גאדג'טים ומובייל
מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.
16,797 דיונים בפורום זה
-
החלטתי שהגיע הזמן לקנות נגן איכותי, זאת אומרת בעל איכות שמע מעולה וחזקה (לא בהכרח עם אוזניות חדשות), וממשק כמה שיותר נוח. לפני מספר ימים חבר שלי קנה את ה-E250 ואני אישית לא ממש התרשמתי ממנו. החלטתי שאני משקיע קצת יותר, זאת אומרת לכיוון של U10, nano וכו' שעולים קצת יותר מה-E250. מה שלא כ"כ אהבתי ב-E250 זה את איכות הסאונד "הבסיסית" ואת הממשק עצמו (יותר מדי תפריטים, יותר מדי כפתורים). חשוב לי גם חיי סוללה כמה שיותר ארוכים, באזור ה-15-20 שעות. אני מוכן להתפשר על נפח במידה וזה באמת שווה את זה - U10 1GB עולה כ-650 ש"ח - האם זה שווה באמת את הכסף או שזה סתם? בקיצור, תמליצו לי על מה שיתאים לי, כרגע אני הולך לכיוון של ה-nano 2GB (למישהו יש מושג האם הגרסא החדשה נמכרת בארץ?). אגב, שמ…
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
שלום, הווייז נעלם מפעם לפעם (נדלקת נורית אדומה) כפי הנראה מנפילות בקליטת הGPS. 2 מעבדות בדקו, הודיעו שכל הרכיבים תקינים ואינם מוצאים תקלה. האם יש למישהו רעיון לפתרון? תודה מראש.
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היי, קניתי מכשיר htc evo 3d. הזמנתי גרסאת gsm אבל קיבלתי CDMA אין בה מקום פיזי לסים אבל בעיקרון הטלפון עצמו תומך בתדרים שבארץ. האם אפשר ליצור מקום פיזי לסים ולפרמט את המכשיר במעבדה? אשמח לתשובה, תודה!
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
עשיתי קצת סקר שוק משלי והגעתי למסקנה שהמודלים האלה מתאימים לצרכים שלי, אבל קשה לי להחליט ביניהם. רציתי גם לדעת מה ההבדל בין Secure Digital ל Micro Secure Digital ומה ההשלכות מבחינת איכות המכשיר (מבחינת מחיר ההשלכות אינן מרחיקות לכת). כמובן שאני אשמח לקבל כל דיעה ברת ידע בנושא. תודה! לינקים לזאפ: http://www.zap.co.il/models.asp?Sog=C-MP3Player&DB205683=205772&DB194028=407011 http://www.zap.co.il/models.asp?Sog=C-MP3Player&DB205683=205772&DB194028=407010&DB55447=128968
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלומות , נחת עלי iPod Touch ישן (second generation) , ואני ממש לא רוצה להתחיל להתעסק עם iTunes (לא אוהב את הגן הסגור של אפל) . אבל ... בגלל שמדובר בנגן כ"כ ישן (בארה"ב יצא בסביבות 2008-2009) אני מתקשה למצא דרך "חוקית" פלוס מינוס (וגם לא חוקית) כידי להפוך את המפלצת המרגיזה הזו לנגן שהמחשב מזהה ככונן חיצוני ושאוכל למלא אותו במוסיקה בדרך הרגילה (קופי / פייסט) . המלצות ? תודה רבה !
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
ישמש אותי בעיקר לשיחות ולמוזיקה. חשוב לי בעיקר שיהיה מכשיר עמיד,מעוצב, עם ממשק נח ואיכות שמע,נגן מוזיקה ורדיו איכותי,ולא תזיק גם גלישה חלקה. חשבתי הרבה על המכשיר הזה שהומלץ מאוד ב-WISEBUY אבל אני רואה שהוא די ישן ואני מניח שהיום יש מכשירים שנותנים תמורה טובה יותר למחיר: http://www.wisebuy.co.il/wiseguys_review.aspx?pcatid=500&mid=594867&cid=1922 תודה מראש לכל העוזרים
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
השאלה בכותרת. ואני לא משתמש בדור השלישי... והצרכים הגדולים ביותר שלי הם מוסיקה, מקשים נוחים ,מערכת קלה ויפה, ולא, המצלמה לא ממש בעדיפות גבוה שלי זה רק מין בונוס, והעיצוב גם חשוב.
