תוכן Trans_Europe_Express - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Trans_Europe_Express

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    117
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי Trans_Europe_Express

  1. מישהו משחק בVietnam? השרתים הישראלים ריקים :'(

    לגמרי.

    אתמול שיחקתי בשרת של ויגיימס עם עוד כ-7 שחקנים. היה די כיף. אבל עכשיו שומם שם.

    שמתי לב שהפינגים שלי לסרברים באירופה (שמופיעים בטווח של 70 עד 100 בסרבר ברואזר) - הופכים לממוצע של 300 עד 400 במשחק עצמו.

    זה בינלאומי, או שזה רק אני?

  2. לאחר ששיחקתי הלילה לראשונה במשך כשעתיים ואני אחד בתור חובב משחקי FPS מושבע במיוחד של סידרת הBF2 והכי אובייקטיבי שיש, בצער רב אני מודיע שהחברה בIW עשו את העבודה בהרבה יותר טוב..COD:MW2 (אפילו הראשון!!) יותר טוב מהBC2!!!!!

    לא יעזור לכם ילדים מחוצ'קנים תצעקו עד מחר שלא, אבל כל מי שבאמת מבין יסכים איתי...וחבל שכך המצב, די ציפתי למשחק הזה.. אההה כמו שאומרים כגודל הציפיה כך גודל האכזבה.. :(

    אני רק שאלה:

    מי זה "כל מי שמבין"? מסדר סודי? מיוחד? ג'דיי כאלה? איפה אפשר להירשם?

    כן, כל מי שמבין. בגלל שבשרשור הזה, ובפורום הזה, פשוט יש קומץ של אנשים שנהנים מהמשחק, ממש בודדים.

    כי הביקורות שניתנות למשחק בעולם גם ע"י שחקנים וגם ע"י מבקרים ואתרי גיימינג ממש ביזיוניות.

    לא טוב לך? אל תשחק. זה בסדר להגיד שאתה לא אוהב את המשחק, זה אחלה. אבל יש דרך, ואם היית מפרט מה בדיוק מפריע לך - זה היה הופך את ההודעה שלך להרבה יותר מעניינת. לא לסתם גיבוב טקסט שהייתי בכיף רואה אם הייתי בוחר להיכנס מרצוני הטוב והחופשי לפורומים של .

    ואגב, נראה לי שמרבית פוקדי השרשור מזמן עברו כבר את תקופת הדרדקות - משהו שטרם ניכר עליך.

  3. היום הזמנתי את המשחק בpcgames ב196 שקל כולל משלוח. האם זאת חנות טובה ואמינה? ואגב בעמוד ההזמנות שלי רשום שם בסטטוס הזמנה חדשה ומשום מה התאריך משלוח 01/01/1900. האם זאת בעיה בהזמנה או שזה עד שהאתר יתעדכן או משהו? ומתי אני אקבל מספר מעקב?

    חוץ מהאתר המוזר שלהם, פיסיגיימס חנות נפלאה. באמת. אחלה שירות ואחלה מכירים. ברגע שישלחו לך תקבל מספר עוקב, סביר להניח שזה יהיה היום. בהצלחה!

  4. אני קצת לא מבין את חיצי הביקורת הרבים הנורים על פותח הת'רד. הרי מהשתלשלות האירועים וההודעות, די ברור שלא מדובר באדם שקם במיוחד בכדי להוציא שם רע לחנות המחשבים המדוברת, אלא הנושא נידון בלקוח שנכווה, שיכול להיות בדיוק כל אחד אחר פה. ובתור אנשים בוגרים (אני מאמין) שבטח מתעסקים במחשבים ומכשירים אלקטרוניים לא יום ולא יומיים, כולנו יודעים איך זה להיכוות, איך זה להתנגש בחומת אטימות וחוסר-רצון לסייע ולתת שירות מאחורי קירות אטלנטיים של תירוצים ערטילאיים של "יבואנים" וכל מה שבא ליד. חווית הצרכנות הישראלית ככלל, ובתחום המחשבים/אלקטרוניקה בפרט, היא ביצה די בוגדנית שאף פעם אינך יודע אם תצא ממנה בשלום, אלא אם התמזל מזלך ומצאת עסק שמספק שירות טוב שנים רבות.

    פותח השרשור לא עשה איזשהו אקט אסור. ההפך, פרסום ההודעה, בהנחה שכל העובדות נכונות ועומדות במבחן המציאות, הוא אקט אלטרואיסטי. "אל תיכוו כמו שאני נכוויתי, תבדקו לפני."

    הרי ברור לכולנו שהחנות נשוא השרשור, חס וחלילה, לא תפשוט רגל, או שבכלל - יאונה לה כל רע, בגלל ההודעה הזו. ללקוח שנכווה מותר להזהיר את האחרים, אם כך אכן היה - ובגיבוי עובדות אמיתיות והוכחות. ממה שראיתי, התגובה הרשמית של החנות הייתה אומללה ולא סייעה בדבר, חוץ מללבות את כעסו (המוצדק) של הלקוח.

