תוכן gogo444@walla.com - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

gogo444@walla.com

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    23
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי gogo444@walla.com

  1. קודם כל חושב לציין שהחוק יהיה תקף רק עוד 60 יום (59 ליתר דיוק), וגם יתכן שבמקומות מסויימים ייקח זמן רב אם בכלל עד שהחוק הזה יאכף. אני אישית נגד החוק הזה, אבל אני לא חושב שעצומה ושליחת סקרים לחברי הכנסת תעזור, רובם בטח כלל לא יקראו את זה. לדעתי צריך לעתור לבג"ץ, באמצעות קבוצה כלשהי כמו ארגון "ישראל בשביל האופניים", בצרוף עצומה פיסית של אלפי אנשים (אני מאמין שזה אפשרי). הטיעון העיקרי שלי כנגד החוק הוא שהגברת הבטיחות במקרה הזה אינה עולה על הפגיעה בחופש הפרט.

  2. התוכנה cheat engine דווקא כן פועלת, אבל באופן קצת יותר מסובך. פשוט המקום בזיכרון שמאכסן את כמות הכסף (כפול 8 ) משתנה כל הזמן. צריך להשיג סכום יחסית גבוה של כסף (600+), לעצור את המשחק, לחפש את הכסף*8, ואם יש מספר קטן של ערכים (אם לא אז לנסות לעשות את זה עם סכום יותר גבוה) אז לשנות את כולם למשהו כמו 8000000. הייתי עושה סנאפשוט ומראה את זה, אבל אני עצלן מדי.

  3. אם אני לא טועה, יש ואפילו חייב להיות על פי החוק באיראן חבר פרלמנט יהודי באיראן. אני מניח שהוא לא ממש ציוני, אבל אני לא מצפה ממנו להיות כזה. אולי בניגוד למה שהייתי מצפה מחבר כנסת. האם גם חבר כנסת יהודי (על פי ההלכה ומשרד הפנים, לא בהכרח על פי אמונתו) שקורא להפריד בין דת למדינה(נישואים אזרחיים, אוטובוסים בשבת וכדומה) נחשב גם כן לבוגד? אולי יש דרך באמצע שגם תאפשר חופש דת וגם אופי יהודי של המדינה, אני מאמין שכרגע אנחנו לא נמצאים במצב כזה, אולי יש מי שיחלוק עליי.

  4. גם אם ירושלים באמת קדושה(לי עדיין לא קרה פה שום נס...), האזורים בהם המצעד מתוכנן בכלל לא נכללים כחלק מירושלים הקדושה. דוד המלך ואולי עוד מנהיגים יהודים אחריו קבעו שירושלים היא העיר העתיקה ואולי קצת יותר. מי שקבע ששאר האזורים שהיום נקראים ירושלים הם או לא-יהודים(צלבנים/מוסלמים...) או חילונים. אז האם זה אומר שלא יהודים או חילונים יכולים לקבוע גבולות לקדושה? כנראה כל אדם דתי יגיד שלא ובכל יגיד שהמצעד מתרחש בירושלים הקדושה...

  5. לצערי, אותה ועדה לא שודרה בערוץ 99, אני מקווה שהפרוטוקול יפורסם בהקדם האפשרי, הפרוטוקול האחרון של ועדת הכלכלה באתר הכנסת הוא מה 7.5.07, זאת אומרת שיכול להיות שעוד שבועיים נדע טוב יותר מה קורה עם החוק המעצבן הזה.

  6. 1.אני באתי להעביר את הזמן, סך הכל דיון נחמד ומעניין.

    2.מה אתה רוצה? שהחוקים יהיו המלצה בלבד? כל שלטון כופה על תושביו כללים כאלה או אחרים. השאלה היא האם יש לתושב זכות לערער או להצביע על נושאים חשובים במשעל עם(שלצערי אין בארץ). יש רק מקרה אחד שבו זה לא קורה וזה אנרכיה, שזה לא בהכרח דבר שלילי, אם אתה צודק בקשר לטוב ליבם של בני אדם אז אולי עדיף אנרכיה וזה הפתרון שמתאים. חבל שבניגוד לקומוניזם אף פעם לא קמה מדינה אנרכיסטית (זה קצת סותר את עצמו אבל שיהיה).