-
- 10 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אהלן. אבא שלי לפני קניית מכשיר GPS (כנראה Que NQ505/555) ואני מנסה להבין את ההבדלים בין מערכות ההפעלה השונות. הבנתי שה-IGO8 מכיל אפשרויות רבות יותר\ אך האם יש פגיעה בפשטות שיש באמיגו? אשמח לשמוע גם אם אתם מכירים מקומות שמחזיקים מכשירים פתוחים שאפשר לנסות לתפעל ולהשוות תודה, ערן
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אהלן חברים יש לי Nokia 6120 Classic עם כרטיס זכרון של ג'יגה, ואני רוצה לשדרג את הזכרון. מה גודל הכרטיס המקסימלי שהמכשיר מקבל? לפי נוקיה - 2 ג'יגה: http://europe.nokia.com/A4399011 חיפוש קצת יותר מעמיק מעלה טענות לגבי תמיכה ב-4, 6 ואפילו 8 ג'יגה: http://en.wikipedia.org/wiki/Nokia_6120_classic http://www.gsmarena.com/nokia_6120_classic-1958.php http://discussions.nokia.com.au/discussions/board/message?board.id=phones&message.id=31397 מה דעתכם? האם מישהו ניסה יותר מ-2 ג'יגה במכשיר שלו? תודה מראש
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום, אני לפני קניה של Asus Transformer. הבדל המחירים בין ה-16 ג'יגה ל-32 ג'יגה דיי משמעותי (כ-400 שקל הפרש) ולכן אני תוהה, האם יש הבדל בין המכשירים מלבד הבדל הזיכרון? תודה!
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום, אני מעוניין להחליף את הW800 העייף שלי סופסוף. ההתלבטות שלי היא בין ה NOKIA N85 ,N97 ו5800XM וגם הSONY W995(אם הוא שווה בכלל משהו...) הדרישות שלי מהמכשיר הם: מסך גדול(קשה להסתדר עם 1.8 אינץ'...) סוללה חזקה נגן MP3 איכותי מצלמה סבירה,פחות חשוב לי. לגבי מסך מגע או רגיל לא החלטתי,אז כל האפשרויות פתוחות. ואני ישתמש דיי הרבה באינטרנט בפלאפון.אז חשוב שבפלאפון לא יהיו בעיות באינטרנט(שמעתי שהסוני קצת בעייתי בHTML)
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום רב, ברשותי מכשיר ASUS A696 עם WM2006 שרכשתי לפני מספר חודשים. למכשיר יש בעיה ידועה שהוא מאבד את הקשר עם כרטיס הזיכרון אחרי השהייה. באתר של אסוס יש עדכון רום להתקנה עצמית שאמור לפתור בעיה זו (וכתוב מפורשות שהוא מתאים לגרסה העברית). שוחחתי עם נציגת שירות של חברת רונלייט והיא טענה שחל איסור להתקין עדכוני רום מהאתר של אסוס באופן עצמאי, מאחר וזה עשוי לגרום לנזק בלתי הפיך למכשיר. לטענתה הפתרון היחידי במסגרת האחריות הוא לשלוח את המכשיר אליהם לתיקון שעשוי לארוך עד 10 ימי עבודה. מאחר ואני משתמש במכשיר באופן יומיומי, ברצוני לברר מנסיונם של אחרים בעלי מכשיר זה, אשר התקינו את העדכון מהאינטרנט, אם נתקלו בבעיות כלשהן, עם התמיכה בעברית או בכלל. תודה מראש לכל העוזרים.
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכם, רציתי לדעת אם כדאי ללכת למעבדה פרטית לתיקון, או שעדיף המעבדה של סלקום (אין לי אחריות). במידה וכדאי, האם תוכלו להמליץ לי על מקום בירושלים, באיזור מאפית אנג'ל. תודה.
