תוכן Blackbird72 - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Blackbird72

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    74
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי Blackbird72

  1. אתה לא נשמע כמו אחד שיש לו דיסלקציה...אתה פשוט נשמע כמו ילדון מושתן שאין לו מושג מהחיים שלו.

    לא נורא, כשתגדל ותהיה בן-אדם, תגיע לצבא ואולי תלמד ערכיות החיים מהי ואולי תלמד להעריך גם את מה שצה"ל עושה על מנת להגן עליך כדי שתוכל לדבר שטויות מעל גבי האינטרנט.

    i rest my case.

  2. דיסלקציה?

    אני מוכן לשים כסף שאתה ילדון קטנטן בן 15 בקירוב (ואולי אף פחות) שחלב אימו עדיין רטוב על שפתיו. אני מציע לך לבדוק טוב טוב את העובדות בפעם הבאה שאתה מדבר כי אתה גורם לעצמך להשימע אידיוט ומטומטם...

    לעומת זאת, רוסיה, מאז ומתמיד תמכה באריאן וסוריה ומדינות ערביות כאלו ואחרות רק בגלל שארה"ב תמכה בישראל...

    לא רק הם מרווחים גם $ מכל זה.

  3. מר "ציפור שחורה", עוד לא התייחסת לבקשתי:

    בוא ואחכים אותך קצת:

    ישראל מכרה (מלשון עבר!) אמל"ח לאירן וזה היה לפני יותר מ-20 שנה (למעשה אני מאמין שאף באיזור ה-30 שנה), בימי השייח הפרסי, שהיה פרו-מערבי. באותה תקופה עבדו שם גם חברות ישראליות כדוגמת סולל בונה ועוד. מאז, השלטון המתון נכשל והגיחו האיטולות אשר שולטות בימים אלו באירן והקשרים של עם אירן נותקו לחלוטין לאחר שאלו "הכריזו מלחמה על הישות הציונית".

    קיצר, אתה מקשקש בולשיט כאילו אין מחר. אני מוכן לשים כסף שאתה ילדון קטנטן בן 15 בקירוב (ואולי אף פחות) שחלב אימו עדיין רטוב על שפתיו. אני מציע לך לבדוק טוב טוב את העובדות בפעם הבאה שאתה מדבר כי אתה גורם לעצמך להשימע אידיוט ומטומטם...

    כמה אתה מוכן לשים על זה? :smile1:

  4. נו ו.. עוד פעם להסביר למה עושה את זה? שוב ושוב ושוב להסביר למה מוכרת לאיראן אמל"ח? בבקשה אז פעם אחרונה.

    ישראל מוכרת להם נשק שהוא פחות טוב מהנשק שיש לנו, ככה אנחנו תמיד יודעים איזה נשק יש להם ואנחנו יודעים שלנו יש נשק יותר טוב ממה שיש להם, ככה אנחנו מחדשים את הנשק שלנו מוכרים להם נשק יותר טוב גם יש לנו מידע מודיעיני גם יש לנו נשק יותר טוב וגם מרוויחים על זה כסף.

    אני יודע מצויין את הסיבות אבל מה הקשר שאתה מציג אותם?

    סך הכל הסברתי שכמו שרוסיה נוהגת כך גם .

  5. ועדיין, שמורכב בעיקר מלגיונות זרים בשירות צרפת.

    במידה וזה אכן כך, אז החיזבללה באמת יעשו הצגה של ילדים טובים ולא יפגעו בחיילים הצרפתים, השאלה היא האם יש לצרפת אינטרס גדול מספיק לשמור שחיזבללה לא יתקוף את ישראל? כי אם אין, אז הם פשוט ישבו שם רגל על רגל ויגידו שאין מה לעשות וקטיושות ימשיכו להתעופף באויר.

    ילדה,את מצחיקה הצבא של צרפת פי כמה טוב יותר חזק משל צה"ל.זה בלי להזכיר את העובדה שצה"ל לא יכול להגיע לצרפת עם כוחות גדולים רק עם הצי שיושמד תוך זמן קצת ביותר.

  6. חלק זאת לא אומרת שבלי החזרת עצורים :nixweiss:

    בינתיים חיזבללה מנצחים ב"מלחמה" זה ההישגים שלהם

    לשרוד אחרי מלחמה בצבא החזק של ישראל

    להפתיע פה ושם

    מבצע חטיפה מצויין

    יותר לבנונים בעד חיזבללה

    יותר שנאה לישראל בכל העולם

    יותר כבוד לחיזבללה

    להראות שהם לא נכנעים בשום מצב

  7. כן.. ראינו איך החיזבאללה התפתח והתחזק, במשך 6 שנים(!!!), מתחת לעיניהם(תרתי-משמע) של משקיפי האו"ם ששהו בלבנון.

