גאדג'טים ומובייל
מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.
16,797 דיונים בפורום זה
-
אני מחפש מחליף ראויי לMicrosoft Office לטאבלט או ראיתי במרקט שיש מיקרוסופט אופיס גם לאנדרואיד אבל לא הצלחתי למצוא הורדה? אופיס שאפשר לעשות איתו משהו הייתי אני חושב עם דוקיומנט 2 גו ושם הוורד ניראה כמו מסמך טקסט אתם לא רוצים לראות איך ניראה הפוורפוינט
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי כמה תחנות רדיו עם כתובת IP שאני מאזין להם, זה לא תחנות רדיו במובן הטכני (לא משודר בשום מקום בעולם בFM\AM) קיימת אפליקציה שתומכת בזה? (לוידוס יש מלא תוכנות - מדיה פלייר BSפלייר וינאמפ... כמעט כל נגן)
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
רק עכשיו שמתי לב שיצא מכשיר חדש של I AUDIO של 4 גי'גה. מישהו שמה עליו? מה אתם חושבים עליו http://www.cowonglobal.com//
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום נכנסתי להוט מוביל לסדר דבר מה ומישם המוכר יצא עם עסקה של שתי פלאפונים לי מוכר טוב אין ספק ולאחר ולאחר חמישה ימים גיליתי דרך אתר של ZAP שמחיר השוק של הפלאפון הוא בין 548 שח ל 814 שח והמוכר מכר לי כול פלאפון 1800 שח=(50 שח כפול 36 תשלומים) בהוראת קבע סך הכול מרגיש שהוא גנב אותי ב 2000 שח ואולי יותר ממכיר השוק וכבר למכשיר פלאפון אחד אין את האריזה שלו לא יודע מה לעשות אולי לבטל לו את ההוראת קבע ואז אולי אני מבצע פשע מה דעתך על כך אשמח ליעוץ יום קסום
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
- 1 follower
-
-
-
פתאום ראיתי שהוא נמכר בפנדס ב-1550 וזה די זול.. מסך ענק,ארכוס חברה ידועה,30 ג'יגה... הדבר היחיד ששמעתי עליו זה שהאיכות סאונד שלו לא מי יודע מה טובה.. מה אתם אומרים??? מישהו שמע/ראה וכו'?
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי גלקסי s1. התקנתי עליו סיאנוגן 9 .גרסאות לילה. אני לא מוצא אופציה להשתיק או להנמיך את הווליום של אפליקציות שעובדות ברקע בזמן שיחה נכנסת. יש לי רדיו שמופעל ואם נכנסת שיחה אז אני גם שומע את הרדיו. תודה רבה
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום אני מחפש לשדרג את הנייד שלי מה שממש חשוב לי זה שיהיה נגן עם איכות סאונד גבוהה רצוי מסך גדול מכשיר דק אם אפשרי וכמה שיותר נפח למוזיקה מחפש להשקיע באיזור ה2000
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שחררתי השבוע משחק באבלס כיפי וממכר: https://play.google.com/store/apps/details?id=bubbles.android אשמח לפידבק - תגובות, באגים, ובבקשה תכתבו review של 5 כוכבים אם אתם נהנים !! זה יעזור מאוד. תמונה מהמשחק:
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אממ (שאלתי פה יותר מידיי שאלות על הנגן אני נוב בדברים האלה אני לא מבין בזה כלום ) ממ איך אני מוחק סרטים\קליפים\תמונות מהנגגן? הצלחתי להעביר ולמחוק שירים וגם כן להעביר קליפים אך אין לי מושג איך למחוק אותם את השירים זה לא בעיה למחוק זה פשוט דרך המדיה פלייר אבל הסרטים אני לא מצליח למחוק משם וגם תמונות תודה רבה מראש לעוזרים :] עריכה: הצלחתי לבד חחתודה בכל מקרה
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה להקלטת שיחות הטלפון שלי במוטורולה דיפיי פלוס. התקנתי כבר הרבה תוכנות ואף אחת לא עובדת. יש פתרון?
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אפליקציה שמטרתה לחסוך את המצבים הבאים: 1. אתה עסוק ולא רוצה לקבל שיחות כרגע. 2. אתה בחול ולא רוצה לקבל לא שיחות ולא סמסים. 3. אתה מתקשר לחבר שעסוק והוא לא עונה - סתם חיכית לצלצול 3-5 שניות 4. אתה מתקשר לחבר שעסוק והוא עונה ואומר שהוא לא יכול לדבר כרגע - סתם חיכית לצלצול ושילמת על שיחה (למי שאין חבילה ללא הגבלה). כדי לעבוד באופן מלא צריך שלשני הצדדים יהיה את האפליקציה. מה היא עושה? 1. אתה מסמן שאתה לא זמין לשיחות וכן זמין לסמס מוסיף כמה מילים, מעלה תמונה אם בא לך. 2. חבר שלך בא להתקשר אלייך 3. השיחה נעצרת ומופיע מסך שמראה את הסטטוס שלך ומציע לו לשלוח סמס במקום. מה עוד היא עושה? מאפשרת לתזמן סטטוסים כך שיתחלפו אוטומטית. מאפשרת לשלוח למישהו הודעה מובנית שחיפשת אותו (במקום סמ…
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
היייי, יש לי Game Boy Color, ונשבר לי המסך שלו ..... תאונה מעוד מוזרה האם מישהוא יודע איפה אני יכול לקנות מסך כזה....
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום אני מחפש סמארטפון בזול, התקציב עד 1,000 שקל. הסתכלתי בין Samsung S5830 Galaxy Ace ל-Motorola Defy Plus ואני לא יודע מה לבחור. אולי יש עוד סמארטפונים שאתם מציעים? מה הדרישות שלי: שיראה מודרני ולא מעפאן. וכל השאר זה רק תוספות. אה וגם שהבטריה תחזיק יחסית.
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מתלבט בין הנגנים הבאים: 1. iaudio cowon i9 8GB 2. iriver E150 8GB 3. sansa fuze 8GB חשוב לי מאוד: א. תמיכה בשמות עיבריים. ב. יצירת playlist בצורה פשוטה עדיף מסיפריה ג. איכות טובה. ד. הרחבת זיכרון - יתרון בלבד
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
היצרנית הסינית הגדולה ביותר ממשיכה במסע שלה מהעולם התקציבי אל עולם הפרימיום עם מצלמות משוכללות, מסכים גדולים ושבב בינה מלאכותית שמחפש לעצמו יישום מנצח לכתבה
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
- 1 follower
-
-
החלפתי את הDESIRE המזדקן והתחדשתי לי במכשיר חדש ונוצץ מביץ SAMSUNG שנרכש מחנות פרטית. עם הנתונים הבאים(בתמונה), המכשיר לא עבר תהליך ROOT וכלל עיברית מהקופסא, לאחר ההדלקה הוא הוריד שתי עידכונים שכנראה היו מינוריים לפי זמן הפעולה. בנוסף למה שכתבתי בכותרת: התפריטים מיושרים לימין ולמשל במכשיר הקודם שלי אותו ווידג'ט, לוח שנה הופיע מיושר לימין (DESIRE עם FROYO). האם יש פתרון לזה ללא ROOT והאם עידכון לJB 4.1.1 שכנראה יגיע מתישהו בקרוב יעזור? תודה.
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום אני בדיוק מחליף מחשב ורציתי לדעת מה אני עושה עם האייפון . לפי מה שאני יודע כשמחברים אותו אייפון למחשבים שונים הוא מוחק את כל התוכן והאנשי קשר. מה אני עושה כדי למנוע את זה ולאפשר עבודה עם המחשב החדש? תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי, עקב גסיסתו של הCowon X5 שלי אני מעוניין להתחדש בנגן חדש. מה שחשוב לי בעיקר זה איכות סאונד שלא תרד מהרמה שהתרגלתי אליה עד עכשיו. בנוסף גם אשתמש בו לסרטים/סדרות בנסיעות אז איכות הוידאו (והמסך) ותאימות הפורמטים חשובה גם כן. לא כך כך חשוב לי שטיקים כמו משחקים, אפליקציות וכו' (ע"ע ipod touch), למרות שWIFI יכול להיות נחמד. בתכלס אני צריך נגן מולטימדיה איכותי, עם נפח גדול יחסית (יש לי כיום 15 ג'יגה של מוזיקה בלי סרטים..) אפשר להעלות תקציב אם נדרש. תודה רבה!
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מספר השקות רשמיות של סמארטפונים בולטים מגיעות לישראל, בנסיון לכבוש את הצרכנים רגע לפני שה-Galaxy S8 נחשף לכתבה
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
- 1 follower
-
-
אתמול בערב, בשקט, ובלי הרבה צילצולים הוסיפה חברת גוגל שני מכשירים חדשים לחנות ה-PLAY שלה וצבע חדש למכשיר מוכר. אחרי ה-Galaxy S4 וה-HTC One הנמכרים בחנות של גוגל עם אנדרואיד נקי המגיע ישירות מגוגל, מוסיפה גוגל את ה-Sony Xperia Z Ultra וה-LG G Pad 8.3. ה-Sony Xperia Z Ultra הוא בעל מסך בגודל 6.4 אינץ׳ עם גוף חסין למים ואבק שמשקלו 212 גרם ועוביו בסה"כ 6.5 מ״מ. מבחינת החומרה - הוא מבוסס על Snapdragon 800 עם 4 ליבות במהירות 2.2GHz, זיכרון פנימי RAM בנפח 2GB, נפח אכסון פנימי של 16GB ואפשרות הרחבה עד ל-64GB באמצעות כרטיסי microSD. יש לו מצלמה קדמית של 2M פיקסל ואחורית של 8M פיקסל והוא כולל את כל אפשרויות האלחוט המקובלות כולל LTE, בלוטות' 4 ותמיכה ב-AC ו-NFC. הסוללה שלו היא בע…
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
שלום לכולם, אני מעוניין בקניית סמארטפון. התקציב שלי הוא עד 1200. אני מעוניין לרכוש את הסלולרי מחנויות בארץ ולא מחו"ל (איביי, אמאזון). חשוב לי שהסלולרי יהיה סמארטפון בעל WIFI ומערכת הפעלה אנדרואיד, בעל טאץ' טוב (אני מניח שהבנתם את הכוונה, טאץ' מהדור החדש יחסית) ומצלמה טובה (5 מגה פיקסל ומעלה). תודה רבה!
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מידע חדש ברשת מצביע על שלוש גירסאות לסמארטפון המדובר, ששתיים מהן כנראה יכללו נפח זכרון RAM נדיב במיוחד לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%9c-oneplus-2-%d7%99%d7%94%d7%99%d7%95-%d7%92%d7%99%d7%a8%d7%a1%d7%90%d7%95%d7%aa-%d7%a2%d7%9d-4gb-%d7%a9%d7%9c-%d7%96%d7%9b%d7%a8%d7%95%d7%9f-ram/
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-


