תוכן samtex - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

samtex

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    166
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי samtex

  1. גם אני הייתי בעד שתעשה מה שאסף אמר ותיצור תקליטון איתחול כי זה השיטה הכי יעילה גם לפרמט וגם להתקין 98 , רק שנתתי לך עוד טיפ איך ליצור BOOT FROM CD, כי לי יש BOOT FROM CD של 98 גם בעותק מקורי וגם לא.

    אז גם לך לא יזיק ללמוד כמה דברים חדשים מר אור כרמי LIIIGHT.

  2. רוב הסיכויים שאתה לא יכול להתקין את הWINDOWS מהCD זה לא בגלל שאין לך BOOT FROM CD בביוס כי אין כמעט סיכוי שקיים דבר כזה בשום ביוס ולו הכי ישן אלא אם מדובר ב486 ומטה.

    פשוט אין לך BOOT FROM CD ב CD ובשביל ליצור BOOT FROM CD ב CD אתה יכול להשתמש בתוכנת ISO BUSTER .

  3. אני לא רוצה לתרום להם שום כסף את זה אמר BORG ולא אני, ואני מתנגד בכל תוקף למה שהם עושים ומגנה אותם כי הם חלאות ואל תכניס מילים בפי ותדבר בשמי אני רק אומר שאפשר רק לנסות להבין אותם ומה עובר במוחם אם היית בצד שלהם ודרך אגב תשתדל קצת לעבוד על שגיאות הכתיב שלך.

  4. רועי כץ ,אחראי פורום ,המסר שלי הועבר ברור ביותר .מלכתחילה ידעתי שאף אחד פה לא שם זין עלי ועל הדעות שלי וידעתי שאף אחד לא יסכים עם התגובה שלי או יותר נכון "הכתבה" ;D והיא תגרור תגובות קשות ופרובוקטיביות מצד האנשים שקוראים אותה ותעורר את זעמכם כי גם אם אתם צוחקים וציניים ,בתוך עצמיכם אני יודע שאתם רותחים מזעם ומהאמת הקשה ואתם יודעים שאני צודק ולכן גם הגבתם לדבריי כי אין אמת על האמת שלי, לכן אני גם לא שם זין על מי שקורא אותה שבמקרה זה כולל גם אותך.

    ול-BORG ידידי הנכבד אם היית מקדיש קצת יותר לקריאת הכתבה כמו שצריך יכול ליהיות שהיית מבין שהתכוונתי לכך שהפלסטינאים מתאבדים יותר בגלל הקטע של המראה שלהם ולא בגלל הכיבוש אך כנראה שאתה חף מכל שכל ,ואם אתה חושב שאתה יכול לתקן את העוול הזה על ידי תרומה לניתוחים פלסטיים לפלסטינאים אז יש לך טעות גדולה כי במקרה שלהם זה כבר סיפור אחר וזה מקרה אבוד, אבל במקרה שלך אולי לא.

    ואחרון חביב לIG : במקומך לפני שהייתי ממליץ לרועי למחוק את הכתבה שלי ,הייתי ממליץ לך למחוק את התמונה שלך כי צידי פניך סתם מכערות את התמונה ואת יופיו של התוכי.

  5. תאמין לי שאני לא מרחם עליהם אבל עזבו מה אתם מבינים מהחיים מסתבר שאין עם מי לדבר היום בעולם הזה על האמת ועל הצדק כי אנשים היפים והעשירים תמיד יהנו לחיות על גבם של המכוערים והעניים וכך העולם מתקיים. אנשים שכחו כבר מה זה צדק ואם אתה מדבר קצת על צדק עושים ממך משוגע. אתם לא מבינים שזה ועוד איך קשור לכך שהם מכוערים ואם הייתם חוקרים את זה לעומק וחושבים טוב הייתם מבינים שגם אנשים אחרים שמתאבדים ברובם מתאבדים בגלל היותם או בודדים או עניים או מכוערים. ותאמין לי שהפלסטינאים לא רואים שום יס בבית הכלא וחרא להן שם והם אוכלים שם חרא וגם אם הם רואים כבלים אל תשכח עדיין שזה בית כלא ולא בית הבראה והם לא חופשיים ויש לוח זמנים ופחות אוכל וחרא. החיים בכלא גם עם YES ועם 70 בתולות ועם מחשבים וD.V.D ואם מה שאתה לא רוצה תמיד יהיו בזבל כי זה אולי אם תחשוב טוב תוק תוק: כלא ולא בית מלון.

