גאדג'טים ומובייל
מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.
16,797 דיונים בפורום זה
-
כעבור רק כחודשיים מאז השקת ה-Oppo R5, שוק הסמארטפונים ממשיך בכיוונו למכשירים דקים יותר ויותר - עם מכשיר ה-X5 Max מבית Vivo שלוקח לעצמו היום את תואר הסמארטפון הדק בעולם, לפחות לתקופה הקרובה לכתבה: http://hwzone.co.il/vivo-x5-max-%d7%94%d7%a1%d7%9e%d7%90%d7%a8%d7%98%d7%a4%d7%95%d7%9f-%d7%94%d7%93%d7%a7-%d7%91%d7%a2%d7%95%d7%9c%d7%9d-%d7%9c%d7%a2%d7%aa-%d7%a2%d7%aa%d7%94/
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
- 1 follower
-
-
בקר ה-L.Y.N.X. 9 החדש של Mad Catz כולל גוף מודולרי שיתאים גם לסמארטפון וגם לטאבלט שלכם - אם תוכלו להרשות אותו לעצמכם לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%94%d7%91%d7%a7%d7%a8-%d7%94%d7%91%d7%99%d7%96%d7%90%d7%a8%d7%99-%d7%a9%d7%99%d7%a9%d7%93%d7%a8%d7%92-%d7%90%d7%aa-%d7%94%d7%a1%d7%9e%d7%90%d7%a8%d7%98%d7%a4%d7%95%d7%9f-%d7%95%d7%94%d7%98%d7%90/
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
One S Slow Motion Demonstration Video #1 One S Slow Motion Demonstration Video #2 התמונה בשני קצת מעוכה בגלל שיוטיוב לא תומך טוב בסרטים שצולמו במאונך. לצערי בהילוך איטי האיכות יורדת פלאים והרזולוציה היא 768x432
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש לי את האיי פוד ווידאו 30גיג'ה ואין לי עברית יש אפשרות להתקין פאץ בעברית ? אם כן איך ואיך מעדכנים אותו ?
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם, מצאתי את הווידג'ט 3G WatchDog שיושב במסך הבית של הגלקסי שלי ומודד כמה נשאר לי מחבילת הגלישה. מאוד מומלץ לכל מי שיש לו חבילה מוגבלת. כרגע אני מחפש משהו דומה שיאפשר לי לדעת כמה דקות נשארו לי וכמה סמסים כדי למנוע חריגה גם באלה. יש למישהו רעיון או המלצה? תודה
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
היצרנית הסינית ממשיכה בניפוח קו מוצרי ה-Yoga שלה, והפעם בתפריט - טאבלט חלונות 8.1 גדול יותר מאלה שתמצאו את מרבית המתחרות לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%9c%d7%a0%d7%95%d7%91%d7%95-%d7%9e%d7%9e%d7%a9%d7%99%d7%9b%d7%94-%d7%9c%d7%94%d7%a8%d7%97%d7%99%d7%91-%d7%90%d7%aa-%d7%9e%d7%a9%d7%a4%d7%97%d7%aa-%d7%94%d7%99%d7%95%d7%92%d7%94-%d7%a2%d7%9d-%d7%98/
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני כותב בדולרים כי אני בארה"ב עכשיו ואני ממש אעדיף לקנות את זה בארהב שמשמעותית יותר זול. הMP3 שלי SANA E280 של SANDISK כבר חצי מת, המסך גמור והאיכות כבר לא משהו, אז אני אשמח לשדרוג אני מחפש MP3 פשוט וגם לא גדול במיוחד (לא צריך יותר מ8GB וגם 4 נראה לי מספיק) אני אשמח לנגן קטן יחסית עם ממשק נח ואיכות שמע טובה. אני לא מחפש לראות סרטים או כל דבר אחר, רק לשמוע מוזיקה... ואני לא רוצה שום דבר שקשור לAPPLE כי אני לא רוצה להשתמש בITUNES ... גם אוזניות אני מחפש, כי אם כבר MP3 חדש, אז למה לא גם אוזניות נורמאליות אני לא אוהב אוזניות שנכנסות לתוך האוזן(IN EAR) ככה שזו פחות או יותר הדרישה היחידה שלי, לא הסוג הזה התקציב הוא סדר גודל של עד 200$ אבל מקצת התעניינות ראיתי שאפשר ג…
-
- 12 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אהלן, לפני יומיים התחדשתי במכשיר הנ"ל, והבנתי שיש אתר מיוחד של משחקים רק בשביל מעבדי TEGRA למכשירים עם מעבדים כאלו. האם האפליקציה להורדה אמורה להיות מותקנת לי במכשיר? כמו הטאבלט של סמסונג כי שם יש אפליקציה כזו, אצלי אני לא מוצא שום דבר מעבר ל GOOGLE PLAY. תודה!
