תוכן ch561 - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ch561

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    28
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי ch561

  1. מהתחלה.

    קודם כל אני רוצה לבקש ממך סליחה על הטון המזלזל שלי אלייך, משום מה חשבתי שאתה בתחילת השרשור זילזת בי באחת התגובות ומסתבר שזה בכלל לא אתה. לכן סליחה ומעכשו הטון שלי יהיה מכובד.

    נתחיל.

    אף אחד פה לא מכיר אותי, אני איני מבין גדול במחשבים מצאתי את האתר הזה במקרה ונרשמתי. אין לי הרבה מה לתרום בתחום המחשבים לכן אני לא נוטה להתערב אלא קורא סמוי. אתה יכול להאמין או לא, זה ממש לא אכפת לי.

    דיאוקסנים:

    אתה כתבת משהו אחד בתגובתך הראשונה ואח"כ מקשר לקישור שבכלל לא אומר זאת. וכתבתי על זה בתגובתי הקודמת. זה שדיאוסאנים מסוכנים אין לי ספק אבל חלב לא מקור שלהם. הם יכולים להיות בחלב כמו שיכולים להיות בכל דבר אחר שומני גם ממקור צמחי. ובגלל שדיאוקסנים אינם אמורים להיות בחלב אין טעם להתיחס לחלב כמקור לדיאוקסנים כפי שפירות וירקות אינם מקור לחומרי בדברה שהם רעלים מסוכנים למערכת העצבים ובכמה וכמה מחקרים הראו פגיעה במערכת זאת וסיכוי מוגבר למחלות כמו פרקינסון ועוד.

    אני לא מושתל איני מרוויח כלום משום מקור שהוא. אני מקשר למחקרים מוסמכים בניגוד אלייך שמקשר לאתרים וקישורים מפוקפקים שנכתבו ע"י רופא שאין לי מושג מה הידע שלו בתזונה (הוא בכלל רופא מנתח). זה כמו שאני אלך לאורטופד לקבל חוות דעת על שן כואבת. אני אכן מבין בתחום אבל הידע שלי הוא על סמך וקריאת מאמרים בלבד! אני לא תזונאי ולא למדתי תזונה לכן אין לי רצון וגם אסור לי ליעץ בנושא תזונה לאנשים.

    אני בניגוד לחברה שאתה מקשר בקישורך אומר את האמת. הידע שלי מהאינטרנט ולכן תזונאיים מבינים יותר טוב ממני בנושא הרי הם למדו המון שנים כדי להיות מומחים בתחום.

    פשוט אין פה סתירה.

    זאת הבעיה, אתה לא מבין מה זה ללמוד שנים בתחום מסויים, משהו שלמד משהו בלימודים אקדמאים אינו ברמה של אדם מהשורה (בתחום הלמידה שלו כמובן).כמה שאני אקרא מאמרים ברשת אני לא ברמה של תזונאי מהשורה.

    על הדרך, מה לגבי מה שכתבת על החלב כמקור לסרטן ואני דווקא קישרתי קישור למחקר שמראה ידירה בסיכוי לחלות בסרטן אצל אנשים אשר שותים חלב? חבל שאתה לא מתיחס לכל, זה סתם לא רציני.

    לא ידוע מה אומר הזמן שאני מחובר אבל מה שעושה לך טוב, בכיף.

    [br]פורסם בתאריך: 11.06.2007 בשעה 08:46:38


    סתם שאלה, מה ראשי התיבות של זב"ח בכלל?

    זב"ח=זכויות .

    לרוב אלו קבוצה של אנשים שגוררים אחריהם ילדים בני טיפשעשרה שקל למכור להם שטויות ואידיאולוגיה חדשה. הם נותנים להם קישורים עם שקרים וחצאי אמת וכך שוטפים את מוחם. חלב זאת רק דוגמה אחת, תוכל לראות גם שטיפת מוח לגבי נחיצות הניסויים על בע"ח במדע, אכילת בשר ועוד.

