תוכן Patriarch - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Patriarch

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    102
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי Patriarch

  1. יכול להיות שמתחו אותך או שאתה סתם בונה או שאתה סכיזופרני.

    או שאתה סתם טרול...

    טוב נו. אולי ראית משהו אז זה באמת דיי משנה את תפיסת העולם שלך אם הייתי רואה משהו שהייתי יכול ממש לאמת ככה כמו שאמרת הייתי מפסיק להיות סופר סקפטי בנוגע לעל טבעי המיתולוגי(רוחות רפאים חייזרים וכו')

  2. השירות קר כי מדובר ברשת ענקית שמוכרת מאות מחשבים בשבוע. הם לא רודפים אחרי כל לקוח ולא מנסים לרצות כל לקוח. לא אכפת להם. לא מתאים השירות לך תקנה במקום אחר. אבל לי לא אכפת. שיהיו קרים. שיתנשאו. לא אכפת לי כל עוד אני מקבל את המחיר הכי נמוך בארץ. אתם מוזמנים לשלם תוספת 20% בשביל חיוך וזיון שכל מצד בעל חנות .

    תוספת של 20%.... בתכלס המחירים בKSP זה אולי במקרים טובים 5% פחות ולא בכל סניף וזה למזומן ולא לאשראי כמו שמפרסות חנויות אחרות ככה שזה לא משמעותי

    אולי חנויות קטנות שיש ברחובות עסקיים(נגיד דיזינגוף) מוכרות חלקים יקרים ביותר מ20% והאחריות שמה בדרך כלל ברמה של KSP (ק5200 ב550 שקל לדוגמה)

  3. קודם כל למכור משומש כחדש זאת עבירה על החוק מכל מה שאני יודע

    דבר שני יש הרבה חנויות במחירים לא הרבה יותר גבוהים שלא תקבלו זיעה קרה ברגע שיש חשד למשהו עם מה שקניתם כי יש אחריות וכיסוי.

    דבר שני יש להם תקנה של לא לפתוח את הקופסא של המחשב אם הם הרכיבו וזה מפגר לאללה

    ודבר אחרון חנויות עם פריסות ענקיות(ראו אופטיקה הלפרין) שעושות ימבה כסף לא אכפת להם מלקוחות פשוט ככה. הם תמיד ימצאו את הדרך האידיאלית לעבוד בלי להתחשב בדברים לא רלוונטיים כמו עד כמה לקוח מרוצה מהם כי לא אכפת להם היות והם גדולים וזולים ההמונים ירוצו אליהם ועל כל אחד שעובר לחנות איכותית יותר יבואו שניים.

    המוכרים מהר מאוד נכנסים למצב של "הם נגדיינו" בין אם כדי לקבל את המשרה כי הם יודעים ישר לשאול את כל הטריקים המלוכלכים של הסניף או בין אם היה להם יום רע עם איזה לקוח צעקני.

    ולי מה אכפת? אני הזמנתי מחשב מTMSFOX עד כה השירות היה מצויין באופן שנדיר לראות בארץ.

  4. הרעיון של הסוללות AA נחמד הייתי שם בבאנדל ....

    אם אני לא טועה יש ב1000 ש"ח או פחות כל מיני נטבוקים LOW END ככה שזה לא משתלם במיוחד אלא אם תגבה אחוזים מאוד קטנים

    באתי לומר 700 שקל עד 900 אבל בעקרון זה פחות מ200$ או בלי רווח רציני אז זה אומר שלא כנראה

    אני הייתי שמח עם נטבוק בסגנון "פוקט פיסי" גדול ומסך של 4 אינטש רחב מאוד שנפתח כמו לפטופ בא עם מקלדת QWERTY ודיסק קשיח קטן .... משהו שאפשר לללכת איתו כשהוא מחובר לאינטרנט סלולארי ולדוגמה לתקשר עם שרת בבית לשלוח קבצי טקסט או וכו' וכן יש כאלה אבל תראו את המחיר...

  5. תקח אלף לשדרג את המחשב שתשחק במשחקים ישנים שלא יכלת עד כה

    ואת השאר תשאיר (דולר ירד וכמה אחוזים)

    ותקנה אז מחשב במה שתרצה ...

    הייתי גם משדרג מסך ל22 אינטש טוב שזה לטווח ארוך עדיין

  6. אחי כמעט הגעת לסין... תזהר פעם הבאה כשאתה חופר ככה

    לי יש גם התלבטות בעניין הכרטיס כי כנראה זה לא מבצע של שבוע לחסל מלאים כמו שחשבו שהיה בפנדה ונעה אלא פשוט הורדת מחירים של הכרטיס עצמו... ככה שיכולים להיות הורדות מחירים נוספות, של כרטיסים חדשים ושל ATI כמתחרה.

