גאדג'טים ומובייל
מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.
16,797 דיונים בפורום זה
-
הגיע הזמן להתקדם מה.. טוב זה פשוט מביך, וגיבשתי תקציב של 1800 שקל, וזה המקסימום של המקסימום. חשוב בפלאפון: *סאונד טוב *BT *מסך גדול (לא חייב גדול אבל לא קטן מידיי) *מצלמה איכותית... (מעל 2.0) *הרבה מקום אחסון *אני אחד שאוהב כל מיניי תוכנות וגאדג'טים בפלא אז זה יהיה +... לא מפריע לי הגודל או העיצוב שלו ככה שלא צריך להתחשב בזה. בנתיים שמתי את העין שלי על הN95 8G, אני לא יודע מתי זה יתאפשר מבחינת התקציב לקנות חדש אבל תמיד אפשר לקנות "יד שניה" חדש מכאלה שהביאו מחו"ל למכור בארץ... יש עוד הצעות? או חיזוקים לN95 8G? אוליי אפשר לפרט עליו?.. או שבכלל שווה לי לחכות למשהו? או לחכות לתקציב יותר גדול?
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
נתקלתי באתר הזה http://pdadb.net/index.php?m=pdacomparer&id1=2406&id2=2298 ומשום מה כתוב שם שהמעבד הגראפי של הIPHONE 4 הוא PowerVR SGX540 כמו של הSGS , אבל לIPHONE 4 לא אמור להיות PowerVR SGX535 ?
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
עדיין לא הספקנו להסדיר את הנשימה מרגע השקתו של ה-Vivo NEX, והנה מגיע מכשיר חכם נוסף מהמזרח הרחוק שמאתגר את המושגים הטכנולוגיים אליהם התרגלנו לכתבה
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום, ברשותי mio p350 ורכשתי גם כרטיס sd wifi בשביל לגלוש. משום מה שאני מחבר את הכרטיס מבחר סוגי הרשתות שאני יכול להתחבר אליהם מצומצם. האם ישנם דרייברים חדשים או תכנה ל-WM5 שתפתור את זה? או לחילופין - איך אני יכול להתחבר ל-WPA2? או AES? אני נואש...... תודה,
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום אנשים, רציתי לדעת מה התוכנה שאתם ממליצים עליה לגיבוי ושחזור אנשי קשר, תמונות, תוכנות וכו' באנדרויד. תודה אנשים.
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום אני רוצה לשאול לגבי וידאו שזה live באתר מסויים באינטרנט , ובוידאו זה גם ניתן להעביר מלא שעות אחרונה , כלומר זה בלייב אבל גם זמין מלא שעות קודם לכן. השאלה שלי האם קיימת אפליקצייה לאנדרואיד בה אני יכול ישירות לגזור ולשמור קטעים מסויימים מהוידאו למכשיר הטלפון שלי ? אני מציין שוב הוידאו המקורי לא במכשיר שלי אלא באתר אינטרנט מסויים. ואם לא איזה דרך אחרת או איזה אפליקצייה כן ניתן לעשות זאת ? יש אפליקציית הקלטה אבל זה פחות טוב כי אז אני צריך להשאיר בפליי ולהקליט מלא שעות(כולל שעות שאני לא צריך). יש גם אפשרות של הקלטה ואז גזירת קטעים אבל שוב זה מחייב אותי תחילה להקליט מלא שעות מהוידאו…
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
תקציב: 1000 ש"ח. דרישות: עברית כמה שיותר מלאה, מסך 5" או גדול יותר, זיכרון לפחות 2 ג'יגה, תמיכה בתדרים של הארץ, אפשרות לתקן את המכשיר בארץ במקרה של תקלה, בעדיפות להזמנה מחו"ל. אני לא בטוח אם כל אלו מתאימים לתקציב והדרישות אבל שמתי לב ל: moto g 3rd gen xt1541 2015 הגירסה עם 2 ג'יגה זיכרון ו 16 ג'יגה נפח איחסון. Meizu m1 metal Xiaomi Redmi Note 3 Xiaomi mi 4i Xiaomi mi 4 Asus Zenfone 2 ZE551ML 4GB RAM 32GB Asus Zenfone 2 Laser ZE500KL 16GB Asus Zenfone 2 ZE551ML 2GB RAM 16GB פיספסתי משהו? שאלה נוספת למי שיש ניסיון בהזמנה מחו"ל ומאמזון באירופה. כל המכשירים שנמכרים באתרי אמזון מסופקים עם שקע שמתאים למתח בארץ?…
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
וואלה שוב הוכיחה את הבורות שלה בנגנים. "רוב היכולות של סדרת C100 זהות ליכולות של נגן סיני ממוצע:..." - הם רציניים?!?! http://computers.walla.co.il/?w=//1034769 דידי חנוך?! מה יש לך בנאדם?