    עריכה: קראתי כרגע בויקיפדיה ו:

    בניגוד לדעה הרווחת, האנרכיזם אינו גורס כי טבע האדם טוב מטבעו, אלא מתייחס אל טבע האדם כאל דבר מורכב, המעוצב על ידי גנטיקה ונסיבות חברתיות.
    ,כמובן שכל הנושא הזה הוא מורכב, אבל בכל זאת אולי מדובר בפתרון לכל מיני מצבים.

    בשביל הסדר אני יהפוך את ה4 הזה ל3... :P

    3.אני חושב שלעלות על מטוס ולהתאבד זה לא יותר טוב מהמחבלים פה אצלנו.

    אולי אותו פיתרון שהיה ליפנים יעבוד אצל הפלשטינים(אם כי לא צריך להגזים ולשתמש בפצצות אטום כי אז גם אנחנו נמות...).

  7. מה לעשות? יותר נוח לקרוא עם ראשי פרקים.

    1.דמוקרטיה זה לא רק בחירות, זה גם לא רק צורת שלטון, זו מהות שצריך להפנים, לא כולם חושבים שכל בני האדם נולדו שווים או שמותר להם להאמין שמה שהם רוצים כל עוד הם לא פוגעים באופן קשה בזכות של האחר. אני מאמין שהעולם היה מקום טוב יותר אם הוא כולו היה מורכב מדמורטיות אמיתיות.

    2.זה באמת נשמע כמו ציניות, עדיף להסתמך על חוקים קבועים ולא על טוב ליבם של אנשים שמרגישים בשפע.

    4.זה הכל בגדר הצעה שלא בהכרח תפעל, אם לך יש רעיון טוב יותר אני אשמח לדעת אותו. אני לא כל כך בקיא בנושא אז על תתפוס אותי במילה אבל יפן היתה בערך כמו הפלשטינים רק יותר חזקה, והם בסוף הפכו מקיסרות פנאטית ששולחת אנשים להיות קאמיקאזי ולא נכנעת אחרי פצצת אטום אחת (המילה הזאת תמיד גורמת לי לחשוב על המשחק worms) לדמוקרטיה למופת.

  8. אכן קשה להפנות תשומת לב לכל פרט קטן בדיון הזה.

    1.אולי, אבל לדעתי חוסר דמוקרטיה צריכה להיות רק שלב, הבעיה היא שקשה לצאת מהשלב הזה ברגע שהמנהיגים מתמכרים לכוח (אותו דבר קרה עם ה"דיקטטורה של הפרולטריון" בקומוניזם לדעתי, אבל זה נושא אחר ואני מעדיף שלא להרחיב בו). בסופו של דבר דמוקרטיה היא הפתרון הטוב ביותר כאשר בכוח מפוזר והאזרח הקטן נהנה מחופש ושיוויון יחסי. נאמר איפשהו ש: "דמוקרטיה זו שיטת השלטון הכי גרועה שיש, חוץ מכל שיטה אחרת שאי פעם נוסתה" (אני לא זוכר בדיוק מי אמר את זה, זה היה במשחק סיביליזשיון 3)

    2.אכן ציינתי שעקרונות בקפיטליזם הם חשובים, אבל חייב להיות חלק מהסוציאליזם בתוך הכלכלה, לא רק בגלל שזה נחמד לקבל שכר מינימום, אלא גם בגלל שזה ימנע שביתות והתפרעויות של עובדים שכמובן פוגעים בכלכלה.

    3.סליחה עמך, פשוט קשה לעקוב.

    4.קודם כל ציינתי שמודבר בעין פנטזיה ולא במשהו מציאותי. שנית, זה לא חייב להעשות בכפייה, זה יכול להיות חלק מתהליך הסברה וחלק מהסכם השלום ושבתמורה להבנה של הערכים כמו ביקורת עצמית תהיה תמורה כלכלית. אבל הכל כמובן בגדר תקווה.

  9. קראתי את כל הדיון הזה (גם את ההודעות של Alechko...) ואני מוכרח לציין שזה מרשים איך שהנושא התפתח, אני לא חושב שחייבים להידבק באותו נושא כל הזמן.