    כמו שנאמר: או"ם שמום.

    מה הקשר?

    אתה יודע מה היה תפקידם בכלל?

    לא אז אל תדבר שטויות.

  8. ואני לא היתי צריך להתפתות להגיב בכלל... :P

    VITNIR, כל החזון שלך בנוגע לכוח בין לאומי נשמע יפה.

    אבל האם אתה מאמינה באמת שכוח כזה יכל לעשות משהוא משמעותי? זה ברור שמה שהיה זה שהכוח יכנס, אנחנו נצא והמצב יחזור להיות כמו לפני חודש ...יציב אבל גרוע. אולי אנחנו צריכים להיות יותר כמו דרום וויאטנם, לתת לארצות הברית להילחם את המלחמות שלנו?

    הם לא רוצים להילחם בשביל חוץ מזה הכוח הבין לאומי יכול מאוד יפה לטפל בחיזבללה מה שצה"ל לא מסוגל לעשות אז אל תתלונן.

  9. יקר מדיי? אבל עכברים למחשב ב-500 שקל לכל פלוץ זה ממש . אנחנו יכולים לקבל את זה מארה"ב בעודפים במאית מהמחיר המקורי. אל תגיד לי לא כי זה היה התפקיד שלי בצבא, להזמין כל מיני שטיקים כאלו.

    יקר מדי רשמית לא חשבת אולי שארה"ב לא חייבת למכור כל דבר לישראל ועוד במחירים זולים?

    הגדרת המשימה? כניסה רגלית ומשוריינת לדרום לבנות ולחפור בית בית, סמטה סמטה, שיח שיח, עד שיתגלו כל החורים בהם הנחשים האלו מתחבאים. איך נראה לך הם עשו את זה באפגניסטן? אתה צרייך מקור ישיר? דבר עם אחד החברים שלי שהיה שם שנה וחצי ועשה את זה פיזית

    אמרת שכוח האום חלש אז הסברתי שהוא לא אלה בגלל שהמשימה שלו הייתה להיסתכל לכן הוא נראה לך חלש.

  10. צרייך שיעבור את ה-1000?

    ממש לא.

    למה אין לנו מערכת שמורידה את הטילים בגבול הצפוני כמו איזה פטריוט או משהו?

    הוא לא בנוי לזה ומערכת שכן יכולה לעשות את העבודה יקרה מדי לכיס הצה"לי.

    מה שצרייך לעשות זה לדרוש כוח בינלאומי שלא שייך לאו"ם (כי או"ם זה כלום)

    לא קושר הבעיה הייתה בהגדרת המשימה לא בכוח.

  11. ארה"ב לא טיפשה, היא קודם כל תוריד טילים על מתקנים צבאיים של איראן על בסיסים של איראן של שדות תעופה, אני רוצה לראות את הטנקים של איראן מול הF35 והF16 שח ארה"ב ומול הצ'לנג'ר 2. ומה אמרת שאיראן תוכל להוריד להם נושאת מטוסים? חבל רק שצי שלם של צוללות של ספינות קרב שכפולות מהסער 5 מגנות על הנושאת מטוסים הזאת. הם גם לא צריכים כ"כ נושאת מטוסים, יש להם את שינחיתו פה את המטוסים שלהם ויש להם את עיראק שאם הם רוצים הם ינחיתו גם שם את המטוסים שלהם ויש גם את המטוסים שלנו, בקיצור כל מה שקשור באוויר אין לנו מה לדאוג יש את חי"א של ויש את חי"א של ארה"ב, לאיראן מה יש? עפיפונים, בקושי מטוסים מנייר. ביבשה המטוסים והמסוקים גם יכולים לטפל ואם צריך יש טנקים בעיראק זה בדיוק 2 מטר מאיראן נוסעים לשם ונכנסים. קיצור בים איראן לא יכולה על ארה"ב באוויר היא לא יכולה וביבשה היא לא יכולה לא בשטח שלה ובטח לא בשטח של ארה"ב. הפכתם את איראן מעצמת נשק אחת שמחזיקה את הצבא הכי חזק או משהו כזה, אז אולי לא תצליח לפלוש לאיראן וכך ההפך אבל עם עזרה מארה"ב נצליח.

