תוכן xena - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

xena

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    932
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי xena

  1. עוד דיון :lol:

    יופי xena תראה מה עשית עכשיו :silly:

    האמת, אני דיי שמח לראות איך הדיון התפתח. זובי קיבל תגובה עניינית וספציפית לכל בעיה השציג (הוא אמנם הציג את זה כקביעות, אך אפשר לקרוא את כל מה שהוא אמר עם סימן שאלה בסוף). לא הייתי זוכר לפרט את כל זה בנושא שפתחתי.

    בכל אופן, אין לי שום בעיה לדבר על חסרונות האייפון, ויש כאלה כמו לכל מכשיר. אם מתרחקים אחורה, לא ברמת הדובים אלא ברמת היער, אין ספק שחווית השימוש באייפון עולה על כל מכשיר אחר, וודאי שעל מכשירי WM6 - בעיקר מבחינת הממשק ומערכת ההפעלה ומבחינת מסך המגע. לא ראיתי משהו שמתקרב, שוב ברמת היער ולא ברמת הדובים, לאייפון (אפל? מי אלה?). חסרונות ספציפיים יש לכל מכשיר.

    אגב, הדב הגדול ביותר כאן הוא באמת מולטיטסקינג, עד כמה שמנסים להגן על האייפון עם תוכנת ה BACKGROUNDER. ישנם כמה קומבינציות שלא עובדות, והתוכנה הזו לא תמיד עוזרת. אבל זיכרו שזה לא באמת שרק תוכנה אחת עובדת. כבר אמרתי, יש לאייפון לגבי מצבים אחרונים שהשארתם חלק מהתוכנות. למשל, משחקים לרוב לא. אבל אם תרצו שתוכנה תשאר ברקע (כמו נאמר ICQ) זה לא הולך טוב בכלל.

    אגב, שמעתי שעובדים על אלטרנטיבה לכך בצורה של עבודה עם PUSH (מהלך אדיר, והמבין יבין).

    המכשיר עובר כל טלפון היום ברמה אחרת לגמרי, כל פעם שאני נוגע ב N95 אני פשוט עוצר את עצמי מלצחוק כדי לא להעליב אנשים. (תסלחו לי כל חברי הפורום עם המכשיר הזה)

    קרה לי עם קרוב משפחה עם אומניה. ממש לא נעים לצחוק... אבל ההרגשה שממש דפקו אותו. לא מבין איך אפשר להשוות. אני משווה את האומניה ל JASJAM שלי, וה JASJAM מהיר יותר ונוח יותר (כמובן, עם ROM מעולה מ XDA).

  2. מה יהיה איתך בן אדם? אומרים לך שאתה מדבר שטויות. שום דבר ממה שאתה כותב לא נכון. אין לך שום חוש אחריות? אתה מטעה אנשים אחרים.

    התקנת תוכנה באייפון זה הדבר הקל ביותר שיש. יש ל הרבה מה ללמוד בתחום הזה, אז אל תברבר סתם.

    אמרתי שאגיב ספציפי, אז אגיב ספציפי...

    האמת היא שלא, לא מספק. לקמבן קומבינציות שום קובינה. התקנה יותר קלה משלוח הודעת SMS.בשביל העתק-הדבק ועוד לשלם על זה הון תועפות אומרך בחינם? בלי MMS יש, מצלמה קדמית נובמת, הקלטת ווידאו בסיסית יש, אפשרות הרחבה נובמת בריבוע. 16GB לא מספיק? כמו כן, אומרך שאתה מתחבר בקלות למחשב שלך ולכל התוכן שלו ואתה רוצה להרחיב, סטריאו ב-BT אין לי מושג. חושב שבאמת אין. לא נזקקתי לזה אז לא יודע?

    אני אשאר עם הבלאקברי נו, אחלה מכשיר. אבל לא ...והסימביאן שלי, תודה.

  3. למה להתווכח סתם? אומרך שיש. בכתבה התכוונו שסופסוף זה יגיע עם מערכת ההפעלה של האייפון (גרסא 3). אפשר לומר בוודאות ש 99% מהשיפורים המובנים במערכת ההפעלה החדשה של האייפון (שתצא בעוד חודשיים-שלוש) ניתנים להשגה כבר באמצעות תוכנות צד שלישי שאפשר להתקין בחינם.

    עריכה:

  4. הכל טוב ויפה, מסך מגע, אייטיונז, בלאגן. רק מה, אין העתקה והדבקה של טקסט. אה, והוא חד-משימתי.

    עזוב אותך.

    בשביל מה פתחתי נושא? שתלך לראות ולא לדבר ממה שמפורסם. יש גזור הדבק (באמצעות תוכנה שאתה מתקין בגרסא 2, ובגרסא 3 זה כבר מגיע מובנה).

    הוא חד משימתי, ואם אתה כל כך רוצה ריבוי משימות (למרות ששוב לא השתמשת, ואם היית, היית רואה שחד משימתי באייפון זה לא כמו WM6. הוא זוכר יפה היכן היית בהרבה מצבים למרות שסגרת את התוכנה), ישנה תוכנה שמתקינים ואפשר לעבוד בריבוי משימות...

    זה לא שבא לי לשכנע אותך, אבל צריך שפעם אחת ימוססו את כל המיתוסים האלה. לא רוצה אייפון? אל תיקח, אבל אל תטעה אחרים.

  5. שלום לכולם,

    הסתובבתי קצת בת'ראדים שונים בפורום, ונדהמתי לראות איך אנשים נופלים אחד אחרי השני בכל מיני פלאפונים או מכשירי כף יד תומכי Windows Mobile 6, בעיקר בשל המלצות מחברי הפורום. אינני מתכוון לזלזל באף אחד, אלא רק לספר על חווית השימוש הפרטית שלי. היו לי כמה HTCים ואריקסונים בחיי, והייתי דיי מרוצה מהמכשירים. ואני אחד שניצל את אפשרויות המכשיר כמעט עד תום, משימוש בג'ימייל באופן קבוע, דרך GPS, שימוש במכשיר כמודם למחשב נייד ואפילו כניסה למחשב הנייח מרחוק, ועוד הרבה שבטח שכחתי... בכל אותו זמן הייתה לי דעה דיי רגילה על האייפון, אך אם לומר את האמת, מעולם לא ראיתי אחד עד לאותו יום. לפתע באחד הימים נפל לידי אייפון, ופשוט נפלתי מרצפה לכסא! תקשיבו, זה לא בר השוואה בכלל, וודאי שלא לשום מכשיר תומך WM6. אנשים נתלים כאן בפורום על שטויות כמו מצלמה (שאפשר תמיד לקנות בגרושים מצלמה ייעודית טובה מכל מצלמת סלולרי) ועוד כל מיני הרגלים ישנים שיש להם מסלולארים קודמים. תקשיבו, עולם האפשרויות נפתח באייפון, אך לא רק זה, כל מה שעשיתם עד כה, נהפך קל יותר! גישה למחשב הנייח שלכם ולכל התוכן שיש בו בקלות, הפעלת כל סרט ומוזיקה שיש במחשב הנייח שלכם (הופך את המחשב שלכם למעין יוטיוב), שימוש במצלמת קשת רגילה לצפייה בבית שלכם דרך האייפון, הפיכת האייפון לטאץ' פאד כמו שיש למחשבים הניידים, עם מקלדת, לשליטה במחשב שלכם, שליטה מושלמת באייטיונס במחשב דרך האייפון, מה שהופך את האייפון לשלט בייתי של מוזיקה וסרטים, מה עוד... סינכרון מושלם בין ג'ימייל לאייפון, כך שאם נאמר הנכסתם את כל הטלפונים שלכם לגוגל, האייפון מיד מסתנכרן ומכניס אותם לספר הטלפונים שלו, וכל שינוי - ג'ימייל או באייפון - יתעדכן מיד במקום השני. הכנסתם מספר חדש לאייפון, הוא יעבור לג'ימייל, ולהיפך. הקץ למחיקת ספר הטלפונים בטעות, וכל מיני פתרונות מסורבלים לשמירת הטלפונים בנייח. הסינכרון יכול להתבצע גם עם הדואר או היומן של גוגל. כמות אדירה של משחקים בגרפיקה באמת מפילה, חלקם עם שימוש בחיישונים של האייפון, ומשחק באמצעות הזזת האייפון מצד לצד. חיוג דרך סקייפ, מה שאומר שבכל פעם שאתם מחוברים לרשת אלחוטית, האייפון יכול לחייג דרך סקייפ (היום ב 20 ש"ח אפשר לחייג חופשי בסקייפ לכל הקווים הנייחים בארץ). הממ... ועוד לא הזכרתי את היותו אייפוד לכל דבר.

