תוכן FunkyMonk - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

FunkyMonk

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    35
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי FunkyMonk

  1. 5. השוטר ירה בפושע הנמלט. פעולה לגיטימית לחלוטין

    כמובן שזו פעולה לגיטימית לחלוטין, הרי הרגע כתבת את זה! איזה יופי..

    מי קבע שזו פעולה לגיטימית? אתה? למזלנו אף אחד לא מקשיב לך.

    מי שכן קבעו שזו פעולה בלתי לגיטימית, הן המשטרה, המדינה ומערכת המשפט. גם צה"ל קובע שזו פעולה בלתי לגיטימית, אך הוא לא קשור לעניין.

    כיוון שאנחנו עדיין, איכשהו, חיים במדינת חוק, והחוק טוען שזו פעולה בלתי-לגיטימית, הרי שאותו שוטר עבר על החוק! איזה יופי..

    אני מקווה שאני לא מקשה עליך יותר מדי, ביחס לשיעורי הבית שאתה רגיל לקבל בגן.

  2. FunkyMonk, אתה לא באמת טענת הרגע שאין קשר מוכח בין עישון לנזקים בריאותיים, נכון? בבקשה תגיד לי שזה איזשהו באג מוזר של קידוד ב- 3.6.1 שגורם לי לראות תגובות מטומטמות בפורום, במקום התוכן האמיתי שלהן...

    כנ"ל לגבי זה שהחוק "נועד למנוע מאנשים בעלי תכונות מסוימות מלהכנס למקום ציבורי". ההודעה שלך היא כמו לחלק באפס, אני בוהה בה ולא מאמין שזה באמת מופיע על המסך שלי.

    אה, גם אתה מאלו שחושבים שסטטיסטיקה מוכיחה דברים? :lol:

    בוא נתעלם רגע מהעובדה שדיברתי על עישון פאסיבי.. גם קשר בין עישון לנזקים בריאותיים לא הוכח מעולם - כי זה אמפירי. אתה יכול לשים מולי את כל המחקרים בעולם שטוענים שעישון הורג, ואני אשים מולך את סבתא-רבא שלי שנפטרה משיבה טובה בגיל 96 אחרי שעישנה כמעט 80 שנה.

    אני גם מאלו שמאמינים כי עישון פוגע בבריאותם של רוב האנשים, אבל אתה לעולם לא תוכל לטעון שהוכחת את זה. אני, לעומתך, לא מתיימר לטעון שביצעתי את הבלתי אפשרי. מסתבר שיש לך כוחות על, אז אתן לך עצה שאמר פעם אדם חכם - with great power comes great responsibility.

    ekmo - אני ממש לא מרחם עליך. אני מנסה להסביר לך שמחקר לא מוכיח, ובמקרה הטוב הוא יכול להדגים. אתה מתעקש להציג את חוסר הבנתך בנושא בסיסי כמו סטטיסטיקה.. (לא יודע כמה יחידות מתמטיקה עשית, אבל גם ב3 לומדים הסתברות)

    יאללה עם איזה ילדים אני צריך להתעסק בפורום הזה.. אני חייב למצוא חיים :P

    לא טוב לאדם לשוטט ביום חמישי בשלוש בלילה בפורום הזה סעמק

  3. לא רק שאינך יודע הבנת הנקרא ולא מסוגל לקרוא טקסט פשוט ולהבין שב-5 הקישורים הנ"ל מופיעים 5 מוסדות אקדמיים שונים, אתה גם מעז לחשוב שאתה גבר גבר ושכולם ילדים קטנים כאשר ברור לחלוטין שאתה דביל מגודל שמתלהב מזה שהוא מעשן ולא מבין שעוד כמה שנים כנראה שתגסוס ממחלה כלשהי.