    לפותח השרשור - ההתנצחות כאן על זכותך וחוקיותך לפרסם את הקובלנה הזו כנגד החנות המדוברת מיותרת, כפי שאחד מהכותבים כאן כבר ציין. בזבוז אנרגיות משווע. פורומים אלו מהווים אתר עלייה לרגל להמון אנשים מהמון רקעים תעסוקתיים - ומטבע הדברים, יש כאן המון אינטרסים. הדבר הכי טוב שאתה יכול לעשות כרגע זה לנסות למצות את כל כלי המו"מ שבידיך מול החנות. אם אתה רואה שבאמת על אופציית ההידברות אבד הכלח, פנה אל הערכאות המבוקשות: התייעץ עם עו"ד, גבש קייס, הבא את זה לבית משפט לתביעות קטנות, ולמד לקח חשוב -

    כשקונים מוצר, כל מוצר, הקנייה עצמה היא הקטע המשני, חוויה ותו לא. השירות הוא העיקר. ולכן לפעמים גם עדיף להוציא יותר כסף בידיעה שהשירות שתקבל יצדיק את הקנייה והבחירה.

    בהצלחה.

  5. אשמח אם תוכל להוסיף גם אותי לרשימת השחקנים

    הניק: Mafiozox

    באשר למשחק - בשעתיים ששיחקתי בו, בלי שנזרקתי מהסרברים - מדהים. שמח שנהגתי בסבלנות כלפי מודרן וורפר 2 והחלטתי ללכת על באד קומפני 2. ובכך שאני אומר את זה, אני ממש לא מחפש לפתוח דיון על איזה משחק יותר טוב. שניהם מצוינים. באד קומפני 2 פשוט הפציץ אותי.

    נתראה בשמחות. (או בפצצות ;))

  6. אני לא מצליח להגיע לשום רשימת שרתים. Failed to Connect to EA Online

    האופציה היחידה היא "Play Now", ואם שיחק לי המזל אני נכנס לשרת עם פינג טוב בלי שמעיפים אותי אחרי דקה עם הודעה על פאנקבאסטר. וכן, יש לי פאנקבאסטר מעודכן כפי שצריך.

    למישהו יש איזה גט-אראונד לבעיות האלה? ממש מתחשק לי לשחק במולטי. שמעתי שהוא טוב כשהוא אשכרה עובד. :D

  7. אם הזמנת שליח עד הבית [משלוח מהיר]גם אם זה יהיה במשקל פרה זה יהיה עד הבית.

    דואר רשום רגיל לא מגיע עד הבית .

    פה ברעננה בכל פעם שהזמנתי משחק בדואר רשום, הגיע לי עם הדוור עד הדלת. במידה ואתה לא בבית הם משאירים לך פתק ואתה צריך ללכת לקחת.

  8. ככה זה במרכז... גם אני גר בראשון ומגיע מקסימום אחרי יומיים... אני מקווה שאני אקבל את זה כבר מחר אוף

    אני לא רואה שום אופציה אחרת, תדווח פה בכל אופן. על אף שממעקב אחר שרשור המשחק, עושה רושם שאנחנו לא מפסידים כל-כך הרבה. מלא בעיות, אני בספק רב אם ייפתרו עד מחר (ראשון בשביל הגויים).

  9. לא מבין למה 100 שאלות בנוגע להזמנה

    תתקשר לחנות תסדר איתם את הענין וסימת סתם להיות באי וודאות?!

    בגלל שזה שרשור ספציפי שמיועד לקנייה ולכל מה שסביב לה, ובגלל שמי שהזמין את המשחק בדואר רוצה לדעת אם האחרים שעשו זאת קיבלו לפניו. הגם שעכשיו סופשבוע ואי אפשר לפנות אל החנות. אנשים קנו את המשחק ורוצים אותו. ככה זה, לגיטימי לגמרי.

  10. גם אני שילמתי על דואר מהיר

    ויש לי כמה שאלות

    איך קבלתם את הקוד מעקב?

    והאם צריך לתאם עם השליח מתי הוא מגיע?

    תשלח לארקדיה מייל עם פרטי ההזמנה שלך או תרים טלפון. זה מה שעשיתי והם נתנו לי את הברקוד. (די מוזר, אגב. חנויות אחרות שולחות לך מייל עם הברקוד כשהמשלוח יוצא, בלי שום צורך ממך לפנות אליהם. זה היה מצופה גם מארקדיה).

    המשלוח שלי כבר "מוין להעברה" היום ב-10 בבוקר. לא שזה עוזר לי המון. 8)

    לגבי תיאום עם שליח, אין לי מושג. נראה לי שפשוט צריך לקוות שהם יגיעו כשמישהו נמצא בבית.

