תוכן DDRRE - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

DDRRE

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    26
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי DDRRE

  1. אני לא רואה למה משהו יצתרך בשנתיים הקרובות מעבד אקסטרים+CF משולש,זה פשוט כ"כ OVERKILL שאתה יכול לקבל ביצועים כמעט זהים בחצי מהמחיר.

    אין במפרט שלי לא מעבד אקסטרים ולא יותר מכרטיס מסך אחד. נראה לי שאנשים לא מסתכלים על המפרט שלי בהודעה הראשונה אלא על המפרט שאחד האנשים כתב פה באחת התגובות.

  2. מחזק את הדיעה של החברה פה אין לך מה להשתגע עם 5 SSD הטנולוגיה עדיין לא מתקרבת למימוש הפוטנציאל אין לך מה להשקיע כזה סכום

    תקנה כונן אחד זה מספיק בעתיד תוסיף. זיכרון אתה יכול למלא, זה גם ככה זול ובאמת אין כמו הרבה זיכרון למי שעובד הרבה עם המחשב.

    בנוסף אתה יכול להגדיר לוינדוס לא להשתמש בפייג' פייל ואז היא לא תשתמש אלא אם אין ברירה ועם 24 גיגה זה אף פעם לא יקרה.

    ברור שאני יכול להגיד לווינדוס לא לעשות Swap file, אבל מדי פעם צצים משחקים שדורשים אותו (רובם סתם משחקים כמו Spider-Man, אבל לצערי Guitar Hero, כל השלושה שיצאו למחשב, דורשים Swap file).

    ל-saharb14, אני קניתי את המחשב שלי בקצת יותר מ-13,000 ואני לא מאוכזב ממנו (חוץ מהביצועי I\O שלו, אבל זה בגלל שאני חייב פייג'פייל ושמתי הארד דיסק 8GB שמעביר על 15 מגה לשניה, במיוחד לפייג'פייל, והוא לא זז). עד היום אני לא מרגיש שה-4GB DDR2 1066 הם קצת מדי (אבל לא לעוד הרבה זמן), או איטיים מדי, ושהמעבד (E8400@3.6GHz), שהוא בעצמו באוברקלוק סמלי, איטי מדי. רק בנוגע לכרטיס המסך אני יכול להעיד שאני תקוע מאחור קצת. מעבד שתי ליבות, למשחקים, עדיין מספיק. גם משחקים שטוענים שהם משתמשים בכל הארבעה, לא נתקלתי באחד שלקח לי את המעבד ל-100%, ואולי זה בגלל שהוא באמת על 3.6GHz.

    שיקול נוסף לקניית מחשב מפלצת ולא מחשב טוב כל כמה שנים הוא שאני כבר מתחיל להתבגר, ובעוד שנתיים אני גם ככה כבר אלמד הנדסה באוניברסיטה. ככה שגם לא יהיה לי זמן למחשב, וגם אני גם כבר לא כל כך אתלהב מ- Shaders ו-Tessellation. וסביר להניח שאני גם לא אקנה עוד מחשב אף פעם. חוץ מלילדים שיהיו לי.

    ומה האובססיה של אנשים לנעול? אנחנו מדברים על מפרטי מחשב בפורום מפרטי מחשב, לא על פורנו גמדים.

  3. עוד לא נגמר הדיון האידיוטי הזה??? מה אתם לוקחים את השטות הזו ברצינות בכלל???

    בן אדם מבקש מפרט עם מעבד שלא קיים עדיין... עם כרטיס מסך שלא קיים עדיין... עם לוח אם שלא קיים עדיין... עם זכרונות שעוד אין להם תמיכה (quad ch) ומגבלת מחיר על מוצרים שלא קיימים יש לעוד מישהו ספק שמדובר בטרול?

    טרול תקרא למי שיצר אותך.

    אני רציני לגמרי בנוגע למפרט, ו-Quad Channel זה דבר שקיים כבר היום. אני פשוט מתכנן מראש, כמו שתכננתי על ה-45nm בתקופה של ה-65nm.