    מעשן? אני לא באמת מעשן.. כמו שאמרתי כבר, אני מעשן סיגריות בודדות ביום, ויש לא מעט ימים שבהם אני לא מעשן בכלל. רוב הסיכויים שאם תראה אותי לא תראה אותי עם סיגריה. החוק הזה הפריע לי גם הרבה לפני שהתחלתי לעשן.. כי זה פשוט חוק פאשיסטי שנועד למנוע מאנשים בעלי תכונות מסויימות מלהיכנס למקום ציבורי.

    ekmo - לידע כללי, מחקרים מתבססים על סטטיסטיקה, שהיא תחום במתמטיקה אשר נועד להסיק מסקנות מנתונים כמותיים - תכונותיהם והשפעותיהם. סטטיסטיקה, בהגדרתה, לא מוכיחה כלום, אלא מדגימה את המגמה שנתונים מסויימים מציגים בהקשר לנושא הנחקר. לכן מחקר, לעולם לא יוכל להוכיח דבר. הוא יכול להראות מגמה בתוך קבוצת המדגם, אבל המדגם לעולם לא יוכל להיות "מייצג", כיוון שבכדי שיהיה מייצג עליו לכלול את כל בני האדם. אז מה עושים? לוקחים מדגם של אנשים שהם כביכול "מכל הסוגים" (שחורים/לבנים/לטיניים, מעשנים/לא מעשנים, עישון פסיבי/לא וכו'), וממנו מפיקים נתונים שאמורים להציג את המגמה של הנושא הנבחן. כלומר - האם לבנים סובלים יותר ממחלות בעקבות עישון פסיבי? לקחנו 200 אנשים לבנים שמגיעים מכל המעמדים הסוציו אקונומיים, מכל הערים הגדולות בארץ, מכל הדתות, משני המינים וכולם מעשנים - גילינו ש100% מהם פיתחו מחלות (לא ניתן להוכיח שזה בעקבות העישון, מן הסתם). האם ניתן להסיק מזה ש100% מאוכלוסיית המעשנים תפתח מחלות? אם אתה חושב שכן, אז אני מרחם עליך. אם אתה מבין שלא, אז אולי עוד יש לך תקווה.

  4. למה?

    למה?

    למה?

    למה לזרוק דברים לאוויר שאינם קשורים למציאות וככל הנראה אין לך מושג בהם? למה?! אתה יוצא מתוך נקודת הנחה שכולם פה דבילים ולא ינסו אפילו לרגע להפריך את הטענה שלך? אולי יש פה מישהו שכן מבין משהו בתחום?

    תראה כמה מהר עוברות שנות אור:

    http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/20561234

    http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/20569876

    http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/20564879

    http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/20229735

    http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/19219635

    אלו אפילו לא מחקרים חדשים במיוחד...

    דבר ראשון - אף מחקר לא "מוכיח" כלום. אל תהיה ילד.

    דבר שני - להביא עשרות מחקרים של אותו מכון לא אומר כלום. ברור שיש מחקרים שמראים מגמה, אף אחד מהם לא מראה קשר.

    דבר אחרון - באמת שהייתי יכול לשים לך פה את כל הקישורים שלי על מחקרים שטוענים שאין קשר בין עישון פסיבי לבעיות רפואיות, אבל בגלל שכמו שאמרתי כבר, אף אחד מכם לא באמת יטריד אותי בבר, אני אוותר על התענוג של להמשיך להתווכח עם ילדים קטנים שחושבים שהם גברים כשהם מטרידים את מנוחתם של אנשים אחרים.

    ועוד בונוס קטן - הדביל שטען שסיגריה אחת בשבוע פוגעת בך - אל תהיה טמבל, הריאות מנקות את עצמן וסיגריה אחת בשבוע שקולה בדיוק לאפס סיגריות בשבוע. ריאות הוא אחד מהאיברים המתחדשים בגוף, והוא יודע לתקן את עצמו בצורה די יעילה (לא כמו הכבד, אבל גם בצורה די יעילה).

  5. עישון פאסיבי כן פוגע בבריאות. אפילו אם זה פחות מעישון אקטיבי, עדיין אין שום ליגיטימציה שתכריח אנשים אחרים לסבול מהתחביב שלך.

    וכן גם הריח זה משהו נוראי. וסביר מאוד להניח שאני (ואני מקווה שעוד הרבה אנשים) אבקש ממך, בנימוס, לא לעשן במקום שאתה לא אמור לעשן בו. ואם זה לא יעזור (כי מנסיון, לאף אחד לא באמת אכפת שאתה מבקש ממנו) אז מבקשים מבעל הבית ואם גם הוא לא מצליח להזיז אותך לפינת העישון, משתמשים במוקד/משטרה.

    אבל החוק מוצדק לגמרי ואם לא בראש שלך לעמוד בו אתה מוזמן לשתות בבית. אין שום דבר פאשיסטי בחוק - זה פוגע באחרים, אז מבקשים ממך לעשות את זה בפינה המיועדת לעישון. אם אתה לא מסוגל לכבד את זה - אז זה אתה שברברי.