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם לאחר בעיה שהיתה לנו עם "פלאפון" אנחנו (המשפחה) מחזירים להם את כל המכשירים שלנו - שלושה במספר. אנחנו מחפשים שלושה מכשירים חדשים או שתים (לא בדיוק סגורים) מרשת "סלקום" או "אורנג' " התקציב הוא 1000-1500 מק"ס למכשיר ועדיף שיהיה מבצע של אחד פלוס אחד או הנחות מסוימות. תודה רבה לעוזרים נ.ב אפשר לחסוך כסף , לדוגמה : אני מחפש מכשיר עם מצלמה טובה ורצוי מחברת SE ולעומת זאת אמא שלי מוכנה להתפשר על nokia פשוט ולא חשוב לה מצלמה או דברים בסגנון. תודה שוב.
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
קניתי את המכשיר בארה"ב לפני כחודשיים, היום הלכתי לחנות פלאפונים והתקינו לי עברית ועדכנו לי תוכנה מ- 1.5 ל-2.1. 1. מאז שהעברתי את ה-SIM שלי מה SE K610i שהיה לי ל-HTC, קצת השתבשו לי השמות של אנשי הקשר, נוספו לי סלשים מיותרים ונקודותיים ואני רוצה לערוך כל איש קשר בשביל שיהיה נקי ומסודר אבל זה יקח לי שעתיים לעשות הכל בפלאפון אז חיפשתי תוכנה בשביל להעביר את אנשי הקשר למחשב ושם לערוך ואז להחזיר אבל ב- HTC Sync אפשר רק להעביר אנשי מהאאוטלוק למכשיר. איזה תוכנה תעזור לי בקטע הזה? 2. מאז שעדכנו לי, קשה לי לנווט באתרים ובמפות עם 2 האצבעות, כלומר, אני יכול להזיז את המפה/אתר לכל כיוון אבל כשאני רוצה להגדיל ולהקטין זה לא הולך, במפה למשל אני משתמש בזכוכית מגדלת בשביל להגדיל/להקטין. מה ק…
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
אני רוצה לשדרג פלאפון, ואני לא בטוח שSkype עובד עליו. זה די דחוף, אני נמצא באורנג'.
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
אהלן, אני לא הכי מבין בכול עולם הרומים והאנדרואיד בכללי... יש לי SGS2 I9100 עם רוט וCWM, המכשיר נקנה בצורה הזאת. ביצעתי גיבוי דרך הCWM, מה בעצם מתגבה ? רק הרום ? במונחים של מחשב, אפשר לחשוב על הרום בתור כונן מערכת ההפעלה ללא אפליקציות המשתמש ? האם גם הקרנל התגבה ? בהגדרות הטלפון, המסך "אודות" יש את הBuild number, האם הגירסה הזאת מתייחס לרום בלבד ? יכול להיות שכבר הבנתם לאן אני חותר, בחנות שקניתי את הטלפון שמו רום משלהם\קימפול משלהם עם שם החנות בBuild Number, בהנחה שאני אתקין רום חדש. אוכל לשחזר את הרום המקורי דרך הבCWM ? אם לא, איך אני יכול לשחזר אותו ? האם קיים כבר רום JB יציב עם מלוא הפיצ'רים לSGS2 ? האם אצתרך לעדכן בשבילו את הקרנל ? בתודה מראש, מייק.
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
שלום, אני רוצה להעביר לאדם אחר את מכשיר הטלפון שלי, סמסונג גלאקסי 2, אני מעוניין להשאיר את כל התוכנות המותקנות, אבל למחוק את כל הפרטים המזהים שלי. בקיצור הפוך את המכשיר לאנונימי אבל להשאיר עליו את התוכנות. ברור לי שאני מוחק אסמסים, מיילים ומשנה את חשבון הג'מייל. השאלה מה עוד צריך לעשות? תודה לעונים.