    Art Tatum.. יש היגיון במה שאתה אומר, אולי אפילו כרטיס כפול ליבה זה הגזמה. לדעתי אני אלך על ה-680GTX ולא על ה-690GTX, ובעתיד אשדרג וה-680 יעבור למחשב אחר בבית\יהפוך ליחידת פיזיקה. או אם יהיה את "Fuzion" עד אז (נו, הדבר הזה שמאפשר לעשות SLI עם כל כרטיס מכל חברה) אני אשלב אותו.

    מכל מקום, בנוגע לאחסון - אני לא רואה את הטכנולוגיה מתקדמת לאנשהו בהרבה מאיפה שהיא היום בשנים הקרובות. אני כן מוטרד מ-, אני לא אשקר. יכול להיות שה"טריגר" שאני מחכה לו לקניית המחשב (הטריגר הוא לא שנת 2012. הוא יציאת DX12.) יגיע יחד עם המעבר ל-, אבל אז אני לא אקנה 32GB של , זה יהיה פשוט יקר מדי.

  4. לא'דע. להגזים עם הביצועים הגראפיים מבחינתי זה לקנות 2 ואפילו 3 כרטיסים כפולי-.

    לקנות כרטיס אחד טוב זה לא להגזים.

    אם הייתי קונה את המחשב היום, למשל, הייתי קונה לו GTX580 או GTX590 אחד. אתה קורא לזה להגזים?

    אם הבנתי אותך נכון, אתה ממליץ לקנות כל דור את הכרטיס הבינוני, שכרגע זה GTX560.

    ככה שלמחשב שקניתי ב-2008 - אם הייתי קונה 8600GT (שהיה זבל של כרטיס, אגב), מהר מאוד (למעשה כבר ברגע הקנייה) הייתי בביצועים בינוניים. כל שנה לשים 1000 שקל ולהיות תקוע ב-HIGH, או לקנות ב-3000 בהתחלה ולשחק בשנה הראשונה והשניה ב-HIGHEST ובשנה השלישית HIGH?

    מ.ש.ל.

  5. SSD אחד יכול להוות צוואר בקבוק ל-I7 עם אוברקלוק, ובטח שגם ל-Ivy Bridge.

    מהנסיון שלי, יש יחס בין מעבד-זיכרון-כוננים קשיחים. תמיד אומרים שיש יחס בין המעבד לזיכרון (יותר נכון, למהירות המעבד וכמות+סוג הזיכרון),

    אבל עם כונן איטי, או כונן שנחנק (אפילו לרגע) המעבד והזיכרון יצטרכו "לחכות".

    אל תבין אותי לא נכון, ברור ש-SSD אחד זה מספיק. אבל יש המון פוטנציאל בריבוי כוננים, כי רק הוא יכול לממש את הפוטנציאל של מעבד-זיכרון.

    בתקופה של ה-Pentium 4, ניקח מקרה ממש קיצוני (מערכות עם RDRAM) - עם 128MB המחשב פשוט לא סחב, והחל מ-384MB זיכרון הכל התחיל לעבוד יפה (האמת שזה באמת מקרה מיוחד, אבל הוא מסביר את העניין בקלות); הכונן הקשיח לא היה צוואר בקבוק (50MByte/s בדרך כלל לכוננים הטובים מאותה תקופה), המעבד לא היה צוואר בקבוק, הזיכרון היה.

    במערכות של הדורות הקודמים, ככל שהמעבד שלך היה יותר מהיר, היית צריך יותר זיכרון, ומהירות הזיכרון לא הייתה משנה בהרבה, אלא הכמות. הכונן הקשיח בקושי היווה פקטור בביצועים ביחס לתוכנות ולמשחקים של אותה התקופה.