    חלק מהקבוצות של פעילי זב"ח הם פשוט טירוריסטים ונחשבים כאלו בעולם. למיטב ידיעתי בארץ עוד אין קבוצת כזאת שנחשבת כאירגון טירור, אבל לך תדע מה יהיה בסוף.

    עוד דבר, כל מי שלא מסכים עם שטיפת המוח שלהם נחשב מייד כבעל אינטרסים :lol:

  2. מר זלזלני היקר

    את הדיון נוכל להמשיך רק כשיהיו לך ביצים להגיב בשם המשתמש האמיתי שלך

    חביבי, דיון איתך אינו מאתגר אותי, פשוט אין לך מה למכור. רואים שאינך מדען ולא עסקת מעולם במחקר. אתה מקשר קישורים לא רלוונטים ואינך קורא מאמרים בתחום הדיון.

    אני מזלזל בחוסר ידע שלך ובכך שניסת להוציא אותי כאחד שלא מבין, לצערך אני מבין מאוד בתחום כך ששקרי הזב"ח שבאת להטיף לנו אינם עובדים עלי. פשוט סע לפורומים אחרים ישנם הרבה כאילו ברשת, ומי יודע אולי תוכל אפילו לקשר את תגובתך המטופשת כ"הוכחה" מדעית. :lol: :lol: :lol:

    סע יש לך עוד.... :sleep:

    דרך אגב, אין לי שם משתמש אחר, זה השם היחיד שלי, תתמודד!

  3. למתוח ביקורת ולא לקבל כל דבר כמובן מאליו זה טוב, אבל לזלזל בדברים שאתה לא מבין בהם זאת ילדותיות :silly:

    קבל על דיאוקסין הישר מגוב המושחתים

    http://www.knesset.gov.il/sponsorship/future/data/HeaOpinion.asp#HeaOpinion9i

    ועוד קצת דיאוקסינים

    http://www.greenpeace.org/raw/content/israel/news/reports/29050.doc

    ולבחירה מכל הבאים

    http://www.metaplim.co.il/index.asp?pageid=2331

    http://www.nrg.co.il/online/43/ART1/520/700.html

    http://www.halav.org/health/index.html

    http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=read_count&om=7707&forum=scoops1&omm=1&viewmode=threaded

    http://www.makom.org.il/beofen/article/7/

    נמחקו כמה מאמרים שחזרו על עצמם

    ולאחר עיון בתגובתך, בכלל נראה לי שאתה מושתל של מישהו, או בעל אינטרס מסוים!!

    כי אתה מבין הרבה אבל אף פעם לא שמעת טיעונים נגד חלב (עכשיו תענה ותגיד שכן שמעת) (ובגלל ההערה הזאת אתה לא יכול -הסתבכת :lol: :lol: :lol:)

    ואתה ממש תמים לגבי אנטיביוטיקה שממש קשה למצא אינפורמציה לגביה (כנראה שזה סיפור ממש בעייתי, ולא רק בחלב) (ועכשיו תגיב" אז מה אתה רוצה שלא נוכל שום דבר") (או שלא בגלל ההערה - שוב הסתבכת :lol: :lol: :lol:). ובתור טפוס מעמיק שכך אתה נתפס בעיני, לא ברורה התשובה הילדותית, אישית ושיטחית שפרסמת לגבי ה -דיאוקסי

    אני הסתבכתי? אני מושתל? אני בעל אינטרס? ידידי היחיד שמושתל פה זה אתה, מושתל של פעילי זב"ח. :lol: :lol: :lol:

    דברים שאני לא מבין בהם? מה ששכחתי בכימיה כנראה שלא תדע לעולם :silly:

    נתחיל מהסוף כי זה הכי נחמד:

    1.קישור ראשון http://www.metaplim.co.il/index.asp?pageid=2331

    מי כתב זאת? מומחה ברפואה טבעית (נטורופת), WTF? טוב שלא קישרת לזכריה מהמכולת. ממתי נטורופת נחחשב לסמכות מדעית? שיעשה לנו מרקחת משום ובצל ויעזוב אותנו בשקט.

