תוכן DarkMoh - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

DarkMoh

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    288
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי DarkMoh

  1. אני בדרך כלל בצד שמתנגד לעסקת שליט. האסירים שישוחררו יכולים לגרום הרבה נזק והרג, המוטיביציה לחטוף חיילים תגדל ויתכן חטוף נוסף. בשיקולים קרים העסקה נראת ממש גרועה, ואכן היא גרועה. מעסקה כזאת אנחנו לא יוצאים מנצחים בשום אופן, ועם כל הלחץ הציבורי על הממשלה, במיוחד אחרי פרסום קלטת שכזו, אין שום סיכוי שפתאום חמאס יחליט לצאת פראייר.

    מכאן התחלתי לחשוב בצורה שונה, ולמרות שהעסקה גרועה היא חייבת להתבצע. לא בגלל שנרוויח ממנה, אלא בגלל שהמצב שהגענו אליו פשוט מחייב את העסקה. אין שום דרך לחמוק ממנה ולהפוך את שליט לרון ארד הבא, במיוחד אחרי שהוכח שהוא חי. אנחנו צריכים לקחת את קלף המיקוח היחידי של חמאס ולהשאיר אותם חסרי כלום. בנוסף לכך, חייב להיות לקח חד וברור מהמצב שהגענו אליו. ברגע שתהיה חטיפת חייל נוספת, ותהיה חטיפת חייל נוספת, אסור לממשלת - תהיה מי שתהיה, להתמהמה וליצור שליט נוסף. חייבים להגיב בעוצמה אדירה שתנטרל לחלוטין, אחת ולתמיד, את ארגון הטרור שיבצע אותה.

    הצבא צריך להיות מוכן, חד ומושחז כלפי שכזה - מלחמת לבנון השניה לא תחזור. הצבא כיום יותר מאומן ומפוקח כלפי אתגרים שכאלה, וכאשר נכנס למשבר חדש נצטרך לדעת לנצל אותו כדי להגיע להכרעה, שאכן אפשרית.

  2. הם לא יסתכנו בסוג כזה של פעולות אם הם ידעו מראש שאין להם עם מי לדבר!

    לא יסתכנו? למה, חבל להם על סיכון חוליית מחבלים כשיש הזדמנות לחטוף חייל? אתה שוכח שאתה מדבר על האלה ששלחו אנשים לפוצץ את עצמם.

    חטיפות החיילים לא נעשות כדי לתת מכה לצה"ל או לישראל, הן נעשות כדי לשבור את העורף ולרסק את החברה הישראלית, דבר שעובד דיי יפה עד עכשיו. המטרה שלהם אף פעם לא הייתה צבאית גרידא, ובגלל זה הם לא נלחמו נגד צה"ל כשהנ"ל נכנס לתוך רצועת עזה. כל קטיושה, קסאם, פיגוע או ניסיון חטיפה שלהם נעשה אך ורק כדי למוטט את העורף הישראלי, כי זאת נקודת התורפה של , וחבל שעד כה זה מצליח להם.

    כל אזרח שנשבר ונכנס למוד של "דיי למלחמות" הוא עוד אזרח שיסכים לוויתורים נרחבים יותר, ועוד אזרח שמקדם אותם צעד קטן לעבר זריקת היהודים אל הים.

  3. לא, זה לא ככה.

    המונח פוביה (בעברית: בעת) מתאר מצב נפשי של פחד כרוני או מוגזם מאובייקט או מצב כלשהו, המשבש באופן ממשי את חיי הלוקה בו.

    יש הבדל בין לא לאהוב לצאת החוצה לבית להיות אגרופוב (ההפך מקלסטרופוביה, פחד ממרחבים פתוחים).

  4. אני לא מבין, מה הבעיה שלכם עם הצעת החוק הזאת?

    נכון, אולי זה נראה קצת מוזר בהתחלה, אבל אני יכול להבין מאיפה הוא בא. לא פעם ראיתי ילדים שמתנהגים כאילו הם מקבלים הלם חשמלי ליד הקופות, רק כדי שאמא תקנה להם איזה גועל נפש מתוק באריזה צבעונית. לא יקרה שום דבר רע אם יזיזו את הדוכנים האלה קצת הצידה.

×
  • צור חדש...