    מכל מקום, במערכות של הדור הנוכחי, ככל שהמעבד מהיר יותר, תצטרך זיכרון מהיר יותר (כל עוד יש לך 6GB ויותר, אם יש לך פחות, תצטרך גם יותר זיכרון), ואחסון מהיר יותר (Read+Burst) עם יכולת גדולה יותר לעמוד בעומס (Queue performance או IOPS) כדי לנצל את מלוא פוטנציאל ה-I\O.

    עם SSD אחד, נניח Vertex 2, לדעתי 8GB ומעבד Q9650 יהיה שילוב מנצח.

    כדי לנצל את מלוא היכולת של והמעבדים החדשים, צריך יותר מ-SSD אחד.

    3DMark זה נחמד, SuperPI זה נחמד, וכל שאר כלי הבנצ'ים שבודקים רכיב אחד לא בודקים מערכת, בנצ'מרק טוב הוא אחד שיבדוק מצבים אמיתיים, שילוב של מעבד, זיכרון, כרטיס מסך, ואחסון.

    עכשיו, יש כאלה שיגידו שזה לא נכון, שמהרגע שהכונן יצא מהמשוואה המעבד והזיכרון קובעים כבר את הביצועים, אבל זה ממש לא נכון, לפחות ב-Windows. זה נכון במקרה ואנחנו מדברים על מחשב שמטרתו היא לפענח בזמן אמת או לבצע חישובים שאינם כרוכים בהרבה קריאות I\O.

    הפעלת משחק, השלב נטען, כל הטקסטורות כבר יושבות על כרטיס המסך וכל השלב טעון על הזיכרון של המחשב. אם יש Swapfile מדי פעם המערכת תזרים שם מידע, אם יש תוכנות (אפילו הכי פשוטות כביכול) שרצות ברקע, המערכת תזרים להן מידע. אם תסתכלו טוב ותפתחו Column של I/O ב-Task Manager תראו שדווקא תוכנות ששוקלות 2MB על ה- (שמבחינת הרוב קובע כמה התוכנה כבדה - ובמקרה זה, תוכנה קלה מאוד) שולחת הרבה מאוד בקשות לכונן.

    לחצת ESC במשחק? הוספת בקשה לכונן. עשית ALT-TAB? עוד בקשות. לא יעזרו גם 20 מעבדי I7-980X ו-256GB , אתה תחכה כמו גדול שהמערכת תסיים את הבקשות, תתפנה לטעון לך את הרקע ואת תפריט ההתחלה.

    וברור שאני לא מדבר פה על 486, כל הדברים האלה לוקחים שתי שניות, אבל מדובר בשתי שניות של עיכוב בגלל האחסון ולא בגלל החומרה.

    זה מה שאני בא לתקן.

  6. שוב, כולכם כאן פיספסתם את הנקודה, ומתרכזים רק בכרטיסי מסך.

    הדגש כאן הוא על ביצועי קלט-פלט, ואין לי שום צורך במערך SLI, בטח כשאני לא שואף לעבור באף משחק את ההגדרות הגבוהות ביותר על 1920x1080, 8AA 16AF.

    אני רוצה להתייחס לכמה דברים שנאמרו:

    לא, כסף לא בא מהשמיים, ואני אפילו לא יכול עדיין להרשות לעצמי את המחשב הזה. צריך לחסוך כמה משכורות של עבודה קשה כדי לקנות אותו, וכשאתה עובד אתה יודע מה הערך של כסף.

    מפרט ה"בדיחה" של Theone89, ב-18,000 ש"ח, 7000 ש"ח משם זה רק על כרטיסי המסך. כשבמפרט שלי כרטיס המסך לא יעלה יותר מ-3000 במקרה הכי גרוע.

    מה שמקפיץ את המחיר במפרט שלי זה לכסות כל פינה של איטיות בקלט\פלט - כמות גדולה של זיכרון וכוננים מהירים בלבד.

    ל-Art Tatum, מעבד E8400 3.6GHz, 4GB DDR2 1066 ו-9800GT, עם שני כונני SATA2 ב-RAID 0 זה לא בדיוק תחתית הביצועים.