    בקשר לסין, אני מאמין שממשל פועל בדרך שגויה בכך שהוא פוגע בחופש הביטוי ומידע, אמנם לעם צריכה להיות את האפשרות של אי-דמוקרטיה, הוא גם צריך מידע זמין על שלטונות אחרים ולא צנזורה. אם פה היה כמו בסין אז אולי כל הדיון הזה היה נסגר מזמן כי יש בו ביקורת כלפי השלטון. לדעתי המחיר אותו משלמים תושבי סין על הכלכלה הגדה במהירות (אולי יותר מדי במהירות) לא משתלם.

    "קפיטליזם זו כן הדרך הנכונה, ועל כך אין עוררין. בכלל." - מה לא בסדר בכלכלה בסקנדינביה? אמנם חלק מהמרכיבים של קפיטליזם הם חיוניים כמו תחרות חופשית וגלובליזציה, אבל עדיין אפשר לחיות כאשר חלק מהתושבים משלמים 70% מס הכנסה וחלק כמעט ולא משלמים (בניגוד מוחלט למודל האמריקאי) שבסופו של דבר כולם מקבלים תשתיות מצוינות וביטוח שמכסה (*?מחסה?) כמעט כל דבר.

    מישהו גם ציין שמלחמות הן אף פעם לא משהו חיובי ושהן רק שליליות, אני חושב שזה לא נכון. מלחמות מביאות איתם דברים חיובים, בעיקר התקדמות טכנולוגית. המוצר הראשון שהיה בעל חלקי חילוף היה רובה, שיפורים רבים של מנועים באו בעקבות מלחמות שלא לדבר על אנרגיה גרעינית למטרות שלום וטיסות לחלל שבאו בעקבות המאבק שהיה במשך המלחמה הקרה. גם רעיונות טובים לפעמים יכולים לעבור באמצעות מלחמות, אם נפוליאון לא מצליח לכבוש את רוב אירופה, אולי עדיין היו מונרכיות רבות שם.

    בקשר יותר ישיר לנושא המקורי, אני מאמין שהחברה הערבית בכלל והפלשתינית בפרט יכולה להשתנות. זה תלוי בכל מיני גורמים כמו ההחלטות של המנהיגים משני הצדדים, אבל זה גם תלוי במזל. אם יהיה שלום אז אפשר יהיה להראות לפלשטינים את היתרונות שבעולם החופשי ועם הזמן הקדמה והחופש יובילו לפתיחות שתחליש את האיסלם הקיצוני למידה הנסבלת כמו היהדות הקיצונית. לצערי הרב, דבר כזה לא נראה באופק ומי יודע עוד כמה זמן יעבור עד שהפנטזיה הזאת תתממש.

  10. רגע, לא הבנתי אתה בעד או נגד חוק השבות? משום שאתה אומר שצריך הפרדה בין מדינה לדת וחוק השבות הוא הרי הקשר הכי חזק בינהם.

    בקשר לארה"ב, במאה ה19 עוד היה צורך במהגרים משום שהיה מספיק שטח ומספיק משאבים שהיו צריכים לנצלם, גם אצלנו זה היה ככה במיוחד לפני קום המדינה שהיה צורך ביתרון דמוגרפי. כיום זה לא המצב כאשר יש צפיפות ומדינה שלא יכולה לטפל באזרחיה, אז בטח שלא במהגרים. לגבי עובדים זרים, לי אישית אין בעיה להיות פועל בניין או חקלאי, חבל שלהרבה אנשים יש בעיה עם והשוק הזה ממילא מלא בעובדים זרים שמוכנים לעבוד בחמש שקל לשעה.

  11. עוד כמה דברים שקשורים לאוטובוס לאו דווקא כוסיות\אנשים מסריחים וגם עוד כמה דברים:

    מכירים את זה שאתה מצפצף בפעמון אבל הנהג שוכח לפתוח את הדלת או שהוא רק פותח את הדלת הקדמית ואתם ליד הדלת האחורים אז אתם צועקים לו "נהג, תפתח!!!". או שאין לכם כוח לזה אז אתם יורדים בתחנה הבאה.

    מכירים את זה שאתם איזה 150 מטר מהתחנת אוטובוס ואתם רואים את הקו שלכם (שאגב מגיע כל חצי שעה או יותר) אז אתם נותנים את הספרינט של החיים שלכם ובסוף לא מספיקים.

    מכירים את זה שרק אתם והנהג באוטובוס ואתם מרגישים רע כאילו אתם מפריעים לו.

