תוכן kryptoguy90 - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

kryptoguy90

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    18
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי kryptoguy90

  1. "כשהיית קטן למדת לדבר, עכשיו תלמד גם לשתוק" זה תופס בערך עם ללכת ולעצור (לא לעצור מבחינה פיזית, אלה לא לעבור את הקו האדום)

    "אל תתווכח עם אידיוטים, הם יורידו אתכם לרמה שלהם וינצחו אתכם עם הניסיון שלהם"

    "חכם עייניו בראשו"

    ולדעתי האישית צריך לפתוח אשכול כזה, רק במקום משפטים לכתוב סיפורים חכמה עם לקח ומוסר הסכל... סיפורים קצרים כאלה שקולעים למטרה, ועל כל סיפור כבר ימצאו איזה משפט לכתוב.

  2. מכירים את זה שאתם יורדים במדרגות ובעצם ירדתם את כל המדרגות אבל אתם בטוחים שיש עוד אחת אז אתם עושים תנועה של לרדת עוד מדרגה ואז לא מבינים איך הגעתם כ"כ מהר וחוטפים מכה וזעזוע בגוף.

    מכירים את זה שיש לכם משהו עוקץ ברגל ואתם בעצם מתעניינים בכלל אם זה תפוס בגרב או בנעל, ואז שאתם מוצאים את זה אתם גם לא כ"כ בטוחים שזה זה...

  3. מכירים את זה באוטובוס שהגעתם לתחנה שכולם רוצים לרדת בה והאוטובוס מפוצץ אתם יושבים על הכסא וכולם יורדים ואתה מנסה לקום ולהידחף בינהם ואתה עם תיק ענק עליך ולא נותנים לך להידחף... אם אתם לא מכירים בטח עוד לא עשיתם :)

  4. ת'ראדים בפורום כללי לא יעלו לך את את מספר ההודאות.

    אני פה רק סופי שבוע וגם זה לכמה שעות ספורות אתה חושב שמה שמעניין אותי עכשיו זה מספר ההודעות שלי? ואני יודע שזה לא יעלה לי את מספר ההודעות.

    מכירים את זה שאתם צריכים נייר דבק ואתם לא מוצאים מאיפה תופסים אותו ואז שאתם בטוחים שמצאתם זה לא זה אבל זה היה ממש קרוב...

  5. גם אתם מכירים את זה ש....

    חחח תכתבו פה כל מיני דברים שקוראים בחיי יום יום ומשגעים אותנו. אני יתחיל ממשו שקרה לי עכשיו.

    מכירים את זה שאתם מכינים תה עם תיון ואז אתם רוצים להוציא את התיון אבל אתם רואים שהוא מטפטף אז אתם מחכים שהוא יפסיק ואז מהר רצים איתו לפח ובדרך הוא הכי מטפטף שיש ואז מתחילים לנגב :s07:

    ועכשיו קצת לרדת על עצמי "מכירים את זה שמישהו פותח אשכול מטומטם באמצע החיים"

    אבל מטומטם זה מצחיק אז עכשיו אתם..

  6. אם באמת מעניין אותך אז סמירנוף אייס לפי דעתי לוקח בין שלושתם.

    ואם אתה רוצה עצה קחו תכסף הזה שימו אותו על משהו יותר נורמלי מאשר לשבת חבורה של 4 בנים מסכנים באיזה חור על מדרגות ולשתות בתורות ולהתחיל להתווכח מי שתה 2 כוסות ומי שתה כוס אחת. קחו תכסף צאו לקניון משהו אפילו סתם לטייל באיזה מקום תכירו אנשים תאמין לי יש את כל הצחוקים שיש עם אלכהול גם בלי אלכהול מה שצריך זה רק מצב רוח וזה אפילו לא עולה כסף ולא צריך להתלבט מה יותר טעים ומה פחות. חוץ מזה שידוע שזה ממכר ועוד שנתיים רשיון לא חבל על החיים שלך??? ואם לא "נגזים" ותצא מזה טוב אז יקחו לך את הרכב של ההורים ואבא ואמא יכעסו-חבל!

  7. שמע, אני לא עשיתי שום דבר מעניין, סתם הלכנו לקניון ראינו סרט ואז טיילנו, איך שהוא כנראה בגלל ההרגשה של שנה ביחד זה היה אחד הימים הכי טובים שלנו כל הסרט היה סבבה ואני אפילו לא יודע איך קוראים לו (היא בחרה) אחר כך טיילנו לנו בים כל הלילה ואני רציתי להישאר לישון על החוף אבל היא לא אהבה את הרעיון משם חזרנו לישון אצל חבר (בית ריק) וזהו, סה"כ זה באמת היה אחד הימים הכי טובים בלי שום נעליים או שרשרת בלי שום ורדים או מצעים לבנים ובלי שום אנאלי (בגילנו עושים את זה בלי השטויות שמסביב).