    להגיד "אלוהים גדול" על שוק המחשבים זה דבר מאוד לא נכון, בטח שלא על טווח של שנה, ואפילו לא שלוש שנים. אני מזכיר שאת המחשב שלי לפני ארבע שנים קניתי בדיוק בזמן הנכון, כשידעתי על Nehalem ושהוא ישתמש בסוקט אחר, כשידעתי על DDR3, אבל ידעתי גם להבחין שההבדל בביצועים בין Nehalem ל- 2 זניח ביותר, ואפילו כשל- 2 יש DDR2 ול-Nehalem יש DDR3. (ולא, אני לא מדבר על I7 EXTREME, זה סוקט בלעדי למעבד שהוא תמיד יקר, השקעה לא חכמה). המחשב שלי נחשב טוב עד היום.

    ל-solaric, השימוש שאני צריך לא דורש להחליף כרטיס מסך ומעבד כל דור.

    אפשר בקלות לדעת ולמדוד את הבדלי הביצועים משנה לשנה, ולהבחין שיש "בור" בכל תקופה של איטיות בשוק. קחו לדוגמה את התקופה ש- i5 ו-i7 נכנסו, ואת כרטיסי המסך GTX 280 וסדרה 9 של nVIDIA. באותה התקופה כל הזמן שחררו מוצרים טיפה יותר מהירים מהקודמים.

    להשוואה קחו את הקפיצה מפנטיום D ו-DDR1, ו-7800GT ל- 2 Duo ו-DDR2, וה-8800GT של nVIDIA. קפיצה ענקית בביצועים, שלא שווה בכלל לקפיצה הקטנה יחסית מ-Core 2 Quad ל-Core i7! לעומת זאת, תראו את הקפיצה ל-Sandy Bridge! ענקית! (תשוו דגמים מקבילים)

    אין ולא יהיו בעוד הרבה זמן משחקים שיאמצו את המעבד באמת, 4 ליבות במהירות 3.0GHz זה יותר ממה שכל משחק צריך היום.

    בנוגע לכרטיסי המסך, צריך לקנות לפי DirectX, לא יעזור כלום. והיצרניות בדרך כלל מוציאות שתיים-שלוש סדרות לכל DirectX (החל מ-8).

    ל-yz101, ביצועי I\O כאלה מספיקים להיות מצויינים ואף במקומות הראשונים בטבלאות הביצועים לארבע שנים, שזה טווח הזמן שהמחשב הזה יישאר חזק. והאמת שאני מתכנן להישאר איתו ליותר זמן מזה, וממילא בעוד 4 שנים אני אהיה כבר בן 25, ככה שזה לא יעניין אותי כל כך. יש הרבה מאוד זיכרון במחשב הזה; זה לא כמו לקנות 4GB כשכולם קנו 1 או 2, זה כמו לקנות 16. קצב התפיחה של כמות הזיכרון המומלץ למחשב עלה בקצב קבוע מאוד, וימשיך לעלות בקצב הזה. ו-DDR3 מהיר מספיק לטווח זמן גדול מספיק.

    ולסיום, בחזרה למפרט ש-theone89 כתב, המפרט שכתבת לא "אוכל ויאכל" את המפרט שכתבתי, אלא אך ורק במשחקים (אפילו לא ביישומי CUDA).

    למה?

    אצלך שמת 6GB זיכרון DDR3 1600 של G.Skill. אני שם 24GB זיכרון DDR3 2000 של עם התזמון הכי מהיר שיש להם.

    אצלך שמת 2 כונני SSD של אינטל. מהירות התעבורה שלו היא בערך 360MByte/s. ועליו ישבו גם המשחקים, גם התוכנות, גם מערכת ההפעלה, גם המוזיקה והסרטים, וגם ה-Swapfile.