    מכירים את זה שאתם מזמינים טכנאי למשהו והוא אומר שהוא יגיע בין 2 ל5. :pissed:

    מכירים את זה שאתם לוקחים ממישהו ביסלי (בהסכמה, כמובן) ואתם נאבקים שעה עם היד שלכם בתוך השקית ואז אתם מוציאים איזה 2 וחצי עלובים.

    מכירים את זה שאתם משחקים שולה המוקשים ואז בסוף נשאר אחד אחרון ואתם חייבים להמר עם סיכוי של 1:2 ואז אתם מפסידים.

  12. בצום הזה אני רק לא אוכל, ובינתיים אני מצליח (אם כי לעסתי כל דבר שנכנס לפה שלי.... :P ), צום אחד עשיתי עד הסוף, בלי שתיה, בלי אוכל ובלי חשמל ואפשר לומר שזה לא דבר קל. אני לא חושב שזה בריא לא לשתות יום שלם, אם כי מה שלא הורג מחשל...

  13. בכל מקרה קדימה לדעתי תימחק כמעט לחלוטין בבחירות הבאות.

    אולמרט מחזיק בכסא כי הוא חושב שהוא תורם למדינה (מה שלא נכון) וגם כי הוא בעיקר תורם לכיסו ולעצמו.

    ביבי לא יותר טוב ממנו לדעתי -אני לא שוכח מהר לצערי..

    מי נשאר ? פרץ ? ממש לא

    ליברמן ? גם לא

    אולי כוכב עולה חדש ? -ברוורמן ? מישהו בסגנון הזה -נראה לי שלמישהו חדש יש יותר סיכוי מכולם ביחד..

    אולי ציפי לבני, קראתי היום סקר ש 51% תומכים בה (עם כי זה לא אומר בהכרח שהם יצביעו לה).

    בכל מקרה, ועדה ממלכתית עלולה לקחת יותר מדי זמן ועד אז אולי כבר נהיה בעוד מלחמה ועדיין לא יהיו ימ"חים.

    אני בכלל לא מבין למה בכלל מתחילים לחפש את הבעיות ולא מתקנים אותן. מה הבעיה להתחיל לדאוג למשל שבאופן שנתי כוחות הקרקע יקבלו מפות מעודכנות של שטחי אויב (לא רק לבנון או עזה), אין כאן שום צורך בחקירה או בבדיקה. או לקבוע תקנה של זמן מינימלי של אימונים למילואים לפני צבאית. גם כאן לא צריך לחקור, צריך לפעול.

  14. אולי אתה צודק, אבל בכל מקרה אין לי שום רעיון טוב, בחירות אזוריות לא משאירות סיכוי למפלגות קטנות ולא תהיה שום אלטרנטיבה מלבד ה 2-3 המפלגות הגדולות.

    גם יש את השאלה איך לסדר את האזורים, שהיא מאוד יכולה להשפיע על התוצאות.

    שיטה נשיאותית נותנת יותר מדי כוח לנשיא ויוצרת לעיתים יוצרת חיכוחים בין הנשיא והממלשה לפרלמנט כמו למשל שבוש הטיל וטו על שימוש בתאי מסד של עוברים.

    בנוסף הנשיא ממנה על דעת עצמו את הממשלה , מה שיוצר פתח ענק לשחיתות ומינויים פוליטים.

    יש לי אולי עוד רעיון וזה ליצור מנגנון של משאלי עם כמו שיש בשוויץ. ולעשות משאל עם על דברים חשובים כמו ועדת חקירה ממלכתית וההתנקות (מלחמה לפעמים צריך לעשות באופן מיידי ולכן במקרה כזה לא עושים משאל עם). דבר כזה יכול להחזיר לציבור את האמון בממשלה שהיא פעולת לפי רצון העם, והכנסת לא תוכל להצביע אי אמון על הממשלה על דברים שהתקבלו לפי רוב העם. מה שיכול להאריך את אורך החיים של הממשלות.

  15. פעם באיזה נאום של שרון צעקו עליו על זה שהוא שלח חיילים למות בלבנון, והוא שלא כמו אולמרט שכאילו התעלם, ענה שלא הוא שולח חיילים, אלא הממשלה, כמו שהממשלה שלחה אותו במלחמת יום כיפור בה נהרגו 4200 חיילים. חבל שאולמרט לא נשלח לשום מלחמה.

