תוכן FeedMe - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

FeedMe

צוות האתר לשעבר - לא פעילים
  • מספר הודעות

    2578
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי FeedMe

  1. כן... \:

    למען האמת לLHC יש כמה מטרות די מעניינות. קודם כל לחפש חלקיקים חדשים והראשון שבהם זה בוזון היגס, אם הוא לא יופיע בניסויים שיבוצעו כנראה שהתיאוריה שאנחנו מתבססים עליה היא בולשיט, אם הוא יימצא ועוד חלקיקים תת תת תת אטומיים נוספים זה יהיה צעד גדול לקראת ה"תיאוריה המאוחדת הגדולה" של הפיזיקה.

    בנוסף המאיץ ינסה לפענח את נושא החומר האפל והאנטי חומר שנכון לעכשיו אנחנו לא יודעים עליהם.. כמעט כלום.

  2. אני ממש שמח שאף אחד לא מאמין לי. יותר טוב בשבילי פחות טוב בשבילכם כאשר יקרו דברים שלא יהיו לאף אחד הסברים בשבילם אולי אז תקשיבו לאנשים היותר מוזרים בפורם הזה שמתעניינים במה שהולך מסביב :cool2:

    לך תפיל כמה ראשים ואז תחזור...

  3. אף אחד לא מצפה שכולן יהיו רזות עם שדיים גדולים

    ואף אחד בטח שלא מצפה שכולן יהיו אנורקסיות ורזות יותר מדי כי זה פשוט לא יפה

    צריך איזון וחוץ מזה יש לא מעט בחורות שהן טיפה מלאות שהן גם יפות [br]פורסם בתאריך: 26.08.2008 בשעה 14:51:45


    חחח אני לא עושה 3 (:

    זה בדיוק מה שאני חשבתי.. איזה שלוש.. אני עושה אחד

  4. תגידו, אם רצים מהר ונתקעים בג'יפ, יש לו נזק חמור לפעמים.

    אם רצים ונתקלים בחייל, הוא מת או שלא קורה כלום? דווקא את זה שכחתי לנסות ועכשיו נזכרתי . . .

    TEATIME, מאיזה פוסט הציטוט המרשים בחתימה :lol:

    כן. נהרגתי עשרות פעמים מזה שרצתי מהר מדי לתוך חפצים או לתוך חיילים (גם הם מתים מזה).

    ואני לא מבין את כל הדיון הטפשי הזה.

    1. ממתי מישהו מתייחס לדעה של קרירין בנוגע לקרייסיס ברצינות? מי שמחפש בכוח פגמים ימצא אותם.

    2. למה לעזאזל הגעתם לדיון על דברים כל כך קטנוניים? כאילו, ברצינות, אין לכם דברים יותר עקרוניים במשחק להתמקד בהם? הכוחות מאוזנים והמשחק מאתגר. זה הכל.

  5. 1. בנושא המחבלים היהודיים. קודם כל ציינת מספרים. נוער הגבעות? ברוך מרזל? בן גביר? יאללה, מצידי תצרף את מפדל ליברמן והליכוד וכולם מחבלים. זה עדיין לא ממש משנה מבחינתי, הטיפול במחבלים היהודים הוא בעיה קטנה יחסית לטיפול בטרור המוסלמי וגם הרבה פחות רלוונטית. אי אפשר להצדיק את חוסר העשייה נגד המחבלים הפלסטינים (וכן תושבי מזרח ירושלים הם מבחינתי פלסטינים לכל דבר ועניין, זה שהמדינה מטומטמת זה דבר אחר) בזה ש"גם לנו יש". אז מה, אם יש שוטרים מושחתים, לא נלחמים בשחיתות? אם יש רופאים חולים, לא נלחמים במחלות? זה לא משנה ש"גם לנו יש" וזה גם לא רלוונטי לנושא בכלל.