  11. בשני או שלישי זה יגיע, גם אני ב "משלוח מהיר" ,ככה טוען שימי, סופ"ש לא נחשב כימי עסקים כפי שכולנו יודעים, אז אם היום יוצא המשלוח (שהיום לא נחשב כיום עסקים) ,אז תוך 48 שעות הוא יהיה אצלנו, ראשון? לא? שני? אולי ..שלישי? כנראה שמקסימום.

    אין שום מצב בעולם שזה לא יגיע אלינו ביום ראשון.

    לפי אתר דואר , משלוח מהיר אקספרס - במידה והחבילה נשלחה לפני עשר בבוקר באותו היום - היא צריכה להגיע באותו יום. אם היא נשלחה לאחר מכן, היא צריכה להגיע למחרת עד שתים-עשרה בצהריים. היום יום שישי, אז אכלנו כולנו לקרדה כי חלם זה חלם. אבל אם זה לא יהיה פה בראשון בבוקר/עד שעות הצהריים המוקדמות - Some serious shit is going down.

    בכל-מקרה, פעם הבאה בשחרור לקראת סופ"ש נשקיע בהגעה פיזית לחנות. זה הלקח.

  12. מישהו פה ביקש שליח ב20 ש"ח וכבר קיבל את זה?

    אני - וטרם קיבלתי. רשום שזה הועבר למיון לקראת חלוקה, במעקב משלוחים באתר דואר . קשה לי להאמין שהם עובדים עכשיו אחרי 12 בצהריים בשישי.

    חבל, היה עדיף כבר דואר רשום. היה מגיע ביום ראשון עם הדוור עד הדלת.

    חשבתי שמשלוח מהיר, כשמו - הוא משלוח מהיר.

    לא נורא, לקח לעתיד.

  13. משלוח עם שליח = 20 שקלים

    ב"הזמנות שלי" רשום שזה עולה 26 ש"ח. אני מפספס משהו? או שזה מע"מ?

    המשחק - 164.

    ל-Enable: לא שאלתי אותם, האמת. לא בא לי להציק, גם ככה בטח יש שם המולה וכיף גדול. שלחתי מייל בשביל הברקוד למשלוח, מקווה לקבל אות חיים עוד היום.

  14. בשעה טובה. מי ייתן ועל אף כל קיתונות הביקורת שהופנו כלפי המשחק והמפתחים בגלל כל ההחלטות על המולטיפלייר לפלטפורמת המחשב, הוא יצליח ויעשה גלים כמו קודמו.

    בהזדמנות זו גם ברצוני לברך את החנות פי.סי.גיימס, שלאורך זמן רב היוותה עבורי חוף מבטחים לרכישת משחקים בצורה אמינה וזולה למדי עם שירות מצוין, שהחליטו משום מה להקפיץ את המחיר של המשחק בגרסת המחשב שלו מ-189 ש"ח ל-249 ש"ח, כשהבחירה ברירת המחדל שלי, באם אחליט לרכוש את המשחק לאחר ביקורות מקצועיות ושל שחקנים, הייתה לרכוש מהם.

    הקפצת המחיר הזו, בנוסף ללא מעט פאשלות שהיו להם עם עיכובים אדירים בייבוא משחקים, הגדישו את הסאה, בעיניי, וכעת אני מחפש מקום אחר לרכוש בו במידת הצורך את המשחק ולא במחיר של גניבה. אשמח לקבל הצעות מפוקדי השרשור.

    תהנו מהמשחק.

    Lock and Load.

  15. All aboard the Hype Train! ;D

    נקווה שנקבל משחק איכותי שיעלה את הרף בכמה רמות.

    אני ממתין לראות איך כל העניין עובד בלי דדיקייטדס, ואז אחליט אם לרכוש.

    הסינגל בדוק יהיה אדיר. למרות שנראה לי שהם די הגזימו עם להביא את העלילה לחלל החיצון (ככה לפחות נראה מהטריילר האחרון), אבל אני בטוח שגם את זה הם עשו נהדר.

  16. קהילת ה בעולם עושה רעש גדול מההחלטה של IW אני חושב שחלק גדול מההחלטה נבע מבעיית הפיראטיות,

    שצריך אחת ולתמיד לפתור את הבעיה הזו כי אין (רגע, נכנסה לי יונה לחדר :eek2: )

    המשך: (היונה חזרה לחופש)

    פיראטיות, זו מגיפה שקשה לטפל בה וחברות משחקים מנסות למצוא לזה פיתרון והן יודעות שאין פירתון מוחלט.

    עצוב לראות שהסרבר הכי פופולרי במשחק COD-WAW הוא בכלל סרבר פרוץ

    http://www.gametracker.com/search/codww/

    אולי זו היונה של אינפיניטי ווארד, מבשרת את בוא הדדיקייטד סרברס אחרי הכל ;D

×
  • צור חדש...