו אלא להתגבר אליו, להתקדם, לחנך... זאת מטרת האנושות, גם הנאצים האמינו בכל אלה אבל בגלל זה הטמטום והרוע שלהם הפסיד ואמריקה נצחה ובגלל האמונה של היהודים בדרך שלהם ובקודים היהודים הדתיים והמסורתיים אנחנו בסוף נצחנו והקמנו פה את מה שהקמנו ואסור לנו לאפשר לכל מה שבנינו לההרס ע"י תפישות עולם חשוכות שאין להם מקום במאה ה21 ואני כשאני אומר "לנו" אני מדבר גם עלינו ישראלים וגם עלינו כבני אדום על הכדור הזה, אין מה לעשות... כל יום שעובר העולם מתחבר והמרחק מצטמטם, הגלובליזציה כבר כאן והקודים החברתיים והתרבותיים ברחוב בסין, באוסטרליה, בישראל, בברזיל, בצרפת ובאמריקה כבר לא כל כך שונים ויחודיים זה מזה, בגלל זה המונח "דעת הקהל העולמית" מקבל משקל חזק יותר מיום ליום.

  10. תספר את זה ל... משהו כמו 50% ממחזור הגיוס בשנת 2008.

    חן, אל תקשיב לשטויות שPrincess Peach וחבר מרעיו הפטריות מספרים לך. הם סתם פנאטים מורעלים שמנסים להפחיד אותך, בפועל כמעט אף אחד לא שם על אם התגייסת לצבא או לא ומי שכן עובר על החוק ואתה יכול לתבוע אותו. למי שלא שירת בצבא יש את אותן זכויות כמו שיש למי ששירת וזה לא הולך להשתנות.

    אם אני מעסיק, אני לא חייב להגיד לעובד למה הוא לא התקבל... אני עושה לו ראיון, אומר לו תודה רבה שמעתי... אולי נחזור אליך... ואחריו יבואו עוד כמה שאני יותר ארצה לתפקיד ואני אעסיק אותם זה פשוט מאוד.

    חוץ מיזה אני לא אומר את זה באופן אישי אלא יותר גורף,מה המדינה נתנה שהיא צריכה לחייב כל אחד בן 18 לגיוס?הרי החינוך במדינה מעאפן,המצב הכלכלי מעאפן,השלטון מעאפן והכל ביחד מעאפן....כאילו אני מבין את החשיבות של גיוס שהמצב הביטחוני באיזור שלנו לא טוב,אבל עם כל הכבוד...

    המדינה נתנה לך חינוך, המדינה נתנה לך כלכלה, המדינה עשתה הרבה... המדינה זה כל האזרחים ביחד, זאת המדינה... אמרתי לך כבר שאתה צריך ללמוד אזרחות.

    אנחנו דמוקרטיה, עליה נאמר שזאת השיטה הכי פחות גרועה לשלטון.

    המצב הכלכלי ממש ממש לא מעאפן, יחסית לעולם המצב הכלכלי של הוא טוב מאוד והמשבר שאירופה וארה"ב הרגישה הגיע אלינו ברמה הרבה הרבה הרבה יותר נמוכה ולא הגענו לקריסת בנקים וקריסת השוק.

    החינוך במדינה באמת לא משהו... אבל אם אתה אומר שבגלל שהחינוך לא טוב אתה לא תתגייס בשביל לעזור למדינה אז בעצם אתה סוגר פה איזה מעגל אינסופי של אבסורד.

    עם כל הכבוד... אם אני שמרתי עליך ועצרתי מחבלים מתאבדים בשביל שאתה תוכל ללכת לים בשקט ולמועדון בשקט ולחיות בבטחון אז מי אתה שתגיד על הזין שלי כולם ? זה נראה לך מובן מאליו שכל לילה לא הייתי ישן ב3 שנים האחרונות בשביל שאתה תוכל לבלות בכיף כל לילה ב3 שנים האחרונות ואז עוד לבוא ולכתוב את כל השטויות שאתה כותב עכשיו ?

    אמרתי כבר קודם... יש לך בעיה ? לך לשוויץ... בכיף.

