Nadavr - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Nadavr

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    25
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

אודות Nadavr

  • יום הולדת 01/01/1980

הדירוגים של Nadavr

Zone Wannabe

Zone Wannabe (2/6)

0

דירוג

  1. שאלה נוספת לגבי המעבד - אם אני רואה נכון - כל הדגמים הם עם מעבד F - ולפי מה שקראתי זה אומר שבעצם אין כרטיס מסך נוסף BUILT-IN. זה מבחינתי חיסרון די גדול, גם מניסיון, אם כרטיס המסך נשרף או אפילו הדרייבר שלו לא הותקן כראוי - אין כל אפשרות לאתחל את המחשב. אני מפספס משהו? יש דגמים של המחשב הזה (שנראה אכן מאוד נחמד) עם מעבד שכולל כרטיס מסך פנימי? תודה על התשובות !
  2. תודה רבה ארי! זו בהחלט אפשרות ונראה שקלטת בדיוק את הצרכים שלי השאלה שלי האם במחשב כזה מתאפשר שדרוג/החלפה של רכיבים בעתיד אם יתעורר צורך או שזה מסובך כמו בנייד. לגבי המעבד - האם זה סביר לקנות כיום מעבד ישן מדור 12? האם המעבדים של AMD לא יותר טובים?
  3. כפי שכתבתי יותר חשוב שיתאים לשימושים ויאפשר שדרוג ושימוש אמין לאורך שנים. סביב 6000 למחשב עצמו (אין צורך לקנות רישיון מע הפעלה, יש לי) (אפשר בהחלט AMD אם זה משתלם יותר) עד כ 1000 למסך לצפייה מרובה בתוכניות/סרטים/זום ועבודה משרדית יש צורך גם במקלדת (אם אין חיבור יעודי למקלדת) תודה!
  4. שלום לכולם/ן 1. מה התקציב המירבי? האם מתאפשרת חריגה במידת הצורך? ללא הגבלה אמיתית, אין צורך בהכי חזק או הכי חדש – חשוב חומרה אמינה ותואמת, ויכולת שדרוג לאורך שנים. מעיון במפרטים האחרונים כאן אני מבין שבטווח בין 4000-7000 אוכל לקבל מחשב שיספק את הדרישות שלי והרבה יותר.. 2. מה שימושי המחשב (משחקים, עריכה גרפית, עבודה משרדית, תכני HD למשל), יש דוגמה ספציפית למשחק או תוכנה? א. עבודה - מחשב אמין! ב. פגישות עבודה מרובות בזום או TEAMS + הוראה מרחוק (תרשימים ומצגות בהרצאות וכו') ג. צפייה מרובה בתוכניות וסרטים בסטרימינג וגם בטורנט (אפשרות לדיסק קשיח מיוחד ומותאם, אם צריך). ד. אפשרות לעריכה חובבנית של וידיאו ופוטושופ ה. אפשרות למשחקים אם רוצים, בהגדרות בסיסיות, ללא צורך במהירות מיוחדת וכו'. המשחק האחרון ששיחקתי Heroes of Might & Magic VI 3. האם יש צורך בציוד הקפי בנוסף למחשב (לדוגמא: מקלדת, עכבר, רמקולים ומסך)? אשמח להמלצה על מסך מומלץ לשימושים הנ"ל + מצלמה לזום (ביחד או לחוד). כיום עובד עם 24" וזה סבבה, אפשר עד 27" 4. האם יש רכיב בסיסי שאין צורך לכלול במפרט? (לדוג' כונן SSD שכבר קיים ואפשר לצרף להרכבה) לא 5. עד כמה חשוב שקט פעולת המחשב? חשוב שקט אך לא היסטרי (נגיד מ 0 עד 10, אפשר לדעתי עד 4... רעש לבן קבוע ולא נדלק/נכבה) 6. האם ישנה הגבלה או העדפה לגודלו הפיזי של המחשב ומשקלו, אורות וכו'? ללא אורות או שאפשר לנתק את האורות/לכבות לחלוטין! 7. האם האם יש צורך לכלול מערכת הפעלה/אופיס (אם כן רצוי לציין גרסה מועדפת) ו/או הרכבת מחשב בחנות? יש לי win7ultimate בקופסה סגורה שקניתי ממיקרוסופט ולא השתמשתי מעולם, האם הרישיון שלו יעבוד כיום עם win11? אם לא אז להוסיף. 8. האם ישנה העדפה לרכוש את המחשב מחנות ספציפית? אם לא אפשר גם לציין איזור מגורים. אזור המרכז, אין העדפה. חנות אמינה עם אחריות (יתרון ל 3 שנים אחריות+) 9. מתי מתוכננת קניית המחשב (רצוי מאוד לבקש מפרט מועד קצר מעת הקניה)? השבוע 10. האם יש בקשות מיוחדות כלשהן בנוגע ליציאות וחיבורים (לדוג' USB Type-C או FireWire) או ביצוע אוברקלוקינג? חיבור מהיר לגיבוי הסלולר TYPE C וכו'. עם wifi מהיר וBT 11. האם ישנו ציוד היקפי קיים שיחובר? אם כן, איזה? (תחנת עגינה אם מחשבים ניידים \ מסך כזה או אחר) לא 12. הערות נוספות, פירוט מורחב ושונות: *שיהיה מחשב שיחזיק לשנים - עם שדרוגים נדרשים (אני רגיל להחליף כל עשר שנים מחשב - יותר סביבתי ויותר נוח). *עדיף 2 דיסקים - או פיצול דיסק אחד למערכת ושני למסמכים ומדיה - סידור נוח לגיבוי וגם לאפשרות פירמוט והתקנת מערכת הפעלה מחדש. *אם יש חומרה/תוכנה עדיפה לאבטחת נתונים - עדיף! *עדיף צריכת חשמל ידידותית לסביבה ולא מפלצת זוללת חשמל קבוע וגבוה ללא צורך. תודה רבה!!
×
  • צור חדש...