    2. בנושא ההתנחלות במזרח ירושלים. כן, מה לעשות, מזרח ירושלים למרות שהיא רשמית מסופחת לישראל, מתנהלת כשטח פלסטיני לכל דבר ועניין והתושבים שם רואים את עצמם בתור פלסטינים (חוץ מאשר בתור לביטוח לאומי) ואף ישראלי יהודי לא יעיז להכניס בוהן לשכונות המוסלמיות שם. הבניה היהודית (הדתית יש לציין) באזורי מזרח ירושלים נתפסת ברשות הפלסטינית וגם בעיני התושבים כהתנחלות לכל דבר ועניין ולא מעט תביעות ותלונות הוגשו בנושא לאו"ם ובמהלכי משא ומתן שונים. אז כן, יש פה צביעות. אסור לבנות אבל צריך להשקיע? In yo face, אבו מאזן. אני מקווה שתושבי מזרח ירושלים ככלל לא יראו אגורה שחוקה מישראל.

    אה, וישראל מקפחת אותם? אני לא רואה מה הבעיה. שיבכו לרשות הפלסטינית, הם ממילא מאמינים שלשם הם שייכים.

    3. נו, אתה אמרת בעצמך. המניע הוא לא כלכלי אלא "סכסוך בן מאה שנים עם העם היהודי". המניע הוא לאומני נטו ומבוסס על הבורות והוולגאריות של האסלאם הקיצוני. טבחה או לא טבחה זה לא רלוונטי, אתה בעצמך אמרת שמקור הסכסוך הוא לאומני ולכן המפגע הוא מחבל לכל דבר ועניין ודינו כדין מחבל פלסטיני קרי הרס הבית ובמדינת הצורך מעצר של המשפחה.

    4. בפסקה הראשונה דיברת על הימין הקיצוני שהוא "איום על הדמוקרטיה". תן לי לצייר לך תרחיש דמיוני: אדם ממדינה X, שהוא אזרח במדינה הזאת, לא מאמין בזכות של המדינה להתקיים ובנכונות השלטון הדמוקרטי שחל במדינה הזאת. אז הוא לוקח את החוק ליידים (דמוקרטי מאוד), לוקח כלי רצח ורוצח כמה שיותר אנשים (הכי דמוקרטי שיש, גם הומני יש לציין) בתקווה להעביר את המסר שלו או לתמוך במאבק המזויין של הארגון שלו נגד אותה המדינה ואותה הדמוקרטיה אליה הוא משתייך.

    מדהים, אה? "כרסום יסוד הדמוקרטיה", כמו שמישהו פעם אמר. אם זה לא איום ישיר על הדמוקרטיה, יודע מה- עזוב דמוקרטיה- איום ישיר על העם היושב במדינה ועל המדינה בה יושב העם מתוך רצון בסיסי לרצוח כמה שיותר אזרחים חפי פשע מתוך מניע לאומני...

    עזוב, בנאדם כזה לא צריך להיות בכלל לקבל זכויות אזרח. הוא בעצמו אמר "אה המדינה הזאת והדמוקרטיה שבה לא חשובות לי". ברגע שהוא בחר להביע את המחאה שלו או את תאוות הדם שלו בצורה של רצח אזרחים ולא באמצעים הדמוקרטיים המקובלים הוא וויתר על ההכרה במדינה ולכן על הזכויות שלו בה.

    5. ציטטתי רק את החלקים שרציתי להגיב להם :P

  6. קודם כל, צריך לדאוג שיתייחסו אותו הדבר למשפחות של מחבלים ערבים ויהודים (נתן-זאדה ודומיו)

    מכיוון שבעיני החוק הם שווים, ושניהם לדעתי ראויים לעונש מוות (המחבלים, לא המשפחות)

    לא, אין לי פתרון כבמטה קסם למצב הזה. אבל מה שבטוח, הקיפוח של מזרח ירושלים ע"י המדינה (אני ירושלמי, ואני יודע איך זה נראה)

    לא עוזר. במקום שבו יש רק אבטלה, עוני ומחלות צומח תסכול. ומתסכול צומח טרור. אם היו להם תשתיות,

    חינוך, ותעסוקה נורמלית (אתם יודעים למה אין יהודים על הטרקטורים האלה? חשבתם פעם כמה הם מרוויחים? גם אתה רוצים להרוויח ככה?)