    אתה חי פה, ופה צריך והצבא הוא העם.

  11. הצבא נוצר בשביל למגר את המחבלים נכון?חיילים פרוסים בכל רחבי הארץ מהצפון עד הדרום....ואם ככה למה עדיין נכנסים מחבלים?

    זה מה שאני מתכוון במילים אחרות....

    והיגיון יש לי,אני פשוט מנסה להבין מה זה יתרום לי ההרגשה ש"וואלה הרגתי שני מחבלים בגבול עם מצריים ועוד שני מחבלים שבאו מסוריה...חוץ מגאווה אישית שאני מבין את זה,וחוץ מהעובדה שאני אציל חיי אדם,זה לא יקדם אותי לאיזשהו מקום בחיים

    זה מה שאני מנסה להגיע,לאן הצבא יקדם אותי בחיים?

    תלוי לאן אתה רוצה להתקדם... גם להעלים מס הכנסה "יקדם" אותך בחיים ואולי גם שוד בנק.

    נראה לי שאתה צריך ללמוד קצת אזרחות וסוציולוגיה, אתה תקוע יותר מדי ב"אני" ו"בשבילי".

  12. רגע,אתה לא מסכים שגם מי שלא בקרבי יש לו מה לתרום לצבא?

    איך הגעת למסקנה הזאת ?

    כל תפקיד שתעשה ותעשה אותו על הצד הטוב ותמלא אותו כמו שצריך - תורם מאוד.

    אבל יש תפקידים בצבא שמנפיצים לאנשים בשביל "שיעשו צבא"...

    כמו כל מיני סגן מש"ק חדר בקרייה וחרטאות כאלה או אחרות.

    ויש אנשי מודיעין ותצפיתניות שבלעדיהן היו נהרגים לנו חיילים ומחבלים היו חודרים...

    אבל בסוף, כל המערך הצבאי נועד בשביל אותו חייל בטנק/במטוס/בסיור ולדעתי אלה התפקדים עם הכי הרבה הקרבה והכי הרבה "יוקרה", כמובן שאם אתה מתאים לעתודה או מתאים למודיעין או למחישוב ואתה יכול לתרום שם המון וזה מתאים לצבא אז שיהיה המון בהצלחה... זה לא פחות חשוב.

  13. קפריסין ואיטליה יש להן בכלל איום כלשהו?

    אני עוד לא יודע מה אני רוצה ללמוד,זה גם כרגע לא מה שבוער בעצמותיי לדעת,אני פשוט אומר את זה באופו כללי

    בואו ננסה למשוך את הדיון הזה למה שאומרת הכותרת:הצבא והחיים שאחרי הצבא........

    כאילו בואו נגיד יש אותי שהלך לצבא סיים 3 שנים ועכשיו מתחיל את החיים האזרחיים,ויש בן אדם X שנמצא בצרפת וסיים תיכון והולך עוד כמה זמן לקולג'..אז איזה יתרונות יש לו עליי חוץ מזיה שהוא יגמור לימודים אקדמיים לפניי?

    תשמע, באמת... אני רוצה שתקח את כל התפישה שלך ואני לא אגיד לך לשנות אותה כי זכותך לחשוב ולהעדיף את מה שאתה חושב שנכון ומתאים לך - אבל תנסה... רק תנסה, לצאת מאותה תפישת עולם שאתה מחזיק בה עכשיו ותפתח קצת את הראש לרעיונות אחרים, תנסה לשים את עצמך בנעליים של מישהו אחר אולי... תנסה לחשוב טיפה יותר פתוח.

    אתה מדבר על "יתרונות"... מזה יתרון ?

    מי אמר שבנאדם שלמד עכשיו תואר יש לו "יתרון" עליך ?

    מזה אזרחות... אזרחות זה לא איזה מקום שמח ויפה שציפורים שרות לך בבוקר... זה יכול להיות מקום כזה אבל זה מאוד תלוי במציאות שקיימת בחוץ ובמציאות שאתה מייצר לעצמך.

    המושגים של העולם שלך כרגע הם תחרותיים, במי אתה מתחרה ? במי אתה נלחם ?