    תחשוב טוב האימהות שלהם מגדלות אותן ליהיות שהידים מרוב שהן מתוסכלות שהן עניות ומכוערות והישראלים כובשים אותם כי אימהות שבדיות ייפות ויפות נפש לא היו מגדלות את בנן ליהיות שהידים כי יש להם הרבה מה להפסיד לעומתן כי הן יפות ונהנות מהחיים ומסקס הרבה יותר מאימהות ג'קעות כמו הפלסטינאיות שמזיעות כמו לא יודע מה ולוקח לגברים שלהם 10 שעות לגמור במיטה המגעילה וחם ואין מזגן והם מזיעים ולא מגולחים ואז שהם נזכרים איך הם נראים שהם מסתכלים במראה  יורד להם כל החשק. לפחות לגבי דבר אחד הסכים איתי :LG וזה שרובם דיי מכוערים וזה כבר התקדמות אז אם תחשוב טוב שוב לעומק זה גם מה שגורם להם להתאבד אם ואם יש לך בעיה עם הפסיקים שלי אתה לא חייב לקרוא את התגובות ולא חייב להבין למה אני מתכוון וגם לא חייב להגיב כי בכל מקרה אתה לא תסכים איתי. ואם אתה אומר שרוב האוכלוסיה שמתאבדת הם סטודנטים אז גם לא פלא שהם מתאבדים כי ברגע שהם נהיים כאלה חכמים ומשכילים אז סוף סוף הם קולטים באמת  איפה הם חיים ואיך שולטת בהם ובאדמתם ועד כמה הם מכוערים  נחותים ומנוצלים ואז הם מגיעים למסקנה ש= להם להתאבד כי מה כבר יש להפסיד. אתם לעולם לא יכולים לשפוט אותם ולהבין את מחשבתם  כל אתם לא חיים בגופם . אנחנו מדברים פה  על  GT, GTX ,מחשבים, מכוניות, בתים יפים ,עניינים . והם מדברים על סירים של קובה ובמיה פצצות ומטענים ואני לא אומר שזה כולם ולא דואג להם כי יש גם עשירים מביניהם אבל רובם במיוחד אלה שבמחנות הפליטים חיים ככה.  

    תחשבו טוב טוב לעצמכם ואל תשפטו יצורים אחרים כל עוד אתם לא חיים בגופם. אם הייתם חיידקים הייתם גורמים למחלה , אם הייתם יתושים הייתם עוקצים ,אם הייתם אריות הייתם טורפים ויש גם המון סיכויים שאם הייתם פלסטינאים אז הייתם מתאבדים כי אתם מכוערים עניים וקנאים וישראלים שולטים בכם ובנות אשכנזיות ג'ינג'יות וחמודות כמו אחותי בודקות אתכם במחסום.

    אני לא מתחשב ביתוש שבא לעקוץ אותי ולא כי יש לו כוונת זדון אלא כי הוא פשוט צורך את דמי ופשוט הורג אותו כי הוא מזיק לי . ולא מתחשב בחיידק שנמצא בגופי ולוקח תרופה והורג אותו כי הוא עושה אותי חולה וגורם לי להרגשה רעה  ואני הרי רוצה לשרוד ואותו דבר גם לגבי מחבל מתאבד שבא להרוג אותי ואני הייתי מעדיף שהוא ימות לפני שהוא יהרוג אותי כי אני בסה"כ רוצה לחיות.

    אבל תחשבו שבגלגול הבא אנחנו ניהיה החיידקים או היתושים או המחבלים המתאבדים אז מה אנחנו נעשה ומה יעשו לנו?

