גאדג'טים ומובייל
מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.
16,797 דיונים בפורום זה
-
שלום. רציתי לדעת איזה סוג כרטיס הרחבה צריך? האם יש מגבלה על הנפח?, לדוגמא המכשיר לא יעבוד עם יותר מ-16 ג'יגה בייט. תודה
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אהלן חברה! רציתי לשאול אם ה i river h10 שמכיל 6 ג'יגה יכול לשמש ככונן להעברת תמונות אליו ישירות ממצלמה דיגיטלית עם כבל usb, ללא תיווך מחשב. אם כן, אשמח לדעת איך עושים זאת. תודה רבה!!!
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היי אני אמור לקבל את המכשיר בעוד ימים מספר (אם לא יתפס לו במכס...) ואני מעוניין לעדכן אותו מ-2.1 לגרסת הפרויו. האם כדאי להתקין גרסת קסטום? במה היא עדיפה על פני הגרסה המקורית? האם בכלל יצאה גרסת 2.2.1 רשמית ל-Captivate\At&t?
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
אהלן, מכיוון שאני בדיוק עומד למכור את האייפון 4 שלי ולהביא לעצמי את ה-Sensation במקומו רציתי לקבל כמה חוות דעת מאנשים אשר התעסקו איתו יותר מיום יומיים. בהתחלה כמו כולם התלבטתי בינו לבין ה-Galaxy S2 אך לאחר שחבר נתן לי לשחק עם ה-Galaxy שלו פשוט לא יכלתי להתגבר על העובדה שהטלפון הזה הוא ללא ספק המכשיר הכי מכוער שיצא לי לראות אז הוא נשלל מבלי שיהיה אפילו אפשרות לחשוב עליו שוב לאחר קריאה מאוד עמוקה ישנן שלושה חסרונות עיקריים שיצא לי להבין: 1. איכות המסך אל מול הGS2. 2. התחממות המכשיר (במיוחד לאחר טעינה כמובן, יש רומ'ים אשר פותרים זאת בעזרת Underclocking אך כמובן פעולה זו הופכת ללא רלוונטית בזמן הפעלה אינטנסיבית של הפלאפון). 3. חיי הסוללה. מבין כולם ללא שום ספק שהשלישי …
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
חשבתי על C-643 של KODAK. אני לא מבין גדול במצלמות אבל אני חושב שהיא טובה לא? אה והדרישות הן: - כמה שיותר זיכרון (אך לא צריך יותר מג'יגה) - האיכות הכי טובה שאפשר - כמה שיותר קטנה - כמה שיותר קלה לתפעול - אחריות!!! - אפשרות לצילום ווידאו ללא הגבלת זמן - נגד עניים אדומות - לפחות 5 מגה פיקסל
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יצרנית סינית מבטיחה לחשוף בקרוב סמארטפון עם סוללה חסרת תקדים, ומימדים פיזיים שפויים לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%a1%d7%9e%d7%90%d7%a8%d7%98%d7%a4%d7%95%d7%9f-%d7%a2%d7%9d-%d7%a1%d7%95%d7%9c%d7%9c%d7%94-%d7%91%d7%a7%d7%99%d7%91%d7%95%d7%9c%d7%aa-10000mah-%d7%91%d7%a7%d7%a8%d7%95%d7%91-%d7%91%d7%97%d7%a0/
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
קטן יותר, קל יותר, עוצמתי יותר ועם מסך מדהים: ה-Mi Mix 2 של שיאומי נחשף רשמית ומתיימר להפוך רעיונות מרחיקי לכת לנחלת ההמונים לכתבה
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
- 2 followers
-
-
לאחר מספר שנים עם הכבל הנוכחי (המקורי) לצערי הוא נחתך לאט לאט ואני צריך לקנות כעת חדש. המקורי עולה לפי הבנתי 80 שקלים אך השאלה שלי היא האם יש סיכון בשימוש בכבל USB לא מקורי בעוד המטען עצמו מקורי לסוללה? כשהמטען לא מקורי זה ידוע שלרוב הסוללה לאט לאט נהרסת, אך אותו הסיפור גם לגבי הכבל USB? אגב, זה הכבל שאני רוצה להזמין - http://www.ebay.com/itm/OEM-Original-Lightning-USB-Data-Cable-Charger-for-Apple-iPhone-5-5S-5c-6-6plus-/231762135025?ssPageName=ADME:X:RTQ:US:1123 על פי המוכר הכבל לא מקורי רשמית ע"י אפל אבל הוא מיוצר באותו מפעל של אפל ומדובר על העתקה זהה של הכבל תודה לעוזרים
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום חברים, לא ראיתי אף התייחסות לנושא בפורום ולכן החלטתי פשוט לשאול. אני רוצה לבקש שיביאו לי S4 מארה"ב מטעמי עלות כמובן... הבעיה שהזהירו אותי שקיימות לעיתים בעיות תאימות לארץ. האם צפויות לי בעיות תאימות עם S4 אמריקאי ועד כמה זה משמעותי? תודה
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש לי טבלט TEAC TC-8030 , שהוא בגרסה 2.3.1 , גם אחרי שנכנסתי לכל תפריט בטבלט לא מצאתי שום אפשרות לעידכון.. רציתי לשאול אם יש דרך להוריד גרסה מהאינטרנט ידני ולהתקין על המכשיר בכוח?