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
לאיזה סמארטפון מומלץ לשדרג (מs8) לגלקסי נוט 10 פלוס או גלקסי s20 ultra ??
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אשמח לעזרה בבחירת מכשיר. כרגע אני עם HTC ONE M7 כבר מעל ל4 שנים.. אם הוא לא היה מתחיל ממש לזייף אז כנראה שלא הייתי מחליף אותו. השימושים שלי הם לא כבדים במיוחד. גלישה באינטרנט, וויז, ווטסאפ ומוביט. הייתי רוצה שתהיה לו מצלמה סבירה, סוללה טובה ושיהיה אמין. אישתי קנתה לא מזמן את ה redmi 4a והוא ממש לא משהו.. עושה לה מלא בעיות. מבחינת תקציב חשבתי להשקיע עד 800 שקל מעדיף בפחות. תודה רבה על העזרה.
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
דגם ה-Nokia 8.2 5G מיועד להפוך לרשמי בעוד מספר שבועות - אך יאלץ להמתין מספר חודשים עד לבכורה הקולנועית שנועדה לדחוף אותו לתודעה לכתבה
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
- 1 follower
-
-
סמסונג מציעה הצצה ראשונה לטכנולוגיות חדשניות שיאפשרו למצלמה ולרכיבים נוספים בחזית המכשירים החכמים להפוך לחלק מהמסך - האם זה מה שצפוי במכשיר הדגל הבא שלה? לכתבה
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
- 1 follower
-
-
רכישה מוקדמת עבור ה-iPhone SE 2020 זמינה במגוון חנויות ורשתות בארץ הקודש, במחירים שמתחילים מ-1,900 שקלים לכתבה
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני הולך לקבל מכשיר שהוא שניי דגמים לפני הHD2 יש אפשרות לגלוש דרכו בWAP או להתקין עליו מערכת הפעלה יותר חדשה וינדוס מובאיל 6.5?
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אהלן, הגיע הזמן לשדרוג. החבילה הרגילה במכשיר ה"ישן" עולה יותר מקניית סמארטפון עם חבילות אבל... אני לא מחפש פיצ'רים בטירוף ולא חייב לקבל את הטופ הטכנולוגי. מה חשוב שיהיה? 1. מצלמה טובה. 2. זמן סוללה משובח, עד כמה שאפשר לבקש מסמארטפון. 3. WiFi (בדיקת מיילים). 4. יציב. 5. המכשיר נקנה בחו''ל, חשוב שיהיה קיים ברשתות בארץ על מנת לקבל החזר. 6. אם זה אפשרי, יחסית קטן. אבל רוחב מסך שעדיין יהיה נוח לגלישה (הגאלקסי 2 פשוט ענק ). 7. אפשרות להקשיב למוסיקה ובמקביל, לדוגמא, לבדוק מיילים (זה מה שנחשב מולטיטאסקינג בסלולרים?). 8. אם קיימת אפשרות שהסלולר, בעזרת 3G, יהיה AP לאינטרנט לנייד, זה יכול להיות דבר נפלא. תודה רבה
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
הגאדג'ט הבא: ND-100 GPS USB Dongle for Mini Laptop אמור להתחבר למחשב נייד ובעצם להפוך אותו לג'י פי אס. היבואן בארץ טוען שזה עובד מצויין אך הייתי רוצה לשמוע האם למישהו יש ניסיון עם זה? ואם כן, מהי התוכנה המומלצת לעבוד איתו? דרך אגב... בארץ זה עולה כ-300 שקל אולם באתר dealextreme זה עולה 31.5 דולר http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.26349
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היום נפוצות המון אפליקציות שמשמשות הגנה למכשיר שלכם מפני תוכנות זדוניות כאלו ואחרות. לדעתכם הכרחי או מיותר? וכמה אפליקציה כזו מכבידה על המכשיר בזמן שהיא רצה ברקע וסורקת כל אפליקציה שמותקנת וכל קובץ שמורד?
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
קנו לי אותו בתאילנד,עדיין לא קיבלתי אותו איך הוא ? איפה אפשר לצרוב לו עברית וכמה יעלה בערך ? כמובן שבאיזור המרכז תודה
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-