    איזה יתרון יש לצרפתי שסיים כרגע תיכון ? למה שיהיה לו יתרון עליך ? מה יש לו גנים טובים יותר ? יש לו ספירת זרע איכותית יותר ?

    אין שום סיבה שאם יש לך ראש על הכתפיים ויש לך מסגרת (בית משפחה) עם תמיכה כלכלית בסיסית שלא תצליח להגשים את רוב החלומות שלך, אתה רוצה להיות רופא ? יש פה את הרופאים הטובים בעולם, אתה רוצה להיות מתכנת ? חביבי... היא מעצמה מס' 1 בעולם.

    אתה רוצה להיות איש עסקים ? לפתוח בית קפה ? למצוא מישהי... להתחתן ? חסר פה כוסיות?!

    מה מונע ממך לעשות את כל הדברים האלה בישראל ? מה כל כך רע פה ובלתי אפשרי ? נכון שיש פה עוד מליון דברים לתקן ולשפר אבל זאת דמוקרטיה וזה מה יש, בואו נצביע לאנשים איכותיים יותר שיקדמו את המדינה.

    חוץ מזה, זה לא הכל שחור כמו שרוצים לראות, יש פה הרבה דברים יפים וטובים, יש פה אחלה תרבות, אחלה אחלה אוכל... מזג אוויר שהמון המון אנשים בעולם היו רוצים שיהיה להם כזה, אנחנו מדינה מפותחת כלכלית, יש לך פה שפע רציני ושוק עבודה לא רע בכלל... אחלה מקומות בילוי...

    וכן יש לך גם חמאס וחיזבאללה... ואיראן וסוריה... אז כל אותם אנשים שרוצים שהכל ימשיך לרוץ בצורה נורמאלית לא יכולים לצפות שהכל ימשיך להיות "ורוד" כשהם לא נותנים יד, וזה לא משהו קיצוני נותנים 3 שנים שירות שעוזר לשמור על החיים פה ועל הקיום פה והצבא היא לא כזאת מסגרת נאצית ומפחידה, אותם חברים שיש לך בכיתה הם מחר המכ"ים שלך וגם אתה אולי תקח אחריך 15 חברה למעצר של מחבל מתאבד וזה יכול להיות בדיוק בדיוק עוד שנתיים מהיום.

    ובהחלט זאת חוויה מעצבת שהרבה אנשים לוקחים אותה בצורה חיובית ומקבלים ערכים שהם לא היו מקבלים באזרחות ואני חותם לך על זה.

    ואני נגד מקצועי וכל החרטא הזה... אנחנו מדינה ממש ממש קטנה, בניגוד לארה"ב שאם היא תגייס את כל הנוער שלה יהיה לה עצום! אנחנו צריכים ממש את כל אותו הנוער, וזה לא שיש מספיק אנשים בקרבי, בתור אחד שהרגע ישתחרר אני אומר לך - תמיד צריכים אנשים בפלוגות ! אין שם הרבה חברה.

    צבא מקצועי יצור מצב שרוב האנשים הטחונים יכלו להרשות לעצמם לא לשרת, כל אותם אלה שלא משרתים יכולו להגיד א/ב/ג על הצבא ועל המצב של המדינה אבל הם אף פעם לא היו שם ובאמת יהיה ניתוק של חלקים מהעם שלנו.

    באמת צריך להבין מזה השטחים ואיפה זה טול כרם ואיפה זה נתניה... איפה זה עפולה ואיפה זה ג'נין... יש"ע זה באמת כאן... אריאל זה 5 דקות מרמת השרון שזה 5 דקות מתל אביב...

    ואם אתה חושב שאמריקה הכל מגניב וכל חיים כמו בסרטים אז זה ממש לא המצב.

    תראה רק באיזה מצב הם תקועים עכשיו ! וגם שם יש מליוני פועלים פשוטים, חקלאים, מכונאי , עובדי הייטק ובעצם כוווולם שם בבור אחד גדול, הפסידו שם כספים של טריליונים, מפטרים אנשים מהעבודה... גם בבריטניה המצב דומה ויש בכלל מדינות כמו איסלנד שבכלל פשטו את הרגל!!!