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום, לאחרונה התעניינתי באלקטרוניקה, ועכשיו חופש לכן החלטתי שאני מתחיל ללמוד, יש לי רכיבים וספר מצויין. נתקלתי בבעיה שהמחשב השולחני פחות נוח ולוקח יותר מידי מקום. אני מעוניין ללמוד גם חוץ מהספר גם מסרטונים וגם עוד נושאים שאני לומד מסרטונים במחשב. אני רוצה לפנות את עמדת המחשב שלי בחופש לעמדה עם הספר והחומרים לאלקטרוניקה ושיהיה לי טאבלט נחמד שאני אוכל לצפות בו בסרטונים במקום לחבר את המחשב כל הזמן ולהדליק ואז לראות כי זה ממש לא נוח וגוזל הרבה זמן, אני מעוניין שהטאבלט יהיה גם על העמדה כמובן הרחק מחומרים ומכשירים שיכולים להרוס אותו. אז התקציב שלי הוא 1200 שקל ולא אכפת לי חריגה קטנה של מקסימום 200 שקל אבל מעדיף שלא. אני רוצה טאבלט עם מסך גדול (10 אינץ' או יותר) שאני אוכל לר…
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
המחשב הנייד החדש של היצרנית הטאיוואנית מתפאר במסך שמהווה 97 אחוזים ממימדיו הכוללים - והמחיר יוקרתי בהתאם לכתבה
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
- 1 follower
-
-
היי הנוקיה 6288 שלי הלך לעולמו אחרי 3 שנים של שימוש... אני מחפש פלאפון חדש בתקציב של 1000 שקל (אפשר לעלות קצת, אולי ל1100)... חשוב לי פלאפון שיהיה קומפקטי ונוח, עם מקשים נוחים, ומצלמה איכותית עם פלאש טוב... זה כל מה שאני מחפש (עם עדיפות לסליידר אולי אבל זה לא ממש משנה).. אה ואני לא סובל מוטורולה או סמסונג... אני מחפש נוקיה או סוני אריקסון.. יש המלצות? תודה מראש
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
HTC מוציאים בשיתוף עם lenovo טלפון סלולארי חדש עם מערכת הפעלה Android של Google. הבעיה היא שככל-הנראה הטלפון הזה ישווק רק בסין. אני ממש נדלקתי על הטלפון הזה, ואם למישהו יש פרטים נוספים אודותיו (מפרט מלא, תמונות נוספות, זמינות, SimFree), אשמח לקבל מידע. http://www.engadget.com/2008/12/16/more-shots-of-lenovos-android-powered-ophone-love-on-the-rock/ http://www.modmygphone.com/forums/showthread.php?t=8691
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היי חבריה, מי עדיף על מי Cube U30GT http://il.dinodirect.com/cube-tablet-pc-google-android-tablet-android-tablet-cubeu30gt-dual-core-tablet-android-tablet-pc-android-4-0-tablet.html?cur=USD&AFFID=19 אוhttp://www.aliexpress.com/item/Hot-Zenithink-C93-new-tablet-pc-andorid-4-0-cortex-A9-dual-core-HDMI-wifi-1G/635556881.html אגב,ראיתי כי התחילו לשווק בארץ את c91 של אותו יצרן תודה
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
-
קנו לי בארה"ב את המכשיר: IPod Nano 4GB. רציתי לדעת אם יש אפשרות להתקין עליו עברית? שהתפריטים יהיו בעברית? או לפחות תמיכה בעברית? אם כן, איך? ובנוסף רציתי לדעת קצת על המכשיר, כדי להעביר אליו שירים צריך תוכנה מיוחדת? איך מעבירים בעצם שירים מהמחשב ל- IPod? אם מישהו יוכל לספר לי קצת על המכשיר אני אשמח. תודה רבה.