    עישון פאסיבי פוגע בבריאות? ממתי?

    אף מחקר לא הצליח מעולם להראות אפילו קשר סטטיסטי, וגם אם היה מוכח קשר סטטיסטי הדרך מפה לטענה ש"עישון פסיבי הורג" רחוקה כמה שנות אור.

    לגבי פינת עישון - אחת מהבעיות בחוק זה שבשורה התחתונה הוא לא מאפשר פינות עישון. למה? כי יש מגבלות כמו גודל השטח, מערכת האוורר והאטימות כלפי חוץ. זה לא מקרה שרוב "פינות העישון" הן בחוץ..

    לגבי ריח (ו/או "רצח" של מעשנים פסיביים) - בדיוק כמו שאני יכול לא להיכנס לבר, גם אתה יכול לא להיכנס לבר. מפריע לך שאני מעשן? תשתה בבית. אף אחד לא צריך אותך בבר, ותאמין לי שגם בעל העסק מעדיף אנשים כמוך - שמוכנים להרוס לו את העסק - בחוץ.

    בכל מקרה נמאס לי להתווכח על הנושא הזה עם ילדים קטנים שבכלל לא יכולים להיכנס לבר, אז פה אני מסיים את זה.

    ורק גילוי נאות - אני מעשן 3-5 סיגריות ביום (ככה כבר שנתיים-שלוש), אם אתם בכלל קוראים לזה "מעשן". כן, אני יכול לא לעשן שבוע אז להיכנס לבר שאסור לעשן בו זו ממש לא בעיה בשבילי.. רק שתבינו שהחוק הזה מפריע לי גם בתור "לא מעשן".

    עריכה:

    אה, ומסתבר שאין את המס הזה על טבק לגלגול, ככה שזה עוד ייתרון לאלו מאיתנו שמגלגלים ולא מעשנים factory made shit. :-*

  6. "ירח אפל" אתה באמת ילד קטן, וחבל.

    זה לא שמפריע לי שיש אנשים טיפשים שחושבים שעישון פסיבי הורג אותם או משהו, ולא מפריע לי שיש אנשים ששונאים את הריח, ואם מישהו בא אלי ומבקש ממני בצורה מנומסת לא לעשן לידו, אני אעשה כמיטב יכולתי ולא אעשן לידו.. אבל המצב הוא שה"לא מעשנים" הם בד"כ חבורה של ילדים קטנים וברברים שחושבים שהם שווים משהו ובגלל זה הם חוטפים זין ועשן לפנים. וזה שאתה שמח לאיד בגלל איזה חוק פאשיסטי שחבורה של טמבלים הכתיבו, זו בעיה שלך. ואם אתה מספיק אפס בשביל להתקשר למשטרה או מוקד או מה שאתה לא רוצה, תעשה את זה, אבל אל תתפלא אח"כ שהבר שאתה כל כך אוהב נסגר בגלל שהיית מספיק טיפש כדי לעשות את זה.

  7. טוב טוב ילדודס, בואו נעשה לכם קצת סדר:

    - כנגד הפגנות החרדים נעשה שימוש באלימות מתונה מאד, ביחס להתפרעות הבלתי הולמת של לובשי השחורים. שם הם פגעו ברכוש פרטי וציבורי, זרקו אבנים, וביצעו הרבה דברים שאני בטוח שחברם הדמיוני יסלח להם עליהם. גם כאשר השתמשו כנגדם בזרנוקי מים, לא ביצעו כנגדם שום התנגדות אמיתית, כך שמתוך מאות מפגינים נעצרו ושוחררו מיד שלושה.

    - אני לא יודע היכן אתם חיים, אבל בהפגנות בבילעין ונעלין נהרגו לא מעט מפגינים. כן, נהרגו. מישהו זוכר עוד מדינה בה נהרגו לאחרונה מתנגדים של השלטון? השימוש באלימות כנגד השמאל הוא מופרז הרבה יותר מאשר כנגד כל קבוצה אדיאולוגית אחרת.

    - במהלך ההתנתקות ה"מפגינים" הפרו את החוק שנקבע ע"י השלטונות, ולכן זכו לתגובה אלימה - גם אם לא ראויה. הפגנות השמאל הן, ברובן, חוקיות לחלוטין ולא מערבות שום התפרעות אלימה יתר על המידה (ותאמינו לי, נראה לי שהייתי בכמה הפגנות יותר מכם).

    - לבסוף, אני מבקש מכם לשמור על אובייקטיביות. בדיוק כפי שאתם טוענים כי המפגינים האלימים בחניון קרטא ובמפעל הם "קומץ מופרעים", אנא תבינו שגם המפגינים האלימים בהפגנות השמאל הם קומץ של הזויים. ילד בן 6 שיורק על אדם אחר, לא משנה מי הוא או מה הוא, זו בושה וחרפה - אבל זה ילד בן 6 שלא ברור מי ההורים המפגרים שלו שחינכו אותו ככה, ולא ציבור שלם של שמאלנים.

  8. אני כבר שנה בצבא ועוקב אחרי זה, אתה יודע, העולם לא בדיוק קורס כשמתגייסים.

    דעה שלי לגביי פרק 10 של העונה, הפרק הזה הוא אחד הגשרים הטובים יותר שראיתי לבניית קליימקס של סוף עונה

    אני רק מקווה שהסוף עם הטוויסט לא יהיה טוויסט שיחריב דמויות מפתח ויהרוס את ההזדמנות לעונה נוספת.

    נכון, אבל בזמן שאתם תראו את הפרקים פעם בשבוע, אני אראה אותם פעם בשבועיים-שלושה, ומרפי כבר קבע שבשבוע של הפרק האחרון אני אסגור.

    נערך:

    בלבלתי עם סדרה אחרת.. P=

    אני עוקב אחרי יותר מדי סדרות.

  9. את 3 העונות הראשונות ראיתי אחרי שהן כבר הסתיימו מזמן, ותמיד את 3-4 הפרקים האחרונים ראיתי ברצף במשך לילה שלם.

    אין לי משוג איך אני הולך לשרוד את ההמתנה הזאת שבוע שלם, ואז שוב שבוע שלם..... :/

    תגיד תודה שאתה לא בדיוק מתגייס!!!

  10. מעניין אותי לדעת אם יש לך פתרון יותר טוב לריסון 6000 גמלים רעבים שמשליטים טרור על עיירה מסוימת.

    אני מניח שבשביל להפציץ 6000 גמלים צריך לא מעט מסוקים, ולא מעט פצצות. כידוע - אלו שני דברים שעולים הרבה מאד כסף.

    בכסף הזה, ניתן לקחת את כל 6000 הגמלים האלו ולהעביר אותו לאמצע שומקום באוסטרליה. מה, אין מספיק מקום בשממה הזו? גם ככה 90% מהשטחים שלה לא מיושבים, ואפילו במקרה הזה הגמלים משליטים טרור על עיירה של 350 בני אדם. אף אחד לא חי באוסטרליה!

  11. אוסטרליה עובדת על אפקט ההרתעה שלה.

    בשנים האחרונות יותר ויותר כבשים מניו זילנד מנסות לשחות ולעבור לגבול האוסטרלי, ואוסטרליה רוצה לדגים לשושנה, ראש ממשלת הכבשים של ניו זילנד, שהיא לא תעבור על כך בשתיקה, אז היא מדגימה את היכולת הצבאית שלה על הגמלים הטרוריסטים.

  12. הסיום של הפרק האחרון לדעתי היה הסיום הכי גאוני שרק ראיתי, טוויסט קטן אבל חזק

    חלק ממה שכיף וגאוני בדקסטר, זה שהצופה יכול לגלות את העלילה לבד, אם הוא מקשיב מספיק טוב.

    **ספויילר**

    זה היה ממש ברור שזו העיתונאית ירתה בהם, כבר מהפרק שדב גילתה שהרוצח היה נמוך יותר..

    והיה ברור שהיה איזה קשר בינהם - כי טרינטי התחמק מהDNA SWEEP.

    אמנם זה ממש ממש קיטצ'י, אבל אני מקווה שהכותבים של דקסטר ידעו לעשות את זה כמו שצריך.

  13. על גמילה מקפאין שמעת?

    גמילה מקפאין מתבטאת בתופעות לוואי של גמילה,

    בעיקר מיגרנות חזקות.

    מה שכן, לדעתי זה הדבר היחיד שיכול להיות ממכר בקולה.

