עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

גאדג'טים ומובייל

מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.

  1. אז דבר ראשון באמת תודה, סוף סוף הגעתי להחלטה בנוגע למכשיר. קניתי את המכשיר+עברית של רונלייט+מגן מסך+כרטיס זכרון 1 ג'יגה+ נרתיק עור KRUSELL ב1970. ועכשיו לשאלות.. 1)העברית לא על כל המכשיר והתפריטים, אלא על המסך הראשי בעיקר. ברגע שאני נכנס למשל ל"תוכניות" כל הפריטים מופיעים באנגלית. אם למשל אני בוחר ב"Notes" אז הכותרת של התוכנית שפתחתי היא "פתקים". אבל למה לא כל הממשק בעברית? לא ברור. יש משהו לעשות עם זה? 2) אין לי אפשרות להכנס להגדרות של המכשיר. אין לי "Settings" מתוך תפריט ההתחלה, וכשאני נכנס ל"תוכניות" --> "Settings" אני מקבל דף ריק. ניסתי לכבות ולהדליק את המכשיר, ריסטים.. כלום. 3) אתמול, לאחר ההטענה הראשונית, המסך היה נכבה לי אחרי כל 4 שניות של חוסר פעילות. מ…

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  2. Started by ToMuSH,

    אהלן! אני רוצה להחליף את המכשיר שלי, NOKIA 5230. בעבר רציתי לרכוש את ה- DEFY, ועכשיו ראיתי שיצא DEFY PLUS והוא במחיר סביר ועם מפרט מרשים למדי, אז זו אופציה; מה שכן אני בפלאפון, והבנתי שהמשכשיר לא תומך לגמרי בכל התדרים אבל אפשר לצרוב ROM או משהו כזה ולהוריד תוכנה שמסדרת את זה. נשמע מוכר? אשמח לשמוע על זה עוד. אני רוצה בתכל'ס מכשיר אנדרואיד לא יקר, הגג של הגג זה 1K שקל, בדגש על מצלמה כמה שיותר איכותית, ומסך טוב בשביל סרטים (כמו כן רזולוציה טובה גם כן) יותר מזה לא הכי איכפת לי, אני חושב שכל מכשיר יישרת אותי בצורה דומה (מעט גלישה, שירים, משחקים אולי גם קצת). מה שכן גם לא הבנתי איך הקטע של העברית במכשיר הולך עם חברות פרטיות. הם לא מספקים את זה? זה כאילו אקסטרה? (אם כן זה עצו…

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  3. יש למישהו איזו חוות דעת, המלצה אם כן או לא, כי אני חושש ממה שהיה עם הG4.... תודה רבה לעוזרים.

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  4. יש לי PSP שעבר עדכון קושחה לא כמו שצריך ועכשיו כשאני מדליק אותו (או יותר נכון מנסה להדליק) רק מנורת ה POWER הירוקה דולקת וזהו זה, המסך לא נדלק שום כפתור לא מזיז שום דבר בקיצור Brick אפשר איכשהו לסדר את זה? או שיש מקום שבו ניתן לתקן אותו בתשלום? חוץ מישפאר

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  5. Started by Anat Casoy-Hatvany,

    הי, אני מחפשת את הטלפון עם המצלמה הכי טובה שיש. ה lg g3 שלי מראה סימני גסיסה אחרי שנתיים...האם יש למישהו המלצה גורפת?

  6. לא השתמשתי המון זמן בנגן, היום החלטתי לשים עליו שירים ומשום מה נראה לי ש-6 דקות בישביל להעביר 800 מגה זה המון. זה הגיוני או לא? זכור לי שהיה לוקח ל 3 גיגה להעביר 6 דקות, יש מצב אני טועה?

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  7. לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%94%d7%90%d7%9d-xiaomi-%d7%9e%d7%9b%d7%99%d7%a0%d7%94-%d7%a1%d7%9e%d7%90%d7%a8%d7%98%d7%a4%d7%95%d7%9f-%d7%91%d7%99%d7%a0%d7%95%d7%a0%d7%99-%d7%95%d7%a1%d7%91%d7%99%d7%a8-%d7%91-65-%d7%93%d7%95/

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  8. שלום לכולם אז ככה החלטתי סוף סוף להחליף את הנוקיה 3100 שיש לי ואני מתלבט קצת בין סוני אריקסון W660I ל-נוקיה 6120C רציתי לדעת מה לדעתם עדיף? ולשאלה שבכותרת אם אני אקח את הנוקיה עדיף לרכוש אותו מיורוקום או מסלקום? כי אני לא מתכוון להשתמש בגלישה שלו... תודה מראש לעוזרים.