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש ברשותי טלפון נוקיה E71 (רשת סלקום) ומישום מה נגן המוזיקה במכשיר הפסיקלעבוד (לא מיסתנכן מול קיבצי המוזיקה בכרטיס הזיכרון) האם יש תוכנת נגן מוזיקה נוספת שניתן להוריד ולשמוע דרכה
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
לכתבה: http://hwzone.co.il/newsflash/xiaomi-%d7%9e%d7%9b%d7%99%d7%a0%d7%94-%d7%98%d7%90%d7%91%d7%9c%d7%98-%d7%92%d7%93%d7%95%d7%9c-%d7%95%d7%9e%d7%95%d7%96%d7%9c/
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש במשפחתי כ-15 מכשירים, חלק מהם נקנו מחברות הסלולר הוותיקות. הבעיה היא שנוצר מצב מונע תחרות, המכשירים נעולים לחברות אחרות. ידוע כי אפשר להתקשר לחברה הוותיקה ושיפתחו (על פי חוק!) את המכשיר לכל הרשתות (להלן: סים פרי) אבל יש כמה בעיות קטנות: 1. יש אנשים מבוגרים שלא יודעים בדבר המכשיר הנעול בידיהם, וכך לא יכולים לשפר את התנאים שלהם בפשטות. 2. יש המון אנשים שקיבלו מכשיר שעובד על רשת סלקום לדוגמא, אבל הוא נתקבל ממישהו שכבר נייד את עצמו לחברה אחרת, כך שהוא כבר לא לקוח בחברה הישנה בכדי לפתוח. 3.זמני ההמתנה בלתי נסבלים, של 40 דקות, מונעים מאנשים להתקשר. בקיצור יש המון חסמים! שלחתי מכתב למשרד התקשורת בכדי ליצור שקיפות בקודים של המכשירים, מה עוד שמדובר לרוב במכשירים דור 2, שמחיר ה…
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש לי חבר שיש לו מכשיר נוקיה 300 והתקלקל לו המסך מגע, המסך עדיין פועל רק המגע לא מגיב. השאלה היא האם כדאי להשקיע בתיקון של הדבר הזה? האם אני יכול לתקן את זה בעצמי או שזה חייב מעבדה? האם זה אומר שהמסך הלך או שאפשר לתקן בלי להחליף מסך?
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יתכן כי החברה הטאיוואנית וויתרה כבר על עולם המכשירים החכמים באופן אישי - אך זה לא מונע מחברות אלמוניות אחרות לעשות שימוש במותג בעבורה לכתבה
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
- 1 follower
-
-
אולי לא כולם יודעים על זה אבל במכשירים מסויימים של נוקיה יש accelerometer accelerometer הוא חיישן תנועה שמזהה 3 זוויות שבהם נמצא המכשיר (N95 במקרה שלי) הדוגמא הכי טובה היא כדור שנמצא על המסך והוא מתגלגל לפי תנועות המכשיר אם מקפיצים את המכשיר אז גם הוא קופץ למה נוקיה לא פירסמה את זה?!? מה הם מפחדים ממשהו?! אני לא מבין, יש דבר כזה מגניב ולא אכפת להם?! יכלו להיות לזה כל כך הרבה שימושים, IPHONE עשו הרבה שימושים למערכת הזאת רק עכשיו מתחילים להתעורר ולפתח דברים למערכת החיישן
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
ה-s2 הרבה יותר זול. האם יש הבדלים בולטים? כמו כן, ראיתי בדיון שמתחתי משהו על נקסוס 8. בחיים לא שמעתי על הטלפון הזה... חשובה לי מאוד המצלמה+צילום ודיאו ארוך ואיכותי, ספיקר טוב, אפשרות להכניס אוזניות, ורשמקול באיכות דומה למצלמה. כמו כן חייבת להיות אפשרות להפוך את הטלפון לראוטר למחשב הנייד שלי. הנקסוס מתאים? ה-s2 מתאים? מבולבלת לגמרי. מעדיפה משהו עד 2000 ש"ח. מצאתי s2 ב-1500... ועכשיו אומרים לי שיש גם טובים באותו מידה בפחות כסף... מצד שני גם האחריות חשובה.
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
שבת שלום לכולם יש לי אייפוד טאצ' 8 ג'יגה דור שני שקניתי ב1000 שקל האמת היא שאני מרוצה ממנו מאוד בגלל איכות השמע בשירים באוזניות (אייפודים הכל טובים) וגם בגלל איכות הסרטים שאני רואה בו.... הציע לי מישהו החלפה בעד PSP 3000 חדש חדש ללא פריצה עם מגן מפלסטיק+כל האביזרים שמקבלים עם המוצר+4 משחקים מקוריים חדשים... אני מתייעץ איתכם אם הייתם מחליפים ולמה? א.חשוב לי מאוד איכות השמע של המוזיקה, האם שומעים טוב גם בPSP באוזניות? (יש לי אוזניות סנהייזר מקצועיות טובות)-CX300 2 ב. איך רואים בPSP סרטים? קיצר לא רוצה לחפור יותר מידי רק רוצה לשמוע את השיקולים שלכם בעניין ומה אתם הייתם עושים... יתרונות מול חסרונות תודה ויום טוב!