    לא רק זה, הוא בעצם מסתמך על הספר של דר' אבני, כבר דברנו על זה שהספר שלו צריך להיות כתוב על נייר רך (אתה יודע למה....)

    2. כתבה במעריב על הספר של דר' אבני. תגיד יש לכם, מבלבלי השכל של זב"ח, משהו אחר חוץ מהספר הזה?

    3. אתר זב"ח טיפוסי (!) הכל שקרים אפילו השם. אלק חלב אורגנזישן..... :lol: :lol: :lol: :lol:

    4+5 זה בושה לאינטלגנציה. אתה מקשר תגובות בפורומים??? אתה רציני. מחר תקשר גם את התגובה האיוולית שלך! :lol: :lol: :lol:

    נסכם: היה לנו נטורופת (שמסתמך על הרופא) ורופא שמפרסם את הספר שלו. 2 תגובות בפורומים שזה בושה להעלות בדיון ואתר אחד של ז"בח. (יכולת גם לקשר את אנונימוס חבל, היית מגיע ל6 מקורות).

    בקיצור כך את הקישורים המצחיקים שלך ושלח אותם אתה יודע לאן....

    כנגד האתרים המצחיקים שלך אני קישרתי את אתר בה"ס לתזונה של אוניברסיטת האוורד ואתר האוסטופוריוזיס האמריקאי שטוען שחלב מעולה כנגד בריחת סידן מהעצם ובקישורים המצחיקים שלך כתוב שהוא גורם לבריחת סידן מהעצם. מה נאמר? קנוניית זב"ח במיטבה.

    בנוסף קישרתי לדיאטנית שזה בעצם מקצוע שלה והיא ממליצה על חלב, ואתה מביא לי רופא ואיזה נטורופת סיני מהודו?

    נמשיך לדיאוקסן.

    דיאוקסן כפי שגם אתה קישרת אינו מצוי במיוחד בחלב, בניגוד למה שכתבת (!!) בתגובתך הראשונה. דיאוקסן אין לו מקום במזון ולא צריך להיות מצוי בחלב. לכן לא ניתן להתיחס לחלב כמכיל דיאוקסן כפי שאני לא מתיחס לפירות וירקות כגורמים לפרקינסון בגלל המצאות פוספט אורגני בחומר ריסוס. הנה הקישור :

    http://www.nfc.co.il/Archive/001-D-132243-00.html?tag=20-34-34

    נסכם את זה כך ילד, תגדל, תלמד, תבוא לסיבוב שני. :lol:

    דרך אגב, אני בתגובותי לא מקשר לאתרים שעלולים להיות בעלי אינטרסים כמו אתר החלב האמריקאי. למרות שהוא נותן מראי מקום מדעיים לכל מסקנותיו.

    הנה פה: http://www.nationaldairycouncil.org/NationalDairyCouncil/Nutrition/Products/flavoredMilkPage4.htm

    לכן גם אתה יכול להשתדל יותר

    תביא לי מחקרים לא של זב"ח! משהו נטרלי שיהיה מעניין. משהו חד משמעי שאומר שאסור ולא בריא לשתות חלב! (חבל לך על הזמן לא תמצא כלום).

    לכן פשוט סע באוטובוס למי שמעסיק אותך לבלבל את המוח בפורומים ותזדכה על הציוד.

    בדרך, את הספר של אבני תוריד באסלה חבל על הדיו שכתוב שם.

    אתה מגוחך :silly:

    [br]פורסם בתאריך: 10.06.2007 בשעה 18:15:05


    באופן כללי מה שאתה אומר נראה לי הכי נכון(פשוט כי נימקת את דעתך בצורה הכי טובה עם לינקים קשורים לעניין)

    אבל עדיין זה לא עונה לי על השאלה,

    אם חלב כל כך בריא לנו, למה אנחנו(בני האדם) מעכלים חלב פחות ופחות טוב עם גדילתנו?