    דברת על 8200 וכל מיני יחידות כאלה... באמת שכל הכבוד למי שמשרת שם, כמו בכל מקום בצבא... צריך אנשים ולרוב יש שם כוח אדם איכותי שאולי אפילו היה "מבוזבז" בלחימה, אבל אני אישית לא מסכים עם זה... יש בצבא מיונים, אם אתה מתאים למודיעין או מיחשוב ויש לך רקע אולי תקבל, אם לא... אז תהיה לוחם... בסוף זאת התרומה הכי גדולה לדעתי ובסוף כל הצבא בנוי כמו פרמידה, העורף, הלוגיסטיקה, המודיעין, כל השירותים השונים... כל זה בסוף בנוי שהחייל הקטן אי שם בשטח יוכל לתפקד הכי טוב שאפשר. וכן גם אני נהלתי מספיק מלחמות בצבא על לאפשר לי לשרת עם נעלי הרים ועשו לי לפעמים את המוות, אבל ידעתי שלא משנה מה אני אעמוד על שלי כי מבחינתי אותו רס"ר או אותו מג"ד, אני לא משרת בשבילו, אני משרת בשבילי וכשאתה מאמין בזה אז הכל נהיה פשוט יותר והגיוני יותר.

    אין ספק שגם לצבא כמו למדינה יש עוד המון המון לאן להתקדם אבל מי שעושה את השינוי זה החיילים... החיילים שצומחים בתוך הצבא וחושבים בכיוון נכון, והחיילים האלה הם אותו הנוער שהיום זה אתה... אם אתה תהיה אידיוט ערס בלי ערכים ובלי השכלה ותלך לצבא, אני בטוח שתהיה חייל ומפקד פחות טוב מאשר בנאדם מקביל עם יותר שכל ויותר מודעות לסביבה וככה האלה... אתה תשתחרר וכנראה תעשה דברים פחות משמעותיים בחברה.

    וככה זה בכל מסגרת, כמו שיש לך כמה זוללי בורקסים בכנסת מול ד"רים ואנשי עשייה שבאמת פועלים לשפר דברים.

  14. אני לא חושב שזה קשור דווקא לשירות חובה אלא יותר למצב הביטחוני.

    אני לא זוכר איזו מדינה זו, אבל יש גם מדינה אירופאית עם שירות חובה ואני לא חושב שהאוכלוסיה שם היא מיליטנטית במיוחד.

    שזה?

    באוסטריה וגרמניה חייבים לעשות שירות לאומי כלשהו אפשר גם ... אני כמעט בטוח בזה...

    ומה שכן בפינלד חייבים 8 חודשים .

  15. אני חושב שיש לך בעיה בתפישה של שירות בצבא... זה לא אמור לתת לך - זה אתה אמור לתת ומפה אתה יכול להתחיל לחשוב הלאה, זאת נקודת המוצא שצריכה להכנס לך לראש ולדעתי לכל אחד.

    אני השתחררתי לפני שבועיים גם כן, הייתי בכפיר כל השירות בפלוגה ותיקה (חוץ מהכשרות), הייתי גם חובש וגם מ"כ אחרי זה וגם 4 חודש אחרונים מפלג... תשמע... השירות שלי היא ממש טוב, עבר לי טוב, לא היה תמיד קל, לא היה תמיד כיף אבל בגדול אני לא מצטער על רגע ששירתתי.

    אם הצבא נתן לי משהו זה להכיר יותר טוב את המדינה ולהכיר יותר טוב את החברה וגם לדעתי לקבל דעה נוספת על המציאות של החיים שלנו.