    קיצור גבר כך או כך אתם תהנו.

    ולזה עם ה"מלא חברות" שכבר לא בתול בגיל 14.9 (ואו) אם תמשיך ככה תמצא את עצמך בגיל 40 מספר לחברים על כל ה10 נשים שהתחתנה איתם. זה רק מראה עד כמה אתה יודע באמת מה זאת אהבה, תמצא מישהי שתחזיק איתה כמה חודשים אפילו שנים טובות ואז תדבר.

    ד"א סתם ככה למי שמתעניין אנחנו כבר לא חברים ומאז הייתי לי עוד חברה לשבוע וקצת אבל זה כבר סיפור אחר מי שיחשוב שהיה פה סטוץ או משהו טועה פשוט יש סיבות למה זה לא יעבוד.

  8. זה כסף שלהם וחיים שלנו, איפה הישראלי שיודע להתמקח??? הם רוצים את הכסף אנחנו רוצים שקט. ייגמרו הקסמים הכסף יזרום הקסמים יימשכו הכסף יוקפא. ככה צריך לטפל בהם, ואז אולי הטרוריסטים האלה יבינו שהם יורים קסאמים הם בעצם יותר פוגעים בתושבים שלהם ובעצמם.

    פשוט מאוד להיכנס איתם למשא ומתן על הכסף, בנתיים הוא אצלנו, לנו יש דרישות ברגע שיקיימו אותם יקבלו הכסף.

  9. 50 שכיבות סמיכה ולנקות את כל השירותים בבי"ס עם מברשת שיניים קטנטנה. :lol:

    מצחיק, זה תלוי מה עשית, ומענישים אותך בהתאם. נגיד שזרקת לכלוך לא לפח, פשוט נותנים לך לנקות את האיזור. נגיד שלא רצית להשתתף בא"ג בוקר אז אם זה משהו תמידי או בלי סיבה יכול להיות שתקבל שעה ביציאה. העונשים שם ממש לא משהו ודווקא מתלהבים משעות ביציאה, סה"כ גם העבודות פשוטות וקל להתחמק ברגע שאתה לומד עד 6 בערב ואז יש ארוחת ערב ואתה פשוט טוען שאתה צריך ללמוד למבחן שיש עוד כמה ימים אז או שמביאים אותך בהפסקה ממש קצרה כדי לעבוד או שאתה עושה משהו חפיף. קיצור אל תתלהבו כ"כ ממשעמת צבאית בפנימיות.

  10. העיקר כל הורה נשבע "אבל הוא המלאך הקטן שלי!". למה כאן בארץ אי אפשר לשלוח ילדים לפנמייה צבאית בכפיה, אם הם לא יודעים איך להתנהג? :nixweiss:

    קודם כל, למה את חושבת שפנימיה צבאית תקבל חברה כאלה? דבר שני למה את חושב שבפנימיה צבאית מכניסים בך איזה שהוא חינוך צבאי מיוחד שגורם לך להפוך לבן אדם, אולי זה מבגר אותך קצת יותר אבל לא יותר מזה ולפי איך שהוא תיאר את האנשים האלה עדיף שישארו קטנים כי אנשים כאלה הולכים למסיבות כדי לריב מכות ולרצוח ואנשים כאלה אחר כך זרוקים ברחובות מנדבים כסף.

  11. אתה טועה, הF22 הוא מיועד לעליונות אווירית, לעומת זאת הF35 הוא מטוס רב משימתי. כרגע בישראל הF15 שלנו מהווים עליונות אווירית והF16 רב משימתי.

    ישראל צריכה את הF35 משני סיבות עיקריות.

    1. האוייבים שלנו הפיקו לקחים ממלחמות קדם וקנו הרבה טילי נ"מ מתקדמים שעושים לנו צרות למרות שאנחנו יודעים גם איך להתמודד איתם אפילו שיש לנו את ה F16 אז שיהיה לנו את הF35 נוכל להסתדר איתם ביותר קלות.

    2. כמו שאתם יודעים לישראל התפתחו איומים רציניים לא רק בגבולותינו, ועכשיו אנחנו צריכים מטוס עם יותר זמן שהייה באוויר...

    בקשר למדינות שקורובת אלינו ה F16 והF15 יספיקו גם לקרבות א"א וגם לקרבות א"ק וכמובן א"י

  12. יש מצב שכבר היה פה אבל שיהיה.

    ישראלי אמרקני וכורדי מקבלים עונש גזר דין מוות, שלושתם צריכים לעמוד בתור מול כיתת יורים.

