Adir Raz - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Adir Raz

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    7
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

הדירוגים של Adir Raz

Zone Newbie

Zone Newbie (1/6)

0

דירוג

  1. אבל המחשב הגדול יותר הוא כולל מערכת הפעלה .. אז אולי עדיף באמת יותר את הגדול? כי המחשב הקטן מגיע בלי מערכת הפעלה ואז צריך להוסיף עוד 600₪ בשביל מערכת הפעלה אז זה יוצא כמעט אותו הדבר.. השאלה היא מה זה רישיון ב15$ מה ההבדלים בין המערכת הפעלה של 600₪?
  2. לא זה מחשב אחר מה שאתה המלצת זה 15.6 אינץ @A-10 המליץ על 14 אינץ
  3. אתה צודק 100% אם אני לא טועה הוא גם היה במבצע משהו כמו 2,300₪ 🙁 אגב זה היה בלי מערכת הפעלה המחשב הזה צריך לקחת בחשבון.. כמה עולה מערכת הפעלה? יש מחשב אחר שאתם ממליצים עליו? תיקון: המחשב חזר למלאי https://ksp.co.il/mob/item/262013&appkey=4819 אבל הוא עולה 2899₪ האם הוא עדיין שווה את המחיר שהוא לא כולל מערכת הפעלה?
  4. המחשב הזה כבר לא במלאי.. האם היית ממליץ על המחשב השני שהוזכר פה על ידי @ארי מילרhttps://ksp.co.il/mob/item/262013&appkey=4819
  5. נכון שלא כתבתי שאני רוצה שזה יכלול מערכת הפעלה אבל אני מעדיף שכן.. כמה אמורה לעלות לי מערכת הפעלה בנפרד אם אני הולך על המחשב הזה? והאם שזה מחשב 14 אינץ אבל עם מעבד i7 עדיף על אותו המחשב שהוא 15.6 אינץ עם מעבד i5? זאת אומרת אני מתלבט בין המחשב שאתה המלצת לי בציטוט לעומת המחשב ש @ארי מילר המליץ
  6. קודם כל תודה רבה על ההמלצות.. דבר שני תראו המשקל זה פרט שולי אמרתי אם כבר אז על הדרך.. אם אין הבדל במחיר אז סבבה אבל אם יש הבדל אז אני מעדיף מחשב חזק וטוב מאשר מחשב קל ופחות טוב.. כל הדגמים שנתתם פה עם מעל לתקציב בהרבה.. אני נתתי פה 3000₪ עם חריגה של עד 3500₪.
  7. 1. מה התקציב המירבי? האם מתאפשרת חריגה במידת הצורך? 3000₪-3500₪ 2. מה שימושי המחשב (משחקים, עריכה גרפית, עבודה משרדית, תכני HD למשל), יש דוגמה ספציפית למשחק או תוכנה? גלישה באינטרנט, אופיס , 3. האם יש צורך בציוד הקפי בנוסף למחשב (לדוגמא: מקלדת, עכבר, רמקולים ומסך)? לא 4. האם יש רכיב בסיסי שאין צורך לכלול במפרט? (לדוג' כונן SSD שכבר קיים ואפשר לצרף להרכבה) 5. עד כמה חשוב שקט פעולת המחשב? חשוב אם כלול במחיר 6. האם ישנה הגבלה או העדפה לגודלו הפיזי של המחשב ומשקלו, אורות וכו'? שיהיה קל 7. האם האם יש צורך לכלול מערכת הפעלה/אופיס (אם כן רצוי לציין גרסה מועדפת) ו/או הרכבת מחשב בחנות? כן 8. האם ישנה העדפה לרכוש את המחשב מחנות ספציפית? אם לא אפשר גם לציין איזור מגורים. Ksp 9. מתי מתוכננת קניית המחשב (רצוי מאוד לבקש מפרט מועד קצר מעת הקניה)? בזמן הקרוב 10. האם יש בקשות מיוחדות כלשהן בנוגע ליציאות וחיבורים (לדוג' USB Type-C או FireWire) או ביצוע אוברקלוקינג? לא 11. האם ישנו ציוד היקפי קיים שיחובר? אם כן, איזה? (תחנת עגינה אם מחשבים ניידים \ מסך כזה או אחר) לא 12. הערות נוספות, פירוט מורחב ושונות:
×
  • צור חדש...