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  9. ערוץ ה-YouTube הנודע JerryRigEverything בחן את הסמארטפון המוביל המאסיבי של סמסונג - וסיפק שבחים רבים עבורו לכתבה

  10. Started by muam,

    שלום, אני רוצה לקנות נגן מוזיקה נייד וקטן. אני לא רוצה שיתמוך בוידאו או במשחקים, רק מוזיקה, ושיהיה נוח להפעלה. יש לי אוזניות ככה שלא צריך אוזניות עם זה. התקציב הוא בערך 500-600 שקל. ראיתי שהחברות המובילות הן Apple עם ה-IPod ו-SanDisk עם Sansa. על מה אתם ממליצים ? תודה, נועם

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  11. Started by nirga,

    תקציב בסביבות 500 ש"ח (אפשר גם קצת יותר) תמיכה ב-FLAC לפחות 4 גיגה עם עדיפות ליותר תמיכה מלאה בעברית, לא הפוכה (אין בעיה שהתפריטים יהיו באנגלית) אפשרות לתצוגת השירים מתיקיות (ולא רק ע"י ה-ID3) איכות שמע טובה מעדיף ללא מסך מגע וכמה שיותר קטן תודה

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  12. Started by Ovid,

    לדעתי רעיון מקורי, אבל לא ממש נח... לא חושב שיתפוס

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  13. אני רוצה לקנות אייפון שבוע הבא .. הסתכלתי קצת באינטרנט וראיתי שהמחיר של אייפון 3גי 8ג"ב עם טורבוסים הוא בסביבות 3100.+ביטוח לשנה לעומת זאת אייפון 3ג'י 8ג"ב סיםפרי הוא 600 ש"ח יותר ברוב האתרים...+ביטוח לשנה למה זה??? חשבתי לקנות את האייפון עם הטורבוסים ופשוט לעשות לו בבית סיםפרי... השאלה אם זה יכול לבטל את הביטוח או אם יש בעיניין הזה סכנות?? מה כולל ביטוח כזה לשנה כמו של רומיפון? או פשוט להשאר עם הטורבוסים? זה משנה? אם מישהו יכול לקחת כמה דקות ולהבהיר לי את העניין אני יודה לו מאוד.. אם למישהו יש רעיון לקנייה יותר משתלמת בבקשה שיגיד... אפילו של מכשיר אחר (יותר טוב אם יש כזה)

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  14. Started by audi4,

    חברים שלום יש לי IPOD 80 ג'יגה שקיבלתי במתנה הבעיה שנוצרה היא כך בהתחלה חיברתי את המכשיר למחשב והמחשב זיהה אותו ככונן נייד אולם האיי פוד נתן במסך שלו איזה מן הודעת שגיאה הלכתי ללוח הבקרה > ניהול מחשב > ניהול דיסקים > וכשנכסתי לחלון של ניהול הדיסקים ראיתי שמכשיר הIPOD שלי לא מוקצה ולא מאותחל ולכן ניסיתי לבצע אתחול אחרי ביצוע אתחול הכונן לא היה מוקצה ולכן במקום להקצאות את הכונן לחצתי בטעות על הוצא מרגע שלחצתי על הוצא הכונן IPOD שלי לא מזוהה יותר במחשב מה עושים איך אפשר לפטור את התקלה עזרתכם

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  15. Started by pooki_1,

    שלום אני מנסה לנגן איזה קובץ MP3 באנדרואיד (שיהיה סתם ברקע של האפליקציה) הבעיה היא שאחרי 5 שניות הוא מפסיק (בדיוק באותו מקום) הקוד עצמו הוא נורא בסיסי private MediaPlayer mPlayer; protected void onCreate(Bundle savedInstanceState) { super.onCreate(savedInstanceState); setContentView(R.layout.game_play); mPlayer = MediaPlayer.create(GamePlay.this, R.raw.intro1); mPlayer.start(); } אשמח לעזרה בתודה מראש :-)