    הייתי עם אנשים ממש אחלה, אנשים שאני לא אשכח כל החיים, גם בקורסים וגם בגדוד שלי... נכון שבכל מסגרת יש את האידיוט ויש את זה שאתה לא אוהב... ככה זה בחיים (בעבודה/בבית ספר ואפילו ברחוב אז בטח שגם בצבא), אבל אם אתה בא בגישה טובה ויודע לעמוד על שלך כשצריך באמת שתסדר... זה לא כזה קשה, תעשה מה שהמפקדים אומרים ואל תריב ותשחק אותה שבוז כל הזמן ותעשה סרט על כל איזו שבת מסכנה שאתה צריך לסגור כאילו שבאמת אם השבת הזאת לא תהיה בבית השמיים יפלו וכל הזמן תחשוב למה למה וכמה וכמה... תכנס לראש שלך שאתה עכשיו (עוד מעט) בצבא ואתה תנסה להנות הכי הרבה מהשירות שלך, כמה שאפשר לקדם את עצמך בצורה אישית וכמה שיותר להשפיע בצורה טובה ואם זה כולל גם לסדר את החדר שלך בצבא כאילו זה היה החדר בבית, ולשמור על נקיון והיגיינה, ולא להיות רקוב כל היום... לדגם לך את החיים (ספות טלויזיה מערכות סטיראו מקרר... והשמיים הם הגבול), באמת שאפשר לעבור שירות בסבבה.

    אני היום יודע הרבה דברים על עצמי שלא ידעתי לפני הצבא, למה אני מסוגל גם פיזית וגם נפשית, אני בנאדם הרבה יותר רגוע, אני לוקח דברים בפרופורציה...

    אני מבין כמה חופש פעולה היה לי וכמה היוזמה שלי שינתה דברים ושדרגתי את הפלוגה שלי רמה אחת למעלה, אני מרגיש שהשארתי חותם רציני בסוף השירות שלי ולמרות שאני אישית לא הייתי בשתי המלחמות האחרונות, אבל כן... הרבה מהחארות שהיום רוצים לשחרר בעסקה זו או אחרת היה לי את הכבוד לאסוף אותם או להיות מעורב בדרך זו או אחרת.

    לכל אלה שחיים בסרט של סיירת או ניירת או קרבי זה לא בשבילי צאו מהסרט הזה מהר ותבינו שאנחנו חיים במדינה הזאת בזכות הלוחמים שלנו ובזכות השב"כ והמוסד... בלי העבודה היומיומית של כל הגורמים האלה היינו היום עם הרבה יותר פיגועים ועם הרבה יותר הרוגים, מישהו צריך לעשות את העבודה הזאת, לדעתי זה גם חמור הורדת פרופיל לג'וב ודברים דומים... אני יכול להבין שלא כל אחד מתאים לקרבי, פגשתי גם הרבה אנשים שסיימו את השירות שלהם בקרבי ואני לא יודע מי נתן להם אבל כל אפס שמוותר לעצמו זה פשוט בזיון. בקרבי מתים. בצבא אנשים נהרגים... ואם אתה חי במדינה ואתה חושב שיש לך את המותרות הזאת לעשות ביד בזמן שאנשים בדיוק כמוך בדיוק בגיל שלך צריכים לההרג/להפצע/להסכן ולטחון ולא לראות את הבית הרבה רק כי זה לא בא לך... באמת שאתה חרא של בנאדם.

    אני לא מבין את כל האנשים שמדברים איתי על אירופה ואמריקה ובאוסטרליה ככה ובניו זילנד ככה... מה אתם לא קוראים חדשות ? אתם לא שמים לב שיורים עלינו כל יום רקטות וכל יומיים יש נסיון פיגוע ?

    באמת שאין לי בעיה עם אנשים שיורדים מהארץ, אני לא כזה לאומני כמו שאני אולי נשמע... אבל מי שכן חי פה ויודע מה קורה סביבו צריך להבין שזה המשחק בישראל והנה עוד מעט יום הזכרון יזכיר לנו את זה עוד פעם.

    ובגדול, אני אישית כמעסיק כן הייתי נותן עדיפות לאנשים שהיו בקרבי ואני בטוח שזה נותן עדיפות, כל אחד יודע מה בנאדם שהיה בקרבי יכול לתת לעומת בנאדם שלא היה... ונכון שזה לא תמיד שחור לבן אבל בהרבה מאוד עבודות ועסקים יש לקרביים ולאנשים ששרתו שירות מלא במקום מכובד ולא היו איזה משק ממטרות עדיפות. שלא לדבר על כל אנשי המחשב וההי טק שכל כך הרבה מהם היו ביחידות בצבא שפשוט נקטפו אחרי זה והם מתפרנסים יפה, וככה גם טייסים כמובן וגם קצינים... קצין זה כמו מנהל, מי שהיה קצין ורואים עליו שיש לו ראש והוא בנאדם סבבה אני בטוח שהוא יקבל העדפה רצינית מאוד בהמון עבודות ואנשים כאלה גם יכולים ישר לקבל עבודת ניהול צוות.