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני מתלבט בין שני סמארטפונים, עוד שבועיים אני בארה"ב ואקנה אחד מהם. השאלה היא פשוטה. ב SPEC של המכשירים בין היתר יש ערכי SAR. על האוזן 0.48 לפי תקן אירופאי ו 0.96 לפי התקן האמריקאי. למה אני צריך להתייחס ? האם אלו אותם ערכים שנמדדים לפי תקנים שונים בין 2 היבשות ? האם מכשירים שנמכרים בארה"ב משדרים יותר חזר ולכן הערכים שלהם יותר גבוהים? תודה רבה לעוזרים. ליאור.
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%94-zenfone-2-%d7%a0%d7%95%d7%97%d7%aa-%d7%92%d7%9d-%d7%91%d7%90%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%a4%d7%94-300-%d7%99%d7%95%d7%a8%d7%95-%d7%9c%d7%93%d7%92%d7%9d-%d7%94%d7%9e%d7%aa%d7%a7%d7%93%d7%9d-%d7%91/
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום, ברשותי נגן iRiver Clix gen2. רציתי לדעת באילו פורמטים של סרטים הוא תומך, וכמו כן, באמצעות איזו תוכנה אוכל להמיר סרטים מכל פורמט לפורמטים הנתמכים. תודה מראש.
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
האם יש בעיה עם טעינה של פלאפון בארץ עם פלאפון ומטען שנקנו בארה"ב? האם טעינה מהUSB של המחשב לא תהווה כזו בעיה? אמרו לי שהפאלפון מארה"ב שנקנה לי עושה וויברציות כאלה בזמן שנטען בארץ. כנראה בגלל בעיה של זרמים או מתחים, לא סגור... אוליי אפשר לקנות מטען אחר?
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מה אתם אומרים על הפלאפון? שווה לקנות אותו ב1000 ש"ח , יד שנייה , עם מטען , 512MB זיכרון.. שווה?
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
חיפשתי פה ולא מצאתי http://uk.samsungmobile.com/supports/softwaremanuals/pcStudio31.do
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני רוצה לדעת כמה יעלה לי הכי זול בניו יורק [בחנות אמיתית] לקנות אחד מהמכשירים הבאים [יש לי מישהו שטס ויוכל להביא לי] נוקיה N95 נוקיה N95 8GB IPHONE IPOD TOUCH
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מיועד לשימוש בסיסי: שיחות, הודעות, תזכורות ואפליקציות. מישהו יכול להמליץ? וגם: איפה מומלץ לקנות?
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מסך בינוני ואפילו אפשר בלי, ללא רדיו או הקלטה של כל דבר, הרבה שעות ניגון. קטן ואיכותי (: שיהיה GB 30 או ל-60 GB. מוזיקה נטו, זה מה שחשוב לי.
-
- 10 תגובות
- 1k צפיות
-
-
כפי שידוע לכם ,יש לי את ה sansa express שקיבלתי אותו מתנה ,הייתי רוצה לדעת עד כמה ה clip טוב יותר ממנו מבחינת איכות הצליל ,האוזניות הם px100 עם זה חשוב ,פשוט עוד לא יצה לי לנסות אותו איתם ,הבנתי ש ה ווליום ב clip עוצמתי והצליל יותר פתוח כזה ,השאלה העם ה express יספק לי את הווליום בשימוש עם האוזניות הללו בעצם , פשוט חשבתי לעצמי למה לי להתעסק בכל הבעיות שאנשים רושמים ב פורמים מחו"ל עם הכרטיס זכרון ,מאשר פשוט למכור את שלי למישהו עם הקופסה וכל האוויזרים ,נגיד ב 170 ,וללכת על קליפ של 8GB מחיר מצחיק של 300 שקל ,גם אני מרוויח עוד פונקציות ממה שהבנתי ,זה תמיכה בפורמטים lossless נוספים ו visualistaion כמודמני ,מה דעתכם ? כדי ? לא כדי ? כי תכלס זה נגנים בסיסיים בסופו של דבר ,אבל …
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אחרי שכבש את תערוכת MWC בגירסת האב-טיפוס, סמארטפון ה-Apex המהפכני עשוי לזכות בהשקה רשמית אמיתית בתקופה הקרובה לכתבה
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
- 1 follower
-