    פותח הת'רד, תתחיל לשתות שחור בוץ, זה לגברים :xyxthumbs:

    לסוכר לא מתמכרים באופן ישיר, אלא מפתחים סכרת עקב שיבוש

    רמות האינסולין בדם בגלל צריכה גבוהה מדי של סוכר.

    בקולה כמעט ואין קפאין (יחסית לקפה - בכוס קפה יש כ750 מ"ג קפאין, בקולה - 100).

    קפאין זה סם ממכר ומסוכן, קרוב משפחה של ההרואין.

    סוכר, כמו כל פחמימה אחרת, הוא חומר ממכר שהגוף האנושי אמור לצרוך בכמויות מתונות מאד, לעומת שומנים וחלבונים.

  14. גם לא חוקי לנסוע מעל המהירות המותרת, לדבר בטלפון בזמן נהיגה, לעבור נתיבים בלי לאותת, להחזיק הגה ביד אחת, להתנחל בנתיב השמאלי, לסנוור עם אורות גבוהים, להפריע למכוניות אחרות להשתלב בתנועה או לסיים עקיפה. אבל קטנוע מזגזג בין מכוניות עומדות בפקקים?!?! חוצפנים!!! חלאות!!! לזיין את כולם עם הביטוח!!! (פירוש למוח הישראלי: למה מי מת הם יעברו בזמן שאני עומד. למה אני פראייר?!?! אני מנחם מלך המוסכים! קטנוע לא יעקוף את הלנד קרוזר שלי".

    תגיד אתה חי בבועה?!?

    אם היינו רוצים "להיות כמוכם" היינו עושים רשיון על אופנוע, זה לא סיפור..

    אבל ברגע שאתה מתבגר (מנטלית), ואתה מבין כמה שזה מסוכן לנסוע על אופנוע, כמה שזה מועד לפורענות, וכמה שזה פוזה של ילדים בני 12, אתה עוזב את הרעיון המטופש הזה.

    מקנא.. ממש מקנא בך. מה אתה בן שתיים?

  15. אה כן? בוא נעבור אחד אחד:

    תחבורה ציבורית שווה לתחת ולא משמשת כאלטרנטיבה לשום דבר. רקבת כמו בעולם השלישי. אוטובסים לא שווים כלום. הייתה תקופה שנסעתי באוטובוס מאשדוד לראשון לציון. אתה יודע כמה זמן הקו נוסע? קדימה, זרוק ניחוש. שעה ורבע! כן, שעה ורבע! תחבורה בתוך העיר גם כן לא שווה כלום. אוטובוסים מיושנים, מלוכלכים, כל הזמן מאחרים, נתקעים בפקקים.

    מכונית ב-20,000 קונים גרוטאה שעברה 3 ידיים לפחות, אלוהים יודע איזה תקלות מסתתרות מתחת למכסה של המנוע, צריכת דלק בשמיים. כל הזמן תקלות, כאב ראש, מוסכים. במדינה נורמלית מכונית כזאת נמצאת מזמן במגרש גרוטאות.

    קיימת אופציה שלישית - דו"ג. רוכשים קטנוע חדש זריז באחריות יצרן שלא תופס נפח בתנועה, לא תופס חנייה, לא מזהם, עושה 1 ל-30, טיפולים זולים, תיקונים (אם צריך אחרי סיום אחריות) זולים. אבל אז מגיעים בעלי הפחיות אוכלים הלב שהם דופקים את הראש בהגה בפקק בזמן קטנוע עובר בזריזות בין המכוניות, פותחים עיניים שבעלי דו"ג משלמים פחות על דלק ולא צריכים לחפש חנייה.

    פתאום כל נהגי המכוניות הופכים לנהגים סופר רגועים מקצועיים ברמה של ספר תיאוריה. כולם קדושים, אף אחד לא עושה עבירות תנועה ורק רוכבי הדו"ג מרושעים פושעים עברייני תנועה. את היציאות "אתמול נסעתי לתל אביב ולא ראיתי דו"ג שלא ביצע עבירות תנועה" תשמרו לעצמכם. אתמול נסעתי לרחובות עמדתי בפקק בכביש 4 וכמה נהגי מכוניות החליטו שהם הופכים את השוליים לנתיב שלישי. לפני יומיים נסעתי וראיתי מכוניות תקועות באמצע על שני נתיבים, מכוניות נתקעות בשמאל, נהגים שוברים נתיבים בלי לאותת, חותכים, מתפרעים.