    בכל מקרה, אם הלחץ יימשך ויגדל אז או שתהיה ועדה ממלכתית או שאולמרט יתפטר כמו גולדה ובגין, רק תזכרו שגם להם זה לקח איזה חצי שנה - שנה.

    בקשר לממשל יש לי רעיון, במקום ממשל נשיאותי\ אזורי שאני חושב שלא מתאימים לישראל, פשוט לשנות את זמן כהונת הממשלה לשנתיים, פשוט מסתבר שבמדינה לא יציבה כמו שלנו, אי אפשר להשאיר את אותו שלטון למשך 4 שנים. אני יודע שזה רעיון קצת טיפשי, שמזכיר קצת את הרעיון להוריד את הקו האדום בכינרת כדי לפתור את בעית חוסר המים, אבל זה מקרה שונה, שפשוט מתאים את החוקים למצב.

  16. במידה מסויימת הדרישות של המחבלים הם אלה שנותנים לנו לגיטימציה לפעולות שלנו. אם הם רוצים 1000 אסירים בשביל חייל אחד אז אנחנו מתנהגים כאילו זה היה 1000 חיילים ויכולים לקרוע להם ולכל מי שיש אחריות עקיפה לבעיה את הצורה.

    תחשבו על זה ככה, המדינה מכריחה אותך להתגייס (אפשר לא, אבל זה כבר נטחן בהרבה טראדים אחרים), אחר כך בגלל זה חוטפים אותך והמדינה לא עושה הכל בשביל לשחרר אותך. נגיד שגלעד נחטף לעזה, משם הצליחו להבריח אותו למצרים ומשם ממטוס לאירן. שום פעולת קומנדו ושום מבצע צבעי לא תוכל לשחרר אותו.

    לגבי כל מיני טננבאוים שנחטפו בגלל שהם מסוממים טיפשים, אסור לשחרר בשבילם אפילו אסיר אחד, צריך להשאיר אותם להירקב למוות.

    אולי אם היינו נותנים עונש מוות על פעולות טרור כנגד לא הייתה לנו את הבעיה הזו, ואגב כדור אחד בראש הרבה יותר זול מאשר לממן אסיר על חשבוננו.

  17. מה קשור חמדנות? תחפש את ההגדרה במילון, למען השדים... :bash:

    פלייסטיישן? טריויאלי? זה באמת עצוב. בגלל זה כנראה כמעט כל האמריקאים כל כך טיפשים ושטחיים. כי אצלם זה מוצר צריכה בסיסי! בשביל להינות לא צרייך . מה עשו ילדים לפני שהיה פלייסטיישן? נכון, הם היו יוצאים מהבית ומתקשרים עם ילדים אחרים ומשחקים איתם בכדור, בבובות או אנא אערף. תשאל את ההורים שלך, איך לעזזל הם יכלו לחיות מבלי לאבד צלם אנוש בלי OH MY GOD I CAN'T BELIVE THEY HAVE! זה פינוק, זה מותרות. פלאפון, עוד אפשר להבין, זה מוצר תקשורת. אבל פלייסטיישן? נו יופי, עכשיו 400 ילדים בצפון, ישבו כל היום בסלון דבוקים למסך, ישימו זין על העובדה שיש עוד עולם ומלואו בחוץ ואז יהיו לנו עוד אדם סנדלרים קטנים.

    הם שיחקו בנינטדו... , ולפני זה באטרי... ולפני זה הם סתם היו משועממים... :lol::smile1:

  18. לא יכול להיות מצב ששתיים יהיו כל יכול,כי אז נשאלת שאלה,האם אחד יכול להגביל את השני,אם הוא יכול להגביל את הכל יכול השני אז השני מוגבל והוא לא כל יכול,אם הראשון לא יכול להגביל את השני אז הראשון הוא לא כל יכול.

    גם האחד הכל יכול והבלתי מוגבל מגביל את עצמו.

    אני מוכרח להודות שנתת טיעון יפה, בכל מקרה אתה לא תשכנע אותי ואני לא ישכנע אותך, ככה זה בדברים האלה... :cool2:

    מה שאמרת קצת דומה ל האם אלוהים יכול ליצור אבן שהוא לא יכול לשבור?

    שכן אם הוא יכול אז הוא כבר לא כל יכול שכן הוא לא יכול לשבור את האבן, ואם הוא לא יכול אז הוא שוב לא כל יכול שכן איננו יכול לייצר את האבן.

×
  • צור חדש...