    אז אני לא יודע אם לחכות להורזדת מחירים שאולי לא תיהיה או לקנות עכשיו ולהתבאס עוד חודשיים שעוד כרטיסים ירדו במחיר.

    אז יופי , פעם הבאה אכוון לטאיפאי או שאנחאי ויש לי את כל הכרטיסים האלה ב90 שקל הקטע הוא שאני לא יודע סינית לחפור בחזרה לישראל.

    זה אולי הורדת מחירים אולי לא הקטע הוא ש900 שקל זה מחוץ לפרופורציה של המחירים בארץ \ חו"ל אז ייתכן ויש עוד משהו , וחוץ מזה זה 198 ליבות שכבר כמה הפסיקו למכור....

    מה שבטוח זה שהמחירים תמיד יורדים ספינת הדגל של אתמול זה התקציבי של מחר (לדוגמה Q6600 עלה נראה לי בסביבת 600 דולר בניואג פעם היום רק בחנויות של הקניונים יתנו לך אותו ביותר מ1000) , אני עשיתי טעות איומה , קניתי fx 5600 בחנות כזאת (טוב היה מזמן לא הבנתי כלום) בשביל לשחק בדום 3 פרט לעובדה שהכרטיס מעפן לעומת הראדיון 9500 המקביל לו עד שהמשחק הנ"ל יצא ואני השגתי אותו היה כבר 5700 בכמהעשרות אחוזים זול יותר.

    ככה שאלא אם כן ממש בא לך והכרטיס מסך שלך כבר לא סוחב משחקים שרצית לשחק אז זה זמן טוב אם לא במקרה הגרוע המבצע יגמר בכל מקום אבל עוד חודש חודשיים המחירים יגיעו לאותה רמה או שיהיו כמה רדיאונים להפתר מהם ופשוט תחכה עד שאין לך יותר סבלנות עם המחשב הזה ואגרת מספיק כסף \ גמרת כמה קרדיטים ישנים בויזה. ( אבל שוב מעפן לקנות מחשב שלא בא בשימוש בחודש חודשיים הראשונים לקנייה באופן אינטנסיבי , לכו תדעו אולי צריך איזה חג בינלאומי לגיימרים של קניית מערכת חדשה בתזמון )

  7. חדשות טובות: בKSP הכרטיס עדיין לא הגיע למלאי , וכנראה לא בוזבז עדיין. (של זוטאק שמה)

    חדשות פחות טובות (בהקשר למבצע הזה) : עוד מעט יצא HD4890 וכמו שהביאו פה בלינק GTX חדש ככה שייתכן וגם הגרסה של ה216 SP תמכר בזול בעוד עוד החודש וכולם יתבאסו שלא חיכו(או שלא לגמריי אם באמת השתמשתם בכרטיס בחודש הזה)

    וייתכן וחנויות נוספות גם יקבלו מלאי.(שנראה לי לא קטן)

    בכל אופן אני זה זה שתמיד נתקע עם מחשב מעפן שלא מגרד את התחתית של הביצועים אבל סביר להניח שאצתרך לתת למבצע הזה להחליק , למשחקים אין לי זמן , וגם כשיהיה לי יש מלא ברי םשאני מת לשחק בהם שלא עולים אצלי במחשב אבל מחשב מודרני זה אוברקיל עבורם(fx5600 של אסוס , בעצם היה פעם עד ... עכשיו GMA 4500 של :S שמעלה משחקים לא כ"כ גרוע יחסית לקודם שנדפק אחרי איזה 4-5 שנים אבל אפילו סקץ' אפ לא עולה עליו סו מאץ' פור CAD)

    ובעצם אין לי שום דבר נורמלי לעשות שינצל את הכרטיס הנ"ל חוץ מפולדינג אט הום (יש באמת את אלה שיש להם אשכרה שרתים עם מזגן והכל ו11 X GTX 295 סה"כ עובדים 24 שעות ביממה למי שימצא ביוטוב וזה לא ארגונים ), לא בא לי לקנות משהו מאוד חלש עוד פעם , ולא בא לי לזרוק ~6K בשביל מערכת(שלמה כולל מסך והכל) אבל נמאס לי להשתמש בלאפטום הישן הזה כאילו הוא מחשב אמיתי בוא נגיד שבעיות ארגונומיות הוא לא שוכח לתת לי ואז בא לי לקנות מחשב חדש ויש לי את הכסף אבל אני מפחד לבזבז אותו סתם ... פרדוקס.

    ככה שלמרות שאני יוצא טמבל מכל כיוון הגיוני וגם כיוונים שסותרים את עצמם אולי אחכה עוד קצת

    וכן אני יודע שזה OT אז סליחה פשוט אני מת כבר שיהיה לי זמן כבר לשחק במשהו נורמלי אבל אני יודע שאם אני אקנה את זה ילכו לי החיים וילך זמן קריטי..

×
  • צור חדש...