    כלומר, כתינוקות כולנו מסוגלים לעכל חלב בצורה טובה מאוד אבל עם הגדילה שלנו היכולת שלנו לעכל חלב יורדת מה שגורם לכך שלכל בנאדם יש רגישות מסויימת ללקטוז. חלק לא יכולים לשתות בכלל, בעוד שחלק רק משלשלים קצת. אבל כמעט לכולם יש אי סבילות מסויימת גם הכי קטנה.

    לפי וויקיפדיה:

    "וגוף היונקים מעכל אותו באמצעות האנזים לקטאז. הייצור של אנזים זה בגוף יורד באופן משמעותי לאחר תקופת הינקות אצל כל היונקים, כולל בני האדם.", "רוב הבוגרים בעולם הינם בעלי אי סבילות מסוימת ללקטוז. מבוגרים בעלי אי סבילות מפסיקים לפתח כמות מספקת של לקטאז בגיל שנתיים עד חמש."

    ועוד משהו-

    "ידועות תרבויות כמו התרבות הסינית, היפאנית וכן תרבויות באפריקה ובאמריקה הדרומית שבתפריט המסורתי שלהן אין כלל מוצרי חלב וזאת בגלל חוסר היכולת של תושבי אותם איזורים לעכל חלב בבגרותם."

    איך אתה מסביר את זה?

    לדעתי חלב לא הכרחי לנו. מה שהכרחי לנו זה סידן. חלב הוא מקור מרכזי בדיאטה לסידן. יש לך מקורות אחרים לצרוך מספיק סידן? אל תשתה חלב אם לא בא לך. אבל אתה צריך לדעת שלצרוך מספיק סידן ללא חלב זה יותר קשה, אתה צריך לעבוד יותר קשה כדי להגיע לרמה המומלצת (אבל זה אפשרי).

    אתה לא סיני ולא יפני. התזונה שלהם שונה לחלוטין מהתזונה שלך, ליפנים למשל גם יש פחות מהאנזים שמטפל באלכוהול בכבד והם משתכרים יותר מהר מאיתנו. האבולוציה של צריכת חלב בתרבות שלנו גורמת לנו להיות בעלי סבילות גבוהה יותר לחלב.

    למה חלב יותר קל לתינוקות? דבר ראשון החלב אם הוא לא חלב פרה. דבר שני החלב הוא המזון היחידי של התינוקות (הרי אנחנו שייכים ליונקים) ולא של הבוגרים שהם אוכלי כל.

    ברשותך אני אסכם, החלב הוא לא "בריא לנו" ולא ניתן בלעדיו, פשוט הוא מקור מעולה לסידן כמו כן לויטמין B12 (פחות מבשר) ועוד כמה דברים. אבל פה בשרשור כתבו שטויות כמו: לא בריא, מסוכן מסרטן, ושאר הירקות והפירות של שטיפת המוח של זב"ח.

    אם אתה רגיש לחלב אין בעיה לצרוך חלב עיזים, סוייה, או כל דבר אחר. (כפי שכבר כתבתי באחת מתגובותי).

    *כתבתי לדעתי (!!) אני לא תזונאי ואני לא מתיימר לתת יעוץ בתזונה בשביל זה יש תזונאיים שלמדו תואר ראשון ושני בנושא וכבודם במקומם מונח!

    כל שינוי בתפריט צריך להיות מלווה בעזרה של תזונאים שיתאימו את הרצונות לבריאות הגוף.

  4. זה נכון ועד שבני האדם לא התחילו לגדל צאן ובקר עד לפני 10000 שנה הם גם לא צרכו חלב! באבולוציית ההפתחות לעולם לא צרכנו חלב. בחלב יש הורמון גדילה שמעודד חלוקות תאים, אצל תינוקות וגורים זה נחוץ אצל יצור בוגר זה יכול להגדיל את הסיכוי לקבל סרטן, שזאת כידוע מחלה של חלוקת תאים לא מרוסנת. בנוסף לכך בכדי להגדיל את תפוקת החלב לאורך כל השנה (תהליך שאינו טבעי לחלוטין) נותנים לפרות תוספת הורמונים שכנראה גם מעודדות סרטן אצלנו