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש לי טלוויזיה באחד החדרים בבית, ואני רוצה לקלוט אותה עם אוזניות אלחוטיות בכל הבית, הבעיה שזה צריך לעבור דרך קירות מרובים ובניהם חדר אמבטיה שככה"נ יחסום חלק מהתשדורת. מדובר על מרחק של כ20 מטר....עם בערך 4-6 קירות. כמו שהבנתי Bluetooth לא יהיה חזק מספיק, אינפרא אדום בכלל לא עובר דרך קירות...האופציות היחידות זה אוזניות עם משדר FM שיתחברו לטלוויזיה, אבל לא מצאתי משהו הגיוני...יש את האוזניות ב50 שקל של S-XBS, היה לי אותן והן נהרסות דיי מהר כי הן לא ממש איכותיות... ויש אוזניות דיי יקרות של פיליפס ב800 שקל בערך, שאני לא יודע איך הן כי לא היה לי אותן...וזה סתם נראה לי יקר בצורה מוגזמת. חשבתי על פיתרון יותר האקי, כמו לשדר את זה בWIFI איכשהו ואז לקלוט את זה איכשהו עם מכשיר שיכול ל…
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/oneplus-%d7%9e%d7%9b%d7%a8%d7%99%d7%96%d7%94-%d7%a2%d7%9c-oxygenos-%d7%a2%d7%9d-%d7%a6%d7%95%d7%95%d7%aa-%d7%94%d7%97%d7%9c%d7%95%d7%9e%d7%95%d7%aa/
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
בצורה שקטה ומופנמת השיקה סוני את מכשיר ה-Xperia E4 לשוק הנמוך, שמגיע עם גרסת Dual SIM ועיצוב מעניין במיוחד שעשוי להיות הניצן הראשון לשפת עיצוב מחודשת ומעודכנת לכתבה: http://hwzone.co.il/xperia-e4-%d7%94%d7%a6%d7%a6%d7%94-%d7%a8%d7%90%d7%a9%d7%95%d7%a0%d7%94-%d7%9c%d7%a4%d7%99%d7%9c%d7%95%d7%a1%d7%95%d7%a4%d7%99%d7%99%d7%aa-%d7%94%d7%a2%d7%99%d7%a6%d7%95%d7%91-%d7%94%d7%97%d7%93/
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מחשב נייד חדש של היצרנית משלב בין כרטיס המסך הבסיסי החדש של NVIDIA למעבד מרובע ליבות עדכני לכתבה
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום! נכנסתי לזאפ ורק התבלבלתי מכל התגובות שיש שם על מכשירי GPS אז פשוט רציתי לדעת אם למישהו יש המלצה בשבילי GPS שייתן את התמורה ל600 ש"ח בערך ומתוך ניסיון אישי שהיה לו איתו.. תודה רבה!!!
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם, קיבלתי במתנה IRiver T5 2GB שמישהו במשפחה שלי קנה בטעות וגילה שהוא לא צריך. לפני שאני בכלל פותח אותו, רציתי לשמוע מכם קצת עליו - מה טוב בו ומה רע בו... אני יודע שהוא קצת מיושן, אבל רק שתבינו, כרגע הנגן שאני משתמש בו הוא ה-iPod Shuffle (מהדור הראשון): ואני מסתדר איתו יופי. אשמח לקבל חוות דעת, תודה. עריכה: שאלה נוספת. ראיתי גם שכתוב שעברית מוצגת הפוך, יש לזה איזה עדכון שיסדר את זה?
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
ה-Zenfone 5z הטרי ינסה להחזיר את אסוס לעניינים בעזרת יחס עלות-תועלת מפתיע לכתבה
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
- 1 follower
-
-
קיבלתי היום את הגלקסי אייס, נכנסתי למוזיקה ושמעתי טוב והכל אבל פתאום הרמקול הפסיק להשמיע.. ואני לא מצליח לסדר את זה. אני יכול לשמוע רק דרך האוזניות. ואני לא יודע אם זה קשור אבל אני החלפתי את הכרטיס זכרון לכרטיס של הטלפון הקודם מישהו יודע איך לסדר את הבעיה הזאת?
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-