    בהתחלה פתחו עיניים על דיזל ויותר אין מכוניות חדשות עם מנועי דיזל. (באירופה מגמה הפוכה) עכשיו פותחים עיניים על דו"ג. אחרי שתמחקו גם אותם אתם הבאים בתור כי אין יותר את מי לדפוק.

    - לא תופס נפח בתנועה: בטח שלא, כי אתה נוסע בין שתי מכוניות במרווח של 10 ס"מ מכל אחת מהן, או בכלל על המדרכה, בשביל "לא לתפוס נפח תנועה".

    - לא תופס חניה: בטח שלא, אתם חונים על המדרכה, קושרים את האופניים הממונעות שלכם לעמודי תאורה או לגדרות.

    - לא מזהם: מנוע שתי פעימות (עד 50 סמ"ק) מזהם בערך פי שבע ממנוע ארבע פעימות. האופנועים הגדולים מזהמים בצורה לא פרופורציונלית לכמות הנוסעים. תזכור שרכבים מסיעים בממוצע 4 אנשים, ואופנוע בד"כ סוחב אדם אחד עליו. אם היית לוקח את הנוסעים האלו ושם אותם על ארבעה אופנועים, זה היה מזהם הרבה יותר מרכב אחד.

    - לא עומד בפקקים: בטח שלא, אם כבר עוברים על החוק, גם המכוניות יכולות לנסוע בשוליים וכו'.

    לגבי "מכוניות שהפכו את השוליים לנתיב שלישי":

    אני יכול לאמר לך בוודאות, שמתוך כל המכוניות שעמדו בפקק, אולי 10% ביצעו עברות תנועה מסוג כלשהו. אבל מתוך הדו-גלגליים, 100% ביצעו עבירת תנועה כלשהי. למה? כי הרוכבים הישראלים הם חבורה של ילדים קטנים, שגם אם פיסית הם בני שלושים - מנטלית הם בני 12. הם חושבים שהכבי שייך לאבא שלהם ושאת החוק אמא שלהם כתבה.

    את הדו"ג צריך להוציא מחוץ לחוק. ואם לא זה, אז להחיל חוק שאומר שבמקרה של תאונה בין דו"ג לרכב פרטי - הדו"ג אוטומטית מורשע ועליו לשלם את כל הוצאות הנזקין, גם אם הוא נהרג בתאונה (מה שלרוב קורה).

  16. מקובל כי אנחנו מטומטמים, מלצר/סבל/שליח שמשרת אותנו לא עובד בחינם אלא מקבל משכורת. אין סיבה אמיתית לתת טיפ אם לא קיבלת משהו מעבר לסטנדרט.

    (ואם לאיזה מלצר יש בעיה עם זה שילך לעבוד בעבודה אחרת שיכולה להיות הרבה יותר קשה ובכל זאת לא מקובל לתת בה טיפ)

    קודם תעבוד במלצרות/סבלות/שליחות וכו', אח"כ תחזור אלינו עם התובנות שלך.

    בקצרה - לא סתם מקובל לתת טיפ.

    מעבר לעובדה שאתה משמח את נותן השירות, ומתקן לו עוולות שהמעסיקים שלו (שבמרבית המקרים עוברים על החוק עם תנאי ההעסקה), אתה גם נותן לו סוג של מדד לאיכות השירות שלו. אם ביצע שירות לא יאה - טיפ נמוך, או לא טיפ בכלל, זו שיטה מעולה להביע את חוסר שביעות הרצון שלך. טיפ גבוה לעומת זאת, יכול לעודד נותן שירות איכותי (ולקדם את המלצרית השווה צעד נוסף לקניית חצאית המיני שבה דמיינת אותה כל הארוחה).

  17. בולשיט גמור ומוחלט. תראה כאן:

    http://en.wikipedia.org/wiki/Capital_punishment#Global_distribution

    כאן הכמות היא אובסולוטית, לא יחסית לגודל האוכלוסיה - ועדין ארה"ב, מדינה גדולה בהרבה מכל מדינה אחרת בטבלה חוץ מסין נמצאת במקום החמישי בלבד. אם תחלק בגודל האוכלוסיה ארה"ב יוצרת אולי במקום עשירי אם לא יותר.

    וואו, הם מגזימים שם עם המספרים לגמרי (ב2008 סין הוציאה להורג 1800 בני אדם, ולא 5000).