    לסיכום, תעשו , זאת חובה לא זכות.

    נ.ב

    דרך אגב אני מתל אביב

  16. רבותיי, רוב ממשלות בעבר כבר היו מוכנות להחזיר את הגולן במלואו - עד 10 מטר מהכנרת(קו המנדט הבריטי), הסיבה שזה לא התבצע היא פוליטיקה ישראלית או ממשלה סורית חלשה ובלי ביצים שכדי להתנער דרשה לחזור לקווי 4 ביוני.

    צודק, גם בישראל יש 8 שנים ברצף ממשלות שנותנות לירי רקטות להיות חלק מהיום יום שלהן... ואפילו שבימים אלה נמשך יום יום ירי הרקטות אין התיחסות לזה! זאת חוצפה שאין לה תקדים, בזיון גם של התקשרות שלא מעלה את זה לסדר היום בצורה אינטנסיבית וגם בזיון של הממשלה.

    בואו נקווה שזה ישתנה בממשלה הזאת, ובואו גם נקווה שגם הקו הנ"ל של נסיגה הזויה והרסנית שתוביל אותנו לקטסטרופה לא יעלה לדיון בממשלה הזאת.

    מי שלא הבין איך עובד המזרח התיכון אז ככה זה עובד - איפה שיש ריק/וואקום, נכנס שלטון מושחט דיקטטורי וקיצוני שמפעיל טרור ומדינת היא היצרן מס' של אותו ריק... גוש קטיף - חמאס, דרום לבנון... במקום צד"ל - חיזבאללה.

    לעומת זאת, בירדן (למרות שלא שלטנו שם) ובסיני (חוץ מאיזור פילדלפי/רפיח) שקט, אבל גם סיני... שאם אני לא טועה היא ברובה שטח צבאי מפורז, אז יש ים של הברחות שחלקם הלא מבוטל הוא מבוסס טרור.

    איפה שאין אור... יש חושך.

  17. ישראל- לא תיתן את הגולן בחיים, אין מצב, התושבים לא יתנו לזה לקרות.

    למה ההתמרחות הזו?

    גם אתה יכול להתעורר מחר בבוקר כשעל המכונית שלך סרט סגול (סתם שיהיה) ואתה תומך בנסיגה מידית מהגולן.

    נראה לך באמת שלעם שלנו יש עמוד שדרה אידיאולוגי עם איזה תפישה עתידית כלשהי ?

    בדיוק כמו בהתנתקות, ובדיוק כמו עם קמפיין גלעד שליט עכשיו, צובעים פה לאנשים את המוח בדיוק תוך כמה חודשים.

    לדעתי אסור להחזיר את רמת הגולן, ואם אתם חושבים על זה... סוריה נולדה ב46 - ב67 איבדה את הגולן כמה זה ? 21 שנה...

    מדינה מחזיקה בגולן מ67 עד 2009... כמה זה ? 42 שנים.

    42 שנים זה כמעט שתי דורות, אני לא חושב שהמצאת ה"מדינה" הסורית ע"י כמה קולוניאליסטים צרפתים היא זאת שתקבע שהגולן הוא סורי לעד.

    כאילו מה אנחנו ילדים קטנים שמשחקים "נגעתי בשחור"... זה שפעם... לפני כמה דורות... היה לסוריה את הגולן לא אומר שנקודת ההנחה היא שהוא צריך לחזור אליהם ואני חושב שליברמן עושה פה מעשה אמיץ שצריך היה להעשות לפני הרבה הרבה זמן ופשוט להוריד את הדיון הזה מסדר היום של הגולן כחבל ארץ על המאזניים.