    סיבה נוספת למה לא כדי לצרוך חלב, שבודאות קיימת בארה"ב אבל בארץ אין לי מקור מוסמך, היא שתהליך החליבה האינטנסיבי פוגע בעטינים של הפרה. בנוסף, העטינים כלכך מוגדלים שהפרה דורכת עליהם ופוצעת אותם. שתי סיבות אלה יוצרות זיהומים ודלקות מוגלתיות . כל משלוח חלב נדגם ואם נמצא שהוא מכיל מוגלה המשלוח נפסל לשימוש. לכן בכדי שהמשלוח לא יפסל ובכדי לטפל בפרה המסכנה נותנים לה טיפול אנטיביוטי.

    וכאן מתחילה הבעיה,

    1 אנטיביוטיקה לא בריאה לנו.

    2 צריכת אנטיביוטיקה יוצרת עמידות בחיידקים שתוקפים אותנו.

    ולכן אסור שבדגימת החלב ימצאו שאריות אנטיביוטיקה. בכדי שלא יהיו שאריות אנטיביוטיקה בחלב צריך להפסיק את מתן האנטיביוטיקה שבועיים לפני החליבה, דבר שהוא מאוד בעיתי בשגרת חליבות ופציעות!

    מה עושים?

    מותרים לשימוש כ 20 סוגי אנטיביוטיקה והם נדגמים באופן רציף

    אבל יש עוד 200 סוגים שאסורים לשימוש מסיבות שונות, והם אינם נדגמים. אתם בטח כבר מבינים שיש רפתנים שבוחרים להשתמש בסוגים אלה כדי למנוע נזק כספי!

    כך יוצא שהצרכנים צורכים אנטיביוטיקה ועוד מהסוג הפחות טוב.

    בארץ יש שימוש באנטיביוטיקה אבל לא ברור הסוג שלה ותהליך הניתור של משרד הבריאות

    אם זה לא מספיק לכם יש עוד סיבה - כל מיני מולקולות בשם די אוקסינים שנוצרות בזמן שריפת פלסטיק למשל, ידועות כמסרטנות. מולקולות אלה הם הידרופוביות ז"א פוחדות ממים ולכן נספחות למולקולות שומניות שנמצאות גם ברקמת העטין/ שד. תוך כדי שתיית חלב ומוצריו אנו צורכים דרך קבע מולקולות מירשעות אלה, אשר מצטברות אצלנו בגוף...

    שיהיה לכם יום טוב

    ומה המקור שלך למלל המטופש הזה? :bash: צריך מקור לכל דבר שכותבים. תן כבוד למי שחקר את הנושא. אם אתה חקרת ואילו מאמרים שלך בכיף, תן את הז'ורנל שפרסמת את המאמר.

    אבל אין לי בעיה, נתחיל מהתחלה.

    בחלב יש הורמון גדילה? נגיד שיש. אתה פרה? הורמון גדילה של פרה משפיע עליך? לכל יצור חי הורמונים משלו.

    הנה דוגמה לסרטן שהחלב מוריד את הסיכוי לחלות בו (וזה סרטן לא נעים בכלל), הנה המאמר: http://naturemed.co.il/article/article_08.html

    תוכל לקרוא (אפילו בעיברית) את המסקנה הזאת: "מסקנות המחקר היו כי מתן תוספת סידן או תזונה עשירה במוצרי חלב דלי שומן מקטינה פרוליפרציה של תאי אפיתל ובכך מורידה סיכון לסרטן הקולון(5)"--אתה פשוט כותב שטויות.

    לא הבנתי את מה שכתבת עם האנטיביוטיקה, אין לך מקור מוסמך אז על סמך מה אתה כותב את זה? וחוץ מזה, מורידים את הכמות עד לעצירה מוחלטת של האנטיביוטיקה לפני החליבה. בחלב אין שאריות אנטיביוטיקה והוא נבדק כפי שאמרת. מה זה אנטיביוטיקה פחות טובה? תוכל לתת לי הסבר?

