גאדג'טים ומובייל
מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.
16,797 דיונים בפורום זה
-
מכשיר טוב? כדאי להוציא עליו 500 שח? אני לא ממש מתלהב מסלולרי אבל במחיר כזה לדעתי כדאי. לא? היה לי 6230 ומחרתי אותו וקניתי בסלקום(חיילים) 3100. זול וחסכוני בסוללה. עכשיו כשאני לא בצבא, כבר לא אכפת לי מסוללה כל כך, אז רציתי להשתדרג. וצד שני ה3100 שלי כבר לא שווה הרבה אז למכור אותו לא כדאי. מה אתם מציעים? כדאי ב500?
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכם מקווה שתצליחו לעזור לי למצא את הmp3 המושלם במחיר שאני מקציב אני לא מבין כלום בנושא טוב המחיר שלי הוא בערך עד 1450 (עדיף 1200 אבל) קריטריונים לפי סדר חשיבות: 1. איכות מעולה (אני שומע לרב פסיכודלי) 2. סוללה עדיף חשמלית שתיהיה ארוכת טווח 3. לפחות 8 גיגה עדיף 20 בערך +- (אם יש יותר כמובן יותר טוב) 4. צבעוני עם מערכת טובה קלה (עדיף עם mp4 לא חייב ) שיהיה משחקים אם אפשר לא חובה קורא תמונות וידאו 5. גודל עדיף שיהיה כמה שיותר קטן אבל לא חובה אבל לא ענק 6. שיהיה תמיכה עברית הערות : ** הייתי רוצה שתביאו לי בנפרד מכשיר בלי קשר למכשיר עם הקריטריונים האלה - קורא טלויזיה לראות כמה עולה כי אז יש אפשרות במכשיר כזה שאבא שלי יעזור לי ** אם אפשר ורק אם אתם יודעים מחיר משוער כמה…
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אז כמו שאמרתי אני מתלבט בין קניית אייפוד וידאו של 80\30 ג'יגה בייט הגירסה הכי חדשה -- לבין קניית MP4 +עם אפשרות לראיית סרטים. *התקציב שלי הוא 1900 ש"ח. אנא עזרו לי לבחור, ואם אפשר אנא הביאו לינקים שאני אראה על מה מדובר. **תודה לכל המנסים לעזור לי, אלא שיעזרו לי ולכל הפורום המדהים הזה שעזר לי רבות!. ***תודה*** Raistelyn.
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
סקירה ))))))))))))))) שיאומי רדמי 3.אס )))))))))))))))) XIAOMI REDMI 3s https://www.youtube.com/watch?v=cpKQr8BPLQA XIAOMI REDMI 3s - סמארטפון שלא רואה מטען! תארו לעצמכם סמארטפון שהסוללה שלו יכולה להחזיק יומיים בלי מטען ובלי למצמץ! עכשיו תפסיקו לדמיין ופשוט תלחצו פליי, כי זאת סקירה מעולה ומפורטת שבה אני מציג לכם מכשיר שיש לו סוללה חזקה במחיר מצחיק! ה-REDMI 3S הוא לא רק מכשיר עם סוללה מאוד טובה ומחיר זול, הוא מכשיר עם מצלמת סלפי 5 מגה-פיקסל, הוא מתכתי ויפיפה, לא חסר בו שום פיצ'ר מיוחד כמו חיישן טביעת אצבע מעולה, מצב יד אחת ומלא מצבים מגניבים. יש בו פיצ'רים שלא תמצאו במכשירים אחרים, למשל שלט-אוניברסלי שעובד על כמעט כל מוצר חשמלי שיש לכם בבית (ט…
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
איך להגדיר את האיקולייזר ? ובאיזה מוזיקה לא רצוי להשתמש ב srs wow .ואיך ממליצים להגדיר את ה srs wow ? ב srs wow המצבים הם boost\true bass\focus\srs\ מי שמנוסה ומבין טוב בשניהם שיתן לי הסבר.ואם אפשר באיזה סוגי שירים {למשל טרנסים אפילו} רצוי להשתמש ולהגדיר?
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
נסדקה לי הזכוכית שמצפה את המסך, אך המסך עצמו שלם. ישנה אפשרות להחליף רק את הזכוכית? תודה.
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
היי , המכשיר יהיה בשימוש של נער בגיל יסודי. אשמח למכשיר פשוט וטוב. תודה לכם.
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
חברת העיצוב Tonino Lamborghini משיקה סמארטפון המבוסס אנדרואיד עם שבב Snapdragon 801, מצלמת 20 מגה-פיקסל ומחיר-על של 6,000 דולרים לכתבה: http://hwzone.co.il/lamborghini-88-tauri-%d7%a2%d7%95%d7%93-%d7%9c%d7%9e%d7%91%d7%95%d7%a8%d7%92%d7%99%d7%a0%d7%99-%d7%a9%d7%9c%d7%90-%d7%aa%d7%95%d7%9b%d7%9c%d7%95-%d7%9c%d7%94%d7%a8%d7%a9%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%a2/
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
הטאבלט הבא של מיקרוסופט יהיה דומה מאוד לדגם הנוכחי המצליח, רק עם חומרה פנימית מעודכנת לכתבה
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
- 1 follower
-
-
שיאומי מציעה להורדה חינמית את הממשק הויזואלי החדש אותו יצרה עבור פיסת החומרה המגה-משתלמת שלה לכתבה
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
- 1 follower
-
-
עומד לנסוע לארהב בקרוב ויכול לקנות שם את המכשיר עם מעבד הסנפדרגון. או לחילופין להזמין אותו לארץ. בשעתו נאמר לי שיש התאמה טובה יותר של תדרים בארץ לExynos. למישהו מידע על הנושא?
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
יש לסלקום הרבה דגמים של מקלטים (המוצרי בלוטוט האלה שדרכם הוא מתחבר לGPS), אני לא יודע איזה דגמים ועם איזה צ'יפים, בגלל זה אני פונה אליכם. נא לא להמליץ לי על דגמים שלא נמכרים בסלקום, הקניה תיהיה רק דרכם. תודה רבה.
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
קבלתי HTC שהיה שייך לרשת סלקום הSIM שלי שייך לאורנג המכשיר לא מזהה את הסים שלי מה צריך לעשות
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום, השאלה היא די פשוטה איך אני עושה שהמסך יהיה אופקי ולא אנכי כשאני בונה את העיצוב שלו באקליפס? הכוונה היא לפני ההרצה. נזכרתי בעוד דבר - יש סיבה שהוא לא נותן לי להריץ משהו שהרגע יצרתי? לא הוספתי שום קוד, פשוט פרויקט חדש, למה זה לא רץ? בתודה מראש
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אין לי אפשרות להעביר קבצים לMP3 כשאני מנסה להעביר את הקבצים הוא אומר לי שאין אפשרות להעתיק ואין אפשרות ליצור את הספריה או את הקובץ מה אני עושה?
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
קיצר המסך הפנימי מראה תצוגה אבל ממש חלשה ורוב האנשים לא יראו כלום ,ניתן להתייחס כאילו הוא לא עובד בכלל ,כל השאר רגיל ניתן לקבל שיחות ולדבר וכו יש עצות ,משוה שניתן לעשות לבד בנידון !!!? חנויות שמומלץ לתקן בהם בחיפה ?תודה ,וכן מדובר על NOKIA לא זוכר דגם חח דגם של לפני שנתיים בערך .
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אתם יכולים לקרוא לי טיפש או בשמות אחרים. אבל כל מדריך שאני קורא יש מושגים שונים שכותב המאמר/מדריך בוחר להשתמש. ואני הולך כל פעם לאיבוד. נגיד אני רוצה לצרוב רום CloudyG3 למכשיר LG G3 שעוד לא עבר רוט (ואין לי מושג גם איך עושים רוט). מה אני צריך לעשות? מה חשוב לעשות לפני כדי לא לדפוק את המכשיר? יש למישהו מדריך טוב ובשפת העם? סליחה על הבורות.
