עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

גאדג'טים ומובייל

מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.

  1. כמה ימים אחרי שהחליטה להחזיר למסלול את כל 42 המיקומים שלה במדינת הענק עם התמתנות היקפי ההדבקה בנגיף הקורונה - מחזירה אפל על צעד הפוך על החנויות שלה בכל שאר המדינות לכתבה

  2. Started by udi,

    שלום לכולם יש לי הזמנות ל OPO הם בתוקף ל 24 שעות הקרובות אם משהוא מעוניין שישאיר כאן את המייל אחלה מכשיר

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  3. Started by lenova,

    עוד מישהו נתקל בזה לאחרונה, ובwhite בפרט?

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  4. יצאנו לבדוק האם מכשיר הדגל של היצרנית הסינית יכול לספק תחרות ראויה לאלטרנטיבות המוכרות יותר בשוק כיום לכתבה: http://hwzone.co.il/מחסל-דעות-קדומות-סמארטפון-ה-meizu-mx5-בביקורת/

  5. חברה בבקשה עזרה בנושא... (קיבלתי את ה- 5800XM אתמול ;D ) ויש לי שאלה ב Sony Ericsson יש תוכנה שמזהה שירים..או משהו כזה..יש תוכנה כזו גם בNokia???

    • 3 תגובות
    • 898 צפיות
  6. חברים שלום אני מחפש דיבורית לרכב בלוטוס מסוג BURY9040 או שווה ערך ואו יותר טוב חדשה או מקור לרכש בדיל טוב אשמח לסיוע בברכה

    • 0 תגובות
    • 692 צפיות
  7. אשמח לקבל את עזרתכם אם תוכלו להמליץ על חנות במיאמי לקנית טאבלט טוב במחיר עודפים

    • 0 תגובות
    • 1.8k צפיות
  8. Started by berner,

    הי לסבא שלי היה נוקיה 6111 לצערו המכשיר מתחיל לגסוס מבקש המלצה למכשיר לאדם בוגר שיהיה: בלוטוס לדיבורית+מצלמה יכולת שינוי שפה מהירה יכולת שינו אותיות וספרות מהירה \מסך ברור אמין יכולת לצפות בהודעות ושיחות שלא נענו שליחת הודעות מקלדת ברורה וקלה רצוי דור 2.5 או פחות מ 3 בכדאי לחסוך כסף סוללה אם אורך הפעלה ו חיים גדול בברכה ותודה

    • 0 תגובות
    • 951 צפיות
  9. אורח ירון
    Started by אורח ירון,

    היי, אני מחפש טאבלט 2in1 כלומר טאבלט עם מקלדת. לטאבלט צריך להיות מקלדת שיכולה להתחבר ועם ווינדוס. המטרות של הטאבלט די פשוטות, כתיבת מיילים ושימוש בוורד. ראיתי את הטאבלט של אסוס - asus t100ha מה דעתכם עליו ? תודה רבה על העזרה. תקציב מוערך של אלף

    • 0 תגובות
    • 527 צפיות
  10. Started by D-j-d,

    אהלן חבר'ה =] אני מחפש כבר כמה זמן שיטה נוחה לדבר בטלפון הביתי בלי ידיים אבל ... וגם בלי חוט יהיה נחמד .. בקיצור אני סך הכל רוצה אוזניית BT שכזו או משו דומה שתתחבר לקו הביתי במקום לפלאפון.. יש בכלל מוצר כזה בשוק ? אחד שלא עולה אלפי שקלים ? משו במחיר הגיוני? תודה למגיבים ! =]

    • 20 תגובות
    • 2.8k צפיות
  11. Started by xtract1,

    מעוניין במשהו נחמד, עדיפות לצבע שחור ולעובי דק ככל האפשר ( גם ככה המיילסטון לא קטן ולא קל פיזית). אין לי בעיה להזמין מאיביי (אולי אפילו עדיף). ראיתי כבר את מה ש-Otterbox מציעים - זה נחמד, לא התלהבתי, אבל בכל מקרה זה יקר מאוד. אני מחפש משהו קצת יותר פשוט, לא הכיסויים בחצי דולר, אבל גם לא משהו בעשרות דולרים. יש משהו כזה? מומלץ לאנשים שהזמינו או שיש להם ניסיון איתו כי בסה"כ לעבור באיביי גם אני יכול (ועשיתי) אבל שום דבר אל צד לי את העיין, ובכל מקרה - אין חכם כבעל ניסיון

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  12. Started by Jack_g,

    מצאתי אחד שנקרא JIMM אבל משומה הוא לא עובד לפי החיפושים הבנתי שה בעיה ברשת שלי(ORANGE). יש לכם המלצות לתוכנות אחרות?

    • 18 תגובות
    • 3.2k צפיות
  13. Started by ccc,

    הכל בכותרת.. יש שם כל מיני ויכוחים מה עובד ומה לא עובד עם אייפוד טאץ', חלק צריך לנסר, חלק בלה בלה. מישהו כאן קנה DOCK משם וחיבר לטאץ' בלי בעיות ? לינק ? תודה !