    אתה פשוט כותב דברים לא נכונים. רק 20 אנטיביוטיקות מותרות לשימוש? וואט דה פאק????? מאיפה הקרצת את הנתון הזה?

    מה הקשר בין דיאוקסנים לחלב פרה??? אתה כותב שחור על גבי שאילו חומרים שמשתחררים בשריפת פלסטיק ואיך זה מגיע לעטין? מישהו מצפה את העטינים בפלסטיק שרוף? :kopfpatsch:

    אם תוכל לתת קישורים לממל הזה, זה בכלל יקל לי על העבודה (כי אני בטוח שלא תצליח).

    זאת אומרת שהדיון בהתחלה לא רלוונטי כל חלב פרה לא בריא בכל מקרה :)

    אז מה נאכל מעכשיו עם הדגנים בבוקר? חלב עיזים/סויה/בופאלו(?!)? :jump:

    לא זה לא אומר זאת. זה אומר שיש אנשים שפשוט לא מבינים וסתם כותבים ברשת. סתם ילדים משועממים בלי מושג ירוק.

    הנה בעברית (כי אני רואה שקישורים באנגלית אתם לא טורחים לקרוא):

    דיאטנית קלינית על חלב: http://health-pages.co.il/article.php?article_id=255

    הנה עוד משהו מעניין, צריכת מוצרי חלב מקטינה סיכוי לחלות בסכרת TYPE2:

    http://www.tevalife.com/article.asp?id=2751

    מה אם הסיכוי לצפיפות עצם נמוכה? בכיף הנה: http://health.walla.co.il/?w=/5096/1061676

    אני מגבה את דברי במאמרים וקישורים, בבקשה תפסיקו לרשום סתם מלל לא קישור למשהו שמחזק את דבריכם.

  5. זה אומר שבני האדם לא זקוקים לחלב כשהם מגיעים לבגרות... מה לעשות, חוקי הטבע אל תתעצבן.

    אני מתעצבן? ממה בדיוק? מה אכפת לי מה אתה אוכל או שותה? העיקר שנהייה בריאים.

    אני לא עצבני אני סתם מכוער.

    חוקי הטבע? אין לי מושג איך אתה מסיק מזה שאנחנו היחידים ששותים חלב על סמך חוקי הטבע, אבל מה שעושה לך טוב.

    אנחנו שותים חלב מהסיבה היחידה שאנחנו יכולים! כמו כל דבר בטבע אתה עושה אותו אם זה נותן לך משהו (וחלב נותן לנו מרכיבים איכותיים כמו חלבון וסידן). אנחנו (בני האדם) יכולים לחלוב פרות לטובתינו לכן אנחנו עושים זאת. בע"ח אחרים יכולים לעשות דברים אחרים ולכן הם עושים זאת. אילו חוקי הטבע, שבע"ח חיים לנצל משהו לטובתו הוא עושה זאת (כל בע"ח) ואנחנו לא יוצאים מן הכלל.

    קופים לדוגמה יכולים להשתמש בכלים להשגת , בלי הכלים האלו לא יכלו להשיג זה (טרמיטים לדוגמה, שבירת אגוזים ועוד). גם עורבים ודורסים יכולים להשתמש בכלים כדי לפצח ביצים או בע"ח, כמו כן לוטרות ועוד הרבה בע"ח כל אחד עושה משהו שנותן לו יתרון בהשרדות.

  6. אם אני לא טועה בני האדם הם החיה (טוב, היונק) היחיד ששותה\אוכל חלב שהוא בוגר.

    מה זה חשוב? כבר נתתי דוגמה לגבי הפנדות שהן היונק היחיד שאוכל במבוק ומה זה אומר?

    אתה היחיד פה שמזין אנשים ב"תורה".

    יש פה כמה אנשים שטענו שהם התחיל להרגיש טוב יותר לאחר צמצום צריכת חלב הפרה.

    תתמודד.

    אז אמרו, ומה זה נותן לנו? כלום. אתה חושב שמדע עושים ממה שאנשים כותבים בפורומים. עשית מחקר כלשהו?