    חוץ מהדרוזים שאני יכול להבין אותם ואת חוסר הנאמנות של חלקם כלפי (כי בכל זאת מדברים על זה שאולי יחזירו אותם ואז הסורים יעשו להם את המוות אם הם ילכו עם דגלי ישראל), אז הגולן הוא ברובו לא מיושב, עמוס מוקשים ומרחבים מדהימים מוכי מלחמה... בתכלס, אין שם ממש סיבליזציה (כן אני יודע שיש את קצרין וכמה כפרים והרבה מוצבים של צהל) וזאת עוד סיבה שהסורים לא יכולים לתפוס תחת ולהגיד שזאת איזו אדמת וואקף או חרטא אחר, אפילו העם שלהם לא יושב או ישב שם !

    לדעתי צריך לשמור על היחסים עם סוריה בדיוק כמו שנשמרו עד עכשיו, על אש קטנה קטנה שבחיים לא תרתח.

    נ.ב (למרות שהיו כבר רגעים מותחים כמו הפצצת הכור "לכאורה")

    אני אמנם בחרתי ליכוד ואני לא מתלהב מליברמן בהרבה מובנים, בעיקר בגלל החקירה הרצינית שמעליו בעיקר בגלל התבאטויות באמת קיצוניות כמו להפציץ את סכר אסואן במצרים... אבל אני חושב שיש הרבה ממה לצפות ממנו כי הוא מביא איתו המון כוח למשרד הכל כך חשוב הזה והרבה זמן שלא ראינו בנאדם כזה בתפקיד כל כך ייצוגי של המדינה, עכשיו השאלה תהיה איך הוא יצליח לשחק בתפקיד הזה... אני חושב שבדרך האגרסיבית שלו הוא דווקא הולך להצליח אבל נחיה ונראה... אני לא הולך אחריו כעיוור.

    נ.ב

    ד"א, סוריה עד לא מזמן החזיקה הרבה מאוד כוחות בלבנון ועדיין מחזיקה שם כוחות אם אני לא טועה, ובכל אופן היא מושכת שם בלא מעט חוטים גם דרך חיזבאללה... אז שלא ידברו איתנו על כיבוש ושחרור.

  18. אוטומטית קישרתי את הדברים בטור הזה לדיון שהיה פה.. גם הוא מבקר תקשורת (ז"א, תקשורת שמבקרת תקשורת אחרת).

    לא קשור לגלעד שליט אבל בכל זאת מאוד רלוונטי לתיאוריה שאני מחזיק וגם הרבה אנשים אחרים פה.

    http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000437476&fid=3357

    לא ארוך ומומלץ.

  19. תשמע בגדול אני חושב שאתה צודק, אולי באמת אני לא יכול לשפוט את המערכת הזאת עד הסוף.

    אבל שוב חוץ מהEYE CANDY, שאני לא מזלזל בו... איפה היתרונות מול החסרנות ?

    אם זה הAERO שבאמת יוצר מהפכה לכל המשתמשים, אז אולי אני אחכה עד לרכישה הקרובה כדי להבין על מה ההמולה.

    יכול להיות שזה גם עניין אישי של הרגל בשימוש השותף במחשב, אני למשל מאוד אוהב גרפיקה אבל אני לא מחפש כרגע מהפכה גרפית בממשק הרגיל של כמו למשל קפיצת המדרגה מהDOS אל הWINDOWS של פעם שבהחלט יצרה חביית עבודה אחרת על מחשב.

    אז אם מישהו יכול לספר לי מה השתפר מאז הXP אני אשמח לשמוע, גם אם זה הממשק הגרפי שכמו שאמרתי אני לא מנצל אותו...

    יש ניצול טוב יותר של המעבד ? יש STARUP מהיר יותר ? יש העברת קבצים וגישה מהירה יותר ?

    המערכת שלי היא באמת לא המדד המושלם לבדוק את זה אז תספרו אתם...

  20. המחשב שלך לא תואם , לא מומלץ לך להתקין לא ולא 7. מחשב ישן מדי, מה אתה מתפלא שהחווית שימוש שלך לא טובה?

    "תואם" כן או לא, הוא מסדר מצויין.

