תוכן MuGi - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

MuGi

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    76
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי MuGi

  1. ציטוט של law89

    את האמת שכן אכפת לי לשרוף עליהם חצי יום. מה גם שמבחינתי בית משפט זה מוצא אחרון (אני בדרך כלל לא אומר את זה סתם לחנות, אלא אם יש לי כוונה אמיתית לתבוע אותם).

    אני אנסה קודם לדבר עם השירות לקוחות שלהם ולבטל את העסקה.

    אין לי כוחות להתווכח עם עציץ שמחליט שאין בעיה למרות שצילמתי את הבעיה ומבחינתו שום דבר לא מעניין אותו.

     

    עריכה: חשוב לי להגיד שבתחילה נאמר לי שזה בגלל שהמערכת הפעלה פרוצה. אחרי שאמרתי שמערכת הפעלה שמורידים מהאתר של מיקרוסופט היא חוקית לחלוטין ללא סיריאל נאמבר וגם במצב הזה היתה תקלה + יש לי וינדאוס 7 חוקי למהדרין (דיסק שנרכש, לא איזה קוד שנרכש מאיביי) פתאום לא מעניין אותם אם היא חוקית או לא, אלא כל עוד לא רכשת אצלנו אז זה לא מעניין אותנו.

    אני במקרה עובד ליד סניף של KSP ויושב הרבה עם מנהל המעבדה של הסניף לסיגריה. כך שיוצא לי לשמוע הרבה גם את הצד השני של סיפורים כאלו.

    אקדים ואומר שאני לא מכיר את המקרה לפרטיו ואני לא תופס צד 

    אבל:

     

    ההנחה שלך שאם התקנת וינדוס (חוקי או לא) בעצמך, על מערכת מחשב שקנית בחנות מסוימת, הם צריכים לתת לך שירות תוכנתי.

    הטענה שלך שיש בעיה בניתוקים ברשת, יכולה לנבוע מפגם חומרתי או מפגם תוכנתי, מרגע שמערכת המחשב שלך לא נקנתנה שלמה ופועלת (כמו למשל במחשבים שמגיעים עם וינדוס, בהם האחריות היא מקצה לקצה) אתה הוא זה שצריך להוכיח ממה נגרמת התקלה, דהיינו - הטכנאי שזמן העבודה שלו עולה כסף, לא צריך להשקיע את זמנו באיתור תקלת תוכנה (במידה ואכן לא נרכשה אצלו/הותקנה על ידו).

    במידה ויש לך מידע רלוונטי, שמראה שהתקלה היא חומרתית אני בטוח שהיו מטפלים בתקלה.

     

    אתה לא יכול לצפות מטכנאי או יועץ שירות, להשקיע מזמנו ולטפל לך בדברים שאינם נמכרו על ידו, גם אם קיים בניהם קשר.

     

    למשל - קנית בלנדר נינג'ה שעובד מעולה, אבל יוצא לך שייק מגעיל - המוצר אותו קנית הוא הבלנדר ולא השייק.

     

     

    אחרי החפירה המעט מבולבלת הז - כוונתי העניינית, היא שלך זכות טענה לגבי כל נושא שברור שקשור לטובין או שירות שקנית

    ולמרות שמחשב ללא הוא משקולת נייר מבחינתך, אם מערכת ההפעלה לא נרכשה והותקנה על ידי מעבדה של KSP אין לך זכות טיעון לגבי תקלות שעשויות לנבוע בגינה.

     

    כלומר - אתה יכול להלין על התנהלות לא נעימה/שירותית/נוחה על ידי KSP וכנראה שהאמת תהיה לצידך, אולם לא בטוח שטענתך לשירות לא הוגן/חוקי/כמצופה מנותן אחריות היא נכונה.

     

    דבר נוסף שחשוב להגיד - ענין התקנת הSSD, האחריות שיש לך על לוח האם, היא אחריות יצרן שכוללת מה שהגדיר היצרן, חיבור רכיבים שאמורים להתחבר ללוח, לא פוגמת בשום אחריות (מלבד אם עשית נזק בעת ההתקנה). כיוון שKSP היא לא גוף ללא כוונת רווח או גמ"ח הם לא יתנו לך אחריות מורחבת מעבר למה שיתן היצרן.

     

    דהיינו, אם קנית מערכת מחשב שלמה (כלומר כולל הרכבה) החנות תתן לך אחריות על תקינות המערכת וההרכבה ותיקח על עצמה כל פגם שנוצר בשל הרכבה לקויה שלה. מרגע שאתה משנה את ההרכבה שבועצה בחנות (מדבקות שנקרעות בעת פתיחת המארז) החנות אינה יכולה לדעת אילו עוד דברים עשית בתוך המארז שאולי גרמו לתקלות ועל כל האחריות על ההרכבה מוסרת.

    משמע כל פגם שתמצא במערכת יטופל רק אם הוא מכוסה במסגרת אחריות יצרן ורק אם לא נגרם מנזק.

    כל דבר אחר שנאמר לך על ידי נציג שירות הוא לא נכון ואין סיבה שתיקח אותו ברצינות, אף אחד לא רושם במחשב "לא לתת אחריות לפלוני, כי כך אמר לו אלמוני בשיחת טלפון"

     

    לגבי ענין לוח האם והזכרונות, נניח לצורך הענין ותתגלה תקלה בזכרונות/סלוטים זכרונות בלוח האם, במקרה הגרוע תאפס ביוס ואיש לעולם לא ידע אם או לא עשית .

    כך שאתה שוב טוחן מים שלא לצורך.

×
  • צור חדש...