    אני שם:

    2 כונני SSD של OCZ מהדגם הכי מתקדם (Vertex 3) האקסטרים (Max IOPS) (מהירות תעבורה: 1800MByte/s)

    כונן SSD של OCZ מדגם Vertex 2 (מהירות תעבורה: 650MByte/s)

    ארבעה כונני 7200RPM ב-RAID שהמטמון שלהם הוא כונן SSD של (מהירות תעבורה: 550MByte/s)

    וכונן SSD של לקובץ אחד בלבד שהוא ה-Swapfile (מהירות תעבורה: 400MByte/s)

    על הכונן של ה-1800 יושבים המשחקים והתוכנות,

    על הכונן של ה-650 יושבת מערכת ההפעלה,

    על הכונן של ה-550 יושבים משחקים פחות חדשים, תוכנות פחות דורשות, , , ומסמכים.

    על הכונן של ה-400 יושב ה- Swapfile.

    נניח שאני עכשיו משחק במשחק. הכונן של מערכת ההפעלה תמיד טוען משהו. הכונן עם המשחק יטען את המשחק. הכונן עם ה-Swapfile יעבוד מדי פעם. אף אחד לא נכנס בתור של השני.

    במפרט שלך כל הפעולות צריכות לקרות בו זמנית על אותו הכונן.

    מכל מקום, אני עייף, וממילא מה שכתבתי לא ייקרא על ידי אף אחד. כולם כאן מגיבים לכותרת ולא להסברים שלי.

    תפסיקו לחשוב שכרטיס מסך ומעבד קובעים כמה מחשב יהיה מהיר.

    לילה טוב..

    שניר

  7. ניבוי העתיד הוא רק במעבד, לוח האם וכרטיס המסך, ואין יותר מדי לנבא.

    כמו כן, אני לא צריך את המחשב עכשיו, שימו לב שבמפרט כתוב 2012. המפרט שיש לי בחתימה מספיק לי כרגע, אבל אני משתגע מקלט\פלט איטי, ומצווארי בקבוק בקלט\פלט:

    תקיעות של תוכנות כבדות (אפילו לשניה אחת)

    טעינות במשחקים

    קפיצות מזעריות שנובעות מקלט\פלט

    ובמילים אחרות, מחשב שלא עומד בקצב שלי.

    כמות גדולה של זיכרון בתצורת 3-ערוצים או 4-ערוצים, ופיצול כל גורם שדורש קלט-פלט לרכיב נפרד, ימנע באופן מוחלט צווארי בקבוק.

    שימו לב גם שהמפרט מיועד להחזיק כמחשב חזק להרבה מאוד שנים (4 לפחות, כמו המחשב שיש לי עכשיו, שקניתי בתחילת 2008).

    שימוש המחשב הוא כללי. אני בשום פנים ואופן לא מוכן לקנות שני כרטיסי מסך, וכרטיס כפול ליבה (690GTX) יספיק לכל המשחקים ב-1920x1080, להרבה מאוד זמן, בדיוק כמו שה-8800GT (יותר נכון 9800GT אחרי RMA, שזה אותו הדבר בעצם) סוחב עד היום לא רע בכלל.

    כל ההגזמה בציוד ההיקפי נובעת מהתסכול שלי עם המחשב הנוכחי, שכולל מקלדת רגילה ועכבר רגיל, ורק בקרי המשחק איכותיים (גיטר הירו מקורי, 2 שלטי XBOX, שאחד מהם הוא Saitek Cyborg) (על הדרך יש גם 3 גיים-פאדים והגה רגילים). בחרתי את העכבר הטוב ביותר, המקלדת הטובה ביותר (לא מבחינה מכנית), ו-3 בקרי XBOX אלחוטיים, בנוסף ל-1 חוטי איכותי (צד-שלישי, Razer). הוספתי גם את ה- Hydra, שנראה בקר די מגניב. שקול לקניית כפפת משחק לפני עשר שנים. אולי החלטה מפגרת, אולי החלטה חכמה. אבל לא נורא.

    שוב, המפרט מוגזם בזיכרון, באחסון ובציוד ההיקפי.