    וכמו שכבר תלוי על כל הארץ [glow=red,2,300]אנחנו[/glow][glow=red,2,300] [/glow][glow=red,2,300]ננצח[/glow]

    יותר נכון יהיה להגיד מעניין מה הם יעשו נגד הF35 והF22 ונגד אברהם ולא הצלנגר כי הוא בריטי בכלל.

    ארה"ב יכול לנצח אחרי שהיא תצא מאירעק ואם לגלות לכם סוד קטן אז זה יהיה ככה

    יציאה מאירעק(כבר קורה בימיים אלו רק באופן איטי מאוד)>אירגון,חימוש,תחזוק כל הכוחות(כבר אישרו תקציבים מיוחדים לזה)>כניסת F35 לשירות מלא ופעיל(הם כבר נמצאים בבנייה מסיבית)>התקפה(יש כבר תוכנית כללית).

    נכון יהיו עבדות אבל זאת מלחמה.

    IG אתה חי בסרט לארה''ב יש תצבא הכי חזק בעולם עם מימון אין סופי ומספר האנשים אצלה בסדיר ענק, נשק חדש מתוחזק כמו שצריך וגם יש לה בטחון והיא שמה זין על כולם ועושה את מה שבא לה בלי אישור מאף אחד

    אירן נכון הם חזקים אבל יכולה עליהם נכון זאת תהיה מלחמה נוראית ונספוג מלא אבידות ויפלו פה טילים בכול מקום והצינורות של החיזבלה יראו כמו טיפות גשם לעומת הטילים האירנים אבל עדיין נקח אותם בעזרת חיל האוויר המצוין שלנו וטילי השיוט שיש לנו וקיצר נפקק אותם

    ארה''ב יכולה לעשות את זה אותו דבר רק שהם יעשו זאת בחצי מהמזמן ועם חצי אבדות

    לחיל האוויר הישראלי אין את היכולת לכסות את כל איראן ולטילי השיוט של צה"ל גם כן.

    לארה"ב אין את הכוחות כדי לפלוש לאירן! בכול המלחמות שלהם (WWII, וויאטנם) הייה גיוס כללי ותמיכה מלאה של עוד צבאות. הסדירים שלהם לא מספיקים כדי לכבוש את אירן.

    תפסיק לזרוק שטויות לא נכונות.

  12. למה אתם חושבים שארה"ב תחשוש להיכנס לאיראן? אל תשכחו שארה"ב זה לא להם אין בעיה להרים 20 מפציצים שיגלחו ויפרורו שם בסיסים ואזורים כמו כלום, אל תשכחו שלארה"ב יש מספיק כסף לקנות פצצות שיכסו את כל איראן וגם בהם הם לא יחששו להשתמש, במיוחד שלכולם נמאס מהם שהם מצפצפים על כל העולם עם פרוייקט הגרעין שלהם, נראה אם הם יקבלו את הסכם G8, אם לא (מה שכנראה יקרה) אז או שנחכה לעוד הסכם או מלמחה רצינית.

    למה לקנות?יש עוד בשפע במחסנים.

  13. טוב אם אתה קבעת עובדה אז זה בטוח נכון, למה שהוא לא יצליח? אם הוא יושב על מאורגן כמו שצריך הוא יכול להניח פצצה באיזה מרכז באחת הערים הגדולות בארה"ב, בקיצור הוא יכול.

    ואל תגיד "הוא לא יכול" וזהו, תסביר למה הוא לא יכול.

    התייחסתי לשיגור טיל.אם לדבר על כך שהוא יצליח להבריח פצצה כזאת לארה"ב הסיכוי הוא מאוד מאוד מאוד נמוך אבל תמיד קיים.

  14. הם גם רוצים להיפטר מהאיום הגרעיני, הם יודעים שהפרסי המטומטם יכול להתקיף את ואותם בכל בוקר שהוא יקום על רגל שמאל, מטיפשים כאלה עדיף להיפטר, למה אתה חושב העולם לא עושה רעש מהגרעין שיש לישראל? כי כולם יודעים שאנחנו לא נשגר אותו סתם ככה כדי לעשות הסטוריה, לעומת זאת האיראנים מסוגלים לשגר מתי שבא להם, עובדה שעל עיארק הם שיגרו.

    לא הוא לא יכול.

×
  • צור חדש...