  6. borg צר לי לאכזב אותך אבל זו לא דמגוגיה אלא זאת האמת ידידי קודם כל לא בטוח שהוכיחו דבר כזה וגם אם כן  יש המון אנשים עניים ולא משכילים מקרב המתאבדים והם טועים ומטעים כנראה על מנת שאנשים מכוערים ועניים לא יאבדו תקוות בעולם הזה ויחשבו על זה יותר מידי. לעומת זאת כן הוכיחו שרוב המחבלים המתאבדים הם אנשים רווקים ובודדים חסרי חברים וגם די עניים .[במקרה שלהם גם אם אתה נשוי ויש לך כסף גם ככה אין לך הרבה מה להפסיד בכל מקרה]

    אבל אני התכוונתי פחות לקטע של המצב הכלכלי וההשכלה אלא יותר לקטע של המראה. הבעיה שלהם טמונה באיך שהם נראים וזה ידוע שלאנשים מכוערים גם יותר קשה להצליח בחיים ולמצוא עבודה או ללמוד באוניברסיטה כאשר הם מכוערים גם בגלל רגשי נחיתות וחוסר ביטחון של האנשים עצמם ולאו דווקא בגלל הסביבה ובמקרה של הערבים האמת בלי לפגוע בהם ואני לא רוצה להשמע גזען אבל 90% מהאוכלוסיה הם אנשים  דיי מכוערים.יכול ליהיות שגם החוסר ביטחון שלהם ורגשי הנחיתות גורמים וחוסר תשומת הלב שהם מקבלים מהסביבה גורמת להם לקנאה ואז  מרוב תיסכול הם מתאבדים.

  7. Cool_Boy-PP תאמין לי שגם אם אני לא אופטימי ואולי דיי פסימי אני לפחות ער למציאות ורואה את העולם הזה כמו שהוא עם הכיעור והריקבון שבו ותאמין לי שזה כן קשור ועוד  למראה של בני אדם. גם אם כולנו נגיע בסופו של דבר למטה כמו שאתה אומר יש כאלה שאין להם כבר את הסבלנות בגלל הסבל והגיהנום שהם עוברים פה בו בזמן שאחרים חוגגים ונהנים מחיים טובים הם עוברים ייסורי תופת בגלל איך שהם נראים ובגלל מצבם הכלכלי ולכן אין להם מה להפסיד והם מתאבדים אז הם אומרים:" אם כבר אז בדרך ניקח איתנו עוד כמה  אנשים שעושים לנו עוול בכל מקרה והם גם חלק במצב המחורבן שלנו" אני יודע שגם אני וגם אתה לא היינו רוצים להיות במצב שלהם אבל תחשוב לרגע שכן היית במצב שלהם אז מה היית עושה?

    תאר לך שהיו פה שבדים במקום פלסטינאים נראה לך שהם היו מתאבדים כמוהם אם היינו כובשים את אדמתם? התשובה היא לא חד וחלק. או שאולי היו מתאבדים אבל

    ממש מעטים כי בניגוד לפלסטינאים לשבדים יש מה להפסיד ואילו לפלסטינאים אין מה להפסיד כי תראה  איך הם נראים אז מה איכפת להם למות שהחיים כל כך בזבל ,העוני כה עצום ורובם דומים לגמלים או לבעלי חיים מסוגים שונים אז לא פלא תחשוב שאתה היית בצד שלהם והיית נולד מכוער ועני כששולטים עליך ועוד אנשים ממדינת אויב אחרת איך אתה היית? תחשוב על זה.

  8. לסיכום:כל עוד בעולם תמיד יהיה האי צדק הקיים  של אנשים מכוערים ואנשים יפים, אנשים עניים ואנשים עשירים, תמיד תיהיה שנאה וקנאה ותמיד יהיו מלחמות ופיגועים וזה לא נובע רק מחלקות אדמה כבושות או משליטה וכסף אלא מרגשי נחיתות בגלל מראה וקנאה מקרב המוסלמים  בגלל איך שרובם נראים ואני לא רוצה להשמע גזען אבל זאת האמת. וכל זה נובע מהצורה המחורבנת שאלוהים ברא את העולם העלוב , הרקוב וחסר הצדק הזה בכך שלא ברא את כולם בעלי אותה חזות כמו חייזרים ואז כולם היו שווים. או שאולי באמת אין בכלל אלוהים ובגלל זה העולם נראה כמו שהוא נראה שלא נדע :kopfpatsch:

×
  • צור חדש...