    הישראלי עולה ראשון לבמה מעץ וכל כיתת היורים מכוונים עליו, רגע לפני שיורים הוא צועק "מפולת שלג" כולם מסתובבים לראות והוא בורח.

    אחריו עולה האמריקני ורגע לפני שיורים הוא צועק "סופת טורנדו" כולם מסתובבים לראות והוא בורח.

    הכורדי חשב לעצמו שאם הישראלי והמאריקני הצליחו גם הוא יצליח, הכורדי עולה מול כיתת היורים וממש רגע לפני שהם יורים הוא צועק "אשששששששש"..........

  13. אתה צוחק היה לי מקרה דומה ב1 באפריל שהייתי קצת יותר קטן אני בא למישהי "רוצה להיות חברה שלי" וזה אחרי 1001 שיכנועים ותכנונים מחברים בסוף התשובה שאני מקבל "גיחי גיחי אחד באפריל, לא מצחיק" לא הבנתי מאיפה זה נפל עלי ולך תסביר לה שאתה רציני.

  14. טוב לא כ"כ פדיחה אבל עדיין לא נעים.

    הלכנו מלא חברים לשחק פיינטבול ותוך כדי משחק גלתי שנגמרו לי הכדורים אז החלטתי פשוט לרוץ לכיוון הקבוצה השניה בתקווה שאני יגיע אליהם לדגל, לא יודע איך תוך כדי הריצה המגן ביצים עלה למעלה ובדיוק מישהו החליט לכוון לאיזור ולירות, הרגשתי שאני מת שם הייתי בטוח שמאותו רגע אני ישתין פיפי בצבע ירוק, בקיצור הייתי צריך להסתובב יום שלם עם כתם ירוק על באיזור של הביצים.

    מה שכן הנקמה הגיעה מיד שאותו אחד חטף ממני כדור בצד השמאלי של הצוואר קצת מעל הכתף וקצת מאוד כואב.

  15. אני יגיד לכם מה המצב שלי ואיך אני חי פה בארץ.

    אני בן אדם שלא מאמין בה' ובכל זאת לא אוכל בשר וחלב ושומר כשרות בגלל החינוך.

    עוד משהו זה אני כן מדליק אש בשבת וממש לא בישביל לעשות דווקא פשוט בשבת אני בבית וזה היום היחידי שאני יכול לעשות על האש עם חבהרים או איזה קומזיץ.

    זה רק אומר שאני חי איך שנכון לי לחיות ולא מעניין אותי מה השאר אומרים, אני לא יצא עם לחם ביום כיפור כי אני מכבד את השומרים אבל אני אבל אני לא ימנע ממני לעשות דברים שאני אוהב ורוצה, אני יעשה כל מה שאני רוצה עם המקסימום התחשבות שאני יכול אם לא יצא אז מה לעשות הם גם יצתרכו להתחשב קצת.

    עם הדתיים והמסורתיים אין לי בכלל בעיה עם החרדים יש לי בעיה ענקית וזה הצבא והמדינה. זה אנשים שבכלל לא מאמינים במדינה הזאת לא עושים לא לומדים וכמעט שאני עוד 2 חברים וקבוצת צנחנים פירקנו 5 חברה כאלה במכות כי הם ביקשו מאיתנו להניח תפילין ואנחנו אומרים להם שלא והם מבקשים שוב ושוב לא ובסוף אנחנו אומרים שאנחנו לא מאמינים והם מרצים לנו ואנחנו רוצים רק שקט והם בעצמם לא עושים זה משגע כאילו מי הם חושבים שהם שאני עכשיו בפנמ"צ עוד 4 שנים גיוס (דוחה אותו לגיל 20) אני הולך לזיין את התחת בשטחים ולשמור עליהם כדי שהם יבלבלו בשכל לחיילים אחרים ולאשנים אחרים במקום לשבת איתי ולשמור באמת על האזרחים בישראל הם אוכלי חינם ואתם יודעים מה נמאס לי לגמרי מהם אני יכול לפרט עליהם עוד 1001 דברים שמרגיזים אותי אבל נמאס לי מהם ומהאשכול הזה שבין כה וכה לא ישנה כלום אבל כלום אז אני הולך פה עם עצבים בשמים מצטער שנכנסתי לפה!!!!!!

  16. עוד פדיחה קצרה זה שהכרתי מישהי ואיזה רבע שבע אני רק מספר לה סיפורים עם מתנדבים וכמה אני לא סובל אותם ולא נותן לה להוציא מילה ובסוף היא פשוט אמרה לי שאבא שלה מתנדב. ואז פתאום הכל הפך להיות "אבל לא ככה כאילו נו את יודעת התכוונתי רק לאלה ש....."

×
  • צור חדש...