    אני קישרתי המלצות של מכוני מחקר רציניים ולא שמועות של דמויות וירטואליות

    תתמודד!

    אוקיי.

    יש הוכחה "שבכלליות" טוב לשתות חלב?

    הנה פה:

    הבחור הביא 2 קישורים מאוד רציניים, מה עוד אתה צריך?

    זה מה שאתרי זב"ח עושים, כותבים שטויות וחצאי אמיתות ומפיצים לרשת, בדיוק כמו השטות הזאת של פיסטור חוזר של חלב. ישנם אנשים שקוראים את זה ובגלל שאין להם ידע בתזונה ומדע חושבים שמה שכתוב שם זה נכון, אבל לא. כמעט כל הדברים שכתובים שם זה שטויות. לכן ההוראה של משרד הבריאות היא לצרוך חלב כי כמעט כל המחקרים מראים זאת. (מה לעשות שאת כתבי דר' אבני לא מחשיבים כרציניים).

    לכן משתמשים בבע"ח למחקר , כי אין ברירה אחרת ואוי לנו ולחיינו אם היו מפסיקים להשתמש בהם, בניגוד לכל השטויות שכתוב שם על נושא זה.

    ועוד אלפי דברים אחרים. לא צריך להאמין לכל מה שכתוב ברשת, ישנם אנשים במשרד הבריאות וארגוני הבריאות שדואגים לנו, עזבו אותכם משקרי זב"ח.

    הרי אם לא היה כותב על חלב מי היה מכיר את דר' אבני. איזה מחקר הוא ביצע בכלל? מי הוא?

    שלא יעבדו עליכם! (בטון של נחמיה המלך!)

  7. הדיון עקר.

    אתה ממשיך לכתוב דברים ללא גיבוי. זה שאתה מרגיש יותר טוב לא משנה כלום. אתה יכול סתם לכתוב בגלל שטיפת מוח. אולי אתה באמת אלרגי לחלב ולך זה עדיף לא לצרוך אותו. מי יודע מה הסיבה?

    אני יתן לך טיפ לחיים, נצא מנקודת מבט שכולם רוצים להרוויח משהו, גם אותם חברה מזב"ח (כסף, פרסום). אז בו נבין למי הם דואגים, על מי אני צריך לסמוך? על גופים שתפקידם לשמור עלי? כמו בה"ס לתזונה של אוניברסיטה מכובדת או מכון לבריחת סידן שזה בעצם תפקידם. או שמא צריך להקשיב לארגוני זב"ח שתפקידם הוא? לשמור עליך או על החיות? -אני חושב שאני מקשיב למי שדואג לי (!!) ולא לעכבר במעבדה.

    את כתבי דר' אבני אני מכיר, ואני כמו כמעט כל הקהילה המדעית ממש לא לוקחים אותו ברצינות (כפי שאתה רואה בקישורים שלי). המקור שלך צריך להיות קצת יותר איכותי כדי לשכנע אותי.

    בלי כל קשר, תאכל מה שבא לך, טוב לך להיות צמחוני/לא לאכול מוצרי חלב/טבעוני לבריאות, אבל אל תזין את כולם בתורה ללא גיבוי.

  8. חלב הוא טוב לתינוקות וזעטוטים שצריכים עוד לגדול, לאנשים בוגרים עדיף יין אדום מאשר חלב.

    לא מובן לי.

    מה הקשר יין אדום לחלב?

    ביין אדום יש אנטי אוקסידנטים שקיימים גם בענבים שמהם הוא מוכן, לכן לשתות יין אדום בשביל האנטיאוקסידנטים זה נחמד אבל לא הכרחי.

    חלב הוא מקור סידן מעולה וטוב לכל גיל. ללא קשר בדת גזע ומין.

    יין בכלל לא מקור לסידן כך שאין מקום להשוואה.

    הנה עוד מקור, בה"ס לבריאות הציבור בהווארד. שוב, חלב הוא המקור המומלץ ביותר לסידן: http://www.hsph.harvard.edu/nutritionsource/calcium.html

    אין לי בעיה להפוך את זה לדיון, בכיף. אבל אין טעם בתגובות בלי קישור למקור כלשהו (תחסכו ממני אתרים של זב"ח וטבעונות). סתם לכתוב "חלב לא בריא" זה שטויות.

  9. זה בהחלט לא יעזור עד כמה תכתוב את זה, חלב/מוצרי חלב הם המקור הטוב ביותר לסידן.

    טחינה משומשום מלא בהחלט מקור טוב לסידן אך ישנם מזונות כמו גבינות שמכילות יותר סידן מאשר טחינה. כמו כן לאכול כמויות גדולות של טחינה זה לא כ"כ אפשרי (תלוי בבן אדם, אבל בכל זאת).

    המכון האמריקאי לחקר האוסטופוריוזיס ממליץ על צריכת חלב ומוצרי חלב כדרך הטובה (!!!) ביותר לצרוך סידן בדיאטה. אני מניח שהם יודעים "קצת" יותר טוב ממך.

    קישור: http://www.fore.org/patients/eating_right.html

    ציטוט: "How to Get Calcium Every Day

    The best way to get the right amount of calcium is to eat enough calcium-rich foods every day. Dairy products and calcium-fortified foods are the best sources of calcium. Certain brands of fruit juices, cereals and breads have extra, added calcium. Non-fat and low-fat dairy products have equal amounts of calcium. Here are some good examples of calcium-rich foods."

    די לציטוט אתרי זב"ח, הרוב שם שטויות בכל מקרה.

  10. לגבי האי מייל, זה סתם שטויות, לא ניתן לפסטר חלב מקולקל. חלב מקולקל פרושו חלב שהחיידקים החמיצו אותו ע"י כך שניזונו ממנו והפכו את הלקטוז לחומצה לקטית . החומצה הלקטית לא יכולה להשתנות ע"י פיסטור (שזה רק חימום בעצם) וכך חלב מקולקל שיפוסטר ישאר חמוץ (ובעצם יהפוך ליוגורט).

    חלב זה בריא, אין קשר לכך שאנחנו בע"ח היחידים ששותים חלב של חייה אחרת, או בע"ח היחידים ששותים חלב בבגרות. כמו כל דבר בטבע לא ניתן להקיש מחייה אחת לשניה (כן גם אנחנו בע"ח). יש את דוב הפנדה שאוכל במבוק, תנסה להסביר לו שהוא החייה היחידה שניזונה מצמח זה. אז צריך להחליף לו את הדיאטה? ברור שלא.

    חלב עיזים לא יותר בריא מחלב פרה אלא מכיל הרבה פחות לקטוז, וכך יותר עדין לעיכול. ה"בעיה" עם חלב זה אחוז לקטוז גבוה. לקטוז הוא חומר אלרגני ויש אחוז גבוה באוכלוסיה שרגישים לו. אם אתה רגיש ללקטוז, אל תשתה חלב ומוצריו (גם ככה אתה לא תוכל לשתות בגלל האלרגיה) ואז אתה צריך ללשתות חלב שלא מכיל לקטוז, כגון חלב עיזים או חלב סוייה. במידה ואתה לא רגיש ללקטוז תמשיך לשתות חלב פרה כרגיל.

    נבג הוא גופיף רביה של פטריות, צמחים וחידקים.

    חימום של חלב פוגע קצת בטעמו בגלל שחימום מעל לטמפרטורה מסויימת פוגע במבנה המרחבי של החלבון (דנטורציה), אבל לגוף זה לא משנה כי הגוף בקיבה מפרק את החלבון לחומצות האמינו שמרכיבות אותו וגם כך המבנה המרחבי שלו נהרס.

    לא צריך להאמין לכל אי מייל שמקבלים כמו שלא צריך להאמין לכל שטות של אתר זב"ח ששומעים. אין בעיה של פיסטור מחדש בחלב תנובה ואין בעיה בריאותית בחלב.

    בתיאבון.

×
  • צור חדש...