תוכן ph3r0c1ty - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ph3r0c1ty

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    6
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי ph3r0c1ty

  1. אתה מפגין את מחשבותיך באופן חד וישיר מדיי על ה"חרדים", אתה מודע לכך שגם כל מוסלמי מאמין יעלב באותה מידה בדיוק כמו של החרדי אם תעליב את מוחמד.

    אם אתה לא יודע למה החרדים עושים ככה וככה אל תדבר פשוט כי אתה סתם טועה ומטעה, חרדי, בכלל אצל רוב הזרמים בדת היהודית יש אמונה שגבר שמסתכל על בחורה, לפחות רוב הגברים ישר חושבים על סקס\מזמוזים, מה נעשה שגם בלי קשר לחרדים מוכח כי אנחנו הגברים הרבה יותר חרמנים מהנשים, ובכן לפי הדת לא מומלץ\לא רצוי לבחור שאינו מאורס\נשוי למישהי להתמזמז איתה, בניגוד לכך על יחסי מין ישנו איסור ולא אזהרה.

    בגלל שמדובר רק על זרם החרדים ולא על זרם אחר אז אסביר לך - הם רואים את נושא ההתבוננות באישה כמעשה שטן של יצר המנסה להסית את האדם מיושר וצניעות, פוגע בו ורודף אותו לעשות מעשים שאינם נכונים, לכן הם הולכים בצניעות, זה חלק מהתורה שבעל פה, לכן אתה גם רואה נשים חרדיות שמתלבשות בכיעור יתר בכוונה - כדי לא למשוך צומת לב מגברים.

    מה שמצחיק הוא שהתורה בכתב, שהיא תורת ולא התושבע, סותרת לחלוטין את העניין הזה, ומוכח כי החרדים בכלל לא מצייתים לתורת שרק ממליצה לאישה לשמור על צניעות, ופשוט מרחיקים לכת עד כדי כיעור הגוף בכוונה תחילה - מה שאסור על פי היהדות.

    היהדות העתיקה, יותר נכון דת משה וישראל קוראת לנו להיות חברת מופת - למשוך את הגויים אלינו ולא ההפך, לעשות זאת דרך שמירה על אסטטיקה גופנית, מראה חיצוני, פיתוח גוף, טיפוח הגוף והנפש (חפש מידע בנושא קדושת החיים אם תתעניין), כמו כן לשמור את הדת כפי שמוכתבת בתורת (מה שהזרם הקראי עושה) ולא להוסיף הלכות ומצוות שיכולות גם להיות טפשיות - מה שהחרדים עושים.

    אכן שטויות..

×
  • צור חדש...