    • 0 תגובות
    • 734 צפיות
  14. Started by iyehuda,

    חיפשתי פה ולא מצאתי http://uk.samsungmobile.com/supports/softwaremanuals/pcStudio31.do

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  15. Started by hen1235,

    אני לא כל כך מכיר את התחום הזה, ולכן אני צריך שמישהו מכם יצביע על המאפיינים החשובים במכשיר כזה. כמו כן, אני אשמח אם מישהו יציין מי הן החברות המוצלחות יותר בתחום הנ"ל. הדרישות הברורות מהמכשיר הן: תמיכה ב-DIVX. זמן סוללה ארוך. איכות תמונה גבוהה/רזולוציה גבוהה. אמינות. תמיכה בהתקן USB חיצוני. מבדיקה קצרה שעשיתי ב-ZAP ראיתי שטווח המחירים עומד על 600-1600 ש"ח. אין לי בעיה להשקיע גם את הסכום המקסימלי, אם אני יודע שאני מחזיק בידי מכשיר איכותי ואמין. תודה לכל העוזרים! חן

    • 0 תגובות
    • 592 צפיות
  16. Started by Vatos-Locos,

    יש המון זולים (500-550 שקל) פלסטיקיים כאלה, שבדר"כ מאוד פשלנים. אני מחפש משהו קצת יותר רציני כמו שראיתי בגרמניה, עם איכות בניה יותר טובה, תפריטים ואיכות קריאה טובה יותר, כמובן שחובה שידע לקרוא כתוביות נפרדות ולא רק מוצמדות (יש את זה היום גם בג'נריים האלה שבאים עם מדבקות של מאסטק\אפקס וכו). וכמובן שיהיה זמין למכירה בארץ, לא מחו"ל. במחיר נורמלי (סביבות האלף שקל). לא מחפש PMP, אז להמנע מהמלצות לא קשורות. תודה רבה.

    • 4 תגובות
    • 784 צפיות
  17. Started by eyes_wide_shut,

    היי, מחפש gps בסכום של עד 700 ש"ח, עם מערכת הפעלה שתוכל להריץ i-go 8, שגודל המסך יהיה כמה שיותר גדול ושהמכשיר יהיה איכותי כמה שיותר. אם יש מכשירים שעולים מעט יותר, אבל הם גם טובים, אשמח להצעות. בתודה מראש!

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  18. Started by r.b.y,

    שלום אני מחפש GPS של חברת MIO אני צריך עזרה על איזה מכשיר אני מחפש נטו GPS ולא את כל החלקים שמסביב

    • 1 תגובה
    • 942 צפיות
  19. Started by N0mad,

    בדרך כלל, הסתמכתי על הפלאפון פה ושם, אבל לאחרונה החלטתי לקנות GPS איכותי, ויהי מה. מעולם לא רכשתי, אין לי ניסיון ואני לא יודע מה לחפש.(יתרון מול חיסרון) מעונין כמובן, במערכת מפורטת, מעודכנת(המפות\מאגר מתעדכנים תמיד, או שכל שנה צריך לעדכן בתשלום?) התקציב עד 1000 ש''ח, אם זה ממש קריטי, אז 1200. מודה לכם על עזרתכם, ותודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 715 צפיות
  20. היי, אני מחפש GPS בעל ממשק ברוסית בין היתר (כמובן כשאני אומר לממש אני מתכוון הן לממש והן לניווט הקולי [לדוגמא "פנה ימינ"]) עד מחיר של 600-700ש"ח. אשמח להצעות. תודה רבה!

    • 1 תגובה
    • 770 צפיות
  21. Started by mz155,

    שלום אני מעוניין לדעת מהו הGPS הכי משתלם בתקציב של עד 1500. כמובן שאם יש משהו יותר זול והוא משתלם יותר מאחד שמנצל את כל התקציב אני אעדיף את הזול יותר. תודה רבה

    • 0 תגובות
    • 662 צפיות
  22. Started by PrefaceAlumni,

    שאפשר להתקין עליו DESTINATOR/NavNGo.(לא חייב שהתוכנה תגיע עם המכשיר).

    • 0 תגובות
    • 1.7k צפיות
  23. Started by LEPIDUS,

    מה דעתכם על ה Pathfinder T100 ? מה שהכי חשוב לי זה אמינות, כי המכשיר הולך להיות מתנה לאמא שלי, והיא לא תדע מה לעשות גם בבעיה הקטנה ביותר. כמו כן, לא חשוב לי בכלל כל נושא הDIVX והשטויות שמסביב (MP3 זה בונוס נחמד אבל ממש לא חובה). תודה על העזרה.

    • 0 תגובות
    • 715 צפיות
  24. היי היום התחלתי להתעניין ב- gps ואם כבר קונים אז למה שלא יהיה משהו קצת יותר שימושי אולי כמו tablet כמו http://www.pandawill.com/X10-MID-Tablet-PC-7-Inch-WIFI-Ebook-Office-1080P-GPS-H-264-2GB-Camera-HDMI_p36006.html לדוגמה. עם הסוג הזה אפשר גם לגלוש , לראות סרטים לקרוא מסמכים ולשמוע מוזיקה (אהה ויש גם gps..). יש למישהו ניסיון עם המוצרים הסיניים האלו סטייל DX? הספציפי ששמתי נראה לא רע (על פניו לפחות לא רע או שחבל על הכסף?) רק בלי בלוטוס'. הבלוטוס לטובת שימוש כדיבורית ברכב ולכן לא חובה אבל ממש נחמד. (גם מקום ל SIM היה נחמד אבל אני מניח שזה כבר לבקש יותר מידי). אשמח לתגובות והמלצות היות ואין לי ממש ניסיון בנושא.

    • 0 תגובות
    • 927 צפיות
  25. יש לכם העדפות או המלצות על משהו איכותי???

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות

דיונים חדשים בפורומים