    הם לא היו כל כך פזיזים להשליך את חייהם לאשפה

    1. לגבי הנקודה של המחבלים היהודים. המון אנשים כל הזמן מתייחסים לנקודה הזאת כאילו "או או הנה תראו גם אנחנו לא בסדר כן אי אפשר לעשות להם את זה וכו', גם לנו יש מחבלים ולכן בלה בלה בלה". אז אוקי, כמה מחבלים יהודים כבר היו? וכמה הם ביחס לכמות המחבלים הערבים שביצעו פיגועים ואלו שנתפסו? 1:1000? 1:5000? במקרה הטוב. אז יודע מה, למספר המחבלים המועט הזה, שאפשר תכלס לספור אותו על אצבעות הרגליים והידיים שלי, מגיע להם עונש. אבל אי אפשר להתייחס לנקודה הזאת שוב ושוב ושוב בדיונים בנושאי טרור, הטרור היהודי זניח לעומת הטרור המוסלמי (ומשום מה נדמה לי שמה שיהרוס את המדינה זה לא הטרור היהודי ::) ), וגם בבודדים האלה יש לטפל.

    2. תסכול לא מצמיח טרור. פנאטיות דתית ואסלאם קיצוני מצמיח טרור. אתה לא רואה עניים מדרום תל אביב מתפוצצים באוטובוסים? או אתיופים פיגועי ירי? אם היה כל כך אכפת לערבים במזרח ירושלים מהמצב הכלכלי שלהם הם היו לומדים מאחיהם בחיפה ובחלק מיישובי הגליל שמתקיימים בכבוד מחקלאות, עבודות שונות, עסקים ועוד כל מיני. וזה לא "קיפוח של מזרח ירושלים על ידי המדינה", מצד אחד השמאל והעולם גורסים שאנחנו לא יכולים לבנות במזרח ירושלים וכל הרחבה של השכונות היהודיות היא "התנחלות" ולעומת זאת אתה מצפה שהמדינה תזרים למזרח ירושלים כסף למען התושבים הערבים? אני מריח כאן צביעות שמאלנית אופיינית? ::) אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה. אה, וכן, יש אני מניח כמה אלפי נהגי טרקטורים בארץ וכולם מרויחים כנראה די גרוע. אף אחד מהם לא חשב עד עכשיו לקחת טרקטור ולדרוס אנשים כמחאה על תנאי התעסוקה שלו. די להיות תמים, המטרה מאחורי הפיגועים היא לאומנית- דתית נטו.

  7. יש יתרונות לא מבוטלים לכרטיס עם שתי ליבות על אותו PCB גם בלי שיפור בביצועים. קודם כל אתה חוסך בחום ובשטח במארז. אתה היפותטית יכול לחסוך קצת חשמל וגם אתה לא חייב לוח מתאים (למרות שכל לוח היום של תומך CF, רק לא ב16/16). דבר אחרון אתה חוסך עלויות- גם ייצור וגם רכישה.

  8. לדעתי הבעיה העיקרית היא חוסר העניין ולא המגבלות הטכניות [בכל זאת המבחנים לא עד כדי כך קשים].

    ולכן אולי יש למצוא דרך להראות לתלמידים כמה מרתק המקצוע הזה.

    אולי לתת להם בעיה לוגית [לדוגמא בעית קיצון] שדורשת מינימום כלים מתמטיים ושהם ינסו לנחש את הפתרון. ואז להראות להם כיצד באמצעות כלים אנליטיים פשוטים ניתן לפתור את הבעיה בצורה המופשטת ביותר, אולי זה יתן להם מעט עניין? או שאולי זה חוק טבע - רוב האנשים מתעבים מתמטיקה?

    זה לא חוק טבע, פשוט יש המון מגוון של מקצועות וכמות האנשים שנמשכת לכל מגוון היא מצומצמת. כמה אחוזים מהאוכלוסיה אוהבים פיזיקה? וכמה מהם אוהבים עיצוב גרפי? וכמה ספרות?

    למה שיותר אנשים יאהבו מתמטיקה?

×
  • צור חדש...