    הגזמתי בזיכרון כי אני לא רוצה לשדרג אותו אף פעם, ואני רוצה לנצל את מלוא היכולת של לוח האם (נכון, לא צריך 6\8 סטיקים, אלא 3\4 לניצול שלושה\ארבעה ערוצים).

    הסברתי למה הגזמתי באחסון בהודעה הראשונה, וגם קצת פה.

    הסברתי בנוגע לציוד ההיקפי.

    לסיכום, מדובר במחשב בלי צווארי בקבוק מלבד גרפיקה (וכרטיס כפול ליבה מהדור הבא לא יהווה צוואר בקבוק).

    מערכת ההפעלה עולה בשניה.

    משחקים\תוכנות עולים (SSD או HDD עם Cache) ונסגרים (SSD Swapfile) בשניה.

    אין תקיעות בשום מצב, גם כי אין סיכוי שהזיכרון ייגמר, וגם כי כשמערכת ההפעלה תחשוב שאין לה מספיק זיכרון ותתחיל להשתמש ב-Swapfile, ה-Swapfile יושב על כונן , שזה בעצם עוד זיכרון.

    המעבד מהיר מספיק לכל הצרכים, החל ממשחקים, שטרם הגיע היום שהם באמת הורידו מעבד מודרני לכתפיים, בטח שלא עם , ועד להפעלת סרטים ב-HD עם החלקת תנועה מלאה.

    מבלי להתייחס לאחסון ולציוד ההיקפי, מדובר במחשב גיימרים חזק. והאחסון הופך את ה-IO למהיר יותר, והציוד ההיקפי הופך אותו לחלום של כל .

  8. המפרט מצורף.

    כמה דברים בנוגע למפרט:

    אשמח לשמוע הצעות בנוגע ל:

    מארז (שימו לב שהוא צריך להיות מסוגל להכיל את כל הכוננים ולהכיל אוורור במיוחד לכוננים!, ושיהיה שקט)

    קירור למעבד (LGA1155, שקט, מספיק לאוברקלוק סביר)

    אל פסק (צריך להיות מסוגל להחזיק את המחשב (850W כביכול) ומסך LCD 24")

    את ספק הכוח בחרתי כי ה-HX520 שלי עובד מצויין עד היום.

    כרטיס הקול הוא X-Fi כי אני אוהב את התכונות שלו, ומלבד מבעיית הקראקים בסאונד (שיש לי עד היום עם ה-Auzentech X-Fi Prelude) למי שיש יותר מ-3GB זיכרון, הוא כרטיס מעולה. ואני מניח שב-Titanium הם כבר פתרו את זה.

    זיכרון: 8 סטיקים במקרה והלוח יהיה Quad-Channel, שישה סטיקים במקרה והוא יהיה Triple-Channel. או 32GB או 24GB.

    אחסון: הטבלה די מפרטת את עצמה, אבל אני אסביר כמה החלטות:

    1. למערכת ההפעלה לקחתי כונן SSD בינוני, כי לא צריך להגזים סתם.

    2. צירפתי כונן מיוחד ל-Swapfile, והרבה מכם שואלים למה צריך בכלל Swapfile כשיש 32GB זיכרון? ובכן, מהסיבה הפשוטה שיש משחקים שדורשים אותו. וכשיוצרים אותו, גם כשיש לך כמות אינסופית של זיכרון, מערכת ההפעלה משתמשת בו מדי פעם (ולא קצת, אני חייב לציין), ממש ללא סיבה. וכשהוא על אותו הכונן עם משהו אחר, משהו שלא בשליטתך מאט את המחשב. לא מקובל מבחינתי.

    3. בנוגע ל-RAID 0 של שני ה-Vertex3: יש תמיכה ב-TRIM ב-RAID, לפחות לפי גוגל.

    4. צירפתי כונן SSD Cache ל-RAID של הכוננים המכאניים. גם, כונן פשוט, כמו הכונן של ה-Swapfile.