    עכשיו, זה לא שאי אפשר להוציא את האפשרויות הללו ממכשירים אחרים, אבל אני אומר לכם הקלות שבה זה בא לידי ביטוי באייפון זה לא יאמן! מתקינים ובום הכל עובד. לפעמים הגדרה פה הגדרה שם וזהו. כמה מאמצים עד שמוציאים משהו ממכשירים אחרים... כל זה נגמר באייפון. בטוח שיש עוד תוכנות רבות (אגב, פותחו יותר תוכנות לאייפון בשנה הזו מאשר כל התוכנות שפותחו ל WM6 ב8 שנים האחרונות. קהילת האייפון מאוד פעילה ועירנית).

    הדבר המדהים ביותר לדעתי באייפון הוא מסך המגע. אין שום מסך שמתקרב היום לדבר הזה. אין לי מושג איך הם עשו את זה, אך יש לאפל פטנט עליו, כך שלא נראה בקרוב מכשירים עם רגישות שכזו. שוב, אתם חייבים להרגיש. זה באמת מסך מגע, מה שבכל המכשירים האחרים אפשר לכנות כמסך לחיצה. צריך ללחוץ. כאן לא לוחצים, פשוט נוגעים והרגישות מדהימה.

    הייתי יכול להמשיך ולהמשיך, ואני רק 4 חודשים עם אייפון. מה שאני מציע לכם, ולשם כך באמת פתחתי את הנושא הזה, הוא לפני שאתם רוכשים מכשיר, תנו לעצמכם נסיעת מבחן על אייפון, של חבר, בחנות, לא יודע איפה. אל תרכשו שום מכשיר עד שנגעתם באייפון. רק לאחר מכן תחליטו מה שתחליטו. הפורומים בארץ מלאים בשטויות על האייפון, ובדעות שונות על מכשירים אחרים מהסיבה הפשוטה שהאייפון לא נמכר בחברות הסלולאריות, ולכן יש לאנשים יותר ניסיון עם מכשירים אחרים. אך חישבו על כך שאייפון עולה היום בין 2000 ל 2500 ש"ח משומש במצב טוב, ל 2600-3600 חדש לגמרי, ואין צורך להתחייב לשום דבר. שתחררו מהראש הזה של לקנות מהחברות הסלולאריות. האמת שגם אם הייתי קונה מכשיר שאינו אייפון, הייתי קונה בחוץ. המחירים שלוקחים היום החברות על מכשיר שהושבת וכדומה הם מגוחחים, ובמקום להיצמד לשירות הטכני של הסלולאריות, אפשר לקנות נרתיק מגן טוב ולסגור עניין.

    אגב, אין לי שום אינטרס כאן מלבד צער לראות כה הרבה אנשים מתלבטים בין מכשירים שונים, מבזבזים את מיטב כספם כשקיימת שם אפשרות נעלה על כולם באופן דיי ברור. כאמור, אני חדש בתחום, אך ישנם פורומים וקהילה לא קטנה בארץ של משתמשי אייפון, וכדאי להציץ מה קורה שם, משום שהעסק מאוד פעיל שם.

    הנה כמה אתרים שאני מכיר לפחות:

    http://www.iphoneil.net/

    http://www.iphones.co.il/

    http://www.ipsf.co.il/index.php

    בהצלחה לכולם, ואשמח לסייע בפרטי לכל מי שרוצה מידע נוסף בנושא.

  6. יש שני סוגי פריצה: תוכנתית וחומרתית.

    לגבי תוכנתית, אי אפשר לפרוץ מכשיר שעודכן ל 2.2.1 מ ITUNES, כי הוא גם עדכן את גרסת המודם ל 2.30.03 ואין לה פריצה תוכנתית.

    לגבי פריצה חומרתית (טורבוסים), יש פריצה לכל המכשירים על גירסאותיהם השונות.

    ובקיצור, לא משנה מה הוא יביא, תמיד טורבוסים יכול לפרוץ.

  7. תעשה מה שאתה רוצה. אני כאן רק לתקן אותך בטעויות עליהן אתה מבסס את החלטתך: אם מישהו מביא לך את המכשיר, אין סיכוי למכס, ועברית פרוצה תוכל להתקין בעשר שניות בדיוק כמו שאתה מתקין כל תוכנה אחרת. אם אתה רוכש חדש מאיביי, וודאי שיש אחריות.

    בקיצור, אם אין לך מושג מה אתה עושה, תרכוש בארץ ככה שתישן רגוע.