    עובד לי בסדר גמור... זה שכוח העיבוד היום חזק יותר זה לא אומר שצריך דווקא לשים על המעבד ועל הזכרון עוד זבל שירוץ ברקע בשביל לתרץ את זה.

    אולי הAERO באמת טוב ואני לא מנצל אותו - זה מאוד אפשרי ואין לי מה לומר בנושא לטוב ולרע.

    אבל חוץ מזה... מה השיפור מאז או 2000PRO ?

    מה יש פה שפעם שלא היה ?

    גם התיקיות פחות נוחות לתפעול, אין אפשרות מהירה לקפוץ תקייה אחת למעלה.

    וגם הSTART MENU פחות נוח לדעתי, גם אין לי אפשרות לשים QUICKLAUNCH בדסקטופ בצד, גם הGADGEDTS שזה בונוס נחמד, לא מאפשר יותר מדי משחק והרחבה וקיבוע נוח לדסקטופ.

    אבל באמת שכל זה יתגמד אם כל העסק ירוץ חלק יותר וחכם יותר ואולי יהיה פה שינוי מהותי של כל הגישה של ... איזה מהפכה (כמו שWIN95 למשל הציג בזמנו) ואני אהיה חזק ו"אסבול" מכל הדברים שחסרים לי.

    אני לא אומר שזה חרא ומייקרוסופט על ה*** וכו'... באמת עובד בסדר בגדול ואין יותר מדי תקלות אבל איפה השיפור ?

    מערכת הפעלה צריכה להיות כמה שפחות לדעתי, לא כמה שיותר.

    אני רוצה מינימליזם, אפס עיבוד נתונים לא רלוונטי, לא רוצה לעבוד שעה על לסגור SERVICES כמו REMOTE DESKTOP וMASSENGER וכו'... ולעומת זאת בתכלס שזה כל התפעול של לוח העבודה, העברת קבצים, תפריטים וממשק נוח... זה מה שכן חשוב שיהיה, חשוב שתהיה כמובן תמיכה בדרייברים וזיהוי מהיר ויעיל וגם כמובן יציבות ואפס קריסות.

    על הצד הגרפי, היום זה כל כך קל לעצב ולהגדיר כל שאני לא חושב שיש הרבה מה לכתוב על העיצוב החדש וכו' חוץ כמובן מהAERO שאני שוב אומר אין לי מושג מה הולך שם.

    כרגע אין לי סיבה אחת טובה להמליץ על WIN7 לעומת PRO... באמת שאני אהיה שמח לגלות אחרת או שמישהו יראה לי מה אני מפספס פה.

    מה שכן צריך לציין לטובה זה STARTUP די מהיר ואלגנטי, אני לא אקח מהם את זה :xyxthumbs:

  21. תודה אבל זה כל כך לא נוח לעומת אלה המובנים של windows xp וקודמיו...

    ממש עצוב שבמקום להפוך את הכל לגמיש ולתת עוד אפוציות הם פשוט הורידו דבר כל כך פשוט שימוש לטובת עוד בלבולי שכל וגניבת וכוח עיבוד.

    אני מאמין שאני חוזר ל XP SP3, באמת שאני לא מוצא יתרון אחד עליו עד עכשיו.

    כן המערכת יציבה והגרפיקה קצת יותר נעימה למרות שהAERO לא עובד לי על הRADEON 9000PRO וגם ככה אני תמיד מעדיף לחזור לTASKBAR הקלאסי ולעיצוב הישן.

    בכל הUAC המעצבן הזה שהבנתי שממש עצבן את משתמשי לא מצאתי דבר אחד טוב ובטלתי אותו, כל מיני תוכנות קטנות לעריכה ושטויות אחרות אני ממש לא צריך גם ככה כל בנאדם רציני שצריך עיבוד גרפי או סאונד מתקין תוכנות צד שלישי.

    לדעתי מערכת ההפעלה הכי טובה הייתה 2000Pro ואני מתלבט אם לא לחזור אליה בכלל... החשש היחידי הוא אולי בעיות תאימות ובעיות .

    פשוט צריך משהו נקי בלי מליון SERVICES וכל מיני ממשקים גרפים מגניבים עלק שמאיטים הכל.

×
  • צור חדש...