    רכיבים ספקולטיביים במפרט:

    המעבד יהיה Ivy-Bridge, מהדגם הכי מהיר שהוא לא Extreme, כנראה K אם למדנו משהו מ-Sandy Bridge.

    לוח האם יהיה של , צ'יפסט , שיתמוך ב-.

    כרטיס המסך יהיה GTX 690, או איך שהם לא יקראו לכרטיס כפול הליבה הבא שלהם, שנקווה שיתמוך ב-DX12.

    [attachment deleted by admin]

  9. שמע, לא הגזמתי לגמרי עם המפרט. הייתי יכול לקנות לוח SLI עם ספק 1000W ו-2 כרטיסי ULTRA, זכרון 1600MHZ והכל... אבל אין צורך.

    המחשב הוא השקעה לטווח ארוך.

    בכל מקרה, לא כדאי לחכות לסדרה 9 של הג'יפורס, ולקנות איזה GF7300 עד שהם יצאו?

  10. לא סתם אני מעדיף את ה-X38. נכון ש- PCI-E 2.0 זה סתם שטות, אבל אני בכל מקרה רוצה DDR3, אז למה לי לקנות קומבו של P35?

    אגב, אני מעדיף DFI על גבי Gigabyte.

    להחליף כ.מסך ל-GTS - סבבה. אני רק אחכה קצת עד שיצא ה-GTS המחודש (PCI-E 2.0).

    DDR2 - כואב לי לקנות כש- כבר כאן. אני שם 13 אלף על מחשב, לא כדי להחליף אותו עוד שנתיים.

    אגב,

    "קירור למעבד לתחליף לטוניק." -- לא הבנתי על מה אתה מדבר.

  11. קודם כל, אני מחכה לינואר, עד שיצא המעבד Q9450. הבעיה היא שעד שאני כבר מוציא כ"כ הרבה כסף על מחשב, לא כדאי לי לחכות עד שתצא הסדרה החדשה של ה-GeForce? הבעיה היא שאני מתגייס במרץ, ואני מת כבר לקנות את המחשב. אז אולי לקנות את המחשב במלואו אך עם כרטיס מסך כדוגמת GF7300 רק לחודש-חודשיים? כמו כן, אני לא סגור על הקירור של המעבד. כמה שכותבים עליו שהוא טוב, קשה לי להאמין שב-100 ש"ח ועם צלע קירור כל כך קטנה אפשר להביס את הZalman 9000 וה-MaxOrb וה-BigTyphoon של Thermaltake.

    הנה המפרט:

    Chassis: Thermaltake Kandalf VA9003BWS (25cm Fan)

    PSU:Enermax Liberty 620W

    Motherboard:DFI LANParty UT X38-T3R

    CPU:Intel Core 2 Quad Q9450

    CPU Cooler:Arctic Cooling Freezer 7 Pro + החלפה למשחה תרמית Cooling MX-2

    RAM:OCZ 4GB 1333MHz Dual Channel Kit

    GPU:ASUS EN8800GT GeForce 8800GT 512MB

    HDD:Western Digital WD5000KS 500GB 16MB SATA2

    DVD-RW:2x Pioneer DVR-212BK -RW

    Floppy:Floppy Disk Drive 1.44MB

    Card Reader:EZCOOL Card Reader

    Screen:Samsung SyncMaster 226BW A 22" LCD 2ms

    Mouse:Logitech G9 Laser Mouse

    Gamepad:2x Rockfire QF-501UV Gamepad

    מקלדת כבר יש.

    אז לסיכום, השאלות שלי:

    1. איך המפרט? משהו צועק "תשנו אותי"?

    2. להחליף קולר למעבד?

    3. לקנות סתם כרטיס מסך (7300 לדוגמה) ולחכות לפברואר, ל-9800?

    נ.ב. אני חייב לקנות מחשב, למרות שאני מתגייס חודשיים אחרי שאני קונה אותו. לצורך העניין, אני מתגייס ב-16.3.2008.

×
  • צור חדש...