    לפי אמנסטי אתה צודק - ארה"ב נמצאת במקום החמישי. אבל אסור לשכוח שבלא מעט מדינות בארה"ב, אין עונש מוות. בכל מקרה, אני עומד על טעותי.

  18. כל הדיבורים על אלימות משטרתית ככלל אינם רלוונטיים. מדובר כאן על גנב שברח ועל שוטר שתפס אותו תוך השתלטות עליו כמו שצריך לעשות כאשר עבריין בורח מהמשטרה. זה שיש מקרים של אלימות של אנשי משטרה מתוך אלימות לשמה סביר שמחייב שינוי באופן המיון של שוטרים ותנאים מתאימים כדי שהטובים יותר יגיעו לעבוד במקום כזה. מדינת , בעידוד חלק נכבד מהבוחרים ובטוחני שגם בהסכמת חלק נכבד מהכותבים כאן, מתוך החלטה ומדיניות ויעדים מוגדרים הביאה המשטרה לרמה נחותה כפי שהיא היום, ולזה יש קשר גם עם ענינים אחרים כמו ההתדרדרות בחינוך והפגיעה בעתיד הקיומי של המדינה (אל המעיין במקום אל הטכניון) ועוד. כל זה אינו הנושא. רמת השוטרים ככלל אינה הנושא כאן אלא תגובת שוטר מסוים לאירוע מוגדר בנסיבות מאד מוגדרות.

    גילו של הזבל לא מענין. אם היה בורח עם האופנוע ובמנוסתו דורס והורג אדם אחר זה באמת היה משנה שהגנב בן 16 ולא בן 26?

    מה קורה עם פרחחים בני 16 שזורקים אבנים ובקת"בים על שוטרים? אז השוטר (מג"ב) כן קיבל מינוי של שופט? ואם הפרחח בן ה-15 שזרק אבן מהגשר בג'סר-א-זרקא והרג נהג שנסע בכביש 4 היה נורה בידי שוטר מג"ב שניה לפני שזרק את האבן, מה הייתם כותבים? אההה......... הוא היה ערבי אז זה היה בסדר, נכון? כאילו שהאבן יודעת מי זרק אותה ובהתאם לגרום את הנזק, כאילו שהזבל היהודי שגונב ראוי ליחס שונה מהזבל שאינו יהודי.

    לא בצפון קוריאה, לא בסין. במדינות רבות בארה"ב ירי בגנב כזה יוגדר כירי מוצדק ברגע שהוא מנסה לברוח. אם הוא מסתובב ומנסה להרים יד על השוטר זו תהיה הגנה עצמית של השוטר גם אם לגנב אין אקדח אלא רק משהו שנראה כמו כלי שיכול לשמש כנשק (מברג, מוט מתכת) או השוטר מעיד שהרגיש מאים בגלל הפרש הגודל הגובה והמשקל בינו לבין הגנב. במדינות רבות בארה"ב הריגת שוטר בנסיבות הכרוכות במילוי תפקידו מביאה לגזר דין מוות. זה לא בקוריאה הצפונית או בסין, זה בארה"ב.

    ארה"ב היא המדינה בעלת כמות ההוצאות להורג הגדולה ביותר ביחס לאוכולסיה. סין נמצאת אחריה.

    זה לא משהו חיובי..

  19. אם זה אותו מחקר שאני זוכר שראיתי [בהקשר למלחמה של ביבי באלכוהול], אוקראינה היתה במקום הראשון.

    אני עם רוקכבד להעיף את האלכוהול מחוץ לחוק - או לפחות להביא לנו אלטרנטיבה :-*

    להביא?

    כבר היום בישראל מגדלים ומשווקים את כמה מזני הקנאביס הטובים ביותר בעולם.

  20. רק בשביל שתיכנס לפרופורציה - נורה ממוצעת צורכת כ75W לשעה, לכך ניתן לאמר כי מחשב שווה ערך לכ שלוש נורות דולקות.

    הצורך העיקרי של החשמל במחשב הוא המסך - אני אישית מכבה אותו כל פעם שאני מפסיק להשתמש במחשב. פחות טוב למסך - אבל גם יותר כסף לי.

    אם תבדוק כמה עולה לך שעה של הפעלת מזגן על 19 מעלות, אתה באמת תיכנס לפרופורציה.

×
  • צור חדש...