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום, אחרי השואה בין הדגמים LG g2, HTC one E8 וS4 I9506 לפי נתונים הטכניים הגעתי למסקנה ש S4 הוא עדיף. גם לעומת S5 הוא כמעט ולא נופל(קצת יותר איטי ,המסך קצת יותר קטן ובלי כל מני פיצרים מיותרים). השאילה שלי האם הקנייה היא כדאית עכשיו כשהדגם כבר כמעט שנה בשוק.
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
האם המכשיר סמסונג c3053 תומך בהוט מובייל? אם לא מה האפשרויות בתקציב עד 600 ש''ח עדיפות למכשיר רגיל. המכשיר מיועד לאדם מבוגר
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
http://www.theverge.com/2013/11/13/5096680/motorola-moto-g-announced-price-availability לפי איך שזה נראה, במחיר של סמארפון סיני מקבלים טלפון מחב' מוכרת יותר (לפחות בשוק המערבי) , עדכון מובטח ל4.4 ורום קרוב לסטוק. למתעצלים לקרוא: snapdragon s400, מסך "4.5 ברז' 720P, גיגה 1 של RAM, נפח של 8/16 GB, חריץ הרחבה, מצלמת 5 מגה פיקסל אחורית ו1.3 קדמית.
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
לשימוש בארץ,גודל 5 ומעלה,שיהיה חיבור av ,בלוטוס,משדר fm,סוללה טובה והכי חשוב שיהיה תומך בעיברית כדאי להתקין לו תוכנה בעיברית
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם, השאלה שלי בנוגע לנתוני קרינה של טלפונים סלולריים. בשנים האחרונות מופיעים 2 נתוני קרינה: HEAD ו BODY. מישהו יודע מה אומרים הנתונים האלה, מה ההבדל בינהם? בנוסף לזה קיימות 2 שיטות למדידה, אמריקאית ואירופאית. איזו מהן יותר מחמירה, לפי איזו כדאי ללכת? תודה רבה לכולם! נ.ב. כעת אני חדש בפורום , (למרות שכתבתי בו בעבר הרחוק לפני 10 שנים) אני טכנאי חומרה ואיש סיסטם. אשמח לסייע בנושאים שונים כאן בפורום למי שצריך. אריאל
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם, מתלבט בין הטאבלטים שבכותרת שימוש: אינטרנט, GPS, קריאת\כתיבת מסמכים, דוא"ל, העברת קבצים וסנכרון עם מחשב דרישות: זמן סוללה ארוך, USB. אני נוטה לפסול את ה ASUS בגלל בעיות יציבות ואטיות דפדפן - חפשו "Slow" בביקורות (השליליות) http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=34-230-394&SortField=0&SummaryType=0&Pagesize=10&PurchaseMark=&SelectedRating=1&VideoOnlyMark=False&VendorMark=&IsFeedbackTab=true&Keywords=%28keywords%29&Page=1#scrollFullInfo עקר ההבדלים בין ה Galaxy ל XOOM : Galaxy - זמן סוללה ארוך יותר, Android 4 ( הZOOM צריך שדרוג מיד כשמוציאים מהניילון), משקל XOOM: זמן טעינה קצר יותר, HDMI ( ה Galaxy צריך מתא…
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש לי את ה"בעיה" הבאה. אני מצלם תמונות במצלמת SLR עם חיישן של 24M פיקסלים ואחרי דחיסה יוצא גודל תמונה ממוצע של 8-9MB. אני רוצה להעביר את התמונות שיהיו זמינות בטלפון, שמירה על הענן בלבד לא מספיק טובה לי. הבעיה היא שללא דחיסה נוספת, הטלפון מתמלא די מהר (נקסוס 4). לא ממש אכפת לי לשמור על האיכות של התמונות, גם ככה המסך קטן ואין משמעות לרזולוציה מטורפת. העניין הוא שאני מצלם בתדירות גבוהה ואין לי כח להתעסק ידנית ולדחוס כל פעם את התמונות ואז להעביר לטלפון. האם אתם מכירים איזו תוכנה או דרך אחרת לסנכרן בצורה אוטומאטית את התמונות כך שהגודל שלהן יקטן בצורה אוטומאטית בזמן שמעבירים לטלפון? עדיף משהו ייעודי ולא סתם תוכנה שיכולה לדוגמא לדחוס תיקיות שלמות כי זו עדיין התעסקות (ליצור עותק …
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%a2%d7%93%d7%95%d7%99%d7%95%d7%aa-%d7%97%d7%93%d7%a9%d7%95%d7%aa-%d7%9e%d7%a6%d7%99%d7%92%d7%95%d7%aa-%d7%90%d7%aa-%d7%94%d7%9e%d7%99%d7%aa%d7%95%d7%92-%d7%94%d7%97%d7%93%d7%a9-%d7%9c-windows-phone/
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-