  8. 450 דולר תשיג רק *במצב* חדש. משהו שהשתמשו בו כשבוע. חדש לגמרי מהניילון תשיג במינימום של 520 דולר. רכשתי אחד ב 550 דולר לפני זמן מה. כמובן מדובר על משלוח לארה"ב כאשר מישהו מביא לך אותו לארץ. אחרת מכס ובלגן...

    פשוט תעקוב אחרי המכירות שנסגרות הכי מהר ותן הצעה מתאימה (שיהיה ברור, רכשתי שניים ככה. אני מדבר מניסיון, אמנם קצר של אייפונים, אבל רכשתי כך חמש מחשבים ניידים ומצלמה.)

    לינק לחדשים:

    http://cell-phones.shop.ebay.com/items/Cell-Phones-Smartphones__iphone-3G_W0QQConditionZNewQ252CQ2520NeverQ2520OpenedQ2520QQ_catrefZ1QQ_dmptZCellQ5fPhonesQQ_flnZ1QQ_sacatZ3312QQ_scZ1QQ_sopZ1QQ_ssovZ1QQ_trksidZp3286Q2ec0Q2em282

    לינק למשומשים, שדורש בדיקה אחד אחד עם יצירת קשר עם המוכר לוודא שמדובר במכשיר במצב טוב:

    http://cell-phones.shop.ebay.com/items/Cell-Phones-Smartphones__iphone-3G_W0QQConditionZUsedQQ_catrefZ1QQ_dmptZCellQ5fPhonesQQ_flnZ1QQ_sacatZ3312QQ_scZ1QQ_sopZ1QQ_ssovZ1QQ_trksidZp3286Q2ec0Q2em282

    כמובן, יש להיזהר מהגרסא הסינית או הטאיוואנית. בדרך כלל מציינים זאת בפירוש. והכי חשוב: לא לקחת גרסא 2.2.1 עם מודם 2.30.03, שכן אין לו פריצה והוא יפעל רק עם טורבוסים.

  9. דווקא שוטטתי שם. לא ראיתי משהו במחיר הזה... אבל אולי פיספסתי.

    האם אתה נגד משומש באופן עקרוני? אני ממש בעד. כל העניין הזה של חדש מקבל משמעות מוזרה כשמוצר חשמלי שהשתמשו בו רק חודש כבר נחשב משומש. תחשוב על שנסע חודש. לא תגיד עליו משומש.

    בכל אופן, אני בעד להתסכל על המצב של המכשיר, ואם הוא כמו חדש, אני לא מדרג אותו כמשומש יקר, אלא רואה בו חדש במחיר מציאה.

    אגב, מכשיר שמגיע עם Firmware 2.2.1 ניתן לבצע לו Downgrade?

  10. האם יש הבדל בין גרסת 8 ל 16 גיגה, מלבד ההבדל הזה בנפח?

    ובכלל, האם האיפון זקוק בעבודה עם לנפח גדול מ 8 גיגה, או שמדובר יותר באחסון של סרטים, וכו'? התשובה ברורה לי ובכל זאת אני שואל בכדי להיות בטוח שאני לא מפספס משהו.

  11. מהי הדרך הזולה ביותר לרכוש איפון? כמו שאמרתי, ראיתי היום ופשוט התאהבתי. כל דרך מתקבלת, כלומר גם אם תאמרו חו"ל. תמיד אוכל למצוא מישהו שיביא את זה ארצה.

    האם מישהו חשב על הדרך לרכוש שם בחברת תקשורת עם התחייבות שעדיין משתלמת?

  12. בתור אחד שעובר בין מכשירי ומכיר את האומניה, היום ראיתי בפעם הראשונה את האיפון 16GB לא דור שלישי. נפלתי מהרגליים! אני בכלל לא מבין איפה המקום להשוות בכל מה שמדובר על איכות בנייה, מסך מגע ונוחות שימוש. בעצם אפשר לומר שהבעיה היא בעיקר בגלל WM6 שברוב שאר המכשירים, אבל עדיין, המסך מדהים, והמגע מדהים, והכול נהיה חיוור לידו.

    מה שלא הבנתי זה את הסוגים השונים. יש 3G ויש 2G? ומה זה בדיוק אומר מלבד מצלמה? שאם אשתמש ב 2G בארץ, לא אוכל לעלוש באינטרנט המהיר של החברות השונות כמו שאני עושה כיום עם דור 3.5? אם כן, זה באמת מאכזב...

×
  • צור חדש...