גאדג'טים ומובייל
מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.
16,797 דיונים בפורום זה
-
אהלן חברים! אני מעוניין לחבר את הPS2 המיושן שלי (הגרסה השמנה) למסך של לפטופ (asus 1201n) ולשחק דרכו בקונסולה. חקרתי קצת באינטרנט וגיליתי שאני צריך מכשיר הנקרא VGA BOX. עכשיו אני לא יודע בדיוק איזה אני צריך אז באתי לפה לבקש את עזרתכם בבחירה של המוצר ואם אפשר גם הסבר קצר איך להפעיל אותו. :-X תודה רבה מראש חברים מקווה לתשובה מהירה!
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
לצד מוצר הדגל שיריץ את Windows 10 S החדשה (או את חלונות 10 המלאה, אם תרצו), במיקרוסופט עתידים להציג לנו בקרוב מוצר נוסף מהמותג הפופולרי - אבל זה לא יהיה ה-Surface Pro 5 לכתבה
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
- 2 followers
-
-
מיזה זמן רב כשמתקשרים אלי אני בקושי מסוגל לשמוע את הצד השני, ואני ממש מצמיד את המכשיר בכוח לאוזן. אם אני שם על ספיקר אז אני שומע טוב, או לחילופין מחבר אוזניות וגם אז אני שומע מצויין. השאלה שלי האם הבעיה במכשיר וניתן לתקן? או שהבעיה קשורה לכרטיס הסים או לחברת התקשורת (הוט מובייל)? גרסת האנדרואיד שלי היא 4.2.2
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
השקה מוקדמת לגלקסי נוט החדש פתחה את התיאבון עבור חברת הענק, שלפי הדיווחים מתכוננות במרץ להשקתו של הגלקסי S7 כבר בחודש ינואר הקרוב לכתבה: http://hwzone.co.il/הזריזה-ביותר-תנצח-סמסונג-מתכוננת-להשק/
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אהלן! יש לי כרגע Nokia 5230 והוא משעמם מאוד, ואני רוצה להשתדרג לאייפון או למכשיר אנדרואיד לא יקר אך טוב מאוד, המיילסטון. רציתי לדעת מי מביניהם עדיף לי, בכללי... בשניהם יש מליון אפליקציות, ככה שזה לא מה שבאמת משנה. מבחינה כללית של חומרה, באגים, וכדומה, בהנחה שיש באייפון את גרסאת iOS החדשה ביותר (4.3 אאל"ט?) ובמיילסטון אנדרואיד 2.3. בנוסף, רציתי להביא את המכשיר מיד שניה ממישהו (משכורת צבאית ftw) - האם זה בסדר/לא בסדר, מה כדאי לבדוק לפני שקונים (מבחינת מקוריות המכשיר וכדו'). תודה מראש.
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום הבוקר קניתי את המכשיר והמחשב לא מזהה אותו. אני מחבר את המכשיר לusb . הוינדוס מודיע שיש התקן חדש (מזהה אותו בשם) אבל כשמגיע שלב ההתקנה הוא יוצא ומודיע שהייתה בעיה לקרא מתוך קובץ הinf.
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מקווה שזה הפורום הנכון. ברשותי אוזניית bluetooth - מהרגע שפעם אחת התאמתי אותה עם הטלפון (הייתי צריך להקיש קוד "סודי" בסגנון של 1234), אני יכול להתחבר אליה מהטלפון ללא צורך בהתאמה מחדש. השאלה הנשאלת היא מהם אותם פרמטרים שנשמרים במכשיר ומה מונע מאדם זר עם כוונות זדון, להתחבר לאוזנייה או לכל התקן בלוטות' אחר, בהנחה והוא יודע את אותו קוד "סודי"?
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אהלן, אני מחפש נגד מוסיקה פשוט יחסית, הפיצ'ר הכי חשוב לי הוא יכולת להעביר שירים ע"י לחיצה כפולה על הכפתור של האוזניות (זה שעונים איתו על שיחות). (לחיצה ארוכה מתנגשת בהרצת חיפוש של google now משום מה). השתמשתי בPowerAmp שהיא אפליקציה ממש מעולה שעושה בדיוק מה שאני רוצה אבל לצערי היא לא חינמית. האם יש אופציה חינמית ? המכשיר המדובר הוא SGS2 עם רום CM10. (הנגן שבא עם הרום הוא "Apollo" ויש לו אפשרות רק לעשות Pause ע"י לחיצה על הכפתור של האוזניות)
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
היי, יש לי את המכשיר C510 של סוני אריקסון ואני לא מוצא אפשרות להפעיל את ה A2DP. המכשיר מזהה את הרמקול/דיבורית אבל זה עובד רק לשיחות. כשאני מפעיל את הנגן מוסיקה אני שומע דרך הפלאפון... תודה.
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
לבן דוד שלי יש מחשב כף יד של אסוס עם GPS. בארץ הGPS עובד פיקס אבל הוא עוזב לאוסטרליה ביום רביעי והוא רוצה להכניס מפות של אוסטרליה לGPS של המחשב, אפשרי? הבנו שזה כניראה אפשרי אבל לא הצלחנו למצוא מפות או תוכנה עם מפות... אשמח לקבל פה המלצות לתוכנות חינמיות או לא שיכללו את המפות של אוסטרליה או רק כיוון היכן אוכל לחפש... הנושא ממש דחוף כי הוא טס בעוד ימים ספורים אז נשמח לקבל תשובות בהקדם. תודה רבה לעוזרים.
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היי, בשעה טובה הגיעה לפני מספר שבועות הTOYOTA CAMRY החדשה מאה"ב. ברכב מותקנת מערכת מדיה שכוללת, בין השאר, GPS מובנה. בGPS אין מפה של ארץ הקודש :-\.. הלכתי למוסכים של טויוטה ולכמה חאפרים באזור וההצעה הכי טובה עמדה על 4000 ש"ח (!!). אז חשבתי להשיג איזה תוכנת ניווט כמו IGO אבל לא נראה לי שזה היה עובד בגלל מערכת ההפעלה של המערכת. מה אפשר לעשות? איזה פתרונות טובים יש?
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
האם ניתן לקנות טלפון בחו"ל ולגייר אותו עם עיברית דרך תוכנת צד שלישי ??? נגיד נוקיה N73
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
התלבטתי בין שלוש אפשרויות: iriver h10 20gb, הוא אופציה זולה (בחו"ל), נגן ותיק בעל מוניטין. החסרונות שלו שאין LINE IN, ואי אפשר להחליף סוללה. creative zen sleek photo נגן חמוד ביותר, נראה נחמד, אולי קצת פחות משוכלל מהIRIVER אבל יקר יותר (אם מישהו מכיר השוואה ספציפית בין שניהם אשמח לראות) עוד נגן אחד שאומנם קטן יותר בנפח (רק 8 ג'יגה) אבל יותר חדש זה ה: creative zen micro photo הקנייה תבוצע בארה"ב, מחיר עד ה170$, יש למישהו המלצות? תודה
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום חברים, אחרי התבלטות רבה בין הIPHONE לHD, דווקא בגלל הממשק של WM ובגלל המפרט החלטתי ללכת על הHD. התחלתי לקרוא באינטרנט על המכשיר. עדיין לא הבנתי על מה עליי להסתכל שאני רוכש אחד. חבר יקנה לי אותו שטס לסן פרנסיסקו בינואר. אני אשמח לטיפים לפני רכישה. תודה מראש.
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
צפו בשני הסמארטפונים הגדולים החדשים של סמסונג מוצגים במלוא הודם במה שנראה כמו תמונות יחסי ציבור רשמיות לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/ה-galaxy-note-5-וה-s6-edge-plus-נחשפים-בתמונות-רשמיות/
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
- 1 follower
-
-
אני מקווה שזה הפורום המתאים אבל אני נועשות מחפש אחר גרסא עובדת של ה " marble maze " לנוקיה 5800 שהיא לא גרסאת india או משו כזה.. בנתיים לא הצלחתי להתקין אף אחת חוץ מאת ה " India " שאחריי שלוחצים עלייה היא לא עולה
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני כרגע בקנדה לשבועיים הקרובים ואני שוקל להביא איתי בחזרה פלאפון חדש. אני די נעול על הE55 שמותאם בדיוק לדרישות שלי (לא גדול מידי, עושה טוב מה שטלפון אמור לעשות, זמן סוללה ארוך מאוד וכל הצעצועים הנלווים) צריך את עזרתכם בקצת מידע, זה הפעם הראשונה שאני מביא מכשיר מחול. 1. האם אוכל להתקין עברית לבד? או שאצתרך לקנות שירותי מעבדה מיורוקום/יבואן מקבילי כלשהו? 2. כמה אמורה לעלות מקלדת של אותיות עברית/אנגלית? 3. מישהו מכיר חנויות טובות, זולות ואמינות בקנדה או בארה"ב(ששולחות לקנדה) שמוכרות את המכשיר פתוח? בינתיים ראיתי אותו רק בwww.expansys.ca עולה 525 דולר קנדי כולל מיסים ומשלוח (בסביבות 1800 שקל) שבדיוק נגמר להם המלאי ורק מחר אני אבדוק עם החנות אם הולך להגיע להם מלאי והאם הם יצל…
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אהלן חברים, אני מחפש עבור אדם מבוגר שעון חכם שיכול לתת כמה שיותר מידע רפואי (נגיד מדידת לחץ דם, דופק וכו') וכן להתחבר לרשת (אולי עם סים או משהו) ולהעביר דיווח במידת הצורך. קראתי בעבר באינטרנט על מישהו שסיפר שלאביו היה שעון כלשהו שהיה שולח לו (לבן) התראות במצב חירום ואני מחפש משהו דומה. היות ואני לא כל כך מכיר את התחום אשמח לקבל המלצה מכם. תודה!
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אסוס עשויה להשיק סמארטפון חדש בעל מגרעת מוקטנת מוזרה - שאינה במרכזו העליון של פאנל התצוגה לכתבה
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
- 2 followers
-
-
-
תואם ה-GTA שהפך חינמי, שני כותרי מלחמת הכוכבים שמגיעים ישירות מה-PC וגם קאמבק לרובוטריקים של פעם - זאת ועוד במדור משחקי השבוע החדשים שלנו לאנדרואיד לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%9e%d7%a9%d7%97%d7%a7%d7%99%d7%9d-%d7%97%d7%93%d7%a9%d7%99%d7%9d-%d7%9c%d7%90%d7%a0%d7%93%d7%a8%d7%95%d7%90%d7%99%d7%93-%d7%a9%d7%91%d7%95%d7%a2-1/
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מכשיר בשם Concept One עתיד לספק חיפוי זכוכית בטכנולוגיה שמגיעה אלינו מעולם הרכב - כיאה למוצר שפותח בשיתוף פעולה עם מהנדסים מחברת מקלארן לכתבה
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום לפני כמה ימים קניתי את הנגןc240 של סנדיסק . עכשיו שמעתי על הדבר הזה רוקבוקס הורדתי את זה אבל אני לא יודע איך להתקין את זה ואני לא רוצה להרוס כלום . יש לי כמה שאלות 1.איך אני מתקין את זה ? 2.אם אני מתקין ואני לא יהיה מרוצה מזה אפשר להחזיר את הגירסא המקורית? תודה לעוזרים
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני יכול להשיג כחדש יש שנייה ב300-350 שקל... הבנתי שאין דברים יותר טובים בתקציב הזה. שווה?
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שתי יצרניות אמריקאיות ואחת סינית מתקרבות עוד קצת לנקודה בה יחזיקו יחדיו במעל ל-60 אחוזים מכלל שוק המחשבים לכתבה
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
- 1 follower
-