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היי אני מאוד מתלבט לאיזה פלאפון להחליף ברשת אורנג'. אני עוקב הרבה זמן כבר אחרי SE ואחרי הווקמנים שלה בגלל הנגן המעולה ובגלל פונקציית זיהוי השירים, אבל לא מצאתי אף עיצוב שעושה לי את זה. יש כמובן את הW610I אבל אני בספק אם הוא יצא לאורנג', וגם המסך לא נראה מספיק. ההתלבטות כרגע היא בין K800I לבין הסימביאנים. אני חייב לומר את האמת - אף פעם לא היה לי מכשיר סימביאני ולכן אני לא מבין מה מיוחד בהם. נאמר לי גם שאיכות המוזיקה בK800I זהה לזו שבווקמנים. אבל K810I קורץ לי יותר בגלל כל השטיקים שתוקנו. בקיצור אני אשמח לעצה כאן. אגב, אני לא הולך לקנות שום פלאפון מחנות פרטית. אתם לא מאמינים איזה תכנית יש לי באורנג'.. בערך יותר מ50 אחוז על כל פלאפון אז הרי לכם. תודה רבה חבר'ה
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום אנשים. אני מצאתי עבורי טאבלט סביבות $220 ב-BuyInCoins.com ורוצה לדעת האם לקחת מתנה שמציעים לי ברכישת טאבלט. אני מאמין שהם שולחים בדואר סיני אולם קראתי פה בפורום שעדיף להזמין רק בדואר סינגפור. למה? לא מצאתי הסבר לכך אבל האם ניתן לבחור ב-BuyInCoins איך לשלוח את המוצר? בנוגע למכס, אם אני קונה ולא לוקח מתנה שמציע לי חנות, האם זה מגביר סיכוי שזה יעבור במכס "בשקט" ללא מס שחרור או שעדיך לקחת מתנה שמציע לי חנות? אני ראיתי בתגובות ב-BuyInCoins.com שהיה בן אדם שהתלונן שפיצלו חבילה שלו ושלחו טאבלט בחבילה ראשונה ואביזרים של טאבלט בחבילה שנייה.
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום... יש ברשותי מכשיר סוני אריקסון Zylo.. המסך שלו נשבר..הוא לא שווה את התיקון... אבל יש לי כמה אנשרי קשר חשובים בתוכו..הוצאתי את הSIM ואת הכרטיס זיכרון וחצי מאנשי הקשר יש לי וחצי האחר אני מבין שנשארו בזיכרון של הטלפון הפנימי.. אז רציתי לשאול אולי יש דרך כולשהי להוציא אותם או עם איזו תוכנה או משהו .. תודה בכל מקרה..
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
שלום לכם חברים נתקע לי הגלקסי 3 במסך פתיחה! לא תקנית רום או משהו אחר. שחזרתי הבית הוצאתי אותו מכיס וראיתי שהוא נתקע על מסך פתיחה ניסיתי לכבות ולהדליק מחדש, כלום נשאר על מסך פתיחה. אך אני יכול לפתור את בעיה תודה
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום רב, ה-GALAXY TAB 2 לא עובד. כשאני פותח אותו, אני רואה את הלוגו בלבן של סמסונג, אבל זה הכל. חיכיתי חצי שעה, רוקנתי את הסוללה וכו' אבל עדיין הוא לא עולה. מה יכולה להיות הבעיה ואיזה מעבדה באיזור כפ"ס/רעננה אתם ממליצים ? תודה מראש.
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם! אני באמצע כתיבת אפליקציה לאנדרואיד... אשמח מאד אם תוכלו לתת לי קטע קוד בjava שמאפשר לחייג מתוך האפליקציה... תודה
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
אני חלש בתחום של מכשירי הGPS,אז יש לי שאלה קטנה,רכשתי מכשיר gps מאי ביי(צירפתי קישור למטה),וברצוני להתקין עליו תוכנה IGO 8 בעברית,אם זה אפשרי וקל כמו שזה נראה? רק לחלץ את הקבצים לפתוח במכשיר ולהתקין? קישור למכשיר: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=110571909815 קישור לתוכנה IGO 8: http://www.wnet.co.il/view.link.php?lid=129979 המון תודה לעוזרים,
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
מחפש טלפון כמה שיותר אמין (שיוכל להחזיק לפחות 3 שנים בלי קלקולים) הביצועים ממש לא קריטים- הוא יחליף NEXUS 5X, וכל טלפון עם ביצועים כאלה או יותר זה מספיק טוב. מחיר בין 750 ל1500, כשעדיף יותר לכוון הנמוך. גודל מסך : בין 5 ל5.7 . אני מעדיף לא מחברה סינית (מכל מיני סיבות, לא בגלל החשש מאמינות) ההתלבטות שלי היא בעיקר בין נוקיה (5, 6.1 או 3.1) לסמסונג (S7 או A7), אבל אשמח להצעות עדיפות עם יש. מה אתם ממליצים?
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-