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  16. שלום, נגנב לי הפלאפון לפני כחודש, ופניתי למשטרה, הם מצאו את הגנב והחזירו לי את הפלאפון, אך הוא נותר נעול, ללא כל יכולת להחזיר אותו ליוזר הקודם, (ניסיתי הרבה מדריכים באינטרנט וכלום לא עבד). היה אימות במשטרה עם הגנב במשטרה, והם לא הצליחו להוציא ממנו את הקוד בטענה שהוא שכח. (מעבר לזה שהגנב הזה קטין וכרגע אני לא יכול לתבוע אותו כי המשטרה עוד לא סיימו את ההליך שלהם) מישהו יודע איך ניתן לעשות את זה? ניסיתי לפנות לתמיכה של גוגל אבל לא מצאתי שום יכולת לתקשר איתם. לדעתי זה רואה את הimei ומשווה ליוזר האחרון שהשתמש במכשיר. דווקא בערב שהייתי צריך תמיכה עם הCHROMECAST ממש עזרו לי מהר. אבל לANDROID זה כאילו שאין תמיכה... אשמח לעזרה כי כרגע אני אובד…

  17. Started by eliil1,

    http://www.areamobile.de/php/pages/slideshowImageView.php?img=images/handies/sonyericsson/Xperia-Pure/200909031605sony-ericsson-xperia-pure-20.jpg&vendor=Sony+Ericsson&bez=Xperia+Pure למרות שמדובר במכשיר מתקדם,חדשני ומיוחד אפשר להגיד, לא ממש אהבתי... מה איתכם?

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  18. Started by denzel12,

    שלום לכולם, כשאני מפעיל את האייפון אני נתקל בבעיה שהאייפון נותן לי emergency call. כיצד מתגברים על בעיה זו? האם זה אומר שהאייפון אינו sim-free?. חשוב לציין שיש ברשותי מיקרו-סים שלא עבר עדיין אקטיביזציה. כמו כן, יש לי מצב נוסף שבו מופיע במסך אייקון של itunes אך אין באפשרותי להגיע לתפריט הראשי. מה עליי לעשות? אודה לעזרתכם.

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  19. לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/tempo-%d7%9e%d7%a4%d7%aa%d7%97%d7%aa-%d7%a0%d7%95%d7%93%d7%a2%d7%aa-%d7%a0%d7%95%d7%a1%d7%a4%d7%aa-%d7%9e%d7%94%d7%92%d7%a8%d7%aa-%d7%9c%d7%a2%d7%95%d7%9c%d7%9d-%d7%94%d7%a1%d7%9e%d7%90%d7%a8%d7%98/

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  20. היצרנית הסינית משתלטת על המקום הראשון בדירוג הצילום של האתר DxOMark תודות לספינות הדגל שלה - אך הן יעלו לנו יותר מבעבר לכתבה

  21. אשמח לקבל עזרתכם לאפלקציה שציינתי שאפשר לצלם צילום פנורמה וניתן לקבל 2 אפשרויות ראיה או בתמונה או בוידאו היתה פעם אפלקציה שנקראה view2pano אני לא מצליח למצוא אותה או משהוא דומה מצפה מאד לקבל עזרה ממישהוא

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  22. Started by demultiplexer,

    אהלן, עשיתי עדכון למכשיר והוא החליט שהמידע שלי נפגם ועשה factory reset... התקנתי את כל השיט מחדש אבל אני לא יודע מאיפה אפשר להוריד את המקלדת עברית שקיבלתי איתו (של המילטון). מישהו מכיר? תודה לכולם

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  23. הדגמים החדשים של Huawei נוחתים בשוק המקומי במהירות שיא תודות למיקוד המחודש של היצרנית עצמה - עם דיל מעניין שכולל גם את השעון החכם החדש לכתבה

  24. Started by Omega81,

    אהלן D: אני מחפש לקנות נגן MP3 בלבד (ללא וידאו או משהו נוסף): - נפח מינימלי של 4 ג'יגה - רדיו לא חובה, אבל גם לא שולל. - תקציב עד 600 ש"ח (אם זה הגיוני לנגן בעל נפח כזה, אני לא ממשן מבין) מכיוון שאני באמת לא מבין בשוק של הנגנים אשמח לקבל כאן המלצות גם על נגנים שהם מעבר לתקציב, אין לי בעיה להשקיע יותר בנגן איכותי. כמו כן, אשמח לדעת היכן כדאי לי לקנות והאם כדאי לקנות מכשיר שכזה מיד שניה. תודה מראש |-:

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  25. Started by אSף,

    אשמח ללינקים מאיביי..חיפשתי בעצמי ויש שם אינספור אפשרויות ואינספור מחירים. אשמח להמלצה ממישהו שהזמין והוא